Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 78.57%
  • Uafgjort

    5 11.90%
  • BIF vinder

    4 9.52%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Hvad var den offensive plan udover at lave høje indlæg uden en targetman? Det er jo helt grotesk

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Puha en nedtur. Uanset FCN's resultat i dag, så ser det imo meget svært ud mht guldet. Vi starter egentlig ok, men efter 10-15 min og et utal af små Brøndbyfrispark fiser det ud. Vi spiller igen uden tilstrækkelig intensitet i løb og dueller, og det ligner et generelt problem med fysikken på hele holdet - jeg tror egentlig også det derfor, at vi pludselig overmatches i den grad på dødbolde. Det kunne være ret interessant, at se nogle tal på vores km løbet, vundne dueller, højintensive løb osv i de sidste kampe kontra lige efter jul. Vi ser simpelthen udbrændte ud fysik og ærlig talt også mentalt - efter vi slog FCN i Parken har vi spillet med håndbremsen trukket og tænker hele tiden bagud i stedet for fremad.

    Igen synes jeg, at det primært er midtbanen som ser skidt ud. Falk gør det ok, men både Lerager og Claesson er helt væk på bolden og viser slet ikke deres normale niveau i dueller. Daramy spillede også en virkelig dårlig kamp. Selvfølgelig har BIF (som AGF) rettet deres fokus med ham, men så må han spille den hurtigere videre og være med til at skabe overtal andre steder. Han tog konstant de forkerte beslutninger og lykkes ikke med noget. Og så er defensive tilbage løb blevet en by i Rusland for ham, efter han igen er blevet "stjernen". Hakon er nogenlunde på bolden men kommer ellers ikke frem til noget - i dag så det ellers ud til, at man roterede en del med ham og Claesson, så Hakon også fik en del tid som 8'er.

    Hvad gør vi så nu?
    Ja der skal ske et eller andet for vi er simpelthen kørt fast. Det kunne være både at spille med Clem og Falk samtidig, så Falk kommer lidt længere frem. Det kunne også være, at prøve Jordan i angrebet eller fra start på en kant eller måske endda starte Roony.
    Nu kommer der en pokalkamp i midtugen og her må vi med dagens resultat imo prioritere og stille med flere nye. F.eks. ser jeg gerne, at Daramy får et hvil. Lad os prøve med Diogo til venstre, Jordan i front, Roony på højre, Clem som 6'er og Isak som 8'er sammen med den mest friske af Hakon, Lerager, Falk og Claesson.

    En sidste ting:
    Sikke en flot kulisse i dag, men hvor ville jeg dog ønske, at vi var meget bedre til at sætte pres på dommer og udehold. I dag er vi 30.000+ FCK'ere og bortset fra lidt småpiften i 2. halvleg, så kommer der intet tryg fra tribunerne mod dommer og Bif.


    Ps.
    Hold nu k*** hvor mangler vi Cornelius en dag som i dag.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Efter et lorteresultat af dimensioner, så er der en hel del at komme med:

    Opstilling:
    Jelert, Falk, Claesson, Goncalves og Diks spiller væk fra deres favorit position. Det er simpelthen for mange spillere og det har vi råbt op om længe, vi mangler simpelthen folk i truppen og det har hele mesterskabspillet vist.

    Spillet:
    Det er godt i 20 minutter og så sluttede det. Daramy blev i den grad læst og mærkeligt nok, så blev han ved med at trække ind i banen hver eneste gang. Vi var fuldstændig ufarlige og dødboldene… CS bliver ved med at ville sparke frispark, som simpelthen ikke ligger til ham og så sparker Vavro et ufatteligt ringe straffespark. Hvordan vi kan være så ugidelige er en gåde, men det skal også siges at mange spillere var helt uden energi til sidst og så er vi tilbage til en for lille og for ringe sammensat trup.

    Dommeren:
    Det var virkelig jammerligt at se på, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hans tankegang. BIF fik bogstavelig talt lov til alt og det virker sindssygt at man må gå så hårdt til den i samtlige dueller. Jeg kan faktisk ikke forstå at FCK aldrig tager det op, men omvendt så ros for at FCK ikke tuder i pressen omkring det. Det var dog håbløst og der er nok 10-15 hårde frispark, som man bare lader ske uden konsekvens.

    Fans:
    Stemningen var ikke super og pyro var super malplaceret og skabte på ingen måder bedre stemning (det gav virkelig ikke mening). Så havde BIF fans med i en af boksende og de jublede åbenlyst (på D) over mål og straffe. Hvem af vores sponsore, der har hovedet så langt oppe i røven at de giver pladserne til dressing Brøndby venner er dumt, men i virkeligheden også mærkeligt at vagterne intet gør.

    Så kom jeg ud med nogle af frustrationerne, men næste spørgsmål… hvad fanden gør vi. Vores trup er fuldstændig færdig fysisk og mentalt halter det også. Spillemæssigt kan man sagtens have kriser, men uden angriber, så bliver det svært at ændre kampbilledet og vi er bare ikke gennembrudsfarlig nok. CS er ikke på toppen pt, Lund er ikke god nok (endnu) til start 11 og Haraldsson ligner en som har brug for en pause. Jeg tror semifinalen imod FCN bliver ret vigtig, vi skal gerne slå dem ud for at skabe selvtillid og ødelægge deres. Så har vi kampen i Brøndby, hvor vi SKAL vinde, de er godt nok dårlige og vi må ikke tabe til dem 2 kampe i streg.

    PC skal simpelthen være fortid i FCK

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Puha en nedtur. Uanset FCN's resultat i dag, så ser det imo meget svært ud mht guldet. Vi starter egentlig ok, men efter 10-15 min og et utal af små Brøndbyfrispark fiser det ud. Vi spiller igen uden tilstrækkelig intensitet i løb og dueller, og det ligner et generelt problem med fysikken på hele holdet - jeg tror egentlig også det derfor, at vi pludselig overmatches i den grad på dødbolde. Det kunne være ret interessant, at se nogle tal på vores km løbet, vundne dueller, højintensive løb osv i de sidste kampe kontra lige efter jul. Vi ser simpelthen udbrændte ud fysik og ærlig talt også mentalt - efter vi slog FCN i Parken har vi spillet med håndbremsen trukket og tænker hele tiden bagud i stedet for fremad.

    Igen synes jeg, at det primært er midtbanen som ser skidt ud. Falk gør det ok, men både Lerager og Claesson er helt væk på bolden og viser slet ikke deres normale niveau i dueller. Daramy spillede også en virkelig dårlig kamp. Selvfølgelig har BIF (som AGF) rettet deres fokus med ham, men så må han spille den hurtigere videre og være med til at skabe overtal andre steder. Han tog konstant de forkerte beslutninger og lykkes ikke med noget. Og så er defensive tilbage løb blevet en by i Rusland for ham, efter han igen er blevet "stjernen". Hakon er nogenlunde på bolden men kommer ellers ikke frem til noget - i dag så det ellers ud til, at man roterede en del med ham og Claesson, så Hakon også fik en del tid som 8'er.

    Hvad gør vi så nu?
    Ja der skal ske et eller andet for vi er simpelthen kørt fast. Det kunne være både at spille med Clem og Falk samtidig, så Falk kommer lidt længere frem. Det kunne også være, at prøve Jordan i angrebet eller fra start på en kant eller måske endda starte Roony.
    Nu kommer der en pokalkamp i midtugen og her må vi med dagens resultat imo prioritere og stille med flere nye. F.eks. ser jeg gerne, at Daramy får et hvil. Lad os prøve med Diogo til venstre, Jordan i front, Roony på højre, Clem som 6'er og Isak som 8'er sammen med den mest friske af Hakon, Lerager, Falk og Claesson.

    En sidste ting:
    Sikke en flot kulisse i dag, men hvor ville jeg dog ønske, at vi var meget bedre til at sætte pres på dommer og udehold. I dag er vi 30.000+ FCK'ere og bortset fra lidt småpiften i 2. halvleg, så kommer der intet tryg fra tribunerne mod dommer og Bif.


    Ps.
    Hold nu k*** hvor mangler vi Cornelius en dag som i dag.
    Enig i det meste, Jeg syntes dog ikke Daramy var "Virkelig" dårlig. Ja det er set bedre, men det stort set kun ham det "farlige" kommer fra. Og ja så må andre jo tage ansvar, det sker bare ikke.

    Men du er spot on med hensyn til Cleasson og Lerager. Det utroligt som de er faldet i niveau over så mange kampe. Det er skræmmende.

    Nu er Viborg ligepludselig også en bejler til guldet. Hold da kæft en underlig sæson.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig i det meste, Jeg syntes dog ikke Daramy var "Virkelig" dårlig. Ja det er set bedre, men det stort set kun ham det "farlige" kommer fra. Og ja så må andre jo tage ansvar, det sker bare ikke.

    Men du er spot on med hensyn til Cleasson og Lerager. Det utroligt som de er faldet i niveau over så mange kampe. Det er skræmmende.

    Nu er Viborg ligepludselig også en bejler til guldet. Hold da kæft en underlig sæson.
    Daramy lykkedes ikke med meget i dag. Han missede ufattelig mange pasninger ud til CS og blev nærmest konstant taklet når han gik indeni banen. Det hjælper naturligvis ikke at det var gratis at losse ham ned for BØF, men det var ikke en stor kamp af Daramy

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Jeg KAN ikke FORSTÅ at Varvo skal sparke. Der hvor jeg stod viste vi jo alle at han brændte .

    Men vi har jo ingen naturlig skytte, ej heller på frispark. Og den der idé med at hælde bolden ind i feltet, hvem fanden skulle modtage den.

    Det meste falder tilbage på PC- han skal simpelthen ud af vagten, heller i dag end i morgen

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig i det meste, Jeg syntes dog ikke Daramy var "Virkelig" dårlig. Ja det er set bedre, men det stort set kun ham det "farlige" kommer fra. Og ja så må andre jo tage ansvar, det sker bare ikke.

    Men du er spot on med hensyn til Cleasson og Lerager. Det utroligt som de er faldet i niveau over så mange kampe. Det er skræmmende.

    Nu er Viborg ligepludselig også en bejler til guldet. Hold da kæft en underlig sæson.
    Du har ret med Daramy. Det skyldes nok bare, at jeg har så høje forventninger, så når han spiller sådan en kamp, så er det (efter hans standarder) en virkelig ringe kamp.

    Vinder AGF i aften, så er de måske også inde i billedet. Som det ser ud nu, så kan vi ende på alt fra 1 til 4 i ligaen.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Jeg KAN ikke FORSTÅ at Varvo skal sparke. Der hvor jeg stod viste vi jo alle at han brændte .
    Jeg kan ikke helt forstå, at så mange undres over, at han sparker i dag. Han har da vist scoret de gange han har sparket (i straffesparkskonkurrencer) og så er problemet vel, at ingen andre vil. Diogo var skiftet ud, Claesson har brændt flere gange allerede, Falk og Daramy kan ikke sparke til en bold, så hvem skulle ellers sparke? Eneste spiller jeg umiddelbart ellers ville sætte til det var Jordan, men jeg kender ikke noget til hans evner fra pletten.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vinder AGF i aften, så er de måske også inde i billedet. Som det ser ud nu, så kan vi ende på alt fra 1 til 4 i ligaen.
    hehe ja 1 til 4 :)

    Med vores form nedgang, så kan jeg se os tabe til alle hold nu og samme situation er FCN også i.

    De 2 kommende kampe mod FCN kan da i den grad definere vores sæson. Hvis vi både ryger ud af Pokalen, som giver FCN et kæmpe rygstød, hvis de vinder de 2 næste kampe. Derudover kan vi jo spænde ben for os selv ved uafgjort, hvorefter Viborg spilles ind i kampen igen.

    Spændende bliver det.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Jeg KAN ikke FORSTÅ at Varvo skal sparke. Der hvor jeg stod viste vi jo alle at han brændte .

    Men vi har jo ingen naturlig skytte, ej heller på frispark. Og den der idé med at hælde bolden ind i feltet, hvem fanden skulle modtage den.

    Det meste falder tilbage på PC- han skal simpelthen ud af vagten, heller i dag end i morgen
    Nej frissparksskytter er en mangelvare. Det var nogle triste forsøg vi fik sendt afsted på den front idag, til trods for at vi havde nogle gode muligheder undervejs….

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Om vi bliver mestre, tror jeg ender med at være et coinflip. Tidligere syntes jeg, at vi gennem vores defensive struktur havde så godt styr på modstanderne, at vi nok skulle styre mesterskabet hjem. Men vi er læst på defensiven og offensiven har meget lidt power, så vi bliver afhængig af marginaler og andre klubbers hjælp.

    Dagens kamp blev et meget godt billede på det. Under Neestrup har vi fået god struktur i holdet, men vi har også en håbløs sammensat trup, som jeg tror bliver en stor udfordring.

    Vi mangler kvalitet i angrebet. Vi har en reel skade, det er Corner, som i en udstrækning allerede kunne forudsiges i transfervinduet. Ellers har vi alle andre angribere til rådighed og har endda udlejet to – Singh og Orri. Daramy undtaget, så er samtlige vores angribere kendetegnet ved at trække ned i banen, når de skal have bolden og deres bevægelser går ni ud af ti gange på tværs i banen. Vi har intet tryk ned i modstandernes bagkæde. I min bedste forståelse så skal de tre forreste med stor aggressivitet kunne presse modstandernes backkæde med gennembrud, fart, teknik, afslutninger og presence i feltet. Der har vi Daramy, resten er ikke i stand til at true modstanderne. Jeg tror reelt kun de frygter Daramy. Vores angrebsspil består af nips foran feltet, eller høje indlæg. Det sidste er bare underligt og det første lige til at lukke ned.

    På 6’er positionen spiller vi Falk og Clem. Begge er læst af modstanderne. De er for offensive og særlig Clem slider voldsomt med mobiliteten og magter ikke at dække 6’er rummet, hvor han defensivt skal skærme midterforsvaret. I kampene betyder det, at der alt for ofte bliver et 15m stort gab mellem midtbane og forsvar. Der har modstanderne mange dybe løb ind, hvor de centralt rammer en 8’ eller 10 med front mod vores CB og sætter et stort tryk, hvor vi ofte kommer i ubalance.

    Vores backs er en pudsig historie, tre HB og en VB, der på mystisk vis er udnævnt til international spiller af PC. Reelt er det kun i midterforsvaret, at vi er ramt af uventede skader. Corner kendte vi i et omfang i vinter, det samme med Boile og Zeca.

    For mig betyder det, at Nees og PC bærer et kæmpe ansvar med fra vinterens transfer passivitet. Primært PC. Vi har en pivskæv og dårlig trup. Jeg skal medgive, at vi har 14-15 spillere, der repræsenterer det, det kræver at være i FCK. Men i det kommende vindue skal der en 8-10 spillere ud. Mister vi mesterskabet tabte vi det i transfervinduet. Vinder vi DM, bliver det på trods af vinduet.

    Nees udtalte, at den vigtigste transfer var at kunne beholde truppen. Det er så dårligt læst og uambitiøst, når man skal bygge en trup til CL i august. Skulle vi vinde DM, så har han stadig ikke formået at bygge en CL trup. Så langt fra.

    PC er i sin tid i klubben lykkedes med meget lidt og mislykket med stort set alt i sine transfers. Jeg er overbevist om, at bestyrelsen har sat ham på affyringsrampen, men eksekveringen afventer tiltrædelsen af den nye fodboldkapacitet i bestyrelsen, så vedkommende kan deltage i ansættelsen af den nye sportsdirektør. Jeg vurderer ham som meget langt fra at have det niveau en CL sportsdirektør skal ramme. Listen af bommerter er lang, fra dårlige signings, håbløse strategier og ikke mindst eksekveringer af strategi, retningsskift for transfers stort set fra vindue til vindue, manglende evne til at kunne tiltrække internationale spillere og … (fyld gerne 10-15 punkter yderligere på)

    Bottomline – det må gå som det går – og så må der fejes med den helt store kost, når der skal ryddes op og bygges en CL trup til sommer. Lad gerne PC blive den første transfer.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Vi taler meget om FCN, men både Viborg og AGF kan sagtens komme bagfra og synes ikke at være i en mindre krise a la os og delvist FCN.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Jeg forstår ikke helt, hvorfor UC/Fanklub-konglomeratet absolut vil bestemme, hvordan vi andre ser fodbold.
    Jeg krummede mine tæer helt op i nakken, da jeg først så IKEA-instruktionen om hvordan jeg burde agere hvornår op til kampstart, og bagefter skulle råbe i kor til en Fred Durst-wannabes instruktioner, mens han stod stod i midtercirklen og maltrakterede en mikrofon.
    I må gøre præcis hvad I vil på jeres tribune, men den dér malplacerede idé om at vi andre absolut skal heppe på jeres præmisser er så misforstået.
    Start med at tænke over at FCK før kampen havde mistet 1,4 millioner på stemningssegmentets overtrædelser af reglerne, og at I nok fik føjet 100.000 til den regning i dag.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt, hvorfor UC/Fanklub-konglomeratet absolut vil bestemme, hvordan vi andre ser fodbold.
    Jeg krummede mine tæer helt op i nakken, da jeg først så IKEA-instruktionen om hvordan jeg burde agere hvornår op til kampstart, og bagefter skulle råbe i kor til en Fred Durst-wannabes instruktioner, mens han stod stod i midtercirklen og maltrakterede en mikrofon.
    I må gøre præcis hvad I vil på jeres tribune, men den dér malplacerede idé om at vi andre absolut skal heppe på jeres præmisser er så misforstået.
    Start med at tænke over at FCK før kampen havde mistet 1,4 millioner på stemningssegmentets overtrædelser af reglerne, og at I nok fik føjet 100.000 til den regning i dag.
    Ej hold nu. De par minutter overlever du vel nok / du kunne da se fodbold præcis som du gerne vil efter sceancen var slut.
    Det var en fesen tifo imo, og lydtoppen blev aldrig så høj som jeg havde håbet - men det er da fedt nok der prøves noget alternativt af til et Derby.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Kvist! Tænk hvis Kvist havde ansat Danmarks dygtigste sportsdirektør i stedet for PC. Det Fredberg byggede i Viborg er intet mindre end imponerende, og der er en årsag til, at Anderlecht hentede ham til Belgien. PC har sammensat en trup med kun én angriber med kvalitet, og han har en fysik til limfabrikken. Samtidig har man manglet en kvalitets 6'er hele sæsonen, og han hentede ikke en central forsvarsspiller i januar, selvom langt de fleste kunne se, at det var nødvendigt.

    Det eneste fornuftige PC har gjort, er, at han med modstand fra bestyrelsen fyrede Thorup, men det opvejer ikke, at han ikke har hentet spillere til de tre positioner, hvor holdet i den grad savner kvalitet.

    Når truppen så samtidig stadig lider under januarvinduet '22, så må han altså ud. Jeg er enig med Højrefoden i, at det SKAL komme, når "den internationale kapacitet" kommer i bestyrelsen. Det bør dog ske dagen efter sæsonen, for det vil kræve maksimal tid at rydde op i makværket.


Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  2. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •