Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    17 23.94%
  • Uafgjort

    16 22.54%
  • FCK vinder

    38 53.52%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Fantastisk søndag. Og cruise control i anden halvleg hvor vi ikke behøvede at spille os ud…

    Eneste minus er vores forsvar til tider var meget shaky. Det kan godt komme til at koste i løbet af foråret hvis vi ikke får lukket af…

    Men det vil jeg ikke bekymre mig om idag. Hvor var det fantastisk at komme godt fra land samtidig med FCN pointtab i overtiden…. Så dejligt altså :)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Resultatmæssigt en fin start på foråret, med 3 point og en sejr. At vi samtidigt reducerer FCNs forspring med 25%, og henter 3 mål ind på deres bedre målscore gør forhåbningerne endnu bedre. Derudover, en ros af Grabara. Både hans redninger, men også hans spil med fødderne, som jeg synes bliver bedre og bedre.

    Der er dog to ting, som bekymrede mig. Det ene var hvor usikker Vavro var i midterforsvaret i dag. Det var til tider næsten som at se ham i det første halve år i klubben i 2017, hvor makkeren var Michael Lüftner. Forhåbentlig var det bare en enlig svale. Den anden ting var at Hákon måtte udgå med en skade. Selv om han ikke spillede sin bedste kamp i dag, så får han større og større betydning for holdet med tiden. Jeg ser ham også overtage mange af de opgaver, Pep Biel havde i sin sidste tid i klubben, hvad angår opspil, pres, m.m., hvilket vil være en bet at undvære i længere tid. Så forhåbentlig er han hurtigt klar igen, især når vi ikke ved, hvor længe Corner er ude denne gang, eller hvornår han er ude igen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det ene var hvor usikker Vavro var i midterforsvaret i dag. Det var til tider næsten som at se ham i det første halve år i klubben i 2017, hvor makkeren var Michael Lüftner. Forhåbentlig var det bare en enlig svale.
    Det var nemlig Bambi på glatis i dag for Vavro. Lad os håbe det var pga. kunstgræsset :).

    Slutprogrammet frem til mesterskabsspillet starter ser yderst fornuftigt ud med 3 ud af 4 hjemmekampe, hvoraf sidste kamp er mod Viborg, hvor vi kan hæle yderligere ind på toppen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Det varmer altid mit hjerte, at høre Christian Sørensen blive interviewet efter en kamp. Han lyder oprigtigt begejstret for at være i klubben.


  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det var nemlig Bambi på glatis i dag for Vavro. Lad os håbe det var pga. kunstgræsset :).
    Jeg tror i hvert fald, at det har spillet lidt ind mht de par gange, hvor han ikke får ordentlig styr på bolden. Generelt havde den side af forsvaret det i perioder rigtigt svært og Jelert så skidt ud i en del situationer placeringsmæssigt. Det synes jeg var lidt bekymrende. Han fik måske heller ikke voldsomt meget hjælp af Diogo (og Daramy i en kort periode), men det så stadig meget let ud for SIF i den side.

    Ellers var det selvfølgelig et drømmeresultat og der var også et par gode præstationer på holdet, hvor især Grabara og Christian Sørensen så gode ud. Fedt at se, at Christian Sørensen især efter sit mål begyndte at dirigere medspillere og generelt vise lidt lederegenskaber.
    Enkelte spillere ramte ikke helt topniveau f.eks Jelert, Vavro, Diogo og vel heller ikke Claesson bortset fra sin assist, ligesom Hakon var tæt på usynlig udover sit presspil. Til gengæld var der nogle rigtig gode indhop, hvor Roony, Falk, Larsson ja selv Stamenic så stærke ud.

    Bortset fra BIF's 2. halvleg (som vi ikke kan styre), så var det på mange måder tæt på en perfekt søndag i superligaen.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det var nemlig Bambi på glatis i dag for Vavro. Lad os håbe det var pga. kunstgræsset :).

    Slutprogrammet frem til mesterskabsspillet starter ser yderst fornuftigt ud med 3 ud af 4 hjemmekampe, hvoraf sidste kamp er mod Viborg, hvor vi kan hæle yderligere ind på toppen.
    Derfra hvor jeg sad på stadion, kunne man i hvert fald tydeligt høre ham brokke sig over banen, efter en situation hvor han skulle tæmme en bold, men mere lignede en stenstøtte der agerede sprællemand. Derudover synes jeg det er en generelt problem han har, når kampene spilles i Farum eller Silkeborg, så lige nu tilskriver jeg det, at Vavro aldrig bliver en plastikspiller.

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enkelte spillere ramte ikke helt topniveau f.eks Jelert, Vavro, Diogo og vel heller ikke Claesson bortset fra sin assist, ligesom Hakon var tæt på usynlig udover sit presspil. Til gengæld var der nogle rigtig gode indhop, hvor Roony, Falk, Larsson ja selv Stamenic så stærke ud.
    @This

    Med alle de forbehold der ligger i at det var Diogo's første officielle kamp, så var der væsentligt mere optimisime og udfordring i Rooney's indhop end i Diogo's 90 minutter. Håber virkeligt ikke at Rooney's spilletid bliver begrænset ved at Diogo bliver et projekt der død og pine skal lykkedes. Rooney virker som om han har taget et skridt op igennem de seneste måneder...

    Men igen; måske lidt hårdt at dømme Diogo på hans første kamp, på kunstgræs i Silkeborg.

    Mvh,
    Bechs

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Dejlig sejr!

    Er jeg den eneste, som synes at det er lidt underligt at man skifter Stamenic ind fremfor eksempelvis Isak?


  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Tror ikke at du er den eneste, men indskiftningen gav stadig fin mening. Isak har ikke været blændende, når han har spillet centralt i forårets træningskampe, så det gav mere mening at bruge en rendyrket central midtbanespiller derinde.

    Desuden virkede Silkeborg klar til at kæmpe for et reduceringsmål frem til sidste øjeblik, og med FCNs pointtab har man fra trænerbænkens side nok haft fokus på at holde føringen på 3 mål, når nu man kunne hente ind på FCNs forspring, både hvad angår point og målscore.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    @This

    Med alle de forbehold der ligger i at det var Diogo's første officielle kamp, så var der væsentligt mere optimisime og udfordring i Rooney's indhop end i Diogo's 90 minutter. Håber virkeligt ikke at Rooney's spilletid bliver begrænset ved at Diogo bliver et projekt der død og pine skal lykkedes. Rooney virker som om han har taget et skridt op igennem de seneste måneder...

    Men igen; måske lidt hårdt at dømme Diogo på hans første kamp, på kunstgræs i Silkeborg.

    Mvh,
    Bechs
    Jeg er enig. Jeg tror nu nok, at der skal komme fin med spilletid til begge. Roony havde den fordel, at han kom ind, da SIF langsomt var ved at være møre, imens Diogo også skulle bruge en del kræfter defensivt. Diogo havde enkelte gode aktioner (især da han lægger den tilbage til Clem i 2. halvleg efter et fladt indlæg fra venstre), men vi skal selvfølgelig forvente mere af ham på sigt. Kampen bliver lidt atypisk af en FCK-kamp, da vi står dybt og lader SIF have bolden meget. Mon ikke det bliver noget anderledes allerede søndag mod AAB.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tror ikke at du er den eneste, men indskiftningen gav stadig fin mening. Isak har ikke været blændende, når han har spillet centralt i forårets træningskampe, så det gav mere mening at bruge en rendyrket central midtbanespiller derinde.

    Desuden virkede Silkeborg klar til at kæmpe for et reduceringsmål frem til sidste øjeblik, og med FCNs pointtab har man fra trænerbænkens side nok haft fokus på at holde føringen på 3 mål, når nu man kunne hente ind på FCNs forspring, både hvad angår point og målscore.
    Isak er da lige så rendyrket central midtbanespiller, som Stamenic er det. Med syv minutter tilbage og foran 3-0 virker det også besynderligt på mig, at man giver spilletid til en spiller, der er på vej ud - frem for en spiller, der forhåbentlig stadig kan nå at blive en gevinst, og som har brug for al den spilletid, han kan få. Og mon ikke vi havde holdt Silkeborg fra fadet uden Stamenic på banen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Isak er da lige så rendyrket central midtbanespiller, som Stamenic er det. Med syv minutter tilbage og foran 3-0 virker det også besynderligt på mig, at man giver spilletid til en spiller, der er på vej ud - frem for en spiller, der forhåbentlig stadig kan nå at blive en gevinst, og som har brug for al den spilletid, han kan få. Og mon ikke vi havde holdt Silkeborg fra fadet uden Stamenic på banen.
    Mon ikke det handler om, at Stamenic er bedre defensivt end Isak. Det er på den defensive midt og i midterforsvaret, at vi er tynde og der skal ikke mange skader, karantæner eller formsvigt til, før vi får brug for Stamenic der. Omvendt vader vi i alternativer til 8’er pladsen, som Isak dækker.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Isak er da lige så rendyrket central midtbanespiller, som Stamenic er det. Med syv minutter tilbage og foran 3-0 virker det også besynderligt på mig, at man giver spilletid til en spiller, der er på vej ud - frem for en spiller, der forhåbentlig stadig kan nå at blive en gevinst, og som har brug for al den spilletid, han kan få. Og mon ikke vi havde holdt Silkeborg fra fadet uden Stamenic på banen.
    Ingen kritik omkring denne holdning - men konstatere at det er et herligt problem vi kan diskutere efter denne runde. Jeg har egentlig ikke noget problem med at vi bruger Stamenic, hvis han er bedste løsning. Vi har kontrakt med ham og jeg synes altid det er lidt fattigt, når klubber straffer ansatte som ikke forlænger, de lever jo bare op til den aftale som er lavet. Det er naturligvis komplekst mht næste sæson, glæde i truppen osv, men Stamenic kan hurtigt få en vigtig rolle de næste måneder.
    Sidst redigeret af superestrella : 20.02.23 kl. 11:08

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Mon ikke det handler om, at Stamenic er bedre defensivt end Isak. Det er på den defensive midt og i midterforsvaret, at vi er tynde og der skal ikke mange skader, karantæner eller formsvigt til, før vi får brug for Stamenic der. Omvendt vader vi i alternativer til 8’er pladsen, som Isak dækker.
    Jeg tror den forklaring er spot on. Vi kan få brug for Stamemic som 6'er, hvorfor man nok prøver at holde ham i gang med lidt spilletid. Det samme er nok tilfældet med Diks på backen, hvorfor han også skulle spille lidt.
    Sidst redigeret af k@sper : 20.02.23 kl. 10:44

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (19/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Mon ikke det handler om, at Stamenic er bedre defensivt end Isak.
    Da Stamenic bliver skiftet ind isf. Claesson i det 83. minut, står den 3-0 til FCK, og Falk er allerede skiftet ind på den defensive midt isf. Clem. Hvis der var behov for yderligere defensiv gardering, sætter det det nyligt overståede transfervindue i et særdeles dårligt lys.

    Lad os være ærlige, det tegner ikke godt for Isak, når han ikke engang kan få spilletid i en kamp som den igår.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 19:06
  3. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •