Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 19 af 19

Emner: William Kvist forlader bestyrelsen i PS&E

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: William Kvist forlader bestyrelsen i PS&E

    Synes egentligt at det er ok, at Kvist ryger ud igen. Han fik en chance. Hentede Thorup, PC og en eller anden psykolog han selv besøgte. Hentede han ikke også en eller anden fysisk træner, som han kendte, men som er ude igen?

    Derudover har han kommunikeret som en klovn.

    Jeg ser gerne en mere erfaren type med større indsigt, end en tidligere spiller der har gået på CBS

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: William Kvist forlader bestyrelsen i PS&E

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Synes egentligt at det er ok, at Kvist ryger ud igen. Han fik en chance. Hentede Thorup, PC og en eller anden psykolog han selv besøgte. Hentede han ikke også en eller anden fysisk træner, som han kendte, men som er ude igen?

    Derudover har han kommunikeret som en klovn.

    Jeg ser gerne en mere erfaren type med større indsigt, end en tidligere spiller der har gået på CBS
    Shiiit.. Det lugter ikke ligefrem af indsigt det indlæg der.. Det er muligt, at Kvist ikke ramte plet med alle sine ansættelser. Men han skal i høj grad have ros for at have stået forrest i den turn-around, som i den grad var nødvendig at få gennemført, da man skilte sig af med Ståle. Mange internt i klubben har mere end antydet, at tingene virkelig sejlede på det tidspunkt, hvor man skilte sig at med Ståle, og her blot nogle år efter, står vi sindsygt stærkt hele vejen rundt. Selvfølgelig skal Kvist have anerkendelse og kredit for det! Se bare Arsenal og Man U, hvor længe det tog dem at komme tilbage på sporet, efter Ferguson og Wenger.

    Det er muligt at Thorup var fejlcastet, men nærmest uanset hvilken træner der var kommet ind direkte efter Ståle, så havde det været en utaknemmelig opgave. Og det var altså også Kvist der hentede både Neestrup og Selles til. Samt ikke mindst PC, som jeg også mener fortjener langt mere kredit end tilfældet er.

    Og nej, Kvist hentede ikke en eller anden tilfældig fysisk træner ind, som er ude af vagten igen, det ved jeg ikke hvor du har fra. Men han hentede Engel og Munir ind, som begge er ude igen. Hvis det er sådanne fejltagelser man ønsker at bedømme Kvists virke på, så fred være med det, så har man da i hvert fald varedeklareret sit indspark.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: William Kvist forlader bestyrelsen i PS&E

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Synes egentligt at det er ok, at Kvist ryger ud igen. Han fik en chance. Hentede Thorup, PC og en eller anden psykolog han selv besøgte. Hentede han ikke også en eller anden fysisk træner, som han kendte, men som er ude igen?

    Derudover har han kommunikeret som en klovn.

    Jeg ser gerne en mere erfaren type med større indsigt, end en tidligere spiller der har gået på CBS
    Jeg er også lettet på Kvists vegne over, at han er ude, må jeg indrømme. Måske ikke helt af samme grund.

    Hans største fejl i mine øjne var at sige ja, da han blev bedt om at gøre en indsats, i stedet for at indse, at han ikke var kvalificeret og rutineret nok en situation, hvor han stod alene i front, efter at hans bestyrelse havde fyret træner og sportschef i samme person, og hvor samme bestyrelse og klubbens ejere holdt sig i flyverskjul bag netop Kvist.

    Og på få måneder blev hans status så reduceret fra det fortjente ry som komplet fåking legende med otte danske mesterskaber for København til et meme med et papbæger i hånden.

    Måtte han fremover blive husket for alt det, han gav, i stedet for billedet af en rædsom tid i 2020 og 2021, hvor vi var låst ude af stadion, fik en uelsket træner der talte om Sektor 12 og mellemsæsoner, Brøndby blev mestre, og det hele af en eller anden grund var Kvists skyld, ikke dem højere oppe i hierarkiet.


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: William Kvist forlader bestyrelsen i PS&E

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Shiiit.. Det lugter ikke ligefrem af indsigt det indlæg der.. Det er muligt, at Kvist ikke ramte plet med alle sine ansættelser. Men han skal i høj grad have ros for at have stået forrest i den turn-around, som i den grad var nødvendig at få gennemført, da man skilte sig af med Ståle. Mange internt i klubben har mere end antydet, at tingene virkelig sejlede på det tidspunkt, hvor man skilte sig at med Ståle, og her blot nogle år efter, står vi sindsygt stærkt hele vejen rundt. Selvfølgelig skal Kvist have anerkendelse og kredit for det! Se bare Arsenal og Man U, hvor længe det tog dem at komme tilbage på sporet, efter Ferguson og Wenger.

    Det er muligt at Thorup var fejlcastet, men nærmest uanset hvilken træner der var kommet ind direkte efter Ståle, så havde det været en utaknemmelig opgave. Og det var altså også Kvist der hentede både Neestrup og Selles til. Samt ikke mindst PC, som jeg også mener fortjener langt mere kredit end tilfældet er.

    Og nej, Kvist hentede ikke en eller anden tilfældig fysisk træner ind, som er ude af vagten igen, det ved jeg ikke hvor du har fra. Men han hentede Engel og Munir ind, som begge er ude igen. Hvis det er sådanne fejltagelser man ønsker at bedømme Kvists virke på, så fred være med det, så har man da i hvert fald varedeklareret sit indspark.
    Jeg tror ikke det har været en nem opgave for Kvist, men fyringen af Ståle og forløbet efter var kaotisk hvor der øjensynligt ikke var styr på noget som helst. Meget var selvfølgelig enten bygget op omkring eller af Ståle, så uanset hvad ville det tage tid at erstatte, men det forløb ikke særlig hensigtsmæssigt. Sammenligningen med Ferguson og Wenger er skudt noget ved siden af. Jeg forstår pointen, men Ferguson var manager i Manchester i 26 år og Wenger i Arsenal i 22 år. Med til historien hører også at den liga er mere kompetetiv og at flere klubber begyndte at investere massivt.

    Vi kommer næppe til at vide præcis hvad Kvist har gjort og hvor stor hans rolle var eller om andre ville have gjort det bedre eller værre, men helt så imponeret som dig er jeg nu ikke. Det jeg især finder ærgerligt er, at han ryger ud af bestyrelsen nu, hvor han netop har fået værdigfuld erfaring (og hvis Kvists udlægning passer, er det virkelig skidt).

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. William Kvist-hyldest
    By Moo in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 27.04.19, 20:54
  2. William Kvist den nye Chr. Poulsen?
    By Chriss in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 15.02.07, 17:53
  3. Løn - og har William Kvist kørekort?
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 10.12.06, 17:23
  4. Råb mod William Kvist?
    By Chralloe in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 10.04.06, 21:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •