Side 66 af 130 FørsteFørste ... 16566364656667686976116 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Lær dertil, at PC i studiet ikke siger højere hylde, men han siger en højere hylde end man tidligere har set. Studieværten spørger endda ind til dette, for at sikre, at det er rigtigt forstået og det bekræfter PC. Der er ikke så meget fortolkning, der er bare manglende eksekvering.
    Ja og den bemærkning var en fejl - forøvrigt en fejl han selv flere gange senere har refereret til. For selvfølgelig kan man ikke hente sådan en spiller, når vi har haft spillere som Laudrup og Grønkjær i truppen. Men vi fans må simpelthen også lave være med at købe ind på sådan nogle flosker og æde dem ordret hver gang. Men vi køber dyrere og dyrere spillere - med Corner slog vi vel transferrekorden. Det er formentlig den slags som PC mente.
    PC skal blive klogere omkring udtalelser (det er vel allerede sket), men vi må også se lidt realistisk på diverse udtalelser. Når Ståle sagde vi skulle forsvare som Atletico Madrid og angribe som Arsenal (eller noget i den dur), så troede vi vel heller ikke, at vi ville få et hold som kunne de to ting på det niveau.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er lidt irriterende. Der har været rygter omkring venstre back, hvilket er en plads, som vi kan/skal forstærke hurtigst muligt. Mht mange af de andre mulige tilgange, så afhænger de formentlig meget af salg. Og der er vi et sted i fødekæden, hvor andre ting i Europa skal på plads først. Feks. er Onana på vej til Man U og Grabara kunne meget vel være Onanas afløser i Italien. Men før det er en realitet ser vi nok ikke en signing af en målmand. Andre interessante spillere for os som f.eks. Daramy og Delaney skal først have afklaret deres status - det kan meget nemt være sådan noget, som vi venter på, før vi slår til med andre spillere.
    Nogle gange mistænker jeg dig altså for at være Kasper Larsen fra Kvart i Bold. Der er tit forbløffende sammenfald i udtalelser, holdninger og synspunkter;0)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #978
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det tror jeg mere hænger sammen med udviklingen i fodbold, hvor flere klubber fra flere lande har et budget som vores, ligesom f.eks. klubber i den næstbedste engelske rækker er lysår foran økonomisk. Jeg ved det af gode grunde ikke, men jeg kan virkelig ikke se, hvorfor et skift fra Ståle til PC/Neestrup skulle gøre vores sportslige ledelse mindre slagkraftig eller visionær transfermæssigt. Ja faktisk lugter det af, at PC har så store visioner, at vi misser spillere pga for høje ambitioner.



    Nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke har set Olsson meget. Men Larsson spiller hos os kant og 9'er - det er vel ikke ligefrem Olsson pladser. Så vidt jeg husker, så spiller han 6'er/8'er på det svenske landshold.
    Sådan var det også tidligere, men ståle var fantastisk til at indfange spillere og tegne attraktive karriereplaner.
    PC er store ord og planer, men han magter ikke at eksekvere. For mig er han et kæmopefejlcastet båthorn fra landet. Han aner ikke hvordan han handlingsmæssigt skal udfylde de store sko han har fået, så i stedet rabler han en masse store ord af sig.
    Goldbæks Højrefod

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #979
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja og den bemærkning var en fejl - forøvrigt en fejl han selv flere gange senere har refereret til. For selvfølgelig kan man ikke hente sådan en spiller, når vi har haft spillere som Laudrup og Grønkjær i truppen. Men vi fans må simpelthen også lave være med at købe ind på sådan nogle flosker og æde dem ordret hver gang. Men vi køber dyrere og dyrere spillere - med Corner slog vi vel transferrekorden. Det er formentlig den slags som PC mente.
    PC skal blive klogere omkring udtalelser (det er vel allerede sket), men vi må også se lidt realistisk på diverse udtalelser. Når Ståle sagde vi skulle forsvare som Atletico Madrid og angribe som Arsenal (eller noget i den dur), så troede vi vel heller ikke, at vi ville få et hold som kunne de to ting på det niveau.
    Jeg har ikke hørt at han har benægtet og når han udtaler sig, så skal jeg jo tro på ham. Mener han noget andet skal han sige noget andet.
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #980
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ikke meget er sket på transfer-siden hos os og der er en uge til sæsonstart!

    Jo længere tid der går, jo større bliver forventningen og presset fra fans/ omverden også til, at det PC henter ind er prima klasse. Sådan må præmissen være, for hvorfor ellers vente?
    For vi kan ikke hente en breddespiller ind på nuværende tidspunkt, det skulle være sket for længst, ellers vil jeg mene at der er dårlig planlægning.

    Men måske er min 'sense of urgency' bare væsentlig anderledes end ledelsens.

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #981
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Ikke meget er sket på transfer-siden hos os og der er en uge til sæsonstart!

    Jo længere tid der går, jo større bliver forventningen og presset fra fans/ omverden også til, at det PC henter ind er prima klasse. Sådan må præmissen være, for hvorfor ellers vente?
    For vi kan ikke hente en breddespiller ind på nuværende tidspunkt, det skulle være sket for længst, ellers vil jeg mene at der er dårlig planlægning.

    Men måske er min 'sense of urgency' bare væsentlig anderledes end ledelsens.

    /CPH12
    Jeg er 100% enig. Ventetiden alene skruer forventningerne voldsomt op. Jeg forventer minimum ét wow-indkøb, og et til to til "det var pokkers, kunne vi virkelig få ham!?"-kassen. Og her falder JBL og Delaney bestemt ikke i de kategorier. De er mere i "meeeh, med duft tidligere storhed"-kassen, og her bør måneders ventetid sgu ikke være nødvendig.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #982
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er 100% enig. Ventetiden alene skruer forventningerne voldsomt op. Jeg forventer minimum ét wow-indkøb, og et til to til "det var pokkers, kunne vi virkelig få ham!?"-kassen. Og her falder JBL og Delaney bestemt ikke i de kategorier. De er mere i "meeeh, med duft tidligere storhed"-kassen, og her bør måneders ventetid sgu ikke være nødvendig.
    Som jeg har nævnt mange gange før... Det er ikke "bare" at hente og hente i et væk... Vi har en stor gruppe spillere som render rundt på dyre kontrakter som gerne skal sendes videre før vi henter eks. Delaney hjem med et fingerknips..

    Vi ligger som vi har redt og har et lønbudget som skal overholdes... Så kan man jo altså ikke bare hente den ene dyre spiller efter den anden....

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #983
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Som jeg har nævnt mange gange før... Det er ikke "bare" at hente og hente i et væk... Vi har en stor gruppe spillere som render rundt på dyre kontrakter som gerne skal sendes videre før vi henter eks. Delaney hjem med et fingerknips..

    Vi ligger som vi har redt og har et lønbudget som skal overholdes... Så kan man jo altså ikke bare hente den ene dyre spiller efter den anden....
    Det er måske ikke bare at hente og hente, enig, men jeg vil gerne vædde på at begrænsningerne ikke er ekstreme fordi Singh, Babacar, Mukairu, Karamoko og Amoo render rundt.

    Det er pisse ærgerligt og irriterende, men det betyder altså ikke PC og Nees ikke har et råderum. Det nægter jeg simpelthen at tro på.

    Jeg tror bare folks forventninger om urgency og antal af spillere er for høj.

    Vi henter næppe 4-5-6 nye spillere. Det tror jeg folk skal være indstillede på. Jeg tror at PC og Nees er relativt tilfredse og at det med de unge spillere menes ganske seriøst.

    Men det undrer mig også lidt at der ingenting sker (Larsson gælder ikke ;-)).

    PC sætter røven i klaskehøjde, for det er jo ret tydeligt at vi pt er svækkede (grundet Daramy) ift sidste sæson. Og der havde vi jo problemer, selvom enden var god.

    Smider vi for mange point i starten, mens FCM og FCNs nyindkøb bon'er godt ud, så må han da virkelig løbe ind i en tornado... Fra både os fans og medierne.

    Det signalerer lidt dårlig forberedelse eller happy go lucky-strategi, uden selvfølgelig at vide hvad der foregår derinde.

    Man kan jo håbe der skules en lille chance for Daramy, og man går all-in på den. Så ville jeg nærmest være lykkelig ligemeget hvad der ellers sker. Men rimelig porrøs strategi alligevel ;D

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 14.07.23 kl. 12:13

  16. #984
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Som jeg har nævnt mange gange før... Det er ikke "bare" at hente og hente i et væk... Vi har en stor gruppe spillere som render rundt på dyre kontrakter som gerne skal sendes videre før vi henter eks. Delaney hjem med et fingerknips..

    Vi ligger som vi har redt og har et lønbudget som skal overholdes... Så kan man jo altså ikke bare hente den ene dyre spiller efter den anden....
    Du har ret - dog vil jeg lige påpege en ikke uvæsentlig detalje. Løn budgettet er sluppet af med:

    - Kalle
    - Stamenic
    - Zeca
    - Daramy

    Så forhåbentlig er der plads til nogle løntunge drenge. Det ville naturligvis være skønt at slippe af med løn til Singh, Karamoko, Babacar, Mukairu, Amoo og jeg håber da også på at vi holder på et Daramy budget til sidst i vinduet - men det undskylder bestemt ikke manglende venstre back og andenkeeper.

    Modsat flere så forventer jeg ikke wow køb - jeg forventer helt ærligt at blive skuffet. Rigtig skuffet og her skal lige nævnes at mine forventninger ikke er ultra høje. Køber vi en ny keeper, Augustinsson, Delaney og JBL… så ville jeg godtage vinduet (jeg ville ikke eksplodere i glæde, men ville godtage det). Så når jeg forventer at blive skuffet, så handler det om at vi køber endnu dårligere eller slet ikke får en ny spiller til de ellers oplagte pladser. Vi er allerede godt igang med at se om en 17 årig kan klare reserve tjansen til målmandsposten.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #985
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Som jeg har nævnt mange gange før... Det er ikke "bare" at hente og hente i et væk... Vi har en stor gruppe spillere som render rundt på dyre kontrakter som gerne skal sendes videre før vi henter eks. Delaney hjem med et fingerknips..

    Vi ligger som vi har redt og har et lønbudget som skal overholdes... Så kan man jo altså ikke bare hente den ene dyre spiller efter den anden....
    Jeg forventer ikke kvantitet men kvalitet. To til tre spillere er rigeligt, hvis vi holder den nuværende trup, og ellers skiller os af med de fire fejlskud. Ryger Grabara og HH, hvilket er forventeligt, så regner jeg med en til en erstatninger. Det bør være realistisk, i hvert fald med HH.

    Derudover er lønbudgetet laver nu, end før 1. juli, og skal man tro eksempelvis Gisle Thorsen fra Mediano, så er budgettet for den kommende sæson ca. 10 mio over sidste sæsons (og godt på vej mod de 250 mio.) Altså synes jeg ikke det er urimeligt at forvente en stjerne til kanten og det samme til midtbanen og backen. Alt andet vil være decideret useriøst i mine øjne.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #986
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Kan godt forstå folk er utålmodige. Jeg begynder også at blive det, for havde da været rart at have truppen på plads inden træningslejren, men af grunde vi ikke ved har det ikke kunne lade sig gøre, det kan der være flere grunde til, en af dem er vi måske kigger på en for høj hylde hvor vi ikke er interessante for spilleren (endnu), da han måske vil afsøge andre muligheder, glipper disse kan vi måske hive kaninen hjem. Men reelt ved vi ikke om det er tilfældet.
    mange piver også lidt over at fcm, bif, fcn og agf allerede har hentet godt ind. Jeg har endnu ikke set en spiller de har hentet som jeg tænkte gid fck havde hentet ham. Det skulle lige være Ingvartsen. Men ellers ikke noget jeg ryster på hånden af.

  21. #987
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg vil sige det således, at ingen af de spillere, som de andre klubber har hentet, er spillere, jeg ser gå ind i vores start-11'er, når vi har alle mand klar. Men en del af dem kunne sagtens udfylde positionerne fra nr. 12-16 i vores trup. Så det er tydeligt, at de har forstærket sig på de pågældende positioner, og især når FCM og BØF endnu ikke har solgt ud af nogen profiler, så er det klart er pr. dags dato har de rykket sig tættere på os. Til gengæld er FCN og AGF også blevet tilsvarende svækket via de spillerafgange, de har oplevet, så de er ikke udelukkende blevet stærkere hen over sommerpausen.

    Så ja, afstanden mellem os og de andre hold i toppen/subtoppen af Superligaen er pr. dags dato blevet mindre. Og med en uge tilbage inden første turneringskamp, og at vi må konstatere at evt. nye spillere ikke får en pre-season sammen med holdet, og derfor skal bruge noget tid i selve sæsonen til at tilpasse sig de nye holdkammerater, det nye system og de nye omgivelser, så er det som udgangspunkt ikke noget, som taler til vores fordel. Så de spillere, vi får ind, skal have et niveau, der ikke bare udligner de to ting, men også rækker ud over det. Så der er naturligvis en vis mængde utålmodighed fra vores side, hvilket også øger presset på PC til at ramme rigtigt med sine handler.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #988
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nu har jeg set 90 minutters ørkenvandring mod Pilzen, som blev klart nr 3 i Tjekkiet, langt efter de to Prag-klubber. Og vi ligner altså ikke et hold, der er klar til sæsonstart og CL kval om godt en uges tid. Føj der mangler meget. Især offensivt ser vi tynde ud.. Jeg fatter simpelthen ikke, at man ikke i det mindste har fået hentet en enkelt kompetent kantspiller endnu. Jeg ved ikke hvad planen er, men vi risikerer at skyde os selv i foden, ved igen at spille for højt spil. Hvor gad jeg godt være fluen på væggen under Nees’ og PC’s samtaler. Er det PC der suverænt styrer showet, og bare er et udueligt, stædigt ræd, eller er han bare ved st eksekvere de to’s perfekte masterplan, ved at vente til aller sidste øjeblik med køb og salg? Kunne vi det mindste ikke snart få skudt Hakon afsted, så vi kan komme videre på denne position?! PT er vi i en underlig form for limbo, hvor han hverken bidrager sportsligt, fordi vi ikke tør bruge ham, og heller ikke får frigivet midler/plads til en kompetent afløser. Og sådan synes det at være tilfældet på en række andre positioner også. Se nu for helvede at sluge de kameler og få sendt de spillere, som ikke skal være her, ud af vagten, så vi kan komme i gang med at få bygget holdet op til den næste sæson.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #989
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu har jeg set 90 minutters ørkenvandring mod Pilzen, som blev klart nr 3 i Tjekkiet, langt efter de to Prag-klubber. Og vi ligner altså ikke et hold, der er klar til sæsonstart og CL kval om godt en uges tid. Føj der mangler meget. Især offensivt ser vi tynde ud.. Jeg fatter simpelthen ikke, at man ikke i det mindste har fået hentet en enkelt kompetent kantspiller endnu. Jeg ved ikke hvad planen er, men vi risikerer at skyde os selv i foden, ved igen at spille for højt spil. Hvor gad jeg godt være fluen på væggen under Nees’ og PC’s samtaler. Er det PC der suverænt styrer showet, og bare er et udueligt, stædigt ræd, eller er han bare ved st eksekvere de to’s perfekte masterplan, ved at vente til aller sidste øjeblik med køb og salg? Kunne vi det mindste ikke snart få skudt Hakon afsted, så vi kan komme videre på denne position?! PT er vi i en underlig form for limbo, hvor han hverken bidrager sportsligt, fordi vi ikke tør bruge ham, og heller ikke får frigivet midler/plads til en kompetent afløser. Og sådan synes det at være tilfældet på en række andre positioner også. Se nu for helvede at sluge de kameler og få sendt de spillere, som ikke skal være her, ud af vagten, så vi kan komme i gang med at få bygget holdet op til den næste sæson.
    Ja, jeg hænger stadig ved. Og undrer mig over hvor helt ubeskriveligt elendigt fodbold det kan spilles :-) Det er nærmest fascinerende… Panikker ikke over en træningskamp, men hold da op det er skidt.

    Zan

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #990
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Holdet skriger på minimum tre kvalitetsspillere i første omgang til de forreste pladser. Jeg gentager - og formentlig hele sæsonen - Diogo, Jordan og Corner er ikke løsningen. De to første har ikke niveauet og den sidste har haft det.

    Jeg synes også, at Nees begynder at få snavset hænderne til. Han har anbefalet Jordan og Diogo og erklæret sig tilfreds med truppen.

    Jeg synes for ofte, jeg får fornemmelsen af en træner der mere ligner en udviklings- eller provinsklubtræner end en CL-træner.
    Goldbæks Højrefod

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •