Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
Er du ikke rar at inddrage det indlæg jeg svarer på, når du svarer på mit indlæg, i stedet for at trække det ud af kontekst?
Der bliver spurgt hvad der kan forsvare at Jelert kan have gult kort, det svarer jeg så på. Derefter blander du dig og argumenterer for at der ikke er gult. Det er jo fair nok at du synes det, men mit indlæg var egentlig bare ment som et indspark til hvad der taler for at Jelert skal have gult i situationen, ikke som om at jeg påstod at det var korrekt.

Min kommentar omkring det at save folk ned efter at man har spillet bolden var en eference til at jeg utallige gange har hørt folk der troede at så længe mange spiller bolden først, så må man gøre hvad man vil med manden bagefter
Altså, helt generelt kan vi jo ikke citere hele den foregående tråd, hver gang vi svarer på et indlæg. Derudover har jeg svært ved at se problemet i, at jeg fremhæver din pointe om at save modstanderen ned. Hvis du ikke mener, den er relevant for Jelert-situationen, hvorfor nævner du den så i diskussionen af Jelert-situationen?

Min pointe er jo ikke, at jeg mener, at man må gøre hvad som helst, hvis bare man rammer bolden først. Det er jeg skam udmærket klar over ikke er tilfældet. Min pointe er netop, at Jelert ikke saver nogen ned.