Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    25 60.98%
  • Uafgjort

    9 21.95%
  • Viborg vinder

    7 17.07%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Slutspillets anden hjemmekamp byder på besøg fra landets tidligere hovedstad, når Viborg FF besøger Parken for anden gang på en måned.

    Med en sejr holder FCK kort snor i FCN, og kan med pointtab til FCN i Randers, kan FCK generobre førstepladsen. Selv med uafgjort i Parken kan FCK stadig slutte weekenden som nr. 1. Det kræver dog at FCN taber i det kronjyske i mandagskampen.

    FCK må undvære Zeca, Boilesen og Amoo, der alle lider af korsbåndsskader + det løse.. Derudover er Cornelius og Khocholava tvivlsomme til opgøret.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Hos FCK får Vavro, Claesson og Stamenic en karantænedag ved næste gule kort uanset antal strafpoint, mens Lund, Isak og Lerager skal ramme 6 strafpoint, hvis det næste gule kort skal udløse en dag i skyggen.

    Kampens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen, der dømmer sin 5. FCK-kamp i denne sæson. De fire foregående endte med to FCK-sejre (begge ude), samt en uafgjort hjemme og et nederlag ude. De to sidstnævnte kampe var begge mod FCM. Det er første gang han dømmer et opgør mellem de to hold.

    Skal man ikke i Parken, vises kampen på 6'eren med optakt fra kl. 15:00.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Åh, herre jemini Mads-Kristoffer-Kristoffer-Kristoffersen, jeg magter det næste ikke!

    Bankmanden fra Herning, ham og hans måde at "lede" kampen på, ham og hans "internationale niveau" i sådan en kamp hvor FCK er deltager. Det niveau består jo af, at modstanderen har carte blanche til at losse alt og alle ned i de første 20 minutter hvorefter en FCK spiller brokker sig over det ottende frispark der ikke er dømt, som naturligvis koster en advarsel.

    Han er virkelig en ringe dommer og han er en dommer som VFF får mest fordel ud af på en dag hvor de kan stille sig langt tilbage på banen.

    Vi må se om holdet kan komme op på hesten igen, så at sige. Det bliver en svær kamp hvor vi skal spille med stor tålmodighed.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Åh, herre jemini Mads-Kristoffer-Kristoffer-Kristoffersen, jeg magter det næste ikke!

    Bankmanden fra Herning, ham og hans måde at "lede" kampen på, ham og hans "internationale niveau" i sådan en kamp hvor FCK er deltager. Det niveau består jo af, at modstanderen har carte blanche til at losse alt og alle ned i de første 20 minutter hvorefter en FCK spiller brokker sig over det ottende frispark der ikke er dømt, som naturligvis koster en advarsel.

    Han er virkelig en ringe dommer og han er en dommer som VFF får mest fordel ud af på en dag hvor de kan stille sig langt tilbage på banen.

    Vi må se om holdet kan komme op på hesten igen, så at sige. Det bliver en svær kamp hvor vi skal spille med stor tålmodighed.
    To ord: Jacob Kehlet
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Hvorfor tror dommere som Kehlet og Mads-Kristoffer at en international linie er at man må begå overlagt mord på en fodboldbane? Det er jo oftest i lokale ligaer, at spillet er hårdere
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Hvorfor tror dommere som Kehlet og Mads-Kristoffer at en international linie er at man må begå overlagt mord på en fodboldbane? Det er jo oftest i lokale ligaer, at spillet er hårdere
    Måske en lidt anden diskussion, men er det ikke mere eller mindre alle dommerne herhjemme, der kører efter samme linje? Synes det er sjældent, at det ikke er tilfældet og det lader til at være rimelig stringent uden at tage hensyn til kampens intensitet, tempo eller lignende. Ligeledes viderefører VAR samme linje, måske grundet de ikke offentliggjorte UEFA retningslinjer de anvender?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Khocolava ude resten af sæsonen.

    Spørgsmål:

    Er det mig der er i offerrollen, eller har vi helt SINDSSYGT mange skader ift andre hold?

    Sådan føles det, men det kan godt være det bare er en desperations- og afmagtsfølelse jeg render rundt med.

    Zan

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Khocolava ude resten af sæsonen.

    Spørgsmål:

    Er det mig der er i offerrollen, eller har vi helt SINDSSYGT mange skader ift andre hold?

    Sådan føles det, men det kan godt være det bare er en desperations- og afmagtsfølelse jeg render rundt med.

    Zan
    Det er da pt kun Boile, Zeca, Corner og Kocholava......
    Det er håbløst, at vi rammes igen og igen. Gad godt se FCN undvære 3-4 af de største profiler resten af sæsonen....

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da pt kun Boile, Zeca, Corner og Kocholava......
    Det er håbløst, at vi rammes igen og igen. Gad godt se FCN undvære 3-4 af de største profiler resten af sæsonen....
    Det er også nogle gamle drenge, der får skaderne og måske er det derfor at SFO'en i Farum slipper for en del af dem. Boile og Corner er også i den forventelige ende, som vi måske burde have taget noget mere højde for. Hvis bare nogen havde tænkt på det inden det blev aktuelt.oO

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Khocolava ude resten af sæsonen.

    Spørgsmål:

    Er det mig der er i offerrollen, eller har vi helt SINDSSYGT mange skader ift andre hold?

    Sådan føles det, men det kan godt være det bare er en desperations- og afmagtsfølelse jeg render rundt med.

    Zan
    FCK gik bevist ind til mesterskabsspillet med 3 højre back, 3 center forsvar og 1 venstre back. Kritikerne var bange for det kunne koste mesterskabet, den positive side meldte at Elias var ligesågodt på venstre back og Diks solid centralt… nu får vi vel svaret på det sats. Jeg er personligt meget ked af at vi er gået ind til mesterskabskampen, så tyndt besat - det er ikke uheldigt, det er et bevidst valg, hvor risikoen for skader bare rammer ekstra hårdt.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Er det mig der er i offerrollen, eller har vi helt SINDSSYGT mange skader ift andre hold?
    Jeg skal ikke kloge mig på, om vi har flere skader end andre hold, men jeg har da også en følelse af, at det har været voldsomt de senere år.

    Det er dog til dels selvforskyldt, når vi henter eller forlænger med spillere, der er disponerede for skader. Det overrasker f.eks. næppe nogen, at spillere som Boilesen og Cornelius ikke spiller alle minutter.

    Det kan heller ikke overraske, at Khocholava går i stykker. Dels har han været småskadet i lang tid, dels har han siden sin ankomst adskillige pauser pga. skader. Derfor er det så meget desto mere kritisabelt, at PC ikke hentede endnu en midterforsvarer i vinterpausen.

    Hvis dette ender med at koste mesterskabet, må PC’s tid i FCK være et overstået kapitel (det må det gerne være uanset).

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvis dette ender med at koste mesterskabet, må PC’s tid i FCK være et overstået kapitel (det må det gerne være uanset).
    Jeg er med på PC ikke er perfekt, jeg er også efter ham vedr. tidligere køb.

    Men det måske lige hårdt dømt, hvis han skulle ryge pga. Boile, Corner og Khocholava. Det er Korrekt Boile og Corner har en skadeshistorik, Men jeg husker da tydeligt at Boile havde holdt sig skadesfri i lang tid og havde performet rigtig godt og var samtidig en kultur bærer. Mange på dette forum inklusiv skreg også på en forlængelse.

    Vedr. Corner, så var jeg da rimelig positiv da PC signet ham, primært pga. hans meritter i Trabzon som var imponerende (uagtet at hans træning blev doseret i tyrkiet).

    Tjoee vi kunne da godt have købt en midterforsvarer, men så ville Lund, måske være endnu mere ude i kulden.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er dog til dels selvforskyldt, når vi henter eller forlænger med spillere, der er disponerede for skader. Det overrasker f.eks. næppe nogen, at spillere som Boilesen og Cornelius ikke spiller alle minutter.
    Ærligt talt er jeg mere end en smule overrasket over, at klubbens dyreste og bedst lønnede spiller ikke spiller nogen minutter overhovedet! Hold nu kæft for en eklatant brøler at skylle så mange millioner ud i lokummet for verdensmesteren i kondicykel :-(
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men det måske lige hårdt dømt, hvis han skulle ryge pga. Boile, Corner og Khocholava.
    Som jeg bemærkede afslutningsvist i forrige indlæg, ser jeg gerne PC være fortid i klubben, uanset hvordan resten af sæsonen forløber. Vi står over for en kæmpe udskiftning på holdet til sommer, og med PC’s historiske træfsikkerhed på spillerindkøb i FCK kan det umuligt blive ved med at gå godt. Sidste sæsons mesterskab skete på trods af PC, og skulle vi ende med at blive mestre denne sæson, vil jeg påstå det samme (omend han skal have ros for at se rigtigt med Neestrup).

    Nu skal det ikke udvikle sig til en transfertråd, men det er ekstremt kritisabelt, at PC ikke hentede en ekstra midterforsvarer i vinters. Boilesen var altså meldt ude resten af sæsonen på det tidspunkt, og med Khocholavas skadeshistorik (og vel egentlig også Valdemar Lunds) var det et ekstremt sats ikke at hente en gardering. Vi står nu i en situation, der var til at forudse, og det falder naturligvis tilbage på PC.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ærligt talt er jeg mere end en smule overrasket over, at klubbens dyreste og bedst lønnede spiller ikke spiller nogen minutter overhovedet! Hold nu kæft for en eklatant brøler at skylle så mange millioner ud i lokummet for verdensmesteren i kondicykel :-(
    Nu er en høj transfer og løn jo ingen garanti mod skader. Man kan klandre PC, at han tog chancen, men med Cornelius’ skadeshistorik kan man umuligt føle sig taget på sengen over, at han ikke spiller alle kampe. At det har været særligt slemt denne gang, er måske blot et uheldigt udfald af den risiko, man påtog sig. Men det kan også være en konsekvens af, at Neestrup ikke ønsker at skåne Cornelius, og i givet fald er der jo tale om et regulært fejlkøb - omend et forsvarligt et af slagsen, da han blev hentet under den forrige træner.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (16/04-2023 kl. 16:00)

    Ikke et ondt ord om Corner. Men at købe ham relativt dyrt som nøglespiller og direkte erstatning for vores mest stabile angriber - det var et regnestykke, som ikke gik op på forhånd. Biel spillede stort set samtlige minutter i sin sidste tid i klubben, så det siger sig selv, at det var hovedløst at tro, at Corner kunne overtage direkte fra ham. Og jeg siger det ikke i bagklogskab - enhver med en kugleramme kunne se det fra starten.

    Og da det kun er een ud af utallige fejlbedømmelser fra PC, så kan jeg kun tænke ‘hjem til Århus’ om ham (uagtet at han er fra Aalborg).

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  2. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •