Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    17 23.94%
  • Uafgjort

    16 22.54%
  • FCK vinder

    38 53.52%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Vinterpausen er endelig forbi, og forårets jagt på DM-guld kan endelig begynde, når de forsvarende mestre besøger sidste sæsons bronzevindere i Søhøjlandet. Med en sejr holder Løverne som minimum fortsat trit med de to øvrige hold i Top-3, mens et nederlag i værste fald sender dem ned på en 5. plads i tabellen, efter dagens modstander (hvis nederlaget er stort nok).

    FCK må undvære Zeca, Boilesen, Amoo og Cornelius pga. skader, mens Karamoko stadig døjer med efterveerne fra et corona-forløb, og derfor må meldes tvivlsom til opgøret, mens Babacar fortsat meldes på vej væk.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Hos FCK står Jelert og Stamenic til en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, mens Lund, Isak, Claesson og Diks står til en ufrivillig kamppause, hvis de får et gult kort til 6 strafpoint. Hos Silkeborg er kun Anders Klynge i umiddelbar karantænefare, da næste gule kort giver karantæne.

    Kampens dommer er endnu ikke offentliggjort.

    Har man ikke billet til det udsolgte udebaneafsnit i Silkeborg, vises kampen på 6'eren med optakt fra kl. 15:00.

    PS: Denne runde i Superligaen indeholder "Det jyske derby" (AaB vs. AGF), det nordsjællandske derby (Lyngby vs. FCN), det midtjyske derby (Viborg vs. FCM) og et opgør mellem nr. 4 og nr. 3 (Silkeborg vs. FCK). Gæt, hvilket opgør, som Viasat/NENT har som 1. prioritet på 3+ i denne runde..? (Pointe snuppet fra Elver)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Den bliver 0-0 eller 1-1.

    FCN vinder i Lyngby.

    Så er det 10 point…

    Rigtig god onsdag! :-D

    Zan

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Vi finder 2-1 på mål af Roony (Dobbelt målscore)

    Opstiling

    Grabara

    jelert - vavro - Khoco - Sørensen

    Lerager - Clem - Håkon

    Roony - Jordan - Diogo
    - Torben

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Vi finder 2-1 på mål af Roony (Dobbelt målscore)

    Opstiling

    Grabara

    jelert - vavro - Khoco - Sørensen

    Lerager - Clem - Håkon

    Roony - Jordan - Diogo
    Det er første gang i lang tid, at jeg ingen anelse har om hvordan start 11-eren kommer til at se ud. De bagerste 5 er forholdsvis nemme at placere, men derfra bliver det svært. Ovenstående opstilling er bestemt en mulighed, og jeg tror sagtens det kan blive den, men især Claesson og Daramy har jeg svært ved at se, starte på bænken. Jeg tror vi ser Daramy fra start og Roony på bænken. Diogo starter dermed til højre. Derudover kunne jeg også godt forestille mig at Claesson skubber Lerager eller Clem ud på bænken. Uanset hvad, så er det første gang i lang tid, at vi har noget seriøst krudt at skyde med fra bænken, hvilket er meget positivt.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Ffs det er ved at udvikle sig til en dårlig joke med Cornelius. Det er mange penge ud af vinduet :-/
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er første gang i lang tid, at jeg ingen anelse har om hvordan start 11-eren kommer til at se ud. De bagerste 5 er forholdsvis nemme at placere, men derfra bliver det svært. Ovenstående opstilling er bestemt en mulighed, og jeg tror sagtens det kan blive den, men især Claesson og Daramy har jeg svært ved at se, starte på bænken. Jeg tror vi ser Daramy fra start og Roony på bænken. Diogo starter dermed til højre. Derudover kunne jeg også godt forestille mig at Claesson skubber Lerager eller Clem ud på bænken. Uanset hvad, så er det første gang i lang tid, at vi har noget seriøst krudt at skyde med fra bænken, hvilket er meget positivt.
    Ja det er vildt svært at forudsige. Jeg har ligesom dig svært ved at se Claesson og Daramy ude, men det kan man næsten sige om en håndfuld andre spillere også. Andre ting jeg er i tvivl om er:

    - har Jordan vist så meget at han får chancen fra start eller bliver det Hakon? Med Hakon på top har vi plads til både Lerager og Claesson bagved. Håber på Jordan og Hakon liggende som 8'er.
    - spiller han Clem fra start eller bruger han Falk? Det bør være Clem, men jeg synes ikke at han har set god ud i træningskampene.
    - spiller han med Sørensen fra start eller bruger han Jelert på venstre back? Jeg håber det bliver CS, men han har heller ikke set synderlig god ud.
    - har vi skader som vi ikke kender til f.eks Lund?

    Jeg lægger hovedet på blokken og gætter på denne startopstilling:

    Grabara
    Jelert, Vavro, Kocholava, Sørensen
    Lerager, Clem, Claesson
    Diogo, Jordan, Daramy

    Efter 60 min hvor vi er bagud kommer Falk og Haraldsson ind i stedet for Clem og Lerager.
    Efter 80 min hvor vi stadig er bagud kommer Roony ind i stedet for Sørensen, Jelert rykkes til venstre back og Diogo ned som højre back i et desperat offensivt forsøg på at score.
    SIF scorer et kontramål til sidst og vi ender med at tabe 2-0. FCN vinder over Lyngby og guldet er væk, ligesom både FCM og BIF begge vinder og ender i top 6 inden grundspillet er slut. Det bliver et frygteligt forår :-)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er vildt svært at forudsige. Jeg har ligesom dig svært ved at se Claesson og Daramy ude, men det kan man næsten sige om en håndfuld andre spillere også. Andre ting jeg er i tvivl om er:

    - har Jordan vist så meget at han får chancen fra start eller bliver det Hakon? Med Hakon på top har vi plads til både Lerager og Claesson bagved. Håber på Jordan og Hakon liggende som 8'er.
    - spiller han Clem fra start eller bruger han Falk? Det bør være Clem, men jeg synes ikke at han har set god ud i træningskampene.
    - spiller han med Sørensen fra start eller bruger han Jelert på venstre back? Jeg håber det bliver CS, men han har heller ikke set synderlig god ud.
    - har vi skader som vi ikke kender til f.eks Lund?

    Jeg lægger hovedet på blokken og gætter på denne startopstilling:

    Grabara
    Jelert, Vavro, Kocholava, Sørensen
    Lerager, Clem, Claesson
    Diogo, Jordan, Daramy

    Efter 60 min hvor vi er bagud kommer Falk og Haraldsson ind i stedet for Clem og Lerager.
    Efter 80 min hvor vi stadig er bagud kommer Roony ind i stedet for Sørensen, Jelert rykkes til venstre back og Diogo ned som højre back i et desperat offensivt forsøg på at score.
    SIF scorer et kontramål til sidst og vi ender med at tabe 2-0. FCN vinder over Lyngby og guldet er væk, ligesom både FCM og BIF begge vinder og ender i top 6 inden grundspillet er slut. Det bliver et frygteligt forår :-)
    Inden dit skriv, var jeg også ret sikker på, at det ville blive til point-tab. Men som alle ved, er ingen kræfter stærkere, end dem der hersker i anti-jinx-loven.. Så hermed tak for de tre point på søndag, de kommer til at lune (eller hov, ødelagde jeg det nu? :-) )

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Inden dit skriv, var jeg også ret sikker på, at det ville blive til point-tab. Men som alle ved, er ingen kræfter stærkere, end dem der hersker i anti-jinx-loven.. Så hermed tak for de tre point på søndag, de kommer til at lune (eller hov, ødelagde jeg det nu? :-) )
    Vi har fået MKK som dommer, så de 3 point kan du godt glemme :-)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Vi finder 2-1 på mål af Roony (Dobbelt målscore)

    Opstiling

    Grabara

    jelert - vavro - Khoco - Sørensen

    Lerager - Clem - Håkon

    Roony - Jordan - Diogo
    En start 11’er uden Daramy og Claesson, ville godt nok være meget mærkelig.

    Claesson er vores anfører..?

    Startopstillingen kommer her:

    Grabara

    Jelert - Kh’lava - Vavro - CS

    Lerager - Clem - Claesson

    Diogo - Håkon - Daramy

    Zan

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Tror din er ramt rigtigt Zan, den eneste der kunne klemme sig ind er Falk i stedet for Lerager.
    Hvis han er 100% klar, plejer han at være god på kunststofbane.

  20. #11
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Her er mit gæt på en startopstilling:

    Grabara

    Jelert, Vavro, Kocholava, Sørensen

    Lerager, Falk, Claesson

    Diogo, Haraldson, Daramy
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har fået MKK som dommer, så de 3 point kan du godt glemme :-)
    Vi har siden 12/13-sæsonen haft et pointsnit på 1.87 pr. kamp i Superligaen. (2.13 hjemme, 1.63 ude - tak nipserstat)
    Pointsnittet med MKK som dommer i vores Superliga-kampe i samme periode er 2.00 pr. kamp (2.27 hjemme, 1.69 ude), så selvom er helt enig i at MKK er en irriterende, hysterisk type, kan man ikke ligefrem sige, at han skulle være årsagen til, at vi ikke får 3 point. Det skal vi nok selv klare af andre årsager :-)

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Vi har siden 12/13-sæsonen haft et pointsnit på 1.87 pr. kamp i Superligaen. (2.13 hjemme, 1.63 ude - tak nipserstat)
    Pointsnittet med MKK som dommer i vores Superliga-kampe i samme periode er 2.00 pr. kamp (2.27 hjemme, 1.69 ude), så selvom er helt enig i at MKK er en irriterende, hysterisk type, kan man ikke ligefrem sige, at han skulle være årsagen til, at vi ikke får 3 point. Det skal vi nok selv klare af andre årsager :-)
    Der er bare et eller andet med en ærkejysk dommer på udebane i Jylland. VAR har selvfølgelig rettet op på en del af problematikken, men bare tænk på Michael Svendsens mange mange besynderlige domme, når vi besøgte Jylland. MKK er i mine øjne nutidens Michael Svendsen - vi bliver måske ikke snydt med tynde straffespark etc, men prøv stadig at holde øje med alle de små tvivlsomme domme ude på banen. Og ja det er muligt, at jeg ser spøgelser, og der er bestemt mange ringe dommere. Men MKK er ubestrideligt den dommer jeg mindst ønsker i en udekamp i Jylland.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    En start 11’er uden Daramy og Claesson, ville godt nok være meget mærkelig.

    Claesson er vores anfører..?

    Startopstillingen kommer her:

    Grabara

    Jelert - Kh’lava - Vavro - CS

    Lerager - Clem - Claesson

    Diogo - Håkon - Daramy

    Zan
    Personligt tror jeg mange kommer til at blive overrasket over at Daramy nok mere bliver en indskiftningsspiller end en start 11 spiller med mindre han virkelig har taget 7-mile skridt i hans presspil. Gennem hele off season, så har Neestrup lagt vægt på presspillet og her er der bare nogle der er bedre end andre. Daramy og tildels Claesson er bare ikke blandt de bedste her.

    Så jeg tror at Neestrup lægger ud med et hold der er i stand til at lægge et tungt højt pres fra kampens start og får trukket en masse kræfter ud af modstander holdet. I 2. halvleg så bliver spillerne som bedre kan udnytte trætte spiller sat ind (Daramy, Claesson, Falk). Dermed også sagt at jeg tror vi i langt højere grad kommer til at bruge vores 5 udskiftninger tidligere. Udnytte vores styrke med at vi har en ekstrem bred trup med mange spillere tæt på niveau.

    Jeg tror stadigvæk at Claesson og Daramy får vigtige roller i foråret, men hvor de mere får startpladser på kampe hvor vi forventer at have spille overtaget (hjemmekampe, Horsens ude type kampe), mens i kampe imod som hold som Silkeborg ude, der bliver det de løbestærke og pres stærke spillere der bliver satset på.
    - Torben

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Valdemar Lund meldes ude af opgøret efter en mindre skade fra kampen mod Næstved.. Ffs..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 19:06
  3. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •