Side 58 af 130 FørsteFørste ... 8485556575859606168108 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Hvor hurtigt er hurtigt, for tænker han har gjort det fint med Claesson, Jordan og Diogo.
    Jordan og Diogo X-faktor spillere really???. Nuvel man kan vel håbe de kan udvikle sig til det.

    Claesson var en speciel situation da vi hentet ham på en kort aftale i sin tid, hvorefter man tilbød han en permanent kontrakt, men nuvel ros for det. Men jeg kan jo så nævne Luther Singh som skulle være Daramys afløser og vores kommende X-faktor spiller.

    Mon ikke Daramy får svære 6 måneder i Ajax, hvorefter vi lejer eller køber ham igen efter vinterpausen, så kan PC tage rosen for at det hele tiden var efter den store plan.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hvis Augsburg og Stuttgart kan, så kan vi sgu også. Spørgsmålet er bare om PC kan? ;-)
    Omuachu er på ingen måder realistisk.. Skifter han til en middelklub i Bundesligaen, så bliver han stjernespiller der, og kommer til at spille fast. Og både løn og transfer bliver betydeligt højere end vi kan være med på.. Plus vi har allerede Corner. Det kommer aldrig til at ske.. Skulle han tage skridtet ned til en topklub i en mindre liga, så ligger der også hold foran os i køen, med både større økonomi og større liga-koeffecient/prestige, eksempelvis den hollandske og belgiske liga.

  4. De følgende 13 brugere er enige:

  5. #858
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hvis Augsburg og Stuttgart kan, så kan vi sgu også. Spørgsmålet er bare om PC kan? ;-)
    Det kommer an på, hvad du tænker på. En ting, de kan, som vi ikke kan, er at spille i Bundesligaen, hvilket nok ikke er uvæsentligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #859
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vi sættes åbenbart i forbindelse med Justin Lonwijk( tidligere viborg) .

    https://twitter.com/ZoryaLondonsk/st...ntent%2F549459

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rer-pa-lonwijk

    Personligt håber jeg på det er lidt af en and, selvom jeg egentlig var imponeret af ham i Viborg.

  8. #860
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oebenhavn-flop

    AIK vil angiveligt hente Karamoko

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #861
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nu må der satme snart godt ske noget kære PC

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #862
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Nu må der satme snart godt ske noget kære PC
    Selvom jeg er enig, så er mine forventninger ikke store. Jeg synes desværre vi ser samme billede som de andre vinduer. Vi prøver åbenbart på hylder, hvor spilleren ikke vil og vi ender med køb til sidst i vinduet.

    Man burde egentlig ikke forvente andet, PC griber sit arbejde an på sin måde og det har helt ærligt været tvivlsomt fra start og er det stadig. Det er rigtig fint Larsson er kommet, men det er ikke nok

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #863
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    FC Rødvin har hentet 2 profiler, FCMuh 3 og vi 0. PC flopper igen igen igen
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  15. #864
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    FC Rødvin har hentet 2 profiler, FCMuh 3 og vi 0. PC flopper igen igen igen
    Vil du have Iver Fossum og André Rømer? Så vil jeg hellere vente.


  16. #865
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    FC Rødvin har hentet 2 profiler, FCMuh 3 og vi 0. PC flopper igen igen igen
    https://www.fck.dk/nyhed/fc-koebenha...jordan-larsson

    Jeg ved det godt, jeg ved det godt, som altid hedder beregningen "hvor mange spillere har vi hentet siden vi sidst hentede en spiller", den bliver bare så kedelig i længden.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #866
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vil du have Iver Fossum og André Rømer? Så vil jeg hellere vente.
    Glem ikke Tverskov. Kæmpe fucking stjerne jo.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #867
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Rygter om Isak til Anderlecht: "Både FC København, Anderlecht og Isak Bergmann Johannesson selv skulle have givet grønt lys til skiftet."

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/groent-lys-nu-gaar-de-efter-fc-koebenhavn-spiller

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #868
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Selvom vi lige har vundet "The double" med vore nuværende trup, så er jeg bare på ingen måder rolig ift. vores trup pt. jeg syntes der er alt for mange ubesvaret faktorer samt huller i osten. Derfor så jeg gerne PC komme i gang. Det kunne også være fedt at have truppen relativt hurtigt på plads inden sæsonen går i gang.

    Målmænd

    Kalle er væk, og Grabara ligner også en mand der skal videre. Dette efterlader os med 17-årige Dithmer. Tror ikke han er klar til at være førstevalg, og selv reservetjansen tror jeg vil være et for stort pres pt. Så der skal højest sandsynligt 2 nye ind. En førsteholdsmålmand samt en reserve.

    Forsvar

    Khocholava er med al sandsynlighed nok først oppe i fulde omdrejninger igen til foråret efter sin operation. Boilesen har været ude et helt år, og selvom han har trænet fuldt med en enkelt gang, og et muligt comeback lurer omkring august er han stadig et stort spørgsmålstegn. Valdemar Lund spillede skadet stort set hele foråret, og har også haft lidt småskavanker her i opstarten. Dette efterlader os med Vavro som den eneste fulkommen kampdygtige midterforsvar. Ja, så kan Diks også spille derinde osv. men det vil stadig se skræmmende tyndt ud i vores midterforsvar. Så vi skal i hvert fald ud at investere i 1 ny midterforsvar og ideelt set gerne 2. En vi tror langsigtet på (talent eller erfaren) og en på en lejeaftale.

    Mht. backpladserne skal vi have en ny vestreback der kan supplere Sørensen. Det er forhåbentligt slut med Diks og Jelert som vikar derude. Ud fra diverse rygter lyder det også til at det er en af de pladser vi virkelig kigger på.

    Midtbanen

    Hakon bliver rygtet væk, Isak bliver rygtet væk, og kommer muligheden for et eksotisk eventyr for Falk tror jeg man slår til. Dette efterlader os i givet fald med Claesson, Lerager og Clem til midtbanen. Dette er selvfølgeligt alt for tyndt, så her skal der investeres, men meget komme an på hvad der ryger ud af de 3 førstnævnte. Under alle omstændigheder ville jeg dog sige, at vi skal have en 6´er mere i truppen som kan supplere Clem.

    angrebet

    Pt. har vi kun Diogo og Roony som de hel støbte kantspillere med førsteholdsniveau i truppen. Så har man en Sahsah på vej, og en Larsson der kan vikariere. Jeg vil dog mene, at vi skal have 1 ind her også, og helst gerne 2. En reserve/projekt/talent spiller til venstre som står i skyggen af Diogo, samt en højre kant der kan supplere Roony.

    angrebet syntes jeg vi står relativt stærkt med heri har man Cornelius, Larsson og Orri.


    Dette skal vi have:
    - Målmand 1 (førstevalg)
    - Målmand 2 (reserve)
    - Midterforsvar (Talent eller erfaren)
    - Midterforsvar (leje)
    - Venstreback
    - central midtbane (6´er)
    - Højerkant
    - Venstrekant

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #869
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    FC Rødvin har hentet 2 profiler, FCMuh 3 og vi 0. PC flopper igen igen igen
    Is på. Som det nævnes flere steder, så skal de store ligaer/klubber handle først, førend lavinen begynder at rulle.
    At dømme transfervinduet og pc som et flop allerede nu er decideret useriøst…

    Hvis han fejler (igen) skal han selvfølgelig have kritik… men fandme ikke endnu….

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #870
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Is på. Som det nævnes flere steder, så skal de store ligaer/klubber handle først, førend lavinen begynder at rulle.
    At dømme transfervinduet og pc som et flop allerede nu er decideret useriøst…

    Hvis han fejler (igen) skal han selvfølgelig have kritik… men fandme ikke endnu….
    Den plader kører bare hvert vindue :). Ej - jeg er enig, det største problem er i mine øjne at der ikke er hentet en målmand. Der er en stor sandsynlighed for at Grabara bliver solgt, nær transfer lavinen ruller og ville gerne have arbejdet en ny ind hurtigst muligt. Selv hvis Grabara ikke skulle blive solgt, så har vi åbenlyst brug for en andenmålmand. Jeg tror vi er en ret attraktiv klub på målmandsposten, en ny ved at det maks er et halvt pr på bænken og så er han førstemålmand - men højst sandsynligt allerede fra start.

    Resten af pladserne er jeg mere tålmodig omvendt jeg da frygter at PC igen ikke formoder at få købt hvad vi har brug for

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •