Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    35 70.00%
  • Uafgjort

    7 14.00%
  • Viborg vinder

    8 16.00%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 73

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu har jeg set flere hentydninger til at BØF bare per auto smider 6 point til FCN i mesterskabsspillet. Hvis vi så bort for denne kamp, så har BØF jo for vane at vinde på kunstgræsset deroppe.
    Jo de plejer da at gøre det ok med FCN. Problemet i slutspillet er bare, at BIF meget nemt og meget hurtigt kan have udspillet deres rolle omkring medaljer og/eller plads i Europa. Og når det sker, så er der vel ikke rigtig nogen der for alvor tror, at BIF's indsats mod FCN bliver voldsom imponerende. Mon ikke de orange grupperinger får godt og grundigt understreget, at spillerne måske ikke lige skal vinde de(n) kamp(e)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Igen, handler det vel bare om vi har alt i egne hænder og vi bare selv skal surfe videre på bølgen, så er vi mestre.

    Derudover så er jeg glad for vi undgik SIF i slutspillet.
    Men du har da ret - vi kan jo bare selv afgøre det. Jeg er forøvrigt enig omkring SIF, idet vi har det svært på plastikbaner. Fint at der kun bliver én af den slags kampe i slutspillet.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Virkelig noget lort hvis Vavro, Diks og Jelert alle ender med karantæne efter dagens kamp!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Virkelig noget lort hvis Vavro, Diks og Jelert alle ender med karantæne efter dagens kamp!
    Fck melder, at Vavro har fået 3 point og ikke er I karantæne. Ydermere har man klaget over de to advarsler til Jelert og Diks.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Hvor er jeg træt af at Bøf kom med i slutspillet. Øv….

    Hvornår bliver kampprogrammet offentliggjort?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvor er jeg træt af at Bøf kom med i slutspillet. Øv….

    Hvornår bliver kampprogrammet offentliggjort?
    i morgen

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fck melder, at Vavro har fået 3 point og ikke er I karantæne. Ydermere har man klaget over de to advarsler til Jelert og Diks.
    Jelert nægter jeg at tro der er meget at komme efter. Det gule kan godt forsvares.

    Jeg kunne ikke helt lure Diks kort fra C-tribunen. Hvad skete der? Og har vi en sag?

    Zan

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jelert nægter jeg at tro der er meget at komme efter. Det gule kan godt forsvares.

    Jeg kunne ikke helt lure Diks kort fra C-tribunen. Hvad skete der? Og har vi en sag?

    Zan
    Som jeg lige så det hurtigt i går på TV har Diks armen oppe og rammer Viborg-spilleren i hovedet. Jeg tror ikke den vil blive omstødt.

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jelert nægter jeg at tro der er meget at komme efter. Det gule kan godt forsvares.

    Jeg kunne ikke helt lure Diks kort fra C-tribunen. Hvad skete der? Og har vi en sag?

    Zan
    I mine øjne er begge advarsler meget hårde. I Jelerts tilfælde er de to mand som begge går efter bolden og støder sammen, forøvrigt efter Jelert har prikket bolden først. Jeg synes godt man kan diskutere, om der overhovedet er frispark. I mine øjne et tilfældigt sammenstød, som Jelert forøvrigt gør alt for at undgå ved at hive bene til sig.
    I Diks tilfælde er de to spillere som begge hopper op i en hovedstødsduel og begge har armene lidt oppe. Diks hopper højst og Viborgmanden rammes i hovedet af armen - han rammer forøvrigt også selv Diks med sin arm, men det er på kroppen. Igen et ret tilfældigt sammenstød, hvor man igen kan diskutere, om der overhovedet er frispark.

    Når det er sagt, så kan man sikker i begge tilfælde påstå, at vores spillere på en eller anden måde tilsidesætter hensynet til modspilleren. Det er jo nok det dommeren vil argumentere for......og sådan kan det sikkert også se ud, hvis man aldrig selv har spillet fodbold, hvilket jeg nægter at tro, at den dommer har....

    Vi må krydse fingre for, at i hvert fald en enkelt af dem frafaldes, idet vi ellers er ganske tyndt besat, især hvis Sørensen ikke er klar til næste kamp. Jeg tror dog desværre, at man holder fast i begge.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Qlawz Se meddelelser
    Som jeg lige så det hurtigt i går på TV har Diks armen oppe og rammer Viborg-spilleren i hovedet. Jeg tror ikke den vil blive omstødt.
    Det kan ses, også i slow, her.

    https://twitter.com/thetongpro/statu...78750291214337

    Det virker helt usandsynligt for mig, at den skulle omstødes, mens jeg virkelig ikke kan se, hvad Jelert gør galt – spiller bolden rent og bliver væltet uelegant ind i af Viborgspilleren.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det kan ses, også i slow, her.

    https://twitter.com/thetongpro/statu...78750291214337

    Det virker helt usandsynligt for mig, at den skulle omstødes, mens jeg virkelig ikke kan se, hvad Jelert gør galt – spiller bolden rent og bliver væltet uelegant ind i af Viborgspilleren.
    Jeg er enig. Diks' bliver ikke omstødt.

    Jeg har dog svært ved at se, hvad Diks egentlig gør forkert. Begge spillere har fuld fokus på bolden, begge laver nærmest identisk bevægelse ind i duellen (det er ikke Diks som entydig hopper ind i modstanderen) begge bevæger armene på præcis samme måde (og ret naturlige måde) og begge rammer hinanden. Diks bliver bare straffet for at være 30 cm højere og dermed rammer modstanderen et "værre" sted end han rammer Diks. Men hvordan fa'en skal Diks gå op i en hovedstødsduel på anden måde?

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det kan ses, også i slow, her.

    https://twitter.com/thetongpro/statu...78750291214337

    Det virker helt usandsynligt for mig, at den skulle omstødes, mens jeg virkelig ikke kan se, hvad Jelert gør galt – spiller bolden rent og bliver væltet uelegant ind i af Viborgspilleren.
    Den er hård, men kan godt forsvares.

    Jeg synes man er blevet meget mere opmærksom på de liggende tacklinger, hvor meget mindre er tilladt. Selvom man rammer bolden. Ikke som de gode gamle tipslørdagsdage.

    Jeg havde nok ikke dømt den, men pointen; den kan godt forsvares, og bliver næppe omstødt.

    https://twitter.com/nielspedermort2/...knc-dG8C2lySpQ

    Zan

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den er hård, men kan godt forsvares.

    Jeg synes man er blevet meget mere opmærksom på de liggende tacklinger, hvor meget mindre er tilladt. Selvom man rammer bolden. Ikke som de gode gamle tipslørdagsdage.

    Jeg havde nok ikke dømt den, men pointen; den kan godt forsvares, og bliver næppe omstødt.

    https://twitter.com/nielspedermort2/...knc-dG8C2lySpQ

    Zan
    Jeg er enig i, at den næppe bliver omstødt (om end sandsynligheden må være større end den er for Diks), men hvordan kan den forsvares? Jelert rammer bold langt før Viborg-spilleren tonser ind i ham? Mærkeligste gule kort, jeg længe har set
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Jeg er enig i, at den næppe bliver omstødt (om end sandsynligheden må være større end den er for Diks), men hvordan kan den forsvares? Jelert rammer bold langt før Viborg-spilleren tonser ind i ham? Mærkeligste gule kort, jeg længe har set
    Jelert har meget, meget høj fart i det indgreb han laver og at påstå at det er Viborg spilleren der tonser ind i Jelert er godt nok at stramme den. Jelert trækker fint benene til sig, har knopperne i græsset og slipper derfor (formentlig) for et direkte rødt kort, men voldsomheden af indgrebet er pga. Jelerts fart ret høj, og han har altså ikke fripas til at save sin modstander ned, bare fordi han var først på bolden.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jelert har meget, meget høj fart i det indgreb han laver og at påstå at det er Viborg spilleren der tonser ind i Jelert er godt nok at stramme den. Jelert trækker fint benene til sig, har knopperne i græsset og slipper derfor (formentlig) for et direkte rødt kort, men voldsomheden af indgrebet er pga. Jelerts fart ret høj, og han har altså ikke fripas til at save sin modstander ned, bare fordi han var først på bolden.
    Saver ham ned? Jelert prikker til bolden med tåen, hvorefter hans fod - og dermed knopperne - plantes i græsset. Viborg-spilleren, som kommer for sent til at nå bolden først, sparker derefter Jelert i maven, hvorefter deres ben ramler sammen. Det er et skørt gult kort!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 12 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    "Alvorlig forstuvning." Hvad siger erfaringerne om den slags' varighed? Umiddelbart lyder det, som noget, der tager længere end et par uger, så Diogo ikke skal ned og vikariere på backen i næste kamp...

    https://www.fck.dk/nyhed/skade-statu...iogo-goncalves
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  2. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.03.23, 00:24
  3. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 02.03.23, 19:17
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •