Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
44. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 75.00%
  • Uafgjort

    3 6.82%
  • Vejle vinder

    8 18.18%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 34

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Første kamp i pokalturneringens kvartfinale står for døren på forårets første dag, når 1. divisions tophold Vejle besøger Parken.

    For FCK handler det om at sørge for et godt udgangspunkt inden returopgøret 6. april, så man i slutspillet kan bedre koncentrere sig om at indhente FCN.

    Løverne må fortsat undvære Zeca, Boilesen, Amoo og Karamoko, mens Cornelius fortsat må regnes som tvivlsom til opgøret.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne til opgøret. Et evt. rødt kort i denne kamp vil udelukkende udløse karantæne til returopgøret, og kan ikke afsones i ligaen.

    Kampens dommer er Peter Kjærsgaard, som dømmer sin 2. FCK-kamp i sæsonen. Første kamp endte 1-1 mod FCN i efteråret.

    Kampen vises på DR2 med optakt fra kl. 19:45.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    For FCK handler det om at sørge for et godt udgangspunkt inden returopgøret 6. april, så man i slutspillet kan bedre koncentrere sig om at indhente FCN.
    Tillad mig at rette lidt:

    For FCK handler det om at sørge for et godt udgangspunkt inden returopgøret 6. april, så man kan komme videre mod den første pokalfinale i seks år og dermed afbryde den længste pokalfinaletørke i klubbens historie.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tillad mig at rette lidt:

    For FCK handler det om at sørge for et godt udgangspunkt inden returopgøret 6. april, så man kan komme videre mod den første pokalfinale i seks år og dermed afbryde den længste pokalfinaletørke i klubbens historie.
    Enig, titler hænger ikke på træerne. Af samme grund håber jeg også rotationen begrænses til Lund, Clem, Roony og Larsson. Dins starter sikkert også.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Enig, titler hænger ikke på træerne. Af samme grund håber jeg også rotationen begrænses til Lund, Clem, Roony og Larsson. Dins starter sikkert også.
    Vi skal videre og vi skal gå efter pokalen, men jeg er jo mere til udskiftninger i disse kampe :j, så jeg håber på:

    Kalle (måske som den eneste FC fan)
    Diks/Anker-Lund-Vavro-CS
    Clem
    Lerager-Johannesson
    Roony-Haraldsson-Daramy
    Larsson

    CS og Daramy skal helst ikke spille hele kampen og der må gerne komme spilletid til Diego, Mukairu, Stamenic og Karamoko hvis han er klar. Jeg er som sådan ligeglad om Vavro eller David spiller, så længe Lund får en hel kamp. Det samme gælder for midtbanen, ideen er at Roony og Johannesson skal have 90 minutter, så gør resten mindre (kan ikke vurdere, hvem som ville have bedst af en pause)

    1) vi skal kunne få et brugbart resultat med en håndfuld reserver
    2) vi skal give stamspillere pauser
    3) vi skal holde alle i kampform

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Det er i hvert fald ikke et helt andet hold, som skal spille. Der har vi for meget respekt for pokalturneringen. Som jeg har sagt til spillerne, så er vi ikke her for at vinde mesterskabet, vi er her for at vinde the Double.
    -Neestrup.

    Tror på en 3-0 sejr.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Vi bør kunne smide Lund, Diks, Clem, Roony og Larsson ind fra start og stadig vinde den kamp sikkert. Og så kan Johannesson komme ind undervejs. Jeg kunne godt tænke mig, at Grabara bliver på kassen for ikke at rokke båden for meget nede bagi.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Tror på

    Kalle
    Diks, Vavro, Lund, CS/Jelert
    Lerager, Clem, Hakon
    Roony, Larsson, Diogo

    Det er nok lidt et sats med kalle på mål, men han skal jo holdes lidt i gang, såfrem Grabara bliver skadet. Venstre back afgøres af, hvem der er mest frisk af Jelert/CS. Diogo skal spilles ind på venstrekant, hvorfor det er en oplagt chance at give Daramy et lille hvil fra start. Jeg tror desuden, at man sparer Claesson fra start.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi skal videre og vi skal gå efter pokalen, men jeg er jo mere til udskiftninger i disse kampe :j, så jeg håber på:

    Kalle (måske som den eneste FC fan)
    Diks/Anker-Lund-Vavro-CS
    Clem
    Lerager-Johannesson
    Roony-Haraldsson-Daramy
    Larsson

    CS og Daramy skal helst ikke spille hele kampen og der må gerne komme spilletid til Diego, Mukairu, Stamenic og Karamoko hvis han er klar. Jeg er som sådan ligeglad om Vavro eller David spiller, så længe Lund får en hel kamp. Det samme gælder for midtbanen, ideen er at Roony og Johannesson skal have 90 minutter, så gør resten mindre (kan ikke vurdere, hvem som ville have bedst af en pause)

    1) vi skal kunne få et brugbart resultat med en håndfuld reserver
    2) vi skal give stamspillere pauser
    3) vi skal holde alle i kampform
    Har du ikke en spiller for meget på banen? Men jo, det kan godt være Diks og Isak også starter inde, det vil nok give mening.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tror på

    Kalle
    Diks, Vavro, Lund, CS/Jelert
    Lerager, Clem, Hakon
    Roony, Larsson, Diogo

    Det er nok lidt et sats med kalle på mål, men han skal jo holdes lidt i gang, såfrem Grabara bliver skadet. Venstre back afgøres af, hvem der er mest frisk af Jelert/CS. Diogo skal spilles ind på venstrekant, hvorfor det er en oplagt chance at give Daramy et lille hvil fra start. Jeg tror desuden, at man sparer Claesson fra start.
    Jeg tror det bliver meget a la den der. Havde det ikke været for Hakons småproblemer med fysikken i Silkeborg samt Jelerts krampe i søndags, var jeg ret sikker på, at de 10 markspillere ville se sådan ud (er sikker på det bliver Grabara i kassen). Jeg tror meget gerne, at man vil dyrke relationerne mellem Diogo og Jelert, mens man nok også gerne vil have, at Hakon holdes lidt i gang på 8'eren. Og så er det selvfølgelig tid til at Roony og Larsson for alvor får minutter i benene.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Har du ikke en spiller for meget på banen? Men jo, det kan godt være Diks og Isak også starter inde, det vil nok give mening.
    Hov - men genialt, så kan Haraldsson også få en pause

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Har du ikke en spiller for meget på banen? Men jo, det kan godt være Diks og Isak også starter inde, det vil nok give mening.
    Hov - men genialt, så kan Haraldsson også få en pause
    Go'e gamle 4-3-3-1.. <3

    SÅ VINDER VI!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    3-0 i Parken så er den ged barberet. Sføli :-)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Go'e gamle 4-3-3-1.. <3

    SÅ VINDER VI!
    Jeg vil garantere at vi taber med 0-3, skulle vi stille op i pågældende opstilling.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Det blev så

    Grabara
    Jelert-David-Lund-CS
    Lerager-Clem-Haraldsson
    Roony-Larsson-Diego

    Nogenlunde med lidt udskiftninger, håber virkelig ikke Jelert og Haraldsson skal spille 90 minutter

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det blev så

    Grabara
    Jelert-David-Lund-CS
    Lerager-Clem-Haraldsson
    Roony-Larsson-Diego

    Nogenlunde med lidt udskiftninger, håber virkelig ikke Jelert og Haraldsson skal spille 90 minutter
    DiOgo
    Øvre C'er

  24. De følgende 12 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 31.08.21, 08:56
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •