Side 64 af 130 FørsteFørste ... 14546162636465666774114 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #946
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,511

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg tror da ikke, at de ryger nogen steder netop af den grund du skriver, men det burde de. Hverken Jordan eller Diogo har internationalt niveau hvis vi snakker toppen af EL eller CL go Corner synes jeg desværre begynder at ligne en slidt angriber.
    Ok, men hvad mener du med

    Jeg kan på sin vis godt forstå, hvis bestyrelsen er forsigtig med at give ham transferbudget, jeg kan så til gengæld ikke forstå. at man vil beholde ham.





  2. #947
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,163

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er enig i, at det ville være utraditionelt, men ikke at det ville være skørt. Det er meget bedre at lave den slags skifter i opgangstider end nedgangstider. Rettidig omhu ville nogle kalde det.
    Men det kræver stadig, at nogen udover de mest hardcore skribenter herinde synes, at noget ikke fungerer.

  3. #948
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Når målsætningen er at fem år skal give 2 CL, 2EL og 1 ECL, så skal vi have spillere på det niveau.
    Når målsætningen lanceres i den mest ambitiøse strategi nogensinde, antager jeg at man har analyseret og sonderet branchen og konstateret, at det er muligt og man har accepteret økonomien. Alt andet vil være så uprofessionelt at det betragter jeg ikke som et scenarie.
    Men at tro at målsætningen indfries med ECL spillere og talenter. Not gonna happen.
    Jeg har tæt på ingen tillid til PC i den sammenhæng, så det er ikke for jeg tror det kommer til at ske.
    Her vil jeg give dig ret.

    Nu må vi jo se om vi kommer i CL i år, så kan det jo være målsætningen stadig holder, men jeg vil også mene det er alt for optimistisk sat. Især med vores strategi om at satse på unge spillere fra egne rækker.

    Mon ikke vi ser en justeret strategi indenfor et par år vil være mit bud.

  4. #949
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det kræver stadig, at nogen udover de mest hardcore skribenter herinde synes, at noget ikke fungerer.
    Ikke nødvendigvis. Motivationen kan jo også bare være, at man vil tage det næste skridt og vurderer, at det kræver en anden profil. Men jeg kan da konstatere, at vores bestyrelsesformand tidligere har undret offentligt over, at succesraten ikke er større: “Jeg forstår godt spørgsmålet, for jeg har selv haft den samme undren på et generelt plan - og ikke omkring enkeltspillere. Men jo mere jeg er kommet ind i det, jo mere er det gået op for mig, at det ikke er en eksakt videnskab.”
    https://www.bt.dk/superligaen/millio...t-af-kritikken

    Han har så tilsyneladende købt ind på en fortælling om, at det ikke kan gøres bedre, men jeg gætter på, at der ikke skal så meget til, før tvivlen melder sig igen.

  5. #950
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,163

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ikke nødvendigvis. Motivationen kan jo også bare være, at man vil tage det næste skridt og vurderer, at det kræver en anden profil. Men jeg kan da konstatere, at vores bestyrelsesformand tidligere har undret offentligt over, at succesraten ikke er større: “Jeg forstår godt spørgsmålet, for jeg har selv haft den samme undren på et generelt plan - og ikke omkring enkeltspillere. Men jo mere jeg er kommet ind i det, jo mere er det gået op for mig, at det ikke er en eksakt videnskab.”
    https://www.bt.dk/superligaen/millio...t-af-kritikken

    Han har så tilsyneladende købt ind på en fortælling om, at det ikke kan gøres bedre, men jeg gætter på, at der ikke skal så meget til, før tvivlen melder sig igen.
    Jamen det er jeg sådan set enig i. Er det tanken, så kan man sagtens fyre. Han kan dog også se tilbage på, at udover Corner (som primært er skadet) så ligger alle de andre køb 1,5-2 år tilbage, så succesraten er (godt nok med meget lille empiri) blevet bedre. Endvidere var disse spillere også købt til en anden træner, som åbenbart gerne ville have mange spillere, imens vores nuværende træner virker til at være mere i sync med PC og indkøb. Det sammen med resultater taler vel for, at tingene er forbedret og langt hen af vejen fungerer. Men nu må vi se, hvad der sker dette vindue. Kan PC ikke hente det, som Newstrup ønsker og ender dyre indkøb som katastrofer, så kan billedet hurtigt vende igen. Han skal nok ikke købe 2-3 Amoo og Babacar typer (her tænker jeg på pris og løn kontra spillemæssigt udbytte) igen dette vindue medmindre Neestrup selv har peget på dem.

  6. #951
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,163

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hermansen ser ud til at være på vej til Leicester. Kunne Iversen være et bud på en Grabara afløser spørger undertegnede dumt? :-)
    Jeg ser stort set kun FCK, så aner ikke noget om hans niveau eller evt pris. Mener dog, at han har været nævnt herinde.

  7. #952
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Bidstrup kommer ikke til FC hvis BT har ret.
    Fordømt!
    https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...il-rb-salzburg
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #953
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hermansen ser ud til at være på vej til Leicester. Kunne Iversen være et bud på en Grabara afløser spørger undertegnede dumt? :-)
    Jeg ser stort set kun FCK, så aner ikke noget om hans niveau eller evt pris. Mener dog, at han har været nævnt herinde.
    Det ville være min drømme-signing, men nok desværre i den urealistiske afdeling.

  10. #954
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det ville være min drømme-signing, men nok desværre i den urealistiske afdeling.
    Hvorfor egentlig det?

    En målmand der har udsigt til bænken i Championship… Det lyder da som om vi kan være med.

    Zan

  11. #955
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Interessant at se responsen fra koreanske fans til den YT-video FCM netop har uploaded med Cho Gue-Sungs første dag i klubben….det vælter ind med beskeder.
    Udover at jeg har en lurende fornemmelse af at han bliver et hit på banen for FCM, så tyder det på, at der kunne ligge ganske store kommercielle muligheder i at købe en koreansk spiller.

  12. #956
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Når målsætningen er at fem år skal give 2 CL, 2EL og 1 ECL, så skal vi have spillere på det niveau.
    Når målsætningen lanceres i den mest ambitiøse strategi nogensinde, antager jeg at man har analyseret og sonderet branchen og konstateret, at det er muligt og man har accepteret økonomien. Alt andet vil være så uprofessionelt at det betragter jeg ikke som et scenarie.
    Men at tro at målsætningen indfries med ECL spillere og talenter. Not gonna happen.
    Jeg har tæt på ingen tillid til PC i den sammenhæng, så det er ikke for jeg tror det kommer til at ske.
    Du skrev tidligere "toppen af El og CL." Hvad betyder det? Er det spillere, der kan vinde de europæiske turneringer?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #957
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvorfor egentlig det?

    En målmand der har udsigt til bænken i Championship… Det lyder da som om vi kan være med.

    Zan
    Fordi han er bedre HørmBØFsen og bør blive starter. Derudover tror jeg Iversen tiltrækker sig opmærksomhed fra bedre klubber efter forårets bedrifter. Han reddede jo reelt Leicester i en del kampe, og var bestemt ikke skyld i nedrykningen. Men jeg bliver gerne overrasket.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  15. #958
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Interessant at se responsen fra koreanske fans til den YT-video FCM netop har uploaded med Cho Gue-Sungs første dag i klubben….det vælter ind med beskeder.
    Udover at jeg har en lurende fornemmelse af at han bliver et hit på banen for FCM, så tyder det på, at der kunne ligge ganske store kommercielle muligheder i at købe en koreansk spiller.
    Jeg er rent faktisk også spændt på at se ham. Dan Petrescu (hans træner og Rumænsk/Chelsea icon) taler godt nok også pænt om ham. Min umiddelbare vurdering er “hatten af for heden”, det er spændene.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #959
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er rent faktisk også spændt på at se ham. Dan Petrescu (hans træner og Rumænsk/Chelsea icon) taler godt nok også pænt om ham. Min umiddelbare vurdering er “hatten af for heden”, det er spændene.
    Hatten af ? Dette var jo en åbenlys transfer... Jeg havde håbet fck ville kigge mod asian sydkorea/japan i årevis... Kæmpe kommercielt marked. Spillere som er forholdsvis nemme at integrere og som udgangspunkt har en rigtig god arbejdsmoral... celtic har haft flere rigtig gode sydkoreanere og japanere i klubben eks. For mig var Cho Gue-Sung en no brainer... Og jeg fatter virkelig ikke at fck ikke har været med her... Det er sløjt transfer arbejde og jeg bliver træt af at der bliver scoutet så snæversynet og dårligt...

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #960
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du skrev tidligere "toppen af El og CL." Hvad betyder det? Er det spillere, der kan vinde de europæiske turneringer?
    Jeg mener toppen af EL og de skal kunne begå sig i CL. Med toppen af EL mener jeg spillere, der kan sikre niveauet og strukturen på holdet i de svære kampe, så vi kan ende 1 eller 2 i gruppespillet. De spillere skal også med mellemrum - jf. målsætnong- have CL klasse, så de både kan få os i gruppespil og sikre, at vi kan være med uden at falde igennem.

    Det er ikke de spillere, vi signer pt. Jeg ved, at rigtig mange er glade for Diogo og Jordan, men set i lyset af strategi om internationale spiller og målsætning, så er Jordan en spiller, der havde det svært hos en Bundesliganedrykker og ikke kan komme på det svenske landshold - i modsætning til VC og Kristoffer Olsson. Efter signingen udnævner PC ham så lige til en international spiller.

    Hvordan både Nees og PC kan være enige om de spillere, det undrer mig. Nees har været fantastisk til at få defensiv struktur ind på holdet og han virker som en rigtig god leder. Til gengæld, så synes jeg også, at man begynder at kunne se nogle af hans begrænsninger når det kommer til det offensive spil, men også når det kommer til transfers. Det var ham der skulle skubbe på PC og stille høje krav - det er ikke sket endnu, men vinduet har selvfølgelig også seks uger mere, så jeg krydser fingre.
    Goldbæks Højrefod

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •