Side 57 af 130 FørsteFørste ... 7475455565758596067107 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet så er FCK i forhandlinger med en 6'er. Han skulle være et kendt internationalt navn med PL-erfaring. De kender navnet, men vil åbenbart ikke sige mere, før de får flere detaljer/kilder på plads.

    Farzam nævner desuden også, at ham venstrebacken fra Valencia stadig er i spil, og at han bestemt ikke vil være overrasket, hvis vi lander ham.

    Altså må vi vel konstatere, at PC i hvert fald ikke er uambitiøs eller nølende, hvis journalisternes ord ellers skal stå til troende.
    Det er ikke for at være en lyseslukker, men siger de ikke, at vi HAVDE været i forhandlinger med en 6’er, som vi så ikke formåede at lande?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nogle kvalificerede bud på hvem den 6'er kunne være?

  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023


  5. #844
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er ikke for at være en lyseslukker, men siger de ikke, at vi HAVDE været i forhandlinger med en 6’er, som vi så ikke formåede at lande?
    Nej, de siger de ved noget, men at det kommer senere. Farzam og Gronemand sagde netop, at det ikke var færdigt, men at vi må vente. Ham det der havde sagt nej, var ham BØF havde talt med.

  6. #845
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nej, de siger de ved noget, men at det kommer senere. Farzam og Gronemand sagde netop, at det ikke var færdigt, men at vi må vente. Ham det der havde sagt nej, var ham BØF havde talt med.
    "Jeg hørte et navn, som jeg desværre ikke må give videre, men det navn, det var... man kan sige at det er lidt ala det Brøndby går efter men større end det. Men det var et helt konkret navn fra, ja, jeg ved ikke hvad jeg kan sige, men med Premier League erfaring. Det er bare for at sige at jagten er intens, de gik efter ham her benhårdt, men af forskellige årsager så kunne det ikke lande, så de er i gang på den front". Den lyder rimelig afsluttet.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #846
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    "Jeg hørte et navn, som jeg desværre ikke må give videre, men det navn, det var... man kan sige at det er lidt ala det Brøndby går efter men større end det. Men det var et helt konkret navn fra, ja, jeg ved ikke hvad jeg kan sige, men med Premier League erfaring. Det er bare for at sige at jagten er intens, de gik efter ham her benhårdt, men af forskellige årsager så kunne det ikke lande, så de er i gang på den front". Den lyder rimelig afsluttet.
    Farzam sagde da, at den bestemt ikke er lukket!? Jeg hørte det imens jeg vaskede bil, så måske er der røget noget i oversættelsen, men jeg synes nu ikke den blev lukket.

  9. #847
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Farzam sagde da, at den bestemt ikke er lukket!? Jeg hørte det imens jeg vaskede bil, så måske er der røget noget i oversættelsen, men jeg synes nu ikke den blev lukket.
    Farzam udtalte sig slet ikke om 6'eren. Han sagde at Vasquez ikke var lukket.

  10. #848
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Farzam udtalte sig slet ikke om 6'eren. Han sagde at Vasquez ikke var lukket.
    Helt ok! Jeg synes dog stadig det er interessant, at PC er i markedet efter netop de spillere vi efterspørger, hvilket også var min oprindelige pointe.

  11. #849
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Du kan sætte ham på pladsen og så er han 6'er, men det jeg påpeger er, at han ikke har det defensive element i sit spil, som er forudsætningen for positionen.

    Jeg er enig i hans offensive kvaliteter er rigtig fine, men når du beskriver 6'er rollens væsentligste funktion uden at beskrive den, som det defensive anker, der beskytter CB, defensiv forudseenhed, erobringer mm. som er bærende for den defensive konstruktion og dermed fundamentet for, at offensiven kan slippes løs, så udelader du det helt centrale element i 6'er rollen. Pierre Emil på landsholdet er eminent - han besidder begge dele, men jeg er sikker på, at hvis han ikke beskyttede holdet og sikrede den defensive struktur, så spillede han ikke 6'er.

    Det er fine tal, som jeg så mener understreger statistikkens begrænsninger. Mads Bidstrup har en 6'er bagved sig (Jacob Steen Christensen) og skaber de meget flotte tal andre steder på banen, end der hvor 6'er er. Så selvom en spiller har flotte stats, så kan de sagtens skabes på flere måder. Ift. Clem, så foretages hans erobringer i faser af spillet, hvor andre spillere har sørget for at strukturen er på plads. Som oftest bliver han ved boldtab, contraer mm. overløbet og Falk, Lerager, Claesson tager 6'er løbene.

    Jeg tror på Clem, og jeg mener han er berettiget til holdet, men det er som 8'er. Jeg anerkender hans kvaliteter, men de ligger i den offensive del.
    William Clem er lige fyldt 19 år, og selvfølgelig er der ting, han skal bygge på den defensive del af sit spil, bl.a. i forhold til den defensive positionering, når vi mister bolden højt på banen. Det er også fair, hvis du foretrækker en mere klassisk (nogle ville sige gammeldags) 6'er med primære forcer i det defensive, men personligt mener jeg, at 6'eren på et boldbesiddende hold lige så meget skal være den dybe playmaker, som naturligvis også skal være i stand til at beskytte forsvarskæden (hvilket Clem er).

    Men det er og bliver altså lidt noget sludder at kalde ham for 8'er. Det er jo ikke for sjov, at han helt konsekvent, både på U19-holdet, siden på førsteholdet og senest også på U21-landsholdet er blevet brugt som 6'er af kompetente, professionelt uddannede fodboldtrænere.
    Sidst redigeret af Dane : 07.07.23 kl. 20:42
    Mvh.
    Dane


  12. #850
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    PC skal hente Onuachu, færdig bum
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #851
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    PC skal hente Onuachu, færdig bum
    Det gør ondt at erklære “enig”. Men det er jeg
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  15. #852
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    PC skal hente Onuachu, færdig bum
    Uden at vide, hvad han måtte have af nedrykningsklausuler, er det nok et problem, at Southampgon gav 18 mio. pund for ham. Hans løn er nok også hidsig. Og så er der i øvrigt Bundesliga-ingeresse for ham. Endelig sprænger vi næppe banken for en spiller til samme plads, som vi sprængte banken for at besætte for et år siden.

    Men ja, hvis man kunne bytte Onuachu for Cornelius, ville det ikke være dumt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #853
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvis Augsburg og Stuttgart kan, så kan vi sgu også. Spørgsmålet er bare om PC kan? ;-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  17. #854
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,549

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hvis Augsburg og Stuttgart kan, så kan vi sgu også. Spørgsmålet er bare om PC kan? ;-)
    Det er jo det helt store spørgsmål. Kan PC hente en dygtig offensiv spillere med kvalitet.

    Jo javist PC skal jo nok hente en udemærket målmand og defensiv spillere. Men finde han den X-faktor spiller som gør en forskel hurtigt?. Det tvivler jeg kraftigt på. Nu kan han jo ikke leje Daramy som frelseren han kendte i forvejen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #855
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvor hurtigt er hurtigt, for tænker han har gjort det fint med Claesson, Jordan og Diogo.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •