Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    17 23.94%
  • Uafgjort

    16 22.54%
  • FCK vinder

    38 53.52%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    2 midterforsvarere er rigeligt. Der er ingen grund til bekymring.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    2 midterforsvarere er rigeligt. Der er ingen grund til bekymring.
    Det bedste forsvar er et Angreb - Neestrup 2023
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det bedste forsvar er et Angreb - Neestrup 2023
    Hvorfor vi har sørget for at være vildt stærkt besat på angriberpladsen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Personligt tror jeg mange kommer til at blive overrasket over at Daramy nok mere bliver en indskiftningsspiller end en start 11 spiller med mindre han virkelig har taget 7-mile skridt i hans presspil. Gennem hele off season, så har Neestrup lagt vægt på presspillet og her er der bare nogle der er bedre end andre. Daramy og tildels Claesson er bare ikke blandt de bedste her.

    Så jeg tror at Neestrup lægger ud med et hold der er i stand til at lægge et tungt højt pres fra kampens start og får trukket en masse kræfter ud af modstander holdet. I 2. halvleg så bliver spillerne som bedre kan udnytte trætte spiller sat ind (Daramy, Claesson, Falk). Dermed også sagt at jeg tror vi i langt højere grad kommer til at bruge vores 5 udskiftninger tidligere. Udnytte vores styrke med at vi har en ekstrem bred trup med mange spillere tæt på niveau.

    Jeg tror stadigvæk at Claesson og Daramy får vigtige roller i foråret, men hvor de mere får startpladser på kampe hvor vi forventer at have spille overtaget (hjemmekampe, Horsens ude type kampe), mens i kampe imod som hold som Silkeborg ude, der bliver det de løbestærke og pres stærke spillere der bliver satset på.
    Jeg vil i hvert fald sige, at hvis Daramy og Claesson starter ude så er det edderdyleme godt set.

    Zan

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg vil i hvert fald sige, at hvis Daramy og Claesson starter ude så er det edderdyleme godt set.

    Zan
    Jeg er slet ikke sikker på, at de starter ude, men man kan vel sige, at vi har 9 oplagte startere til de 6 forreste pladser, så der er nogle stykker, som er gode nok til startopstillingen, men som kommer til at trække nitten.

    Mht. kanterne er det nok mere mit håb end min tro, at det bliver Goncalves og Roony. Goncalves er formentlig en meget sikker starter, og jeg synes Roony får mere ud af det end Daramy. Derudover giver Roony mulighed for, at man kan sætte Goncalves til venstre, hvor jeg tror, han er farligst med sit højreben, især nu hvor vi stadig spiller uden en targetman at lægge indlæg til.

    Til de centrale midtbanepladser er der virkelig trængsel med Falk, Lerager, Claesson, Haraldsson og Clem i spil. Man kan "løse" en del af problemet ved at smide Haraldsson på toppen, selv om jeg hele tiden har betragtet det som en nødløsning. Men Larsson har ikke ligefrem vist sig om et giftigt alternativ til Cornelius endnu, så det ville måske give mening.

    Clem er jo den oplagte 6'er, så med mindre man dropper ham, skal en af de tre gamle, etablerede stjerner på bænken. Lerager får givetvis en plads, fordi han spillede stærkt i efteråret og er mere fysisk end de to andre, men om det så hedder Claesson eller Falk på bænken er IMO meget svært at forudse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Valdemar Lund meldes ude af opgøret efter en mindre skade fra kampen mod Næstved.. Ffs..
    Det starter fremragende som forventet, skader til Cornelius og en CB and still counting...... :-/

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Jeg har svært ved at forestille mig, at startopstillingen ikke skulle indeholde nogen fra anførergruppen, hvis ikke skader holdet dem ude.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at forestille mig, at startopstillingen ikke skulle indeholde nogen fra anførergruppen, hvis ikke skader holdet dem ude.
    Men Falk er også i anførergruppen, ikke?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men Falk er også i anførergruppen, ikke?
    Jo.

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er slet ikke sikker på, at de starter ude, men man kan vel sige, at vi har 9 oplagte startere til de 6 forreste pladser, så der er nogle stykker, som er gode nok til startopstillingen, men som kommer til at trække nitten.

    Mht. kanterne er det nok mere mit håb end min tro, at det bliver Goncalves og Roony. Goncalves er formentlig en meget sikker starter, og jeg synes Roony får mere ud af det end Daramy. Derudover giver Roony mulighed for, at man kan sætte Goncalves til venstre, hvor jeg tror, han er farligst med sit højreben, især nu hvor vi stadig spiller uden en targetman at lægge indlæg til.

    Til de centrale midtbanepladser er der virkelig trængsel med Falk, Lerager, Claesson, Haraldsson og Clem i spil. Man kan "løse" en del af problemet ved at smide Haraldsson på toppen, selv om jeg hele tiden har betragtet det som en nødløsning. Men Larsson har ikke ligefrem vist sig om et giftigt alternativ til Cornelius endnu, så det ville måske give mening.

    Clem er jo den oplagte 6'er, så med mindre man dropper ham, skal en af de tre gamle, etablerede stjerner på bænken. Lerager får givetvis en plads, fordi han spillede stærkt i efteråret og er mere fysisk end de to andre, men om det så hedder Claesson eller Falk på bænken er IMO meget svært at forudse.
    Jeg er ret overbevist om det er Falk der trækker nitten på midten, Roony trækker den på kanten og Larsson i angrebet.

    Så egentlig gerne Larsson starte, men konsekvenserne ville nok være Håkon på bænken. Ligeledes virker Larsson, som du også nævner ikke super skarp pt. Han går fint med i spillet, men har haft 2 deciderede skæverter i træningskampene.

    Falk på bænken gør ondt i mit fanboy-hjerte, men det har været noget værre hakkende noget - vel nok hovedsageligt grundet skaderne. Så det tror jeg gør udfaldet. I øvrigt er min bekymring med Corner at det kommer til at være samme proces; hostende og hakkende og uden rytme, hvis ikke snart han spiller kontinuerligt. Øv. (Spår i øvrigt han er ude 3-4 kampe, men det er blot en mavefornemmelse).

    Det bliver spændende, men jeg må indrømme jeg er ret pessimistisk mht søndag :-(

    Zan

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er ret overbevist om det er Falk der trækker nitten på midten, Roony trækker den på kanten og Larsson i angrebet.

    Så egentlig gerne Larsson starte, men konsekvenserne ville nok være Håkon på bænken. Ligeledes virker Larsson, som du også nævner ikke super skarp pt. Han går fint med i spillet, men har haft 2 deciderede skæverter i træningskampene.

    Falk på bænken gør ondt i mit fanboy-hjerte, men det har været noget værre hakkende noget - vel nok hovedsageligt grundet skaderne. Så det tror jeg gør udfaldet. I øvrigt er min bekymring med Corner at det kommer til at være samme proces; hostende og hakkende og uden rytme, hvis ikke snart han spiller kontinuerligt. Øv. (Spår i øvrigt han er ude 3-4 kampe, men det er blot en mavefornemmelse).

    Det bliver spændende, men jeg må indrømme jeg er ret pessimistisk mht søndag :-(

    Zan
    Du får sikkert ret. Det gode er i det mindste, at vi på midtbanen har en stærk bænk. På andre positioner not so much...

    Jeg er alvorligt bange for, at Cornelius' dage på toppen er talte. Og hvis Larsson ikke viser sig at være en fuldgod gardering, er det et seriøst hak i PC's kredit.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg vil i hvert fald sige, at hvis Daramy og Claesson starter ude så er det edderdyleme godt set.

    Zan
    Det er vel ganske normalt at stille op med præcis samme opstilling som i generalprøven. Det kom f.eks. slet ikke som et chok Ludewig startede på kanten for AaB, hvis man fulgte med i deres sidste træningskamp. I stillede med Grabara, Jelert, Khocholava, Vavro, Sørensen, Clem, Lerager, Hákon, Roony, Cornelius og Diogo mod AIK. Hvis ikke Larsson erstatter Cornelius 1:1 rykker Claesson vel Hákon frem. Lidt mærkeligt at Roony startede mod Næstved for B-kæden, men derudover ville det da være meget mærkværdigt ikke at starte med Daramy og Claesson mod AIK, hvis det var planen (indtil skader) at starte med dem mod Silkeborg.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Så kom dagen endelig… Ventetiden er forbi….

    Det er super vigtigt at komme godt fra start i vores forårsjagt. For hele projektet vil du være et gigantisk slag i ansigtet med et nederlag efter vi har haft en lang opstart hvor Nees og team har sat deres præg på holdet.
    Mine forventninger er skyhøje og alt andet end en sikker og komfortabel sejr vil være en kæmpe skuffelse…

    Jeg tipper en 2-0 sejr til os…


    God kamp og god tur til alle som drager til søhøjlandet.!

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af denpisgule Se meddelelser
    Det er vel ganske normalt at stille op med præcis samme opstilling som i generalprøven. Det kom f.eks. slet ikke som et chok Ludewig startede på kanten for AaB, hvis man fulgte med i deres sidste træningskamp. I stillede med Grabara, Jelert, Khocholava, Vavro, Sørensen, Clem, Lerager, Hákon, Roony, Cornelius og Diogo mod AIK. Hvis ikke Larsson erstatter Cornelius 1:1 rykker Claesson vel Hákon frem. Lidt mærkeligt at Roony startede mod Næstved for B-kæden, men derudover ville det da være meget mærkværdigt ikke at starte med Daramy og Claesson mod AIK, hvis det var planen (indtil skader) at starte med dem mod Silkeborg.
    Men det ville stadig overraske mig hvis vores anfører (og vel noget der ligner en topscorer) samt vores x-faktor stjerne startede på bænken. Træningskamp eller ej.

    Kan være jeg tager fejl, og derfor tager jeg også bare hatten af for folk der har luret det.

    Zan

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Vores to nye ansigter er ifølge vores nye strategi stensikre startere, hvis de er skadesfri, da de ikke er unge talenter. Så må alle de andre slås som de lyster om de resterende 9 pladser. Jeg frygter vi bliver kørt fuldstændig over som vanligt, men er da spændt på om vores presspil er kommet til at fungere.

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 19:06
  3. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •