Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Jeg tænkte at vi da lige skal have en Superbowl 57 tråd :)
    Så hvilket af de 2 hold sikre sig Lombardi trofæet i denne sæson ?
    Personligt er jeg lidt neutral, men hælder mest til Eagles, da de kun har vundet trofæet en gang. Og Chiefs har vundet trofæet 2 gange i historien.
    Men hvis Mahomes spiller op til sit bedste, så er der nok ikke meget Eagles forsvar kan gøre ;)
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 10.02.23 kl. 09:36
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Jeg er sådan lidt ligeglad med, hvem der vinder. Men jeg tror, Eagles vil tage sejren, da de er et bedre hold allround. Måden de moste 49ers var ret imponerende - og total nossephrüd, if I may add. ;)

    Chiefs har selvfølgelig en fantastisk trio i Mahomes, Kelce og Reid og de kan oftest brygge noget sammen, som giver dem fordelen i enden. Jeg tror bare ikke, det er nok i denne kamp, da Eagles' defense er virkelig stærke og deres offense viste, at de sagtens kunne håndtere ligaens bedste defense i sidste kamp.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Holder med Eagles..
    Nok mest fordi jeg helst ikke vil ha Chiefs vinder. Har egentlig ikke noget imod dem, og er vild med Kelce som imo er den bedste Tight End i NFL. Men kan en eller anden årsag bedst li når de taber :D

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Helt vildt imponerende at slå et hold uden QB o.0 *smh*
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Helt vildt imponerende at slå et hold uden QB o.0 *smh*
    Ja den forstår jeg heller ikke. Havde jo været decideret pinligt hvis de ikke havde tæsket 49'ers. Da de skiftede Purdy ud med Johnson var det den 4 QB de havde brugt i sæsonen.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Holder med Chiefs, men tror Eagles vinder. De har set skræmmende stærke ud uanset om modstanderne har haft en QB eller ej :-)
    Skal Chief have en chance, så skal deres O-line kunne beskytte Maholmes, som samtidig skal være kommet sig over sin ankelskade. Begge dele tvivler jeg lidt på.
    Frygter en stor sejr til Eagles og dermed en kedelig kamp uden spænding.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Frygter en stor sejr til Eagles og dermed en kedelig kamp uden spænding.
    Altså hvis Mahomes spiller en rigtig god kamp og udfordrer Eagles forsvar til bristepunktet, så tror jeg godt at vi kan få en lige Superbowl, som først bliver afgjort i sidste sekund, ja måske først i en eventuel overtime (håber)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Superbowl 57: Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Helt vildt imponerende at slå et hold uden QB o.0 *smh*
    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Ja den forstår jeg heller ikke. Havde jo været decideret pinligt hvis de ikke havde tæsket 49'ers. Da de skiftede Purdy ud med Johnson var det den 4 QB de havde brugt i sæsonen.
    Spiller Purdy og Johnson alle positioner på holdet? Var det ham, der gang på gang fejlede at blocke for Haason Reddick - eller besluttede at en stakkels TE skulle prøve at blockere ham? Eller skulle overtage løbespillet for CMC? Dække Smith og AJ Brown op? Stoppe Eagles' løbeangreb? Hold nu op...

    Nu har vi hørt det meste af sæsonen hvor godt et hold 49'ers har (og det har de sgu!) og hvor simpelt det er at tage en QB og smide ind i Shanahan's offense, som fungerer ganske simpelt og som normalt er ret gode til at beskytte ham. Når de så får bøllebank, så kommer alle undskyldningerne på banen, som var I fucking Cowboys??

    Purdy er mediocre... Men ligeså er Jimmy G og Trey Lance. Det var muligvis noget af det bedste, der skete for 49ers' sæson, at Trey blev skadet allerede i uge 2.

    Purdy & Johnson eller ej, så var det stadig en fuldstændig nedsabling, Eagles kom med mod 49ers - i alle kæder. 49ers er altså #1 i DVOA Defense, hvor hverken Purdy eller Johnson spiller. Og #6 i DVOA Offense hvor Purdy har spillet siden hvad? Uge 6-7 stykker? Og det var dælme ikke Trey Lance' fantastiske opvisning i uge 1 mod Bears (13/28 for 164 yards med 0 TD og 1 INT), der har bragt dem derop. Bears som sluttede som det dårligste hold og det dårligste defense i NFL.

    Hvorfor er det så svært bare at indrømme, at Eagles leverede en flot præstation? 49ers havde ikke vundet den kamp med hverken Trey eller Jimmy.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Superbowl 47 !!!
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 04.02.13, 14:27
  2. Superbowl 42!
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 05.02.08, 20:36
  3. MVP i Superbowl XL?
    By Sokken in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.02.06, 14:02
  4. 2006's 2 Superbowl finalister?
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 23.01.06, 18:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •