Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
32. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    22 68.75%
  • Uafgjort!

    3 9.38%
  • AGF Sejr!

    7 21.88%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 50 af 50

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.04.23 kl.18)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.04.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    jeg ser den til direkte rødt det tilfælde Andersson laver på Ankersen. Forbandet svineri.
    Den minder i hvert fald en lille smule om noget vi har set før.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.04.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at det måske er tid til at ryste posen en lille smule. Men jeg vil foretrække, at man giver Hakon en pause i stedet for Lerager. Så kan man spille Clem som 6'er, Falk og Lerager som 8'ere og Claesson kan rykkes frem som angriber. Dermed får vi udover Falk lidt længere fremme på banen også noget mere fysik på angriberpladsen, når nu det ikke kan blive Corner. Forøvrigt har Falk ikke ligefrem gjort det fremragende i de minutter han har fået længere fremme på banen (ved godt det ikke er vildt meget tid), så det er ikke sikkert, at vi rammer jackpot ved at rykke ham frem.

    Det bliver meget spændende at se, hvordan pokalkampen onsdag prioriteres. Der må komme nogle udskiftninger f.eks. tror jeg, at Clem starter. Jeg tror vi kommer til at stå lidt dybere end vi plejer for ikke at efterlade alt for meget rum til FCN kontraer.
    Den løsning kan jeg også købe, og vi har jo også tidligere i foråret set Claesson blive rykket frem, både i Horsens, men også i går efter Cornelius måtte udgå, og Hakon har nu spillet tre-fire dårlige kampe i træk.

    Jeg forstår til gengæld slet ikke, at du sætter spørgsmålstegn Falks evner som 8'er. Jeg vil mene, at der ligger omtrent fire års videomateriale fra FCK's kampe, siden Ståle første gang fandt på at rykke ham ind centralt ved siden af Zeca i en hjemmekamp mod FCN i foråret 2018, som beviser det modsatte. I det hele taget er det en anelse skørt, at vi nu i et helt et år har brugt Superligaens måske bedste spiller overhovedet på en position, hvor vi ikke får det optimale ud af ham – bl.a. fordi PC i tre transfervinduer i træk ikke har evnet at indkøbe en rigtig 6'er.
    Mvh.
    Dane

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.04.23 kl.18)

    Det ville være fremragende at kunne spille med Clem som 6’er og Falk som 8’er på samme tid. Problemer er at Falk er en skrøbelig spiller og hans 90 min. igår, er en sjældenhed. Det gør os skrøbelige på 6’er positionen, hvis Clem ikke kan fuldføre kampen og Falk som oftest heller ikke kan fuldføre.

    Gid vi havde en fuldgod 6’er mere i truppen.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.04.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Flere AGF-tilhængere har været voldsomt utilfredse med den annullerede scoring og de sædvanlige røster om korruption har da også været luftet hist og her - men de skal nok i højere grad prise sig lykkelige over de mange oversete advarsler.
    Jeg er enig. Men samtidig gør det måske ikke så meget, da frugten af alle de advarsler vi trækker høstes af FCN i runden lige bagefter f.eks. Beijmo som er ude. Andersson var formentlig røget i karantæne med en advarsel.
    Sidst redigeret af k@sper : 24.04.23 kl. 18:42

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.04.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har savnet dine optakts posts
    Mange tak – det er alt for venligt! Jeg synes selv det er fedt med tidlige optakter, som er mere end one-liners. Det er lidt ærgerligt selvom det ikke er den enkeltes skyld, når optaktstrådene blot er startet kort før kampstart med et indlæg i stil med ”kamp i dag – hvad så?” Derudover er jeg taknemmelig for at andre har tid til at lave optakt for synes ikke jeg altid har kunnet afsætte den tid det kræver – og selvom jeg vist aldrig har leveret en one-liner-optakt at jeg mange gange ikke har ramt høj nok kvalitet. I forhold til tidligere er det min oplevelse at vi i dag har fået flere podcast-optakter, mens vi delvist har mistet tv-optakterne. Selvom jeg først havde set det i kommende uge alligevel - pisser det mig af at 3+ kun laver 30 min derbyoptakt i dag. Derfor er det fedt med de skrevne optakter – blandt andet fra klubben selv. Her på siden er det min holdning at den første der får postet optaktstråden ”vinder retten” og at det kun giver mening at lave optaktstråde til næste kamp – så synes ikke det giver mening at poste en tråd for en kamp der ikke er den næste. Det sætter en naturlig grænse for hvornår man tidligst kan være først.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (31.08.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 02.09.14, 15:18
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •