Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
44. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 75.00%
  • Uafgjort

    3 6.82%
  • Vejle vinder

    8 18.18%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 34 af 34

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Har kun set highlights af kampen og der var ingen Vejle chancer. Kom Vejler virkelig ikke frem til noget? :-)
    Nej. De havde ikke et forsøg på mål (et par forkølede ved siden af) og Grabara er noteret for 0 redninger. Den FCK viser efter 2.10 var nærmest deres bedste forsøg.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Jeg syntes nu toppen var, da han undlod.at give Albentosa rødt kort for at slå Haraldsson i ansigtet.
    Ja, han havde flete lowlights.
    Vavros gule kort synes jeg også stikker ud.
    Som kommentatorerne på DR2 bemærkede, så blev der ikke skubbet mere i den situation, end der blev i køen hos bageren søndag morgen.
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Jeg synes ikke, Diogo har spillet sig af i de første to kampe. Det kan godt være, han ikke lige har afdriblet seks mand og sparket den op i jakel. Men særligt når man ser kampene igennem bagefter og følger ham, så er det tydeligt, at han tager rigtigt mange gode løb og er sikker på bolden med mange gode afleveringer til følge. Det er for eksempel hans gode placering udenfor feltet og hurtige aflevering til siden, der er nøglen til målet imod AaB.

    Ikke spektakulær, men til gengæld arbejdsom og god til at binde spillet sammen og være de rigtige steder. Lidt a la Biel måske. Jeg vil i hvert fald rigtigt gerne se mere.

    Han har haft et par chancer, som selvfølgelig gerne skal sparkes ind - men mon ikke det kommer, hans sparketeknik fejler jo ikke noget.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (01/03-2023 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg synes ikke, Diogo har spillet sig af i de første to kampe. Det kan godt være, han ikke lige har afdriblet seks mand og sparket den op i jakel. Men særligt når man ser kampene igennem bagefter og følger ham, så er det tydeligt, at han tager rigtigt mange gode løb og er sikker på bolden med mange gode afleveringer til følge. Det er for eksempel hans gode placering udenfor feltet og hurtige aflevering til siden, der er nøglen til målet imod AaB.

    Ikke spektakulær, men til gengæld arbejdsom og god til at binde spillet sammen og være de rigtige steder. Lidt a la Biel måske. Jeg vil i hvert fald rigtigt gerne se mere.

    Han har haft et par chancer, som selvfølgelig gerne skal sparkes ind - men mon ikke det kommer, hans sparketeknik fejler jo ikke noget.
    Han er på ingen måder afskrevet og jeg ser også mange lovende takter - det ændre ikke på at han lige nu ikke spiller super godt, det er jo helt logisk i virkeligheden. Diogo kan sagtens blive en stor spiller for FCK og det er fedt vi kan bedømme ham indtil sommer og bagefter beslutte om vi skal sælge alt inventar for at få råd til Daramy eller vi kan stole 100% på Diogo.

    Jeg lod også mærke til at han konstant tilbød sig og kaldte på bolden, samt løb meget i dybden. Samspillet med Jelert er ikke helt på plads og når han var i venstre side, så lignede det CS og Diogo løb lidt i vejen for hinanden

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 31.08.21, 08:56
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •