Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    17 23.94%
  • Uafgjort

    16 22.54%
  • FCK vinder

    38 53.52%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Vores to nye ansigter er ifølge vores nye strategi stensikre startere, hvis de er skadesfri, da de ikke er unge talenter. Så må alle de andre slås som de lyster om de resterende 9 pladser. Jeg frygter vi bliver kørt fuldstændig over som vanligt, men er da spændt på om vores presspil er kommet til at fungere.
    Kan du ikke lige hjælpe mig, hvornår er vi blevet kørt over i superligaen under Neestrup?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Vores to nye ansigter er ifølge vores nye strategi stensikre startere, hvis de er skadesfri, da de ikke er unge talenter. Så må alle de andre slås som de lyster om de resterende 9 pladser. Jeg frygter vi bliver kørt fuldstændig over som vanligt, men er da spændt på om vores presspil er kommet til at fungere.
    PC har flere gange redegjort for, at en spiller som hentes i stjerne-kategorien, ikke partout vil være sikker starter. Det er at blande æbler og pære sammen det der. Uanset hvor dygtig en spiller man henter på papiret, så vil der i en klub med en stor konkurrence-situation jo aldrig være garanti for, at den pågældende spiller er i start 11 hver gang. Men han skal selvfølgelig gøre sig til, og have niveau til at være blandt de 15 bedste, hvilket også er tilfældet med de spillere du henviser til her.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Det bliver super spændene at se i hvilken forfatning holdet er. Første kamp er altid et mindre lotteri og oddsene bliver ikke bedre af at vi skal til Silkeborg. Et Silkeborg hold som trods alt har sagt farvel til en stor profil i Helnius. Normalt ville jeg egentlig være fint tilfreds med uafgjort, men problemet er distancen til FCN - vi skal simplethen vinde de første kampe, så vi kan indhente nogle point inden slutspillet.

    God kamp til alle - lad os satse på en sejr, uafhængigt af hvordan den kommer i hus

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det bliver super spændene at se i hvilken forfatning holdet er. Første kamp er altid et mindre lotteri og oddsene bliver ikke bedre af at vi skal til Silkeborg. Et Silkeborg hold som trods alt har sagt farvel til en stor profil i Helnius. Normalt ville jeg egentlig være fint tilfreds med uafgjort, men problemet er distancen til FCN - vi skal simplethen vinde de første kampe, så vi kan indhente nogle point inden slutspillet.

    God kamp til alle - lad os satse på en sejr, uafhængigt af hvordan den kommer i hus
    Helenius scorede kun et enkelt mål for Silkeborg fra runde 3 og frem til vinterpausen. Så større profil var han vidst ikke her til sidst inden han skiftede til AaB.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Jeg har så stor tro og høje forventninger i disse dage.. problemet er at de seneste mange år man har haft den følelse kvajer holdet sig..

    Svær kamp at starte ud med, der findes ikke mange udebaner der er sværere at spille på end Silkeborg.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Vi har lige fået serveret en gave fra FCN. Det skal vi udnytte - hvis vi kan indhente 2 point i denne runde, så er det virkelig stærkt.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kan du ikke lige hjælpe mig, hvornår er vi blevet kørt over i superligaen under Neestrup?
    af Silkeborg, forstås. Jeg har muligvis skidt hukommelse men mindes ikke vi har haft overtaget hos dem de sidste mange kampe?

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    af Silkeborg, forstås. Jeg har muligvis skidt hukommelse men mindes ikke vi har haft overtaget hos dem de sidste mange kampe?
    Ifølge nipserstat har vi tabt en gang til dem siden 2013 - altså et nederlag på 10 år. Og blandt andet vundet de sidste to møder med dem.

    Om det spillemæssigt har været #Ufortjent kan jeg ikke huske, men resultatmæssigt har vores indbyrdes opgør været fine.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    af Silkeborg, forstås. Jeg har muligvis skidt hukommelse men mindes ikke vi har haft overtaget hos dem de sidste mange kampe?
    Det var under JT vi er blevet udspillet i store dele af kampene. Seneste kamp 3-1 var vi godt med i 60 min inden vi igen blev kørt ud på røv og albuer.

    1 halvleg i dag syntes jeg er meget jævn fra begge sidder. Jeg sidder dog med bange fornemmelser, når jeg ser vores forsvar. Vavro ligner Bambi på glatis

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Dejligt.

    Også tak til Lyngby.

    Løvejagten er gået ind.

    Kan Horsens så også lige …

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Hvor er det fedt at hører Neestrup i Post interview have selvindsigt til, at erkende at vores egen præstation ikke var TOP.

    0-3 i dag var heldigt i mine øjne. Hold da op vores forsvar var presset i dag. Men 3 flotte mål, sejre og videre.

    30k tilskuere på Søndag mod Aab, det bliver fedt.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det fedt at hører Neestrup i Post interview have selvindsigt til, at erkende at vores egen præstation ikke var TOP.
    Det fede ved Neestrups interviews er st han går ind og faktisk fortæller lidt om hvad der lykkes og ikke lykkes taktisk - fx fil det 3-0 målet til at virke mindre tilfældigt end man hurtigt kunne tro, samtidig med man også får en ide om hvad han har fokus på der skal forbedres til fremtiden
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det fedt at hører Neestrup i Post interview have selvindsigt til, at erkende at vores egen præstation ikke var TOP.

    0-3 i dag var heldigt i mine øjne. Hold da op vores forsvar var presset i dag. Men 3 flotte mål, sejre og videre.

    30k tilskuere på Søndag mod Aab, det bliver fedt.
    Meget enig, sad også nød det. Jeg tænkte med det samme på hvor meget jeg krummede tæer over thorup når han stod der og havde set en anden kamp end alle andre.

    Vigtigt med 3 point, og hold nu op Grabara er klasse. Han har nogle virkelig vigtige redninger på tidspunkter der kunne have ændret kampen fuldstændig.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Det kunne ikke være en bedre start. Resultaterne er perfekte og selvom spillet var mindre godt, så var det også det samme for FCN, som kun får 1-1 og et rødt kort.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Vi plejer at have det svært i Silkeborg, og selvom der også var faresignaler, så er det sgu en fin følelse at have vundet 3-0, især også med FCN's pointtab in mente. Fin weekend!

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 19:06
  3. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •