Side 70 af 130 FørsteFørste ... 20606768697071727380120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...pa-theo-sander

    Haha lets go :p en 18 og 17 årig som keeper team såfremt Grabara bliver solgt

  2. #1037
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vi er tæt på at hente Theo Sander fra Aab:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...sander/9865482
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  3. #1038
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...pa-theo-sander

    Haha lets go :p en 18 og 17 årig som keeper team såfremt Grabara bliver solgt
    Mon ikke nærmere det er som erstatning for Johnsson, som andenmålmand og til at presse en ny førstmålmand?

    Men spændende, han har været sat stærkt i forbindelse med Inter og er helt sikkert en talentfuld målmand

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1039
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Dette er alene grunden til ikke at hente ham. Jeg hader det dér.

    (Hvis historien holder selvfølgelig).

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...naegter-traene

    Zan
    Viborg afviser:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...houri-historie

    Så skal vi ikke liige prøve at klappe hesten, før vi gør Achouri værre end han er? :-)

    Det handler nok mere om at et salg er på vej, at han ikke var med i træningskampen.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1040
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,390

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Viborg afviser:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...houri-historie

    Så skal vi ikke liige prøve at klappe hesten, før vi gør Achouri værre end han er? :-)

    Det handler nok mere om at et salg er på vej, at han ikke var med i træningskampen.
    Du kan jo tjekke parantesen i det indlæg du svarer på ;-)

    Der vil jo altid - som i altid - være den mulighed at der forskellige takes på de historier vi kommenterer på herinde. Det må vel for faen være præmissen i et debatforum.

    Ellers skal vi alle til at have en “vi ved jo ikke hvad den rigtige historie er” - disclaimer på, hver gang vi poster et indlæg eller rygte.

    Zan

  8. #1041
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    568

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hvis vi henter Achouri, så det bare endnu et bevis på hvor elendigt vores scouting og PC er… Kom nu med noget vildt, og ikke køb en eller anden one hit wonder fra suppen…
    Sjovt. Jeg synes omvendt at vi netop bør praktisere det her mere, og jeg synes vi har ret god erfaring med spillere fra suppen, særligt fordi de har 100% styr på ligaen, tempoet, vejret og det for dem er kæmpestort at spille for os. Men det der med at prøve at tvinge et skifte igennem gider jeg heller ikke!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1042
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,390

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Vi er tæt på at hente Theo Sander fra Aab:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...sander/9865482
    Jeg har en fornemmelse af Grabara bliver hængende 6-12 måneder mere.

    Grabara snakkede i et interview også om at give igen til FCK osv.

    Mon PC og han har lavet en aftale om det - at han først skydes af til vinter eller næste sommer; medmindre der kommer et helt absurd bud.

    Så kan man vurdere hvor klar Sander er på Superliga-bold ved vintertid.

    Zan

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1043
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Viborg afviser:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...houri-historie

    Så skal vi ikke liige prøve at klappe hesten, før vi gør Achouri værre end han er? :-)

    Det handler nok mere om at et salg er på vej, at han ikke var med i træningskampen.
    Uden at vide, hvad der er op og ned, så tror jeg alle klubber ville skynde sig at benægte den historie. Det er skadeligt for et salg. Vi ved heller ikke konkret, hvad årsagen er til, at Babacar er sat helt udenfor holdet. Det har klubben været dygtig til at holde internt.

    Mht. Theo Sander, så er det formentlig meget tæt på, men jeg må indrømme, at det er tragi-/komisk, som vi i øjeblikket melder stort ud og handler modsat.

    Vi har siden Christiansen/Wiland, haft tradition for at have en ekstrem målmandsduo, som har sikret stabilitet og udvikling gennem intern konkurrence og pres på positionen. Nu signer vi den svageste 2. målmand i umindelige tider. Det betyder absolut intet pres på Grabara, ingen reel konkurrence og skulle vi efter Grabara købe en 1. målmand, som Theo Sander, ville være i stand til at presse, så vil også det være den svageste første målmand i mange år.

    Uagtet transfer sladder om store klubber, der har vist interesse for ham, så forholder det sig næppe sådan. Ville de reelt købe, så havde både AaB og TS accepteret. Han var på niveau med resten af AaB holdet sidste år - hvilket vil sige meget ringe - og blandt de absolut dårligste målmænd i Superligaen i sidste sæson.

    Men mon ikke der nogle PC-tro væbnere herinde, som kan fortælle mig om genialiteten i signingen, samt alt det jeg ikke har forstået i den forbindelse.

    Min tanke er; vil du skide i havet en ringe signing at vente et halvt vindue på. Jeg håber, at der er en voksen i bestyrelsen, som snart skrider ind. Min tiltro til Nees i den retning er efterhånden også ved at være væk.

    Jeg må trøste mig med den efter sigende lette start vi har :-)
    Goldbæks Højrefod

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1044
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg er sgu lunken ved Sander må jeg indrømme.. Jeg er som sådan glad for selve modellen, hvor et stort talent agerer 2. keeper, men jeg synes bare ikke jeg har set noget fra Sander, der indikerer, at han skulle være et ekstraordinært stort talent - tværtimod.. Men han er af mange udskreget til at være et kæmpetalent, så hvis vi lander ham, må jeg sætte min lid til at denne perlerække af eksperter har ret.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1045
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. #1046
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023


  18. #1047
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,568

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg har en fornemmelse af Grabara bliver hængende 6-12 måneder mere.

    Grabara snakkede i et interview også om at give igen til FCK osv.

    Mon PC og han har lavet en aftale om det - at han først skydes af til vinter eller næste sommer; medmindre der kommer et helt absurd bud.

    Så kan man vurdere hvor klar Sander er på Superliga-bold ved vintertid.

    Zan
    Det er jeg overbevist om han været planen hele tiden.
    Skulle Grabara have været solgt nu, så havde vi hentet hans afløser allerede i vinters….

    Vi skal have erstatningen på plads nu, som så kan stå i lære ved Grabara som minimum frem til vinter

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  20. #1048
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    319

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er imponeret over, at vi kan få så mange penge for Haraldsson. Det er godt købmandsskab, specielt hvis pengene bliver i klubben.

    Og held og lykke og tak til Haraldsson.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1049
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Jeg er imponeret over, at vi kan få så mange penge for Haraldsson. Det er godt købmandsskab, specielt hvis pengene bliver i klubben.

    Og held og lykke og tak til Haraldsson.
    Det ligner et rigtig fint salg.. Og nu kan vi endelig komme videre med at finde en kompetent afløser..

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1050
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    568

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Flot salg af Hakon, men ærgrer mig stadig, at vi ikke fik en hel sæson, hvor han lige brændte ligaen af som 10'er eller 8'er, men 127,5 mio. kr. er simpelthen for mange penge at sige nej til.

    Angående Theo Sander, så er jeg ret fortrøstningsfuld. Jeg er med på ideen om to keepere, der presser hinanden, men Kalle har jo ikke presset Grabara i denne sæson, og jeg mindes en meget velspillende målmand, så det kan jo godt lade sig gøre. Jeg tror planen er at holde et år mere på Grabara og så skyde ham afsted, og hvilken god keeper vil hentes direkte til en plads på bænken, for gør agenten bare sig arbejde en lille smule godt, så ved de godt, at man ikke slår Grabara af - også fordi han er kæmpe salgsemne.

    Nu kan Sander stå i lære i et halvt år, og så kan vi i vintervinduet vurdere, om han er klar til at tage over for Grabara, når han ryger, eller om vi skal hente en anden keeper og give Sander et par år mere til at udvikle sig.

    Kunne godt nok også være spændende med en model, hvor man udlejer Theo Sander til et sted, hvor han bliver førstevalg, men spørgsmålet er om udviklingen ikke er bedre ved at lære af Grabara og vores trænere hver dag i stedet for at stå i 1. division, som jo nok vil være der, vi kan være sikre på, at han får fast spilletid.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •