Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 78.57%
  • Uafgjort

    5 11.90%
  • BIF vinder

    4 9.52%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Neestrup-euforien falmer godt nok hurtigt nu. Ikke så meget fordi vi er i krise, for den slags rammer alle hold med jævnlige mellemrum. Men fordi det friske pust, Neestrup var efter Ståle og Thorups sammenbidte og stædige tider, nu virker som fortid.

    Vi har - om Neestrup vil erkende det eller ej - været i spillemæssig krise i en solid håndfuld kampe, og det er som nævnt ikke i sig selv alarmerende. Men trænerens reaktion - eller mangel på samme - er. At vi mangler nøglespillere på flere positioner har længe været grund til, at PC bør være fortid hurtigst muligt, men at Neestrup med en Ståle'sk stædighed insisterer på at forsøge at presse en løsning igennem med de samme spillere, kan PC ikke klandres for.

    Som et klart symptom på handlingslammelse var Neestrup tvunget af ydre omstændigheder nødt til at spille med Ankersen for nogle kampe siden, hvilket gik over al forventning, men det viste sig - surprise, surprise... - at være en enlig svale fra Ankersens side. Men Neestrup insisterer på at give ham genvalg, også selv om det tvinger vores suverænt bedste højre back til at spille langt under niveau på en uvant plads. Javist, Christian Sørensen har også spillet dårligt på det seneste, men hvis valget står mellem to dårligt spillende backs, burde man måske vende tilbage til opstillingen, der ikke tvinger vores bedste back over i den forkerte side.

    Det er også PC's skyld, at vi ikke har nogle oplagte angribere til rådighed, men man kan ikke klandre ham for, at træneren bliver ved med at smide en Haraldsson i et gevaldigt formdyk ind på toppen. Når midtbanefolkene bag Haraldsson oven i købet også spiller langt under vanligt niveau, giver det absolut ingen mening, at Neestrup stædigt holder fast i den gamle opstilling. Når nu vi kun har formået at score 4 mål i de seneste 6 kampe, var det måske en idé at droppe forestillingen om Haraldsson som løsningen på angriber-problemet.

    Jeg har stadig fidus til, at Goncalves kan blive en gevinst, men vi er ikke i en situation, hvor vi har råd til at give ham flere startpladser til at komme i gang på. Vel er Roonys spil forkrampet for tiden, men det virker besynderligt, hvor langt han pludselig er fra et hold, der skriger på individualister, der kan skabe noget på egen hånd. I de seneste kampe er Larsson, der ellers virker mere oplagt som angriber end som fløj, kommet ind, når Goncalves er blevet skiftet ud. Giv dog Roony chancen fra start i nogle kampe i træk. Måske er det, hvad han har brug for for at komme i gang. Noget andet skal i hvert fald prøves, for lige nu er offensiven mere forudsigelig end en opvarmningsskade til Cornelius.

    Neestrups hvedebrødsdage er forbi. Nu skal han vise, at han kan finde nye løsninger med en trup, der trods PC's undladelsessynder er temmelig stærk.
    Sidst redigeret af Garneren : 30.04.23 kl. 21:08
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt, hvorfor UC/Fanklub-konglomeratet absolut vil bestemme, hvordan vi andre ser fodbold.
    Jeg krummede mine tæer helt op i nakken, da jeg først så IKEA-instruktionen om hvordan jeg burde agere hvornår op til kampstart, og bagefter skulle råbe i kor til en Fred Durst-wannabes instruktioner, mens han stod stod i midtercirklen og maltrakterede en mikrofon.
    I må gøre præcis hvad I vil på jeres tribune, men den dér malplacerede idé om at vi andre absolut skal heppe på jeres præmisser er så misforstået.
    Start med at tænke over at FCK før kampen havde mistet 1,4 millioner på stemningssegmentets overtrædelser af reglerne, og at I nok fik føjet 100.000 til den regning i dag.
    Mon ikke FCK tjener langt, langt mere end de småbøder på vores kæmpe stemningstribune? Lauesen sagde i seneste afsnit af Mediano, at der alene til Viborg-kampen var 600 fra udlandet og at det nok ikke var for at opleve spillet i Superligaen men derimod stemningen, og derfor placerer FCK dem på A-tribunen tæt på sektionen. Og det var altså kun 600 udenlandske turister til en sølle kamp, og de 600 indbringer vel klubben 100.000 kr? Så gas nu lige ned. Ellers kan du hidse dig meget op når der er tifoer. Der mindes jeg da også, at der tidligere har været brok over, at andre tribuner ikke blev inddraget nok i tifoer?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Vi taler meget om FCN, men både Viborg og AGF kan sagtens komme bagfra og synes ikke at være i en mindre krise a la os og delvist FCN.
    ÅGF har VFF hjemme næste weekend, resultatet her kommer til at betyde meget for hvor stor en trussel de to er. Desuden virker FCN meget ramte på selvtilliden. Jeg vil ikke være chokeret, hvis FCK pludselig henter to sejre torsdag og mandag, og så vil et uafgjort resultat i Århus søndag være "Guld" værd for FCK.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Vi er desværre begyndt at spille som vi gjorde under Thorup. Vi har stadig ingen angriber og plan b har vi ikke haft de sidste 4-5 kampe. Det er bekymrende! Og ja pilen peger på PC, men også på Neestrup, der jo synes vores trup er tip top. Man kan så bare undre sig over, hvorfor han spiller med de samme spillere hver gang.
    Jeg tror, Neestrups udtalelser har været spin. For at please PC, ejere og fans. Inderst inde kan han ikke være tilfreds med truppen. Det manglende indkøb af en VB skriger til himlen. Christian Sørensen har de sidste kampe sparket 10-12 dødbolde i muren eller forreste modspiller ved hjørnespark. Jelert på VB fungerer ikke optimalt. Vi mangler en CB, da Lund har vist et meget lavt bundniveau. Og ja, så mangler vi en angriber. Og selvom Corner var klar. Vi har ikke en brugbar angriber som back-up.
    Jeg ønsker virkelig, at FC vinder guld, men jeg tvivler på det. Taber vi på mandag, ser det sort ud.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du skriver til sidst.. Men fair nok, hvis du antager at folk kommer rejsende langvejs fra, for at se andre mennesker vifte med plastik-strimler. Det ville personligt ikke påvirke mine ferieplaner.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Vi er desværre begyndt at spille som vi gjorde under Thorup. Vi har stadig ingen angriber og plan b har vi ikke haft de sidste 4-5 kampe. Det er bekymrende! Og ja pilen peger på PC, men også på Neestrup, der jo synes vores trup er tip top. Man kan så bare undre sig over, hvorfor han spiller med de samme spillere hver gang.
    Jeg tror, Neestrups udtalelser har været spin. For at please PC, ejere og fans. Inderst inde kan han ikke være tilfreds med truppen. Det manglende indkøb af en VB skriger til himlen. Christian Sørensen har de sidste kampe sparket 10-12 dødbolde i muren eller forreste modspiller ved hjørnespark. Jelert på VB fungerer ikke optimalt. Vi mangler en CB, da Lund har vist et meget lavt bundniveau. Og ja, så mangler vi en angriber. Og selvom Corner var klar. Vi har ikke en brugbar angriber som back-up.
    Jeg ønsker virkelig, at FC vinder guld, men jeg tvivler på det. Taber vi på mandag, ser det sort ud.
    Der er imo stadig den væsentlige forskel, at vi under Neestrup trods alt stadig har en rimelig solid defensiv base, imens vi flere gange under Thorup sejlede rundt. Det er rigtigt, at vi ikke rammer et højt nok niveau pt især offensivt, men det betyder ikke nødvendigvis, at vi mangler planen. Det er måske mere et tegn på slidte spillere og manglende alternativer, da Corner (og egentlig også Karamoko) konstant er skadede. De spillere som skal præstere offensivt er nede i en spillemæssig formnedgang, hvilket selvfølgelig er problematisk.

    Mht truppen så er man næppe tilfreds, når nogle af de bedst betalte spillere (Zeca, Boile, Corner) alle er ude længe. Venstre back prøvede man at hente til, så der er man jo åbenlyst ikke tilfreds. Det der måske undrer mig mest er, at man vel hentede Jordan delvist som gardering for Corner, men at man slet ikke prøver ham på pladsen.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du skriver til sidst.. Men fair nok, hvis du antager at folk kommer rejsende langvejs fra, for at se andre mennesker vifte med plastik-strimler. Det ville personligt ikke påvirke mine ferieplaner.
    Det er ikke noget jeg antager. Det er noget vores direktør ordret siger i et podcast-afsnit.

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Farligt at have bolden 68% når vi skaber så lidt. Brøndby var farligst i begge halvlege, da vi spiller den rundt og rundt for så at tabe den med farlig omstilling.

    Brøndby kunne kun noget når vi lavede fejlene.

    Men vi kan modsat heller ikke spille mere direkte da vi har nul angribere på banen.

    Vi er fucked.
    Sidst redigeret af Snorkzz : 30.04.23 kl. 20:12

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Vi er desværre begyndt at spille som vi gjorde under Thorup. Vi har stadig ingen angriber og plan b har vi ikke haft de sidste 4-5 kampe. Det er bekymrende! Og ja pilen peger på PC, men også på Neestrup, der jo synes vores trup er tip top. Man kan så bare undre sig over, hvorfor han spiller med de samme spillere hver gang.
    Jeg tror, Neestrups udtalelser har været spin. For at please PC, ejere og fans. Inderst inde kan han ikke være tilfreds med truppen. Det manglende indkøb af en VB skriger til himlen. Christian Sørensen har de sidste kampe sparket 10-12 dødbolde i muren eller forreste modspiller ved hjørnespark. Jelert på VB fungerer ikke optimalt. Vi mangler en CB, da Lund har vist et meget lavt bundniveau. Og ja, så mangler vi en angriber. Og selvom Corner var klar. Vi har ikke en brugbar angriber som back-up.
    Jeg ønsker virkelig, at FC vinder guld, men jeg tvivler på det. Taber vi på mandag, ser det sort ud.
    Jeg tror ligesom dig heller ikke, at Neestrup er tilfreds, men det må de tage internt. Neestrup er klog nok til, at han ikke kan stå i pressen og sige, at de nuværende spillere ikke er gode nok, for så mister de da først troen på, at det her kan lade sig gøre, så jeg har egentlig svært ved at se, hvad han ellers skal svare på den slags, omend det kan være frustrerende som fan at lytte til, fordi man føler, at han er helt off.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt, hvorfor UC/Fanklub-konglomeratet absolut vil bestemme, hvordan vi andre ser fodbold.
    Jeg krummede mine tæer helt op i nakken, da jeg først så IKEA-instruktionen om hvordan jeg burde agere hvornår op til kampstart, og bagefter skulle råbe i kor til en Fred Durst-wannabes instruktioner, mens han stod stod i midtercirklen og maltrakterede en mikrofon.
    I må gøre præcis hvad I vil på jeres tribune, men den dér malplacerede idé om at vi andre absolut skal heppe på jeres præmisser er så misforstået.
    Start med at tænke over at FCK før kampen havde mistet 1,4 millioner på stemningssegmentets overtrædelser af reglerne, og at I nok fik føjet 100.000 til den regning i dag.
    Der er ingen, der tvinger dig til at deltage i en fælles tifo eller synge med på sange eller råb. Dagens stunt er sket en gang - i dag. Det virkede dog umiddelbart på mig som om mange var med på at give drengene på banen en kæmpe velkomst til denne vigtige kamp. De takkede så med en kummerlig kamp.
    Men ja, de der pyroting var malplacerede og unødvendige.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Der var en periode på 3-4 kampe i slutningen af sidste sæson, hvor holdet virkelig steppede op. Det samme skal der til nu.

    Uagtet vores form nedgang, så prøver jeg at huske mig selv på vi var 8 point efter FCN før vi genoptog sæsonen og har hentet 10 point på dem.

    Vi står stadig i en gunstig position trods alt, men shiit de næste 2 kampe mod FCN kan afgøre en del, både mentalt og psykisk.

    Kom nu Ness forhelvede :)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    3

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Umiddelbart så peger pilen vel kun på PC. 4 elendige fløje, 1 død angriber, 1 elendig ditto, og så lige den fløj hvis 'korsbånd' er problemet (læs: sidder i husarrest) - det er lige 150 millioner der IKKE spiller.

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    De par minutter overlever du vel nok.
    Ja, det er vel alle overgrebsmænds kampråb.
    Du har ret i, det ikke er et overgreb mod mig, fordi jeg rationelt set kan være ligeglad, men sådan kan man jo sige om ALT ved fodbold. Hvorfor er det kun os, der ikke orker fan-skab, der kun handler om hvor lækre fans, vi er, der skal ændre adfærd?
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Ift tifo var det da fint at prøve, men jeg synes ikke, det virkede. Lyden blev ikke så høj, som den kunne, fordi der blev sunget skævt mellem tribunerne. Men så har man prøvet det :-)


  24. #60
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Ja, det er vel alle overgrebsmænds kampråb.
    Du har ret i, det ikke er et overgreb mod mig, fordi jeg rationelt set kan være ligeglad, men sådan kan man jo sige om ALT ved fodbold. Hvorfor er det kun os, der ikke orker fan-skab, der kun handler om hvor lækre fans, vi er, der skal ændre adfærd?
    Du skal ikke ændre adfærd fordi han var på banen nogle minutter op til kampstart?
    mig bekendt er der kun “topstyring” på S12 - Alle andre steder på stadion kan du og jeg gå til fodbold præcis som vi ønsker det….

    Lad nu være med at være sur og indebrændt på vores aktive fanscene fordi de prøvede noget nyt af. Jeg synes heller ikke det var specielt fedt - men jeg overlever nok den ene gang… Der er i hvert fald mange flere ting som skete indenfor kridtstregerne idag som pisser mig væsentligt mere af end det her….

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  2. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •