Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Horsens vinder

    9 15.25%
  • Uafgjort

    6 10.17%
  • FCK vinder

    44 74.58%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Corner, blev han ikke først meldt klar til efter landskampspausen?

    Tror ikke vi får ham at se før slutspillet fordi vi ikke vil satse på de dyre gulvben går i stykker fordi vi skal forcere noget.
    Han kommer ikke til at starte en kamp i de næste mange kampe selv når han er klar. Han bliver kørt ind ligesom Falk.
    Pt er han jo en kolos på lerfødder og manden har jo ingen kropsfornemmelse siden han kan få så mange overbelastningsskader.

    Tror vi også starter med Diks på højre back og Jelert på venstre back, derudover er der vel kun 2-3 pladser at kæmpe om. Er det Lund i forsvaret, Clem på 6'eren og Jordan på 9'eren. Resten af holdet giver næsten sig selv

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Er det Lund i forsvaret?
    Formentlig, så Kocholava bliver helt klar

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Clem på 6'eren og Jordan på 9'eren.
    Falk på 6'eren, da Horsens kommer til at stå dybt med mindst 5 mand bagi. Og Hakon som 9'er, da Jordan ikke har vist noget.

    Gætter jeg på :-)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Nul kort i tre kampe. Det lyder næsten som en rekord?
    Var der en der sagde REKORD!!!!



    Vi har ikke gjort det i starten af en forårssæson, men vi fik 0 kort i de første 4 kampe i sæsonen i 2009/10. Det er eneste gang, at noget hold er startet en halvsæson med 4 kampe uden kort. AB, AaB og Herfølge har også prøvet at starte en halvsæson med 3 kampe uden kort, ligesom vi altså har gjort dette forår.

    Vores længste stime i det hele taget uden kort, det var 6 kampe fra marts-april i 2002. Eneste længere stime i Superligaen uden kort står Esbjerg for. De spillede 8 kampe i marts-maj 2004 uden kort.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    [...]de dyre gulvben går i stykker[...]
    For ikke at kalde dem sofaben... ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er enig i at bruge Jelert på venstre back, og så bruge Ankersen fra start på højre back. Af flere årsager:

    1) Jelert er den, som kan lave flest støtteløb af høj kvalitet omkring Daramy, og dermed give ham mere plads på kanten. Både Diks og Ankersen spiller VB meget mere defensivt konservativt.
    2) Ankersen er bedre end både Jelert og Diks til at hjælpe højrekanten frem til farlige positioner, både via de rette stikninger og via de hidsige overlap.
    3) Diks skal fungere som reserve for både midterforsvar og backs, derfor kan det være en fordel at lade ham starte ude.
    4) Hvis Corner mod forventning skulle være klar til at få lidt spilletid, er Ankersen den klart bedste til at sparke et indlæg lige i panden på ham.
    5) Diks og Jelert slæber rundt på så mange strafpoint, at de kan komme i karantænefare ved næste gule kort. Hver gang en af dem ikke spiller, reduceres risikoen for at de begge får dem samtidigt. Med tanke på at CS er ude i en måneds tid, skal det med i overvejelserne.
    Kiwi har du drukket ift. nr. 2? Ellers overvejende enig :-)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er enig i at bruge Jelert på venstre back, og så bruge Ankersen fra start på højre back. Af flere årsager:

    1) Jelert er den, som kan lave flest støtteløb af høj kvalitet omkring Daramy, og dermed give ham mere plads på kanten. Både Diks og Ankersen spiller VB meget mere defensivt konservativt.
    2) Ankersen er bedre end både Jelert og Diks til at hjælpe højrekanten frem til farlige positioner, både via de rette stikninger og via de hidsige overlap.
    3) Diks skal fungere som reserve for både midterforsvar og backs, derfor kan det være en fordel at lade ham starte ude.
    4) Hvis Corner mod forventning skulle være klar til at få lidt spilletid, er Ankersen den klart bedste til at sparke et indlæg lige i panden på ham.
    5) Diks og Jelert slæber rundt på så mange strafpoint, at de kan komme i karantænefare ved næste gule kort. Hver gang en af dem ikke spiller, reduceres risikoen for at de begge får dem samtidigt. Med tanke på at CS er ude i en måneds tid, skal det med i overvejelserne.
    Jeg synes altså du har fat i Ankersen 1.0 her.

    Jelert er da markant bedre i de hidsige løb.

    Og selvom ingen af de 3 laver sukkerindlæg, så synes jeg Ankersens efterhånden er af en ekstrem lav kvalitet. Han kan upresset stå og losse indlæg som aldrig kommer forbi modstanderens første forsvarer.

    Anker har noget tilbage defensivt, ligesom han i ny og næ kan vise nogle tekniske færdigheder. Han er efterhånden det klare 3. valg på HB, men kan godt se noget fornuft i at lade ham starte. Såfremt det knirker med Khoco og Diks dermed skal være klar som CB-indskifter / CB-gardering.
    Men det er vitterligt i mangel af bedre hvis Anker starter.

    Zan

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes altså du har fat i Ankersen 1.0 her.

    Jelert er da markant bedre i de hidsige løb.

    Og selvom ingen af de 3 laver sukkerindlæg, så synes jeg Ankersens efterhånden er af en ekstrem lav kvalitet. Han kan upresset stå og losse indlæg som aldrig kommer forbi modstanderens første forsvarer.

    Anker har noget tilbage defensivt, ligesom han i ny og næ kan vise nogle tekniske færdigheder. Han er efterhånden det klare 3. valg på HB, men kan godt se noget fornuft i at lade ham starte. Såfremt det knirker med Khoco og Diks dermed skal være klar som CB-indskifter / CB-gardering.
    Men det er vitterligt i mangel af bedre hvis Anker starter.

    Zan
    Jeg hælder ogsåtil Diks, selvom Ankersen 1.0 ville være en selvskreven afløser for Jelert. Problemet med Ankersen er at jeg ikke har set ham spille så længe, at jeg reelt ikke kender hans niveau. I sidste ende er jeg nok ret ligeglad hvem som starter, Neestrup har den bedste mulighed for at vurdere det og jeg stoler ganske fint på hans valg.

    Jeg er stadig ærgerlig over den manglende venstre back, men dette er første mulighed for at vise jeg tog fejl. Jelert er en fornøjelse på højre back og jeg tvivler på han er i nærheden af at være lige så god på venstre og vores højere back bliver nok også forringet en del.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Da Ankersen fik kontinuerlig spilletid i foråret, mens Diks blev sendt på modsatte back så jeg Ankersen både dække fint af for Roony på det defensive, og jeg så ham lave mange støtteløb, som jeg endnu har til gode at se for alvor fra Diks. Bl. a. fordi Ankersen laver flere løb, der lægger op til at modtage bolden, mens han selv er i fart. Og hans høje indlæg er bedre end Diks'.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Da Ankersen fik kontinuerlig spilletid i foråret, mens Diks blev sendt på modsatte back så jeg Ankersen både dække fint af for Roony på det defensive, og jeg så ham lave mange støtteløb, som jeg endnu har til gode at se for alvor fra Diks. Bl. a. fordi Ankersen laver flere løb, der lægger op til at modtage bolden, mens han selv er i fart. Og hans høje indlæg er bedre end Diks'.
    Det er nok også fordi jeg har en naiv forhåbning om at Diks genfinder sit niveau fra starten af FCK-tiden.

    Her er tror jeg nok bare at Ankersen får svært ved at finde evnerne fra de gode tider. Men rutine har han bestemt.

    Jeg kan godt købe ind i en starter på HB søndag, fremfor Diks. I denne omgang i hvert fald.

    Zan

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Cornelius måske klar til Horsens. Men lad os nu se...

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...e-mod-horsens/
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg hælder ogsåtil Diks, selvom Ankersen 1.0 ville være en selvskreven afløser for Jelert. Problemet med Ankersen er at jeg ikke har set ham spille så længe, at jeg reelt ikke kender hans niveau. I sidste ende er jeg nok ret ligeglad hvem som starter, Neestrup har den bedste mulighed for at vurdere det og jeg stoler ganske fint på hans valg.

    Jeg er stadig ærgerlig over den manglende venstre back, men dette er første mulighed for at vise jeg tog fejl. Jelert er en fornøjelse på højre back og jeg tvivler på han er i nærheden af at være lige så god på venstre og vores højere back bliver nok også forringet en del.
    Jeg er meget enig også i den manglende back, som man prøvede at hente men ikke kom i mål med.
    Jeg hælder også mest til Diks, men må da indrømme, at jeg ikke kender Ankersens niveau så godt mere. Det er dog næppe på højde med den gang han var på toppen, selvom han da nok stadig skal lave sine mange løb op og ned af linjen. Det jeg dog er sikker på at få med Ankersen er en (i mine øjne) skide irriterende attitude, hvor man slår ud med armende og sende bebrejdende blikke mod holdkammerater, hver gang man selv laver noget lort. Ja man kan vel næsten se det for sig, at Horsens bryder vores clean-sheet-streak efter en fejl i Ankersens side, hvorefter han skælder ud på medspillerne omkring ham....

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Klart Diks mod ACH, da deres våben er høje bolde, høje bolde og flere af dem...

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Klart Diks mod ACH, da deres våben er høje bolde, høje bolde og flere af dem...
    Jeg håber Diks har fået styr på sit shiit Mentalt, for hold da op han var ringe store dele af sidste samt starten af denne sæson. Fordi det må være mentalt. Første udgave af Diks som kom til klubben gjorde det jo fremragende, men anden udgave kunne han ikke ramme en medspiller på 5 meters afstand.

    Men, hvis han starter, så får han da en sidste chance for at bevise sit værd.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Cornelius (og Khocholava) er med i bruttotruppen, hvor én mand skal sies fra i morgen. Men er han klar til bare 10-15 minutter, vil jeg mene, at han bør sidde på bænken frem for Karamoko: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-ac-horsens-34
    Mvh.
    Dane

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Cornelius (og Khocholava) er med i bruttotruppen, hvor én mand skal sies fra i morgen. Men er han klar til bare 10-15 minutter, vil jeg mene, at han bør sidde på bænken frem for Karamoko: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-ac-horsens-34
    Det er svært at være uenig. Udskiftningerne mod OB viser at Karamoko ikke er i nærheden af spilletid før et skadeshelvede af gammeltestamentlige proportioner rammer. Han sidder kun på bænken for at fylde truppen ud.

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.03.23, 00:24
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 02.03.23, 19:17
  3. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57
  5. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •