Side 85 af 130 FørsteFørste ... 35758283848586878895 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1261
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke man også lige skæver til kvalkampene til Europa. Ender vi uden gruppespil eller i Conference league, så køber man da nok ikke en erstatning/backup. Skulle miraklet indfinde sig med endnu et CL gruppespil, så kan man måske godt forestille sig, at kassen pludselig er mere åben, ligesom det nok også er nemmere at tiltrække spillere med tilstrækkelig høj klasse.
    Jeg tror tidligst til vinter ...
    Goldbæks Højrefod

  2. #1262
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er jo det samme som at sige, at det er enten eller.
    Ikke forstået? Vi ved, at:

    * det gik bedre i Trabzon
    * Corner trænede mindre der
    * Nees ikke ønsker at gå den vej
    *klubben/træneren ikke har fundet en anden løsning

    Det kunne vel betyde, at man på et tidspunkt alligevel bliver nødt til at prøve "Trabzon-modellen"?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1263
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,541

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Corner er en ærgerlig case - og min erfaring med lyskeskader er ikke god. Det er hverken som fysiolog eller mediciner jeg udtaler mig, men alene som spiller og træner. Det er ofte drilske skader, som er svære at træne/behandle og som har det med at være langvarige, fordi de stadig er der, når man tror, at de er væk. Der er sikkert nogle medicinsk- eller fysiologisk uddannede, der kan udtale sig skarpere om det.

    Men vi kan ikke bruge de næste fire år på at pacificere alle investeringer i en 9'er pga. Corner, når hans fysiske habitus åbenlyst ikke længere er gearet til topfodbold - det er både sportsligt og økonomisk langt mere uansvarligt, end at forholde sig til aktivt til det. Jeg er helt sikker på, at klubben er opmærksom på det, men det er en beslutning, som skal modnes internt. Af alle de årsager, som nævnes her på siden - men beslutningen er uundgåelig.

    Jeg tror det eneste, der er spænding om, det er, hvornår man træffer beslutningen om at hæve kontrakten og/eller købe en 9'er. Formentlig krydser man fingrene, sender nogle tanker op ad, folder hænderne og venter på at Corner går i orden eller de unge slår til og hvis ikke modnes beslutningen undervejs. Så formentlig tidligst ...
    Lyske-skader er noget af det værste.. Stoppede selv “karrieren” som 18-årig, og selv med års pauser imellem, så har det været den samme type skade der vender tilbage hver gang jeg har startet op. Dermed ikke sagt, at Corners lyske gør ham fodboldinvalid, for mig bekendt er det første gang skaden sidder i den region.. Men at det bare kræver lidt hvile, og så er han klar søndag, det har jeg min tvivl omkring.

  5. #1264
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Ikke forstået? Vi ved, at:

    * det gik bedre i Trabzon
    * Corner trænede mindre der
    * Nees ikke ønsker at gå den vej
    *klubben/træneren ikke har fundet en anden løsning

    Det kunne vel betyde, at man på et tidspunkt alligevel bliver nødt til at prøve "Trabzon-modellen"?
    Netop

  6. #1265
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...a-63-millioner

    Tochi Chukwuani - central midt, 20 år, dansk u21-landsholdsspiller og fast mand i Lyngby efter at have ramt en bølgedal i Nordsjælland. Kontraktudløb næste sommer og Lyngby vil angiveligt have 1 mio. euro for ham. Trabzonspor har budt. Burde vi ikke være med her? Han spiller en plads, vi er tyndt besat på.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1266
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...a-63-millioner

    Tochi Chukwuani - central midt, 20 år, dansk u21-landsholdsspiller og fast mand i Lyngby efter at have ramt en bølgedal i Nordsjælland. Kontraktudløb næste sommer og Lyngby vil angiveligt have 1 mio. euro for ham. Trabzonspor har budt. Burde vi ikke være med her? Han spiller en plads, vi er tyndt besat på.
    Jeg kender ham ikke, men vi er vel ikke tyndt besat på den centrale midtbane, med mindre vi snakker en spiller fra den berømte højere hylde?

    Vi har også et par angiveligt store talenter på vej på pladsen, så han skal også gerne være bedre end dem, hvis det skal give mening.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1267
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ønsker til resten af vinduet

    1. Venstre back. Høj kvalitet. ASAP. MUST inden næste CL runde
    2. Central midtbane med fokus på 6'er position, men må også gerne kunne spille 8'er. MUST inden næste CL runde.
    3. Backup til midterforsvar. Tror kun det bliver leje. Der er allerede mange penge bundet op på 4 midterforsvarer. Kan hurtigt blive aktuelt, men de trækker den nok så længe som muligt.
    4. Angriber. Tror som midterforsvar at det kun bliver på leje. Der er for mange penge bundet op i Karamoko og Babacar. Hvis disse bliver solgt, så kan det måske blive til et køb. Er aktuelt nu med mindre Corner er hurtigt klar igen. Men leje aftaler er typisk nemmest at finde sidst i vinduet.

    Ovenstående vil bringe os op på 30 spillere, så der skal også noget ud.

    1. Babacar. Helt klar højst prioritet at få ud. Mange lønkroner bundet op i ham.
    2. Amoo. Kommer ikke til at slå til i FCK. Leje eller salg. Har højst sandsynligt også en høj indtægt.
    3. Mukairo. Kommer ikke til at få spilletid.
    4. Karamoko. Samme som Mukairo.

    Andet:
    - Grabara kan blive solgt og så skal der hentes en klasse keeper
    - Hvis andre spillere bliver solgt, så kan det betyde flere indkøb. Svært at se dog, hvem det skulle være.

    Der må gerne være fokus på lederskab på dem vi køber.
    - Torben

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1268
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...a-63-millioner

    Tochi Chukwuani - central midt, 20 år, dansk u21-landsholdsspiller og fast mand i Lyngby efter at have ramt en bølgedal i Nordsjælland. Kontraktudløb næste sommer og Lyngby vil angiveligt have 1 mio. euro for ham. Trabzonspor har budt. Burde vi ikke være med her? Han spiller en plads, vi er tyndt besat på.
    Well... hvis han er god nok til at forstærke os, nu og her. Jeg forestiller mig at vi skal op på 10 mill, hvis PC ringer, men det er også fint, såfremt han rent faktisk er en forstærkning. - Jeg må tilstå at jeg tidligere synes at vi har brændt os på spillere, som så gode ud mod os. Mit go-to eksempel vil være Johnny Thomsen, som jeg egentlig syntes så ok ud, for SJE, men som var pivringe her.
    Edit: Eller bare som Garneren skrev...

  13. #1269
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Ønsker til resten af vinduet

    1. Venstre back. Høj kvalitet. ASAP. MUST inden næste CL runde
    2. Central midtbane med fokus på 6'er position, men må også gerne kunne spille 8'er. MUST inden næste CL runde.
    3. Backup til midterforsvar. Tror kun det bliver leje. Der er allerede mange penge bundet op på 4 midterforsvarer. Kan hurtigt blive aktuelt, men de trækker den nok så længe som muligt.
    4. Angriber. Tror som midterforsvar at det kun bliver på leje. Der er for mange penge bundet op i Karamoko og Babacar. Hvis disse bliver solgt, så kan det måske blive til et køb. Er aktuelt nu med mindre Corner er hurtigt klar igen. Men leje aftaler er typisk nemmest at finde sidst i vinduet.

    Ovenstående vil bringe os op på 30 spillere, så der skal også noget ud.

    1. Babacar. Helt klar højst prioritet at få ud. Mange lønkroner bundet op i ham.
    2. Amoo. Kommer ikke til at slå til i FCK. Leje eller salg. Har højst sandsynligt også en høj indtægt.
    3. Mukairo. Kommer ikke til at få spilletid.
    4. Karamoko. Samme som Mukairo.

    Andet:
    - Grabara kan blive solgt og så skal der hentes en klasse keeper
    - Hvis andre spillere bliver solgt, så kan det betyde flere indkøb. Svært at se dog, hvem det skulle være.

    Der må gerne være fokus på lederskab på dem vi køber.
    - Med Boilesen på vej tilbage og Diks kampe centralt, så vil jeg faktisk godt kunne nøjes med en venstre back. Kan Boilesen slet ikke komme tilbage på hans niveau eller skulle Ankersen blive solgt, så kan vi se på en central forsvarsspiller sidst i vinduet.
    - jeg kunne også godt tænke mig en stærk 6’er. Synes Clem er god, men vi har brug for 2 spillere til pladsen
    - offensivt hælder jeg også mest til en angriber. Spørgsmålet er dog om Larsson ikke bliver brugt fremme, Diogo til venstre og Achouri til højre og så har vi pt Roony, Mukairu, Karamoko som backup. Spørgsmålet er hvor vi mest sårbare. Jeg overlever dog hvis denne forstærkning kommer relativt sent i vinduet. Hvis nu med lidt held kan få sendt Babacar, Karamoko, Mukairu og Amoo afsted - så kan vi virkelig handle dyrt ind til den offensive del

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1270
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,541

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kender ham ikke, men vi er vel ikke tyndt besat på den centrale midtbane, med mindre vi snakker en spiller fra den berømte højere hylde?

    Vi har også et par angiveligt store talenter på vej på pladsen, så han skal også gerne være bedre end dem, hvis det skal give mening.
    Jeg synes faktisk vi er umådeligt tyndt besat på CM.. Lerager har længe spillet som en pose nødder, og er bare ikke typen der går ind og svinger dirigentstokken. Han fungerer fint, når holdet spiller godt, men det er ikke ham, der får holdet til at hænge sammen - en evne som jeg ellers mener er en central midtbanespillers fornemste rolle. Det samme kan man sige om vores andre spillere derinde. Numerisk er vi 5 til 3 pladser, heraf er det kun Falk og Claesson som jeg virkelig synes har niveauet, men begge har også deres forcer på den sidste tredjedel af banen. Vi mangler to spillere, gerne ét talent og én stjerne, som kan ligge og rydde op, vinde 2. bolde, dirigere presset og ikke mindst løbe modstanderens omstillinger op (fart).. Vi har INGEN med fart, fysik og dynamik derinde.. Får vi én ind af denne type, er vi stadig enormt sårbare overfor skader/karantæner til ham. Jeg havde virkelig gerne set, at vi havde landet Lasse Berg Johnsen, og så kunne vi stille og roligt ha jagtet Delaney frem mod slutningen af vinduet. Og ja, så skal der selvfølgelig folk ud, for at få kabalen til at gå op. Her ville jeg forsøge at sende Isak afsted på leje og måske endda også give Lerager løbepas.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1271
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes faktisk vi er umådeligt tyndt besat på CM.. Lerager har længe spillet som en pose nødder, og er bare ikke typen der går ind og svinger dirigentstokken. Han fungerer fint, når holdet spiller godt, men det er ikke ham, der får holdet til at hænge sammen - en evne som jeg ellers mener er en central midtbanespillers fornemste rolle. Det samme kan man sige om vores andre spillere derinde. Numerisk er vi 5 til 3 pladser, heraf er det kun Falk og Claesson som jeg virkelig synes har niveauet, men begge har også deres forcer på den sidste tredjedel af banen. Vi mangler to spillere, gerne ét talent og én stjerne, som kan ligge og rydde op, vinde 2. bolde, dirigere presset og ikke mindst løbe modstanderens omstillinger op (fart).. Vi har INGEN med fart, fysik og dynamik derinde.. Får vi én ind af denne type, er vi stadig enormt sårbare overfor skader/karantæner til ham. Jeg havde virkelig gerne set, at vi havde landet Lasse Berg Johnsen, og så kunne vi stille og roligt ha jagtet Delaney frem mod slutningen af vinduet. Og ja, så skal der selvfølgelig folk ud, for at få kabalen til at gå op. Her ville jeg forsøge at sende Isak afsted på leje og måske endda også give Lerager løbepas.
    Jeg er helt med på, at midtbanen godt kunne bruge en forstærkning, men er et 20-årigt Lyngby-talent til 7,5 mio. sådan en forstærkning? Det er det, jeg stiller spørgsmålstegn ved.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det må snart være tid til at han bliver reserve.
    Det er han jo de facto. 672 minutter blev det til sidste sæson. Af samme grund er der også behov for endnu en angriber, hvilket desværre ikke lader til at være en prioritet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1273
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes faktisk vi er umådeligt tyndt besat på CM..
    Meget enig. Jeg vil faktisk påstå, at midtbanen er vores største udfordring.
    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Numerisk er vi 5 til 3 pladser, heraf er det kun Falk og Claesson som jeg virkelig synes har niveauet, men begge har også deres forcer på den sidste tredjedel af banen.
    Jeg synes Falk spiller ganske fint centralt, men Claesson er totalt fejlplaceret som 8'er, og jeg forstår på ingen måde, at Neestrup har stirret sig blind på det valg.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1274
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Meget enig. Jeg vil faktisk påstå, at midtbanen er vores største udfordring.

    Jeg synes Falk spiller ganske fint centralt, men Claesson er totalt fejlplaceret som 8'er, og jeg forstår på ingen måde, at Neestrup har stirret sig blind på det valg.
    Men hvor ville du ellers bruge Claesson, når vi ikke spiller med en 10'er? Vel ikke på kanten?

    Jeg drømmer bestemt også om midtbaneforstærkninger, men Claesson er IMO det sikreste kort på de tre centrale pladser.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes Falk spiller ganske fint centralt, men Claesson er totalt fejlplaceret som 8'er, og jeg forstår på ingen måde, at Neestrup har stirret sig blind på det valg.
    Altså den position hvor Claesson scorede 13 superligamål og blev vores topscorer. Jeg tror på ingen måde, jeg forstår, hvorfor du synes, han er fejlplaceret.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •