Side 56 af 130 FørsteFørste ... 6465354555657585966106 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...eloeb-bidstrup

    Hvis Brentford vil have 70-80 millioner for Bidstrup, kan vi vist godt skyde en hvid pil efter ham.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #827
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Nej, det rygte er skudt ned af Farzam Abolhosseini på Twitter.

    Men de kan selvfølgelig nå at byde på ham endnu.

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  4. #828
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu sidder han næppe og piller sig i navlen for pludselig at vågne op sidst i august. Manglende transfer er næppe ensbetydende med passivitet.
    Aktivitet ser jeg ikke som enten/eller, men som noget der kan skaleres på flere niveauer og det er i det perspektiv, at jeg antager en udpræget passivitet.

    For at bringe Ståle ind - uden at ønske ham tilbage - så har vi haft travlt med at forsage alt, hvad han stod for. Men der var også områder, hvor han løftede klubben til internationalt niveau, områder som vi skulle have beholdt. Et af de områder var hans evne til at tiltrække internationale spillere.

    - Han 'groomede' spillere i lang tid
    - Han var fantastisk til et tegne en troværdig international profil for FCK
    - Han tegnede nogle meget attraktive karriereplaner for spillerne
    - Hans forhandlinger med spillere på internationalt niveau tog han initiativ på, de måtte maks. vare fem dage, for ellers mente han. at klubben blot blev brugt som springbræt til andre forhandlinger.

    Det ser jeg slet ikke i dag. PC afventer rigtig meget og fortæller gerne om det, samt om at spillerne ikke ville FCK. Reelt er strategien om internationale spillere jo ikke en strategi, men derimod en målsætning. Strategien er, hvordan målsætningen forløses både i dag og på langt sigt. Det har vi intet hørt om.

    Når PC og Nees udtaler sig om spillerprofiler, så er ordene vildt og sultne centrale. Det virker meget uskarpt, og i virkeligheden nok mest som nogle ikke-udsagn. Prøv at tage negationen af de udtalelser, tamme og mætte spillere. Hvilken klub ville dog gå efter dem.

    Jeg har en fornemmelse af, at PC venter rigtig længe og han er langt mere passiv end initiativrig. Så i stedet for at have initiativ på at tingene går vores vej, så afventer han tilfældighedernes sammentræf. Det har været gunstigt to gange (Claesson, Corner) og ellers så forklarer han sig med, at Jordan og Christian Sørensen er spillere på internationalt niveau.

    Jeg er tilhænger af, at man med stor selvtillid tror på, at det kan lade sig gøre, og selv har initiativet. Det er årsagen til, at vi har haft spillere som Laudrup, Goldbæk, Peter Nielsen, Jesper Grønkjær med mange flere. Skal vi have fat i de spillere, så skal initiativet komme fra os og klubben skal have personale, der kan få klubben til at fremstå relevant og attraktiv. Det krydser jeg fingre for, at PC løser sammen med Nees.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #829
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Plejer klubben ikke at sende en oversigt ud over hvem der er med på træningslejr? Det er da lidt spændene at se hvem af de unge der er med og hvem fra truppen som må blive hjemme af den ene eller den anden årsag

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #830
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Aktivitet ser jeg ikke som enten/eller, men som noget der kan skaleres på flere niveauer og det er i det perspektiv, at jeg antager en udpræget passivitet.

    For at bringe Ståle ind - uden at ønske ham tilbage - så har vi haft travlt med at forsage alt, hvad han stod for. Men der var også områder, hvor han løftede klubben til internationalt niveau, områder som vi skulle have beholdt. Et af de områder var hans evne til at tiltrække internationale spillere.

    - Han 'groomede' spillere i lang tid
    - Han var fantastisk til et tegne en troværdig international profil for FCK
    - Han tegnede nogle meget attraktive karriereplaner for spillerne
    - Hans forhandlinger med spillere på internationalt niveau tog han initiativ på, de måtte maks. vare fem dage, for ellers mente han. at klubben blot blev brugt som springbræt til andre forhandlinger.

    Det ser jeg slet ikke i dag. PC afventer rigtig meget og fortæller gerne om det, samt om at spillerne ikke ville FCK. Reelt er strategien om internationale spillere jo ikke en strategi, men derimod en målsætning. Strategien er, hvordan målsætningen forløses både i dag og på langt sigt. Det har vi intet hørt om.

    Når PC og Nees udtaler sig om spillerprofiler, så er ordene vildt og sultne centrale. Det virker meget uskarpt, og i virkeligheden nok mest som nogle ikke-udsagn. Prøv at tage negationen af de udtalelser, tamme og mætte spillere. Hvilken klub ville dog gå efter dem.

    Jeg har en fornemmelse af, at PC venter rigtig længe og han er langt mere passiv end initiativrig. Så i stedet for at have initiativ på at tingene går vores vej, så afventer han tilfældighedernes sammentræf. Det har været gunstigt to gange (Claesson, Corner) og ellers så forklarer han sig med, at Jordan og Christian Sørensen er spillere på internationalt niveau.

    Jeg er tilhænger af, at man med stor selvtillid tror på, at det kan lade sig gøre, og selv har initiativet. Det er årsagen til, at vi har haft spillere som Laudrup, Goldbæk, Peter Nielsen, Jesper Grønkjær med mange flere. Skal vi have fat i de spillere, så skal initiativet komme fra os og klubben skal have personale, der kan få klubben til at fremstå relevant og attraktiv. Det krydser jeg fingre for, at PC løser sammen med Nees.
    Jeg er jo ikke altid enig med dig (synes nogle gange, du har lidt urealistiske ambitioner på klubbens vegne ift. budget), men det er virkelig hovedet på sømmet, at strategien ift. rekruttering af spillere er en omgang varm luft. Det blev præsenteret ret bombastisk som en ny retning og "ikke flere trupspillere, kun stjerner eller talenter." Men faktum er, at når man så efterfølgende kategoriserer Christian Sørensen som en etableret stjernespiller, så eksisterer begrebet "trupspiller" jo stadig, om man italesætter det eller ej.

    Det er i øvrigt ikke ensbetydende med, at jeg ikke synes, at Christian Sørensen har sin beretning i truppen, det er bare et perspektiv på strategien.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #831
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Aktivitet ser jeg ikke som enten/eller, men som noget der kan skaleres på flere niveauer og det er i det perspektiv, at jeg antager en udpræget passivitet.

    For at bringe Ståle ind - uden at ønske ham tilbage - så har vi haft travlt med at forsage alt, hvad han stod for. Men der var også områder, hvor han løftede klubben til internationalt niveau, områder som vi skulle have beholdt. Et af de områder var hans evne til at tiltrække internationale spillere.

    - Han 'groomede' spillere i lang tid
    - Han var fantastisk til et tegne en troværdig international profil for FCK
    - Han tegnede nogle meget attraktive karriereplaner for spillerne
    - Hans forhandlinger med spillere på internationalt niveau tog han initiativ på, de måtte maks. vare fem dage, for ellers mente han. at klubben blot blev brugt som springbræt til andre forhandlinger.

    Det ser jeg slet ikke i dag. PC afventer rigtig meget og fortæller gerne om det, samt om at spillerne ikke ville FCK. Reelt er strategien om internationale spillere jo ikke en strategi, men derimod en målsætning. Strategien er, hvordan målsætningen forløses både i dag og på langt sigt. Det har vi intet hørt om.

    Når PC og Nees udtaler sig om spillerprofiler, så er ordene vildt og sultne centrale. Det virker meget uskarpt, og i virkeligheden nok mest som nogle ikke-udsagn. Prøv at tage negationen af de udtalelser, tamme og mætte spillere. Hvilken klub ville dog gå efter dem.

    Jeg har en fornemmelse af, at PC venter rigtig længe og han er langt mere passiv end initiativrig. Så i stedet for at have initiativ på at tingene går vores vej, så afventer han tilfældighedernes sammentræf. Det har været gunstigt to gange (Claesson, Corner) og ellers så forklarer han sig med, at Jordan og Christian Sørensen er spillere på internationalt niveau.

    Jeg er tilhænger af, at man med stor selvtillid tror på, at det kan lade sig gøre, og selv har initiativet. Det er årsagen til, at vi har haft spillere som Laudrup, Goldbæk, Peter Nielsen, Jesper Grønkjær med mange flere. Skal vi have fat i de spillere, så skal initiativet komme fra os og klubben skal have personale, der kan få klubben til at fremstå relevant og attraktiv. Det krydser jeg fingre for, at PC løser sammen med Nees.
    Jeg har ærligt talt svært ved at se dine pointer. Senest har rygterne bl.a. været, at vi har trukket os fra en spansk venstreback, hvilket jo ikke tyder på at man er passive, men derimod relativt hurtigt søger videre mod nye spillere ved stilstand i forhandlinger. Vi har under PC også sikret os et på daværende tidspunkt kæmpe talent i Isak og en forlængelse med Roony, Hakon mfl, hvilket heller ikke peger imod at karriereplanlægningen nødvendigvis er blevet dårligere. Ej heller mangler der umiddelbart selvtillid i forhold til at jagte "store" spillere - ja faktisk virker det som om, at PC ofte sætter barren så højt, at det nærmere er urealistisk. Om ikke andet så har han bl.a. fået Claesson, Corner og Ryan ind, hvilket trods alt er store navne.

    I virkeligheden så aner vi jo ikke rigtigt, hvad der sker bag lukkede døre. Vi aner ikke, om der er en klar plan og man handler aktivt efter den, eller om man bare læner sig tilbage og lader tilfældighederne råde uden nogen plan. De debattører der lever fint med PC tænker nok det første, imens hans store kritikere herinde åbenlyst har indtrykket af det sidste. Dog er alle nok ved at være ganske utålmodige, når vi ser de andre klubber hente ganske fine navne.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #832
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har ærligt talt svært ved at se dine pointer. Senest har rygterne bl.a. været, at vi har trukket os fra en spansk venstreback, hvilket jo ikke tyder på at man er passive, men derimod relativt hurtigt søger videre mod nye spillere ved stilstand i forhandlinger. Vi har under PC også sikret os et på daværende tidspunkt kæmpe talent i Isak og en forlængelse med Roony, Hakon mfl, hvilket heller ikke peger imod at karriereplanlægningen nødvendigvis er blevet dårligere. Ej heller mangler der umiddelbart selvtillid i forhold til at jagte "store" spillere - ja faktisk virker det som om, at PC ofte sætter barren så højt, at det nærmere er urealistisk. Om ikke andet så har han bl.a. fået Claesson, Corner og Ryan ind, hvilket trods alt er store navne.

    I virkeligheden så aner vi jo ikke rigtigt, hvad der sker bag lukkede døre. Vi aner ikke, om der er en klar plan og man handler aktivt efter den, eller om man bare læner sig tilbage og lader tilfældighederne råde uden nogen plan. De debattører der lever fint med PC tænker nok det første, imens hans store kritikere herinde åbenlyst har indtrykket af det sidste. Dog er alle nok ved at være ganske utålmodige, når vi ser de andre klubber hente ganske fine navne.
    Vi skriver måske lidt forbi hinanden. Når jeg taler om spillere på internationalt niveau, som man kontakter tidligt i vinduet, så er der ikke nogen af de nævnte venstre backs, der er på det niveau.

    Forlængelse af kontrakter med egne talenter er for mig et 'must'. Karrierre-tegningen brugte jeg ifm. rekruttering af spillere på højt niveau ikke egne talenter, hvor jeg mener, at en forlængelse skal være overvejende sandsynlig.

    Jeg anerkender som nævnt VC og AC (og redegør for det), så glemte jeg Ryan, men i bakspejlet, var det vist en af de ringeste aftaler, der er indgået, set fra klubbens perspektiv.

    Med det sagt, så håber jeg, at dette bliver vinduet, hvor PC gør al min tvivl til skamme. Min kærlighed til FCK er langt større end min stolthed i debatter, så jeg æder hvert eneste ord i mig, når PC beviser sig.
    Goldbæks Højrefod

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #833
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Centralmidt
    Vi har alt for mange spillere til de samme pladser men ingen 6’er. En 6’er skal være defensiv stærk og være bolværket for midterforsvaret. William Clem har spillet pladsen, men han er absolut ingen 6’er. Han er stærk på bolden, har en rolig omgang med bolden og en god afleveringsfod.

    Clem mangler bolderobringer, hurtighed i fødderne, acceleration, bevægelse og defensiv forudseenhed. Præcis de egenskaber skal vi købe i vinduet. På skandinavisk landsholds niveau.
    Det er simpelthen lodret forkert at påstå, at William Clem ikke er 6'er.

    En moderne 6'er er ikke længere bare en løbe- og tackle-maskine, men først og fremmest den midtbanespiller, der har det primære ansvar for distributionen af bolden i spillets fase 1 og 2. Her er William Clem eminent med sin evne til at gøre sig spilbar, modtage under pres, orientere sig tidligt, vende med bolden og vælge den bedste/mest simple (ofte fremadrettede) pasning, som holder bolden i egne rækker og sikrer, at vi forbliver i boldbesiddelse – og dermed i kontrol med kampen. Derudover er han en ganske glimrende bolderobrer, selvom han ikke kaster sig ned i tacklingerne i samme grad som fx Zeca.

    Vi kan tage en hurtig sammenligning med Mads Bidstrup, som godt nok er 8'er (netop fordi han ikke kan distribuere bolden på samme måde som fx Clem – eller Jacob Steen Christensen som spillede 6'er for FCN i den forgangne sæson) – Clems tal først, fra Wyscout, per 90 min.:

    Interceptions: 6,91 vs. 6,95
    Defensive duels: 6,77 vs. 9,34
    Defensive duels won (%): 58,82 vs. 61,37
    Recoveries (bolde som opsnappes enten fra en modstanderfod, som laver en fejlaflevering, eller fra en situation, hvor ingen af holdene har bolden): 8,94 vs. 11,78
    Recoveries på modstanderens banehalvdel: 5,13 vs. 6,17
    Frispark: 0,8 vs. 0,99

    Som man kan se, matcher Clem en af ligaens bedste duelspillere i sidste sæson (hvis ikke den allerbedste) på flere parametre og klarer sig mere end hæderligt på andre, selvom han har en rolle, der handler om meget andet end duelspil og fx langt større ansvar med bolden og mindre fripas til at flakke rundt på banen og opsnappe løse bolde.

    Skal vi have en 6'er – og det kan sagtens være – skal det primært være for at styrke bredden, da vi i Clem råder over et af Skandinaviens største, hvis ikke det allerstørste talent på positionen – det er ikke for sjov, at han typemæssigt bliver sammenlignet med Sergio Busquets. Til gengæld kan det sagtens være, at vi skal opgradere på den 8'er, som skal have medansvar for at distribuere spillet i fase 2 og være "boks-til-boks" spilleren. Her har Lukas Lerager, som ofte har spillet der, ganske enkelt for store mangler til at være løsningen på et hold, som vil kontrollere kampene med bolden.
    Sidst redigeret af Dane : 07.07.23 kl. 13:11
    Mvh.
    Dane


  15. #834
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er simpelthen lodret forkert at påstå, at William Clem ikke er 6'er.
    Du kan sætte ham på pladsen og så er han 6'er, men det jeg påpeger er, at han ikke har det defensive element i sit spil, som er forudsætningen for positionen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    En moderne 6'er er først og fremmest den spiller, der har det primære ansvar for distributionen af bolden i spillets fase 1 og 2. Her er William Clem eminent med sin evne til at gøre sig spilbar, modtage under pres, orientere sig tidligt, vende med bolden og vælge den bedste/mest simple (ofte fremadrettede) pasning, som holder bolden i egne rækker og sikrer, at vi forbliver i boldbesiddelse – og dermed i kontrol med kampen. Derudover er han en ganske glimrende bolderobrer, selvom han ikke kaster sig ned i tacklingerne i samme grad som fx Zeca.
    Jeg er enig i hans offensive kvaliteter er rigtig fine, men når du beskriver 6'er rollens væsentligste funktion uden at beskrive den, som det defensive anker, der beskytter CB, defensiv forudseenhed, erobringer mm. som er bærende for den defensive konstruktion og dermed fundamentet for, at offensiven kan slippes løs, så udelader du det helt centrale element i 6'er rollen. Pierre Emil på landsholdet er eminent - han besidder begge dele, men jeg er sikker på, at hvis han ikke beskyttede holdet og sikrede den defensive struktur, så spillede han ikke 6'er.

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Vi kan tage en hurtig sammenligning med Mads Bidstrup, som godt nok er 8'er (netop fordi han ikke kan distribuere bolden på samme måde som fx Clem – eller Jacob Steen Christensen som spillede 6'er for FCN i den forgangne sæson) – Clems tal først, fra Wyscout, per 90 min.:

    Interceptions: 6,91 vs. 6,95
    Defensive duels: 6,77 vs. 9,34
    Defensive duels won (%): 58,82 vs. 61,37
    Recoveries (bolde som opsnappes enten fra en modstanderfod eller fra en situation, hvor ingen af holdene har bolden): 8,94 vs. 11,78
    Recoveries på modstanderens banehalvdel: 5,13 vs. 6,17
    Frispark: 0,8 vs. 0,99

    Som man kan se, matcher Clem en af ligaens bedste duelspillere i sidste sæson (hvis ikke den allerbedste) på flere parametre og klarer sig mere end hæderligt på andre, selvom han har en rolle, der handler om meget andet end duelspil og fx langt større ansvar med bolden og mindre fripas til at flakke rundt på banen og opsøge løse bolde og dueller.
    Det er fine tal, som jeg så mener understreger statistikkens begrænsninger. Mads Bidstrup har en 6'er bagved sig (Jacob Steen Christensen) og skaber de meget flotte tal andre steder på banen, end der hvor 6'er er. Så selvom en spiller har flotte stats, så kan de sagtens skabes på flere måder. Ift. Clem, så foretages hans erobringer i faser af spillet, hvor andre spillere har sørget for at strukturen er på plads. Som oftest bliver han ved boldtab, contraer mm. overløbet og Falk, Lerager, Claesson tager 6'er løbene.

    Jeg tror på Clem, og jeg mener han er berettiget til holdet, men det er som 8'er. Jeg anerkender hans kvaliteter, men de ligger i den offensive del.
    Goldbæks Højrefod

  16. #835
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Clem som 8’er? I stedet for Claesson, Haraldsson, Falk og Lerager?

    Jeg vil vove skindet, og påstå at Clem ikke så meget som kommer til at spille et eneste minut på 8’eren i næste sæson.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #836
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Iflg. Tipslol skulle vi have forsøgt at få fat i endnu en portugisisk venstre back: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...rygter-handler

    Det er ikke til at vide, hvad der foregår bag kulisserne, men der begynder at tegne sig et mønster: Vi er hidsigt ude efter en venstre back så hurtigt som muligt. Derudover kunne stilheden tyde på, at vi afventer/overvejer forskellige ting:

    - Bliver Grabara solgt?
    - Skal Delaney hjem?
    - Kan der opstå en mulighed for at hente Daramy, hvis han ikke får andre, sjovere tilbud?

    Mon ikke man også arbejder på at få en midterforsvarer ind asap? Når vi ikke har hørt rygter på den plads, er det nok, fordi Khocholava-situationen er så ny.

    Jeg tror ikke, der arbejdes på en angriber. Det lader til, at man håber på Cornelius. Det er man jo også nødt til med den enorme udgift, han trækker. Samtidig håber man, at Orri kan vise, at han har niveauet til at bryde igennem på Superliga-niveau. Og manden, der så formentlig reelt skal score vores mål midt i håbene, er Larsson.

    Mit gæt, når transfervinduet lukker, er, at vi har hentet:

    - en (måske to) målmand,
    - en central forsvarer (evt. på leje),
    - en venstre back,
    - en central midtbanespiller
    - og en (eller to, alt efter om man tør satse på Sahsah som backup) kant.
    Sidst redigeret af Garneren : 07.07.23 kl. 15:39
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #837
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Iflg. Tipslol skulle vi have forsøgt at få fat i endnu en portugisisk venstre back: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...rygter-handler

    Det er ikke til at vide, hvad der foregår bag kulisserne, men der begynder at tegne sig et mønster: Vi er hidsigt ude efter en venstre back så hurtigt som muligt.
    Interessant med Ruben Vinagre – tyder på at vi både kigger på unge stortalenter samt etablerede profiler. Han blev handlet for 10 mio. euro for et år siden og har spillet Premier League og portugisisk topfodbold.

    Jeg er mere lun på en profil end et stortalent. I mine øjne er CS en oplagt spiller til de mere ordinære superligakampe, som kan aflaste et nyt førstevalg. Hvis vi henter et talent, er det for mig ikke klart, hvem der i så fald skal spille Champions League f.eks.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #838
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Interessant med Ruben Vinagre – tyder på at vi både kigger på unge stortalenter samt etablerede profiler. Han blev handlet for 10 mio. euro for et år siden og har spillet Premier League og portugisisk topfodbold.

    Jeg er mere lun på en profil end et stortalent. I mine øjne er CS en oplagt spiller til de mere ordinære superligakampe, som kan aflaste et nyt førstevalg. Hvis vi henter et talent, er det for mig ikke klart, hvem der i så fald skal spille Champions League f.eks.
    Det interessante er sjældent hvem vi ikke får, men mere hvem vi rent faktisk får. Men der er tydeligvis gang i forsøgende - det ender med Ludde :)), PC skal bare lige igennem en lang liste af spillere som ikke vil til FCK først

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #839
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ifølge Transfervinduet så er FCK i forhandlinger med en 6'er. Han skulle være et kendt internationalt navn med PL-erfaring. De kender navnet, men vil åbenbart ikke sige mere, før de får flere detaljer/kilder på plads.

    Farzam nævner desuden også, at ham venstrebacken fra Valencia stadig er i spil, og at han bestemt ikke vil være overrasket, hvis vi lander ham.

    Altså må vi vel konstatere, at PC i hvert fald ikke er uambitiøs eller nølende, hvis journalisternes ord ellers skal stå til troende.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #840
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet så er FCK i forhandlinger med en 6'er. Han skulle være et kendt internationalt navn med PL-erfaring. De kender navnet, men vil åbenbart ikke sige mere, før de får flere detaljer/kilder på plads.

    Farzam nævner desuden også, at ham venstrebacken fra Valencia stadig er i spil, og at han bestemt ikke vil være overrasket, hvis vi lander ham.

    Altså må vi vel konstatere, at PC i hvert fald ikke er uambitiøs eller nølende, hvis journalisternes ord ellers skal stå til troende.
    Spændende... Hvis det holder vand, så vil jeg glæde mig over, at PC er enig og ser det samme ift. 6'er positionen:-)
    Goldbæks Højrefod

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •