Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    35 70.00%
  • Uafgjort

    7 14.00%
  • Viborg vinder

    8 16.00%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 73

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Grundspillets sidste kamp byder på et opgør mellem nr. 2 og 3 i ligaen, når Viborg FF besøger Parken.

    Løverne er sikret at slutte grundspillet som minimum nr. 2, hvis man får point. En sejr vil endda give en førsteplads, i tilfælde af at førerholdet FCN smider point i deres hjemmekamp mod remouladekystens uvaskede helte. Omvendt dumper man ned på 3. pladsen i tilfælde af et nederlag, hvor Viborg også kan overtage førstepladsen, hvis FCN samtidigt taber deres kamp.

    FCK må undvære Zeca, Boilesen og Amoo, der alle døjer med korsbåndsskader + det løse..

    FCK har ingen spillere i karantæne. Jelert og Stamenic står til karantæne ved næste gule kort uanset antal strafpoint, mens Vavro står til en dag i skyggen ved et gult kort til min. 4 strafpoint, og Lund, Isak, Claesson og Diks er utilgængelige ved et gult kort til 6 strafpoint. Viborg må undvære Jeppe Grønning.

    Kampens dommer er Mikkel Redder, der dømmer sin første FCK-kamp i sæsonen og anden VFF-kamp i sæsonen. Det er hans første opgør mellem de to hold.

    Har man ikke billet til kampen, vises den på 6'eren med optakt fra kl. 14.

    Udover egen kamp er det også relevant at holde øje med rundens øvrige kampe, da 4 ud af 5 kampe har afgørende betydning for hvem, som ender i mesterskabsslutspillet. I tilfælde af sejre til Randers og Silkeborg, samt uafgjort i FCNs kamp, ender FCK på førstepladsen, mens både FCM og Brøndby skal bruge resten af sæsonen i nedrykningsslutspillet..
    Alle kampe spilles samtidigt, så enten kan man gøre brug af livescore-apps eller have Liga på P4 i øret imens for at følge med i de øvrige kampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Falk er iflg Copenhagen Sundays ude på søndag og skade/set back.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Falk er iflg Copenhagen Sundays ude på søndag og skade/set back.
    Frustrerende så glasbenet den mand er. Men i det mindste er det ikke vores mest sårbare position.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Frustrerende så glasbenet den mand er. Men i det mindste er det ikke vores mest sårbare position.
    Det virkelig frustrerende.

    Jeg begynder at være en anelse lettet over Delaney ikke kom i vinters.

    Det er simpelthen følelsen af frustration og afmagt, når der - nærmest konstant - sidder 2 x 10 mio om året på bænken "med småproblemer" der ofte ender i 4-5 uger.

    Og så tæller jeg ikke engang den rytme de skal genfinde med.

    Men enig, vi kan efterhånden klare os uden Falk. Og Corner for den sags skyld. Det er jo trods alt positivt.

    Zan

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Det lyder virkelig ikke godt når de bruger ordet tilbagefald. Det har været ret lange skadespauser Falk har haft, og hvis det er det samme så kan vi da kigge ind i en lang pause igen?

    Godt at der trods alt er 14 dages pause nu.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det virkelig frustrerende.

    Jeg begynder at være en anelse lettet over Delaney ikke kom i vinters.

    Det er simpelthen følelsen af frustration og afmagt, når der - nærmest konstant - sidder 2 x 10 mio om året på bænken "med småproblemer" der ofte ender i 4-5 uger.

    Og så tæller jeg ikke engang den rytme de skal genfinde med.

    Men enig, vi kan efterhånden klare os uden Falk. Og Corner for den sags skyld. Det er jo trods alt positivt.

    Zan
    Enig. Delaney er også røget af holdet i Hoffenheim. Det bliver et solidt nej tak til flere hjemkomster den næste tid.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det lyder virkelig ikke godt når de bruger ordet tilbagefald. Det har været ret lange skadespauser Falk har haft, og hvis det er det samme så kan vi da kigge ind i en lang pause igen?

    Godt at der trods alt er 14 dages pause nu.
    Ja det lyder desværre ikke så godt. Den hedder heller ikke, "...så vi kan nyde godt af ham efter landsholdspausen" men derimod "...så vi kan nyde godt af ham hurtigst muligt​ efter landsholdspausen". Det lyder af endnu en længerevarende skade :-(

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Jeg gætter på:

    Grabara
    Jelert - Vavro - Khocholava - Diks
    Lerager - Clem - Claesson
    Diogo - Haraldsson - Daramy

    Eftersom det gik godt i anden halvleg mod Horsens, forestiller jeg mig, at man holder fast i Diks på venstrebacken og så Elias på sin favoritposition.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Kan se med stor glæde at klubben for alvor tager afstand fra alt hvad der har med BØF at gøre, og frabeder sig al form for Jump på Sektion 12..
    https://www.fck.dk/nyhed/pause-fra-k...lse-foreligger
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Det er den vildeste runde jeg kan huske i Superligaens historie. 3 hold kan tage førstepladsen (teoretisk), AGF er sikret i top 6 imens hele 5 hold slås om de sidste 2 pladser. Der er jo ingen tvivl om at vi udover en sejre nok håber på et sammenfald af resultater som sender FCM og BØF ud af top 6 og selvom det vil holde os på andenpladsen, så tror jeg de fleste kan leve med det.
    (Måske på nær BØF fan Mette F, som så må lære at leve med det).

    Der er udsolgt imod Viborg og her kan man vel godt sige favre nye verden - det er imponerende medfans.

    Kom så superliga, lav den her runde århundredets FCK runde

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    En sidelinien bruger, kan ikke huske hvilken, har følgende signatur: “Jeg holder med to hold i ligaen. FCK og hvem end der spiller mod brøndby. Nogengange er jeg i tvivl om hvem jeg holder mest med”.

    I dag er jeg ikke i tvivl, Forza Farum!
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    En sidelinien bruger, kan ikke huske hvilken, har følgende signatur: “Jeg holder med to hold i ligaen. FCK og hvem end der spiller mod brøndby. Nogengange er jeg i tvivl om hvem jeg holder mest med”.

    I dag er jeg ikke i tvivl, Forza Farum!
    Problemet med den netop i dag er, at du meget vel kan se et BIF nederlag være uden den mindste betydning. Det er jo desværre ikke sådan, at et BIF-nederlag er lig misset top 6.
    Pointtab i Parken, sejr til FCN, Point til AAB og AGF og så har du en gennemgående frygtelig runde. Du kan endda være rigtig "heldig" med en FCM sejr oveni, så de også kommer med ind.

    Jeg har et lille ønske i dag udover en FCK sejr (som selvfølgelig er det vigtigste) og det er, at resultaterne flasker sig således, at BIF i det mindste skal bruge point for at komme i top 6. For så får vi da lidt ud af FCNs og BIFs interne kamp - FCN smider point i toppen eller BIF misser top 6.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Problemet med den netop i dag er, at du meget vel kan se et BIF nederlag være uden den mindste betydning. Det er jo ikke sådan, at et BIF-nederlag er lig misset top 6.
    Pointtab i Parken, sejr til FCN, Point til AAB og AGF og så har du en gennemgående frygtelig runde. Du kan endda være rigtig "heldig" med en FCM sejr oveni, så de også kommer med ind.

    Jeg har et lille ønske i dag udover en FCK sejr (som selvfølgelig er det vigtigste) og det er, at resultaterne flasker sig således, at BIF skal bruge point for at komme i top 6. For så får vi da lidt ud af FCNs og BIFs interne kamp - FCN smider point i toppen eller BIF misser top 6.
    ja, OB vinder jo nok ikke med 10 mål… og havde vi vundet 1-0 i stedet for 7-0, så ville jeg skrive OB vinder jo nok ikke med 4 mål, så den ultimative runde kan ikke lade sige gøre (sejr til os og uafgjort til FCN og BØF ude af top 6).

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...mand-i-parken/

    Fodsportsforeningen gør deres ypperste for, at FCK skal have de mest optimale forhold i Parken.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ja, OB vinder jo nok ikke med 10 mål… og havde vi vundet 1-0 i stedet for 7-0, så ville jeg skrive OB vinder jo nok ikke med 4 mål, så den ultimative runde kan ikke lade sige gøre (sejr til os og uafgjort til FCN og BØF ude af top 6).
    Uafgjort i Farum, sejr til Randers og sejr til Silkeborg giver da vist vores drømmescenarie. Ikke at jeg tror det sker, men i teorien er det muligt.


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  2. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.03.23, 00:24
  3. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 02.03.23, 19:17
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •