Side 51 af 130 FørsteFørste ... 414849505152535461101 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Imponerende transfer, hvis den går igennem, men vi mangler vel ikke en boksangriber som topprioritet.
    Well jeg tænker et alternativ til corner som også kan spille begge kanter :) Derudover markedsværdien i det og så ville det bare være fedt med en koreaner i fck :p

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Man kan i hvert fald sige, at FCM og AGF allerede har haft gode vinduer og har via transfers (såfremt de går helt hjem) bevæget sig væsenligt tættere på os i styrkeforhold. Heldigvis er der jo lang tid i vinduet endnu, og jeg både håber og tror, at vi også forstærker os i en grad, hvor man stadig kan snakke om, at vi er foran resten af ligaen. Så ingen grund til at male styrkeforholdene op endnu, første analyse på den front må være til sæsonstart :)

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Man kan i hvert fald sige, at FCM og AGF allerede har haft gode vinduer og har via transfers (såfremt de går helt hjem) bevæget sig væsenligt tættere på os i styrkeforhold. Heldigvis er der jo lang tid i vinduet endnu, og jeg både håber og tror, at vi også forstærker os i en grad, hvor man stadig kan snakke om, at vi er foran resten af ligaen. Så ingen grund til at male styrkeforholdene op endnu, første analyse på den front må være til sæsonstart :)
    I princippet har du ret, men FCM går godt nok til den.

    - Cho Gue-sung var ret god til VM og virker super interessant spiller. Ham ville jeg gerne have til FCK
    - Sverrir Ingi Ingason er en dyr og rigtig god forsvarsspiller, som de nok også er tæt på
    - Kristoffer Olsson er svensk landsholdspiller i bedste alder

    Det er en stærk mand til hver kæde og omkring 80 millioner sendt afsted i transfers. Det er mange penge for FCM og ca 1/3 af et helt års omsætning og ca 3 års fortjeneste. Det er også spillere uden nødvendigvis videresalgspotientiale, så det er kroner helt direkte i truppen. Af de 3 spillere, så havde alle passet fint ind hos FCK - så vi er pt langt bagud på transfersiden, men vinduet er slet ikke lukket endnu, så ingen panik. De har bare sat baren højt synes jeg og så må vi jo se hvad PC kan - altså ud over varm luft.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg håber virkelig ikke vi igen skal hen til slutningen af transfervinduet før vi ser nye spillere i truppen.

    Jeg er med på PC vil have hver en krone til at tælle, meeeen står vi med 2-3 spillere som ikke har været med på træningslejre etc. så kan det hvertfald relations mæssigt blive et problem lige op til sæsonstart.

    Jeg magter simpelthen ikke endnu en dårlig sæsonstart.


  7. #755
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I princippet har du ret, men FCM går godt nok til den.

    - Cho Gue-sung var ret god til VM og virker super interessant spiller. Ham ville jeg gerne have til FCK
    - Sverrir Ingi Ingason er en dyr og rigtig god forsvarsspiller, som de nok også er tæt på
    - Kristoffer Olsson er svensk landsholdspiller i bedste alder

    Det er en stærk mand til hver kæde og omkring 80 millioner sendt afsted i transfers. Det er mange penge for FCM og ca 1/3 af et helt års omsætning og ca 3 års fortjeneste. Det er også spillere uden nødvendigvis videresalgspotientiale, så det er kroner helt direkte i truppen. Af de 3 spillere, så havde alle passet fint ind hos FCK - så vi er pt langt bagud på transfersiden, men vinduet er slet ikke lukket endnu, så ingen panik. De har bare sat baren højt synes jeg og så må vi jo se hvad PC kan - altså ud over varm luft.
    Jeg er helt enig - præcis med de 3 handler vil jeg sige, at de er på par med os, når man medregner, at Daramys lejemål er udløbet. De mister så nok Gustav Isaksen, mens vi nok siger farvel til Haraldsson og måske Grabara. Men igen - de er vel pt. en kamp foran, hvis vi skal bruge lidt fodboldlingo. Lad os se, hvordan styrkeforholdet er, når vi ligeledes har foretaget et par træk på transfertaktiktavlen.

    Jeg nægter i hvert fald at tro, at vi bare lader stå til og lader FCM komme tæt på os.

  8. #756
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I princippet har du ret, men FCM går godt nok til den.

    - Cho Gue-sung var ret god til VM og virker super interessant spiller. Ham ville jeg gerne have til FCK
    - Sverrir Ingi Ingason er en dyr og rigtig god forsvarsspiller, som de nok også er tæt på
    - Kristoffer Olsson er svensk landsholdspiller i bedste alder

    Det er en stærk mand til hver kæde og omkring 80 millioner sendt afsted i transfers. Det er mange penge for FCM og ca 1/3 af et helt års omsætning og ca 3 års fortjeneste. Det er også spillere uden nødvendigvis videresalgspotientiale, så det er kroner helt direkte i truppen. Af de 3 spillere, så havde alle passet fint ind hos FCK - så vi er pt langt bagud på transfersiden, men vinduet er slet ikke lukket endnu, så ingen panik. De har bare sat baren højt synes jeg og så må vi jo se hvad PC kan - altså ud over varm luft.
    Nu er det næppe overraskende, at især FCM virkelig rykker på sig i dette vindue med den sæson de lige har haft og med en tvivlsom trup. Det vil måske heller ikke være overraskende, hvis FCM ender med at bruge flere penge end os dette vindue, da de har en del flere huller og mangler end os, især hvis Isaksen ryger. Det giver derfor ikke mening, at sammenligne på tværs af klubber på den måde omkring indkøb, ligesom der (som du selv skriver) er lang tid tilbage af vinduet. Vi skal ikke købe 5-6 spillere bare fordi FCM gør det, ligesom vi ikke behøver at gå i panik eller være super misundelige på hvert køb de laver.
    De tre du nævner er
    - en aldrende (men god midterforsvarer). Med Kocholava og Boile i truppen kommer vi jo ikke til at kigge på en spiller på 30+ år på den plads.
    - en midtbanespiller som også var i klubben i sidste sæson. God (en gang i mellem) men hvad skulle han dog her?
    - en koreansk angriber, som få af os sikkert kender. Det kan være, at de laver et scoop her. Men det er godt nok også et lettere risikabelt indkøb med en spiller fra en koreansk liga. Det er vel heller ikke lige den slags indkøb, som vi skal ud i pt?

    Det er frygteligt frustrerende med manglende (synlig) aktivitet, men der skal jo nok komme noget. Hellere et par stykker med høj kvalitet som i vinters, end forrige vinters katastrofale skyden med spredehagl.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det næppe overraskende, at især FCM virkelig rykker på sig i dette vindue med den sæson de lige har haft og med en tvivlsom trup. Det vil måske heller ikke være overraskende, hvis FCM ender med at bruge flere penge end os dette vindue, da de har en del flere huller og mangler end os, især hvis Isaksen ryger. Det giver derfor ikke mening, at sammenligne på tværs af klubber på den måde omkring indkøb, ligesom der (som du selv skriver) er lang tid tilbage af vinduet. Vi skal ikke købe 5-6 spillere bare fordi FCM gør det, ligesom vi ikke behøver at gå i panik eller være super misundelige på hvert køb de laver.
    De tre du nævner er
    - en aldrende (men god midterforsvarer). Med Kocholava og Boile i truppen kommer vi jo ikke til at kigge på en spiller på 30+ år på den plads.
    - en midtbanespiller som også var i klubben i sidste sæson. God (en gang i mellem) men hvad skulle han dog her?
    - en koreansk angriber, som få af os sikkert kender. Det kan være, at de laver et scoop her. Men det er godt nok også et lettere risikabelt indkøb med en spiller fra en koreansk liga. Det er vel heller ikke lige den slags indkøb, som vi skal ud i pt?

    Det er frygteligt frustrerende med manglende (synlig) aktivitet, men der skal jo nok komme noget. Hellere et par stykker med høj kvalitet som i vinters, end forrige vinters katastrofale skyden med spredehagl.
    Præcisere lige :). Alle 3 er gode nok til FCK, men det er kun Gue-sung der pt ville være en smule interessant.

    Jeg ved ikke rigtigt om vi “bare” skal lade FCM lukke hullet til os. Sidste sæson var meget speciel og FCM underpræsteede og vi havde en lidt mærkelig sæson, hvor jeg faktisk synes vi fik mere ud af det end truppen reelt er til (især med de skader vi løb ind i).

    - kan Lund holde niveau
    - bliver Boilesen klar igen
    - bliver Khocholava klar fra start
    - hvordan er CS reelle niveau
    - Kan Clem være en stamspillere med højt niveau over hele sæsonen
    - løber Falk ind i endnu en sæson med mange skader
    - hvad sker der med Corner
    - kommer der salg af Grabara, Haraldsson, Clem, Jelert
    - kan vi slippe af med Mukairu, Babacar, Karamoko m.fl.

    Det er en underlig følelse at vinde The Double, stole enormt meget på trænerenog generelt synes vi har mange gode spillere og så stadig være nervøs - men kæden var bare rigtig tæt på at knække for os, så vil gerne se markante forstærkninger til venstre back, def midt, kant og god opbakning til målmand og eventuelt angrebet

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Med Khocholava ude i 8-12 uger pga. en knæoperation, så er en ny midterforsvarer gået fra et "nice to have" indkøb til et "need to have" indkøb. Evt. på en lejeaftale.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  13. #759
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det næppe overraskende, at især FCM virkelig rykker på sig i dette vindue med den sæson de lige har haft og med en tvivlsom trup. Det vil måske heller ikke være overraskende, hvis FCM ender med at bruge flere penge end os dette vindue, da de har en del flere huller og mangler end os, især hvis Isaksen ryger. Det giver derfor ikke mening, at sammenligne på tværs af klubber på den måde omkring indkøb, ligesom der (som du selv skriver) er lang tid tilbage af vinduet. Vi skal ikke købe 5-6 spillere bare fordi FCM gør det, ligesom vi ikke behøver at gå i panik eller være super misundelige på hvert køb de laver.
    De tre du nævner er
    - en aldrende (men god midterforsvarer). Med Kocholava og Boile i truppen kommer vi jo ikke til at kigge på en spiller på 30+ år på den plads.
    - en midtbanespiller som også var i klubben i sidste sæson. God (en gang i mellem) men hvad skulle han dog her?
    - en koreansk angriber, som få af os sikkert kender. Det kan være, at de laver et scoop her. Men det er godt nok også et lettere risikabelt indkøb med en spiller fra en koreansk liga. Det er vel heller ikke lige den slags indkøb, som vi skal ud i pt?

    Det er frygteligt frustrerende med manglende (synlig) aktivitet, men der skal jo nok komme noget. Hellere et par stykker med høj kvalitet som i vinters, end forrige vinters katastrofale skyden med spredehagl.
    Tror vi dummer os gevaldigt ved ikke at snuppe ham den koreanske landsholdspiller... 22-25 millioner... For en landsholdspiller. Han er er høj 1,89 og kan spille både angriber og kant. Det ville også give en ny dimension i luftrummer fra kanten af... Det er så dumt vi ikke er med her... Hvis rygtet er sandt

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #760
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Præcisere lige :). Alle 3 er gode nok til FCK, men det er kun Gue-sung der pt ville være en smule interessant.

    Jeg ved ikke rigtigt om vi “bare” skal lade FCM lukke hullet til os. Sidste sæson var meget speciel og FCM underpræsteede og vi havde en lidt mærkelig sæson, hvor jeg faktisk synes vi fik mere ud af det end truppen reelt er til (især med de skader vi løb ind i).

    - kan Lund holde niveau
    - bliver Boilesen klar igen
    - bliver Khocholava klar fra start
    - hvordan er CS reelle niveau
    - Kan Clem være en stamspillere med højt niveau over hele sæsonen
    - løber Falk ind i endnu en sæson med mange skader
    - hvad sker der med Corner
    - kommer der salg af Grabara, Haraldsson, Clem, Jelert
    - kan vi slippe af med Mukairu, Babacar, Karamoko m.fl.

    Det er en underlig følelse at vinde The Double, stole enormt meget på trænerenog generelt synes vi har mange gode spillere og så stadig være nervøs - men kæden var bare rigtig tæt på at knække for os, så vil gerne se markante forstærkninger til venstre back, def midt, kant og god opbakning til målmand og eventuelt angrebet
    Godt opsummeret.

    Hold da op jeg syntes der er rigtig mange åbne spørgsmål i vores trup. Jeg tror der er ret store chancer for at både Harraldsson og Falk er væk inden vinduet lukker. Nu er Khocholava ude 3 måneder pga. operation og Boilesen tør jeg sgu ikke satse på holder. Corner et stort spørgsmålstegn. Jeg tvivler stærkt på vi får den game Corner at se, men jeg håber jeg tager fejl.

    Og så har vi det helt store spørgsmål. Hvem er vores X-faktor spiller her nu hvor Daramy er væk?. Held og lykke med at finde den type spillere. PC skal hvertfald have den store pengepung frem. Der er ikke råd til en Luther Singh fuuck up igen.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #761
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med Khocholava ude i 8-12 uger pga. en knæoperation, så er en ny midterforsvarer gået fra et "nice to have" indkøb til et "need to have" indkøb. Evt. på en lejeaftale.
    Eftersom Boilesen efter sigende også først er klar om et par måneder, vil jeg snarere sige, at en solid midterforsvarsforstærkning er gået fra "need to have" til "NEED TO HAVE, PC!!!"
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #762
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Amartey har kontraktudløb i Leicester, så han kunne være en mulighed på en kort kontrakt. Jannik Vestergaard er uønsket i Leicester, så man kunne også sagtens forestille sig, at man hentede ham på en lejeaftale på et halvt til et helt år, hvorefter hans kontrakt udløber. På trods af hans fortid i BIFs ungdomsafdeling.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #763
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi skal ikke købe 5-6 spillere bare fordi FCM gør det,…
    Selvfølgelig skal vi ikke handle, blot fordi konkurrenterne gør det. Vi skal handle, fordi truppen skriger på kvalitet. Vi spillede ad helvedes til i stort set hele foråret, kunne ikke lukke af bagude efter Khocholavas skade, og har bl.a. mistet vores bedste offensive kort, vores anfører og vores andenmålmand. De to sidstnævnte spillede ganske vist ikke store roller iden forgange sæson, men må forventes at skulle erstattes. Læg dertil at Khocholava nu er ude igen, og at der stadig må være spørgsmålstegn ift. Boilesen og Cornelius. Der skal handles markant ind og gerne snart.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #764
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Amartey har kontraktudløb i Leicester, så han kunne være en mulighed på en kort kontrakt. Jannik Vestergaard er uønsket i Leicester, så man kunne også sagtens forestille sig, at man hentede ham på en lejeaftale på et halvt til et helt år, hvorefter hans kontrakt udløber. På trods af hans fortid i BIFs ungdomsafdeling.
    Amartey vist tæt på et skifte til Besiktas. Generelt tror jeg, det er meget, meget svært at hente spillere fra England, da deres lønninger bare er på et helt andet niveau. Derfor tror jeg også Vestergaard er urealistisk.

    Så tror jeg mere på Dennis Hadzikadunic (svensker ejet af Rostov efter end lejemål i Mallorca), Jacob Rasmussen (et år tilbage af kontrakten og hjemvendt til Fiorentina, som nok ikke skal bruge ham) eller Alexander Scholz (under 7 måneder tilbage af sin kontrakt i Japan).

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #765
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Selvfølgelig skal vi ikke handle, blot fordi konkurrenterne gør det. Vi skal handle, fordi truppen skriger på kvalitet. Vi spillede ad helvedes til i stort set hele foråret, kunne ikke lukke af bagude efter Khocholavas skade, og har bl.a. mistet vores bedste offensive kort, vores anfører og vores andenmålmand. De to sidstnævnte spillede ganske vist ikke store roller iden forgange sæson, men må forventes at skulle erstattes. Læg dertil at Khocholava nu er ude igen, og at der stadig må være spørgsmålstegn ift. Boilesen og Cornelius. Der skal handles markant ind og gerne snart.
    Det er jo det. Truppen skriger netop på kvalitet. Det har intet med FCM at gøre.

    Grabara bliver nok solgt. Khocho ude 3 måneder og så tager det nok 2 måneder for ham at komme i kampform. Boile et kæmpe spørgsmålstegn. Så er der en kreative del fremme på banen. Falk vil jeg mene har udløbsdato. Javel når Falk har en god dag er han virkelig god, men der er godt nok langt mellem snapsne. Det er på tide med noget nyt. Corner endnu et spørgsmålstegn.

    Og ja jeg har nævnt det mange gange. Men Daramys afløser?. Har PC Know-how og villig til at betale hvad det koster for sådan en spiller?. Det nok her jeg har min største tvivl.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •