Side 9 af 130 FørsteFørste ... 67891011121959109 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #121
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvad med Minteh fra OB? Bør vi ikke gå efter ham?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvad med Minteh fra OB? Bør vi ikke gå efter ham?
    Han er bestemt talentfuld, men mentalt virker han som lidt af et gamble. Den der skøre uges tid, han havde i slutningen af februar, vidnede i hvert fald ikke om modenhed...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han er bestemt talentfuld, men mentalt virker han som lidt af et gamble. Den der skøre uges tid, han havde i slutningen af februar, vidnede i hvert fald ikke om modenhed...
    Enig. Han har måske en stor upside i nogle voldsomme (mulige) spidskompetencer, men vi får ham næppe til under 30-40 mio og så er det godt nok et sats. Også med tanke på, at der i Viborg løber en som Achouri rundt, som formentlig koster en del mindre og som umiddelbart passer ret godt på en venstrekant hos os.
    Men det kommer selvfølgelig an på, hvad man er i markedet efter både af position (Minteh spiller vel mest til højre og Achouri til venstre) og af kompetenser (Minteh er hurtigst, Achouri nok bedst i relationer og kombinationer)

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Tror gerne man vil have Diogo på VM når Daramy er fortid. Det kunne derfor være naturligt med Minteh på HM som er hans favorit position. burde være en vi er meget opmærksomme på.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Tror gerne man vil have Diogo på VM når Daramy er fortid. Det kunne derfor være naturligt med Minteh på HM som er hans favorit position. burde være en vi er meget opmærksomme på.
    Bliver det ikke lidt ungt med Minteh og Roony? Jeg tænker også Sahsah snart skal op på venstrekanten og så har vi tre teenagere og Diogo. Hvis der skal købes, ville jeg købe en der var mere flyvefærdig - og gerne et multitool. Jordan Larsson giver teoretisk mening bortset fra at jeg ikke rigtig kan få øje på nogle væsentlige kompetencer...

    Det sagt, så er Minteh sammen med Elias Achouri og Bisseck blandt de absolut mest interessante superligaspillere - som er realistiske. Ellers havde et par folk fra FCN været på listen.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Der er masser af rutine på holdet, fint med ungdommens gå-på-mod på kanterne.
    Ihvertfald hellere det, end en afdanket svensker der kun er der pga nationalitet og tidligere meritter. (Ikke Larsson jeg hentyder til)

    Enig i dine betragtninger vedr. øvrige transfermål. Jacob Sten Christensen kunne også være en interesant spiller fra FCN. Han er vist kontraktfri til sommer.

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Der er masser af rutine på holdet, fint med ungdommens gå-på-mod på kanterne.
    Ihvertfald hellere det, end en afdanket svensker der kun er der pga nationalitet og tidligere meritter. (Ikke Larsson jeg hentyder til)

    Enig i dine betragtninger vedr. øvrige transfermål. Jacob Sten Christensen kunne også være en interesant spiller fra FCN. Han er vist kontraktfri til sommer.
    Mener du Claesson ;). Man vi der ikke DM med mælketænder, det satser jeg stærkt på vi ser igen i år

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Syntes bestemt heller ikke det er et hold med mælketænder, heller ikke med Minteh på holdet. Kvalitet slår forhåbentlig stadig alder. Vi har enormt rutinerede spillere, både i forsvar (når de er klar), på midtbane og i angrebet med Cornelius.

    Daramy er vel i princippet end af de mindre rutinerede. Tænker ikke at nogen ville bytte ham med en ældre model, bare fordi han var mere rutineret?

    At Minteh så måske allerede er uden for vores rækkevidde, er så en anden snak.

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Lol hvis man mener Claesson er en afdanket spiller

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Syntes bestemt heller ikke det er et hold med mælketænder, heller ikke med Minteh på holdet. Kvalitet slår forhåbentlig stadig alder. Vi har enormt rutinerede spillere, både i forsvar (når de er klar), på midtbane og i angrebet med Cornelius.

    Daramy er vel i princippet end af de mindre rutinerede. Tænker ikke at nogen ville bytte ham med en ældre model, bare fordi han var mere rutineret?

    At Minteh så måske allerede er uden for vores rækkevidde, er så en anden snak.
    Kvalitet slår naturligvis alder, men efter sommerferien vil en teoretisk besætningen med Diogo, Sahsah, Minteh og Roony være for usikker. Det kan godt være at det ikke er alderen der er det trykkende punkt, det kan jeg egentlig godt give j medgive. Alder til side, så synes jeg stadig det er for usikker en besætning. Kan Minteh og Sahsah egentlig fungere på et tophold og er de gode nok?
    Samtidig 3 af de 4 spillere have mere potentiale end niveau og de vil ikke alle få nok spilletid til at kunne udvikle sig. Når vi samtidig skal betale en masse for lige netop potentialet i en evt Minteh handel så er det ikke det jeg ville gøre.

    Jeg ville foretrække en spiller, som vi med større sikkerhed kan forvente præsterer med et samme, og her ser Elias Achouri bare meget mere flyvefærdig ud. Roony oh Sahsah har vi jo allerede og de skal bruge en masse spilletid.
    Jeg er med på, at det kan være Sahsah ikke vurderes til at være klar efter sommerferien, men han bliver 18 til den tid og har så vidt jeg har kunnet følge med, brændt u19 af i år.
    Skal vi IKKE flytte ham op - så vil jeg gerne have både Minteh og Elias :)

    Og så lige - Daramy er tæt på 100 superliga kampe. Det kan på ingen måde sammenlignes med Minteh
    Sidst redigeret af Something : 21.04.23 kl. 07:24

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg har ikke noget problem med Mintehs alder, men der er nogle advarselslamper, der blinker, som i hvert fald betyder, at han skal scoutes meget grundigt inden en eventuel transfer. Lad mig lige minde om, at han på godt en uge formåede at blive kasseret fra holdet, fordi han gik på druk før forårssæsons første kamp, og da han så vendte tilbage i næste kamp, sparkede han et hjørneflag i stykker, hvilket sikrede ham to spilledages karantæne. Nogenlunde samtidig røg han så i slåskamp med to OB-spillere til træning.

    I samme periode blev han udsat for trusler fra afstumpede OB-tilhængere, så der er ikke noget at sige til, hvis en 18-årig, der ankom til Danmark for under et år siden, har været under stort pres. Når man ser den manglende jubel fra ham efter hans to assists i den seneste kamp, virker det i øvrigt ret oplagt, at alt ikke er, som det skal være i forholdet mellem ham og resten af OB-truppen.

    Han er utvivlsomt et stort talent, der ville pynte på vores hold. Men ovenstående kræver nogle seriøse overvejelser, mener jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  18. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Lol hvis man mener Claesson er en afdanket spiller
    Jeg mente bestemt heller ikke Claesson, det var et tænkt eksempel.

  19. #133
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023


  20. #134
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Klubben er ude og afkræfte den artikel: https://www.fck.dk/nyhed/zecas-fremtid-er-uafklaret
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Klubben er ude og afkræfte den artikel: https://www.fck.dk/nyhed/zecas-fremtid-er-uafklaret
    Jeg synes ikke det giver mening at forlænge med ham. 34 år har nærmest ikke spillet i to år, synd for en super sympatisk Zeca - men hvis der ikke er mere at spille for, sp skift ham ind i 2 minutter så vi kan hylde ham. Hvis vi ser bort fra vans knæ, så er van jo bygget til at blive vores Modric, men vi kan ikke se bort fra hans knæ

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •