Side 78 af 130 FørsteFørste ... 28687576777879808188128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,156 til 1,170 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1156
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Sandt nok Hansen, men det er 23 timer siden det blev offentliggjort;)

    https://www.manutd.com/en/news/detai...ana-from-inter

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Så scorede Cho sit første mål :) GG PC :(

  4. #1158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nu du synes at Cho var så oplagt, gider du så ikke linke til det indlæg, hvor du foreslår at vi skal hente ham? Altså inden han blev rygtet til Herning.

    Ellers bliver det en smule trivielt, hvis du skal tude herinde hver gang han scorer.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  5. #1159
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Nu du synes at Cho var så oplagt, gider du så ikke linke til det indlæg, hvor du foreslår at vi skal hente ham? Altså inden han blev rygtet til Herning.

    Ellers bliver det en smule trivielt, hvis du skal tude herinde hver gang han scorer.
    Jeg kan desværre ikke finde det ;)
    Men det er sgu ikke så meget lige Cho... Men hele ideen omkring at byde sig til på det asiatiske marked... Der er rigtig mange penge at tjene... Og det pisser mig af at nogle bonder*** fra jylland skal være de første til at for alvor at købe sig ind på det asiatiske marked... Få en rugekasseklub i portugal etc... Hvorfor er fck ikke med her ? Føler vi sakker bagud... Kan godt være vi har flest penge... Men for fanden... Kom nu ind i kampen så....

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1160
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvis det hjælper, så er FCM næsten 20 år for sent på den til at være de første der for alvor køber sig ind på det asiatiske marked. Den hæder tog FC Nordsjælland, uden at deres japanske landsholdsmålmand Kawaguchi ellers førte dem til en dominerende position hverken i Danmark eller asien.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1161
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg kan desværre ikke finde det ;)
    Men det er sgu ikke så meget lige Cho... Men hele ideen omkring at byde sig til på det asiatiske marked... Der er rigtig mange penge at tjene... Og det pisser mig af at nogle bonder*** fra jylland skal være de første til at for alvor at købe sig ind på det asiatiske marked... Få en rugekasseklub i portugal etc... Hvorfor er fck ikke med her ? Føler vi sakker bagud... Kan godt være vi har flest penge... Men for fanden... Kom nu ind i kampen så....
    Er meget enig, jeg synes det virker som om ambitionen om at tage tingene et niveau højere udebliver.

  10. #1162
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tiden vil jo vise om det bliver en fadæse og han køber endnu en Babacar, Singh eller Mukairu.
    Netop. Det er præcis min pointe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #1163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg kan desværre ikke finde det ;)
    Men det er sgu ikke så meget lige Cho... Men hele ideen omkring at byde sig til på det asiatiske marked... Der er rigtig mange penge at tjene... Og det pisser mig af at nogle bonder*** fra jylland skal være de første til at for alvor at købe sig ind på det asiatiske marked... Få en rugekasseklub i portugal etc... Hvorfor er fck ikke med her ? Føler vi sakker bagud... Kan godt være vi har flest penge... Men for fanden... Kom nu ind i kampen så....
    Så vidt jeg kan se, så er der to ting i dit indlæg, nemlig indkøbsstrategi (geografisk) og udvikling af spillere.
    Mht indkøbsstrategi så er det da meget spændende, at de har købt Cho. Ud fra første kamp ser han god ud, ligesom der har været en pæn interesse fra Korea på de sociale medier. At FCK ikke har været ude efter denne specifikke spiller kan ikke ophidse mig ret meget. Det er godt set af FCM (hvis det bliver en succes på den lange bane), da han trods ikke har været en åbenlys handel uanset om nogle herinde lagde mærke til ham til VM eller ej, ligesom det slet ikke ser ud til, at vi er på udgik efter spillere til hans position eller af hans type - med andre ord kan vi faktisk godt have kendt ham, men bare ikke være i markedet efter netop det.
    Mht selve det koreanske eller asiatiske marked generelt, så lad os lige se, om det er noget FCM kommer til at tjene voldsomt på. Ender de med at sælge tusindevis af trøjer i Asien, ja så har de gjort et scoop. Det er dog trods alt ikke værre, end at andre klubber som os også kan købe spillere derfra i næste vindue, hvis vi vil være med der. Hvis din bekymring bunder sig i, at FCM nu har fået en kæmpe edge på de koreanske marked, så lad os lige huske på, at vi herinde havde samme bekymring med det brasilianske marked for en håndfuld år siden, da de med succes hentede Evander. Siden da har vi næppe være så jaloux på det eventyr.

    Mht talentudvikling så kan jeg godt forstå din bekymring eller undren. Jeg synes også, at FCM's projekt i Portugal ser spændende ud. Udover de åbenlyse mange dygtige spillere i Portugal, så er det da smart med en rugekasse på et bedre niveau end Fredericia, og der har da også været et par succeshistorier med store salg. Personligt virker FCN's projekt dog måske i mine øjne mere "farligt" for os, da de (tror jeg - er ikke ekspert) efterhånden dækker et kæmpe område i Afrika, som de kan støvsuge for kæmpe talenter som Nuamah.
    Men....inden vi går helt i selvsving over andres genialiteter og vores "soven i timen", så er det jo ikke fordi vi sidder på hænderne. Vi har bevidst valgt en anden strategi nemlig at fokusere på de største nordiske talenter og vores talentafdeling. Tiden må vise hvad der bedst kan betale sig, men lige nu hvor vi har haft kæmpe salg i VK og Haraldsson og på 1. holdet har talenter som Jelert, Clem, Lund, Roony og forhåbentlig snart Orri, Sahsah, Højlund-tvillinger osv, så virker det en smule underligt at konkludere, at vi sakker bagud på dette punkt (talentarbejde). Vores sats og vores penge bliver jo lagt her i stedet for i Portugal eller Afrika.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1164
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se, så er der to ting i dit indlæg, nemlig indkøbsstrategi (geografisk) og udvikling af spillere.
    Mht indkøbsstrategi så er det da meget spændende, at de har købt Cho. Ud fra første kamp ser han god ud, ligesom der har været en pæn interesse fra Korea på de sociale medier. At FCK ikke har været ude efter denne specifikke spiller kan ikke ophidse mig ret meget. Det er godt set af FCM (hvis det bliver en succes på den lange bane), da han trods ikke har været en åbenlys handel uanset om nogle herinde lagde mærke til ham til VM eller ej, ligesom det slet ikke ser ud til, at vi er på udgik efter spillere til hans position eller af hans type - med andre ord kan vi faktisk godt have kendt ham, men bare ikke være i markedet efter netop det.
    Mht selve det koreanske eller asiatiske marked generelt, så lad os lige se, om det er noget FCM kommer til at tjene voldsomt på. Ender de med at sælge tusindevis af trøjer i Asien, ja så har de gjort et scoop. Det er dog trods alt ikke værre, end at andre klubber som os også kan købe spillere derfra i næste vindue, hvis vi vil være med der. Hvis din bekymring bunder sig i, at FCM nu har fået en kæmpe edge på de koreanske marked, så lad os lige huske på, at vi herinde havde samme bekymring med det brasilianske marked for en håndfuld år siden, da de med succes hentede Evander. Siden da har vi næppe være så jaloux på det eventyr.

    Mht talentudvikling så kan jeg godt forstå din bekymring eller undren. Jeg synes også, at FCM's projekt i Portugal ser spændende ud. Udover de åbenlyse mange dygtige spillere i Portugal, så er det da smart med en rugekasse på et bedre niveau end Fredericia, og der har da også været et par succeshistorier med store salg. Personligt virker FCN's projekt dog måske i mine øjne mere "farligt" for os, da de (tror jeg - er ikke ekspert) efterhånden dækker et kæmpe område i Afrika, som de kan støvsuge for kæmpe talenter som Nuamah.
    Men....inden vi går helt i selvsving over andres genialiteter og vores "soven i timen", så er det jo ikke fordi vi sidder på hænderne. Vi har bevidst valgt en anden strategi nemlig at fokusere på de største nordiske talenter og vores talentafdeling. Tiden må vise hvad der bedst kan betale sig, men lige nu hvor vi har haft kæmpe salg i VK og Haraldsson og på 1. holdet har talenter som Jelert, Clem, Lund, Roony og forhåbentlig snart Orri, Sahsah, Højlund-tvillinger osv, så virker det en smule underligt at konkludere, at vi sakker bagud på dette punkt (talentarbejde). Vores sats og vores penge bliver jo lagt her i stedet for i Portugal eller Afrika.
    Virkelig rart indlæg at læse. Det er lige præcis de nuancer, som eksisterer inden for fodboldens verden. Jeg er personligt meget tilfreds med vores strategi om, at satse på egne talenter, Island samt de største nordiske talenter så som Roony og i fremtiden (måske) den næste Haaland.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1165
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se, så er der to ting i dit indlæg, nemlig indkøbsstrategi (geografisk) og udvikling af spillere.
    Mht indkøbsstrategi så er det da meget spændende, at de har købt Cho. Ud fra første kamp ser han god ud, ligesom der har været en pæn interesse fra Korea på de sociale medier. At FCK ikke har været ude efter denne specifikke spiller kan ikke ophidse mig ret meget. Det er godt set af FCM (hvis det bliver en succes på den lange bane), da han trods ikke har været en åbenlys handel uanset om nogle herinde lagde mærke til ham til VM eller ej, ligesom det slet ikke ser ud til, at vi er på udgik efter spillere til hans position eller af hans type - med andre ord kan vi faktisk godt have kendt ham, men bare ikke være i markedet efter netop det.
    Mht selve det koreanske eller asiatiske marked generelt, så lad os lige se, om det er noget FCM kommer til at tjene voldsomt på. Ender de med at sælge tusindevis af trøjer i Asien, ja så har de gjort et scoop. Det er dog trods alt ikke værre, end at andre klubber som os også kan købe spillere derfra i næste vindue, hvis vi vil være med der. Hvis din bekymring bunder sig i, at FCM nu har fået en kæmpe edge på de koreanske marked, så lad os lige huske på, at vi herinde havde samme bekymring med det brasilianske marked for en håndfuld år siden, da de med succes hentede Evander. Siden da har vi næppe være så jaloux på det eventyr.

    Mht talentudvikling så kan jeg godt forstå din bekymring eller undren. Jeg synes også, at FCM's projekt i Portugal ser spændende ud. Udover de åbenlyse mange dygtige spillere i Portugal, så er det da smart med en rugekasse på et bedre niveau end Fredericia, og der har da også været et par succeshistorier med store salg. Personligt virker FCN's projekt dog måske i mine øjne mere "farligt" for os, da de (tror jeg - er ikke ekspert) efterhånden dækker et kæmpe område i Afrika, som de kan støvsuge for kæmpe talenter som Nuamah.
    Men....inden vi går helt i selvsving over andres genialiteter og vores "soven i timen", så er det jo ikke fordi vi sidder på hænderne. Vi har bevidst valgt en anden strategi nemlig at fokusere på de største nordiske talenter og vores talentafdeling. Tiden må vise hvad der bedst kan betale sig, men lige nu hvor vi har haft kæmpe salg i VK og Haraldsson og på 1. holdet har talenter som Jelert, Clem, Lund, Roony og forhåbentlig snart Orri, Sahsah, Højlund-tvillinger osv, så virker det en smule underligt at konkludere, at vi sakker bagud på dette punkt (talentarbejde). Vores sats og vores penge bliver jo lagt her i stedet for i Portugal eller Afrika.
    Jeg er sådan set meget enig i dit indlæg, jeg tror, at vi har fat i den lange ende, når det kommer til talentudvikling og mht. Midtjyllands signings, så har vi formentlig kigget på de samme spillere og vurderet dem ikke interessante. Hvorvidt den vurdering er rigtig finder vi ud af senere, tænker jeg.

    Jeg synes til gengæld også, at det er uomtvisteligt, at FCM har vist klart mere handlingskraft. Tre landsholdsspillere vs. Nul.

    Det eneste der kan forsvare PC's afventende passivitet er, hvis han kan lande spillere over det niveau.

    Tiden må komme ham til gode, så længe han så bare præsterer. Men tiden må ikke være et benspænd, selvom MO siger nej fem gange, bliver Achouri aldrig rigtig.

    Nu har PC sat sig op på den højeste hest. Ikke flere bredde og ungdomsspillere for de burde have været signet nu. Herfra er det den berømte høje hylde.
    Goldbæks Højrefod

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsP Se meddelelser
    Virkelig rart indlæg at læse. Det er lige præcis de nuancer, som eksisterer inden for fodboldens verden. Jeg er personligt meget tilfreds med vores strategi om, at satse på egne talenter, Island samt de største nordiske talenter så som Roony og i fremtiden (måske) den næste Haaland.
    Jeg frygter som sådan ikke at FCM får en fordel på det koreanske/asiatiske marked men bare det at de rent faktisk køber noget "godt". Nu ved jeg ikke alt om det koreanske marked men mit klare indtryk er at det er arbejdsomme og "nemme" spillere at integrere. Og jeg føler at eks. Cho kunne give os en streng mere at spille på. Det er en forholdsvis stor gut og vi mangler en forward. Han kan også spille kant og har noget styrke i luftrummet som vi kunne bruge fra kanten af.
    Tror bare jeg bliver trist over at fck som nordens flagskib ikke for længe siden har afsøgt det asiatiske marked og fået en rugekasseklub i et andet land. Det udelukker jo ikke at vi også nupper de største nordiske talenter. Ved godt det lyder lidt som ren footballmanager men det irriterer mig bare at fc muuh gør det som jeg mener fck skulle have gjort for længe siden :( jeg føler vi er for snæversynede... Men der er self. Mange faktorer jeg ikke kender til :(

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1167
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg frygter som sådan ikke at FCM får en fordel på det koreanske/asiatiske marked men bare det at de rent faktisk køber noget "godt". Nu ved jeg ikke alt om det koreanske marked men mit klare indtryk er at det er arbejdsomme og "nemme" spillere at integrere. Og jeg føler at eks. Cho kunne give os en streng mere at spille på. Det er en forholdsvis stor gut og vi mangler en forward. Han kan også spille kant og har noget styrke i luftrummet som vi kunne bruge fra kanten af.
    Tror bare jeg bliver trist over at fck som nordens flagskib ikke for længe siden har afsøgt det asiatiske marked og fået en rugekasseklub i et andet land. Det udelukker jo ikke at vi også nupper de største nordiske talenter. Ved godt det lyder lidt som ren footballmanager men det irriterer mig bare at fc muuh gør det som jeg mener fck skulle have gjort for længe siden :( jeg føler vi er for snæversynede... Men der er self. Mange faktorer jeg ikke kender til :(
    vi manglede jo ikke en angriber så klart vi ikke gik efter ham.
    men så list da de næste åbenlyse spillere vi bør få fra det marked. Det kan jo passende være 6 og 8’er positionen. Venstre back og central forsvar.

  20. #1168
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Dagens indsats på banen illustrer jo meget godt, hvorfor man skal handle ind i rettidig omhu

    PC berømte hylde vi går og venter på 1 dag før transfervinduet lukker og vi er slået ud af CL Kval og 6 point efter i suppen. JAVEL.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1169
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nu er der ingen kamptråd, så jeg poster her.. Skandaløs indsats mod Lyngby, som med al tydelighed sætter vores problemer i relief! Der mangler jo så meget kvalitet i denne trup.. Urimeligt ringe indsats i dag. Corner virker tilfreds efter kampen, hvilken man kun kan grine af.. At manden får lov til at bære bindet er til grin! Man bør seriøst kigge indad efter en kamp som denne, hvilket sande kaptajner havde gjort.. Vi mangler saft og kraft over hele linien. Lige fra den spillemæssige kvalitet til den karakter en FCK-spiller skal eje.. Lyngby kunne nemt have vundet med 2-3 pinde i dag, og hvis ikke vi indser det, så ender vi med en lige så håbløs pointhøst i de første 10-11 kampe, som sidste sæson..

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #1170
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    vi manglede jo ikke en angriber så klart vi ikke gik efter ham.
    Ikke kvantitativt, men kvalitativt mangler der to til de tre forreste pladser. Der er ingen individuel kvalitet, Corner er ok fysisk, me bortset fra det, så er vores forreste folk individuelt underlegne gennem 90.
    Goldbæks Højrefod

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •