Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    42 73.68%
  • Uafgjort

    7 12.28%
  • AaB vinder

    8 14.04%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Første hjemmekamp i 2023 byder på besøg fra nord, når AaBs bolsjestribede nedrykningskandidater besøger den splinternye bane i Parken.
    Med en sejr kan FCK rykke op i Top-2, hvis Viborg samtidigt smider point.

    FCK må undvære Zeca, Boilesen og Amoo pga. længerevarende skader, ligesom Corner og Karamoko sidder over med mindre skader. Til gengæld skulle både Valdemar Lund og Hákon være kampklar til søndagens opgør.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Hos FCK står Jelert og Stamenic til en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, mens Lund, Isak, Claesson og Diks står til en ufrivillig kamppause, hvis de får et gult kort til 6 strafpoint. Hos AaB står Jacob Ahlmann til karantæne ved næste gule kort.

    Kampens dommer er Jakob Kehlet, der dømmer sin 3. FCK-kamp og sin 2. AaB-kamp i denne sæson. De 3 foregående kampe er alle endt med nederlag til de pågældende hold (FCK-ACH 0-1, OB-FCK 2-1, BIF-AaB 3-2), så mindst et af holdene får brudt deres stime til denne kamp.

    Har man ikke billet til kampen, vises den på 6'eren med optakt fra kl. 15:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Den helt korte udgave - det skal blive 3 point. Vi skal ikke lave en FCN her i 2 runde efter vinterpausen, hvor vi i forvejen kender resultatet fra FCN-OB… på alle mulige måder en kamp striverne gerne må vinde, så vi kan holde FCM og/eller BØF ude af top 6


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    +30000 i Parken til forårspremerier mod et bundhold, det skal bare give 3 point. Omvendt er det sådan en kamp vi typisk fucker up. Men jeg tror på Nees-faktoren, og satser på 4-0/5-0 og at vi for alvor melder os klar efter vinter pausen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    +30000 i Parken til forårspremerier mod et bundhold, det skal bare give 3 point. Omvendt er det sådan en kamp vi typisk fucker up. Men jeg tror på Nees-faktoren, og satser på 4-0/5-0 og at vi for alvor melder os klar efter vinter pausen.
    15 sejre i de sidste 20 hjemmekampe imod AaB. Mange af kampene med solide flermålssejre….
    Aab i krise og med interne stridigheder

    Jeg kan ikke se os smide point og regner bestemt også med en sejr på 2-3-4 - 0

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    15 sejre i de sidste 20 hjemmekampe imod AaB. Mange af kampene med solide flermålssejre….
    Aab i krise og med interne stridigheder

    Jeg kan ikke se os smide point og regner bestemt også med en sejr på 2-3-4 - 0
    AaB vil stille sig tilbage og kæmpe med næb og kløer. En 1-0 sejr, og så er jeg tilfreds, selvom jeg selvfølgelig håber på mere.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  9. De følgende 12 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    AaB vil stille sig tilbage og kæmpe med næb og kløer. En 1-0 sejr, og så er jeg tilfreds, selvom jeg selvfølgelig håber på mere.
    Enig. Men en scoring vil nok få Aab til at gå kolde, så et "tidligt" mål til at lette på presset, så tror jeg at Aab lider et klart nederlag.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    FCN vandt 4-2 hjemme mod OB fredag, så vi kan ikke hale ind på dem pointmæssigt, men vi kan hale ind på deres bedre målscore ved at vinde med 3+ mål over et historisk svagt AaB-hold.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ...over et historisk svagt AaB-hold.
    Kriseramt AaB-hold. Mener bestemt ikke at de er historisk svage hvad angår holdkortet - i deres startopstilling har de fx 3 spillere som indenfor det seneste år har været ønsket til FCK af en eller flere brugere herinde.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Kriseramt AaB-hold. Mener bestemt ikke at de er historisk svage hvad angår holdkortet - i deres startopstilling har de fx 3 spillere som indenfor det seneste år har været ønsket til FCK af en eller flere brugere herinde.
    Nej deres start 11 er bestemt ganske fornuftigt navnemæssigt. På et eller andet tidspunkt bør de ramme et markant højere niveau end nu, men vi kan jo håbe, at det ikke bliver i morgen. Som andre nævner så har AAB det normalt meget svært i Parken næsten uanset, hvor godt eller dårligt de er kørende. Når det er sagt, så skal vi (holdet) passe på med ikke at undervurdere AAB ud fra form og historik. Dette er et rigtig trap-game, hvor vi har alt at tabe, fordi alle forventer at vi vinder stort. Vi skal selvfølgelig vinde, men jeg tror ikke, at det bliver så nemt, som mange måske går og tror.

  16. De følgende 13 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Endelig kampdag….
    Vejrudsigten siger høj solskin hele dagen, +30k tilskuere….

    Rigtig godt fodbold søndag til alle medfans. Vi ses i Parken i eftermiddag. Forza FC.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Truppen blev udtaget i går:
    På skadelisten er Carlos Zeca, Nicolai Boilesen, Akunkinmi Amoo, Mamoudou Karamoko og Andreas Cornelius
    01. Kamil Grabara
    21. Kalle Johnsson

    02. Kevin Diks
    03. Denis Vavro
    05. David Khocholava
    06. Christian Sørensen
    19. Elias Jelert
    22. Peter Ankersen
    27. Valdemar Lund

    07. Viktor Claesson
    08. Ísak Jóhannesson
    09. Diogo Gonçalves
    12. Lukas Lerager
    30. Hákon Arnar Haraldsson
    33. Rasmus Falk
    35. Marko Stamenic
    36. William Clem
    40. Roony Bardghji

    15. Mohamed Daramy
    25. Jordan Larsson

    I forhold til truppen mod Silkeborg er Valdemar Lund blevet skadesfri og erstatter Mukairu.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 26.02.23 kl. 09:53

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:
    Kamil Grabara
    Elias Jelert – Denis Vavro – Davit Khocholava – Christian Sørensen
    Lukas Lerager – William Clem – Viktor Claesson
    Diogo Gonçalves – Jordan Larsson – Mohamed Daramy

    Jeg overvejer især om Rasmus Falk allerede er klar til at starte i stedet for Clem, men frem til grundspillets afslutning er FC Københavns kampprogram så blødt at der burde være rig mulighed for via spilletid at toptune truppen til slutspillet (og således indspille Falk med stort hensyn til hans fysik). Samtidig skal der selvfølgelig hentes så meget som muligt på førstepladsen og ingen modstandere (heller ikke et kriseramt AaB eller et Vejle-hold) må undervurderes.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:
    Kamil Grabara
    Elias Jelert – Denis Vavro – Davit Khocholava – Christian Sørensen
    Lukas Lerager – William Clem – Viktor Claesson
    Diogo Gonçalves – Jordan Larsson – Mohamed Daramy

    Jeg overvejer især om Rasmus Falk allerede er klar til at starte i stedet for Clem, men frem til grundspillets afslutning er FC Københavns kampprogram så blødt at der burde være rig mulighed for via spilletid at toptune truppen til slutspillet (og således indspille Falk med stort hensyn til hans fysik). Samtidig skal der selvfølgelig hentes så meget som muligt på førstepladsen og ingen modstandere (heller ikke et kriseramt AaB eller et Vejle-hold) må undervurderes.
    Hvis Hakon er helt frisk, så tror jeg på samme startopstilling som i Silkeborg, dvs med Hakon i stedet for Jordan.
    Og så tror jeg, at Jordan, Falk, Diks, Lund og Roony får lov til at starte mod Vejle.
    Jeg kan forstå din overvejelser omkring Falk og den giver måske ret god mening, hvis vi forventer et kampbillede, hvor vi skal være meget på bolden. Jeg tror dog, at man giver ham 90 min mod Vejle før man giver ham i startplads i superligaen. Dermed kan man også sætte ham ind i dag. såfremt vi ikke fører efter f.eks. 60 min. spil.

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:
    Kamil Grabara
    Elias Jelert – Denis Vavro – Davit Khocholava – Christian Sørensen
    Lukas Lerager – William Clem – Viktor Claesson
    Diogo Gonçalves – Jordan Larsson – Mohamed Daramy

    Jeg overvejer især om Rasmus Falk allerede er klar til at starte i stedet for Clem, men frem til grundspillets afslutning er FC Københavns kampprogram så blødt at der burde være rig mulighed for via spilletid at toptune truppen til slutspillet (og således indspille Falk med stort hensyn til hans fysik). Samtidig skal der selvfølgelig hentes så meget som muligt på førstepladsen og ingen modstandere (heller ikke et kriseramt AaB eller et Vejle-hold) må undervurderes.
    Jeg tror Falk bliver set som en reserve for Clem, alternativt starter på en af 8erne. Jeg tror Clem har den 6er lige så sikkert som VK havde venstreback. Den økonomiske gulerod ved at lade Clem shine på 6er er simpelthen for stor til at lede efter alternativer. Jeg ville gerne se Clem, Lerager og Falk sammen på midtbanen, og så må det koste Claesson en plads.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (26/02-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg tror Falk bliver set som en reserve for Clem, alternativt starter på en af 8erne. Jeg tror Clem har den 6er lige så sikkert som VK havde venstreback. Den økonomiske gulerod ved at lade Clem shine på 6er er simpelthen for stor til at lede efter alternativer. Jeg ville gerne se Clem, Lerager og Falk sammen på midtbanen, og så må det koste Claesson en plads.
    Ville være ked af at undvære Claesson og hans rutine.
    Vildt luksusproblem vi har på de pladser inde på midten….

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 13.03.14, 08:03

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •