Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 78.57%
  • Uafgjort

    5 11.90%
  • BIF vinder

    4 9.52%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Ja, det er vel alle overgrebsmænds kampråb.
    Du har ret i, det ikke er et overgreb mod mig, fordi jeg rationelt set kan være ligeglad, men sådan kan man jo sige om ALT ved fodbold. Hvorfor er det kun os, der ikke orker fan-skab, der kun handler om hvor lækre fans, vi er, der skal ændre adfærd?
    Slap nu af. Hvad er seriøst problemet? Følte du dig udsat for et overgreb, pga. der var et forsøg på et koordineret stemningstiltag, der inkluderede hele stadion? Siden du synes det var så latterligt, kunne du så ikke bare lade være med at deltage? I modsætning til reelle overgreb, som du alligevel tillader dig at sammenligne det med, så blev du vel ikke tvunget til rent faktisk at holde tifoen op eller synge med? Kunne du ikke bare blive siddende på dit sæde, mens det foregik?

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt, hvorfor UC/Fanklub-konglomeratet absolut vil bestemme, hvordan vi andre ser fodbold.
    Jeg krummede mine tæer helt op i nakken, da jeg først så IKEA-instruktionen om hvordan jeg burde agere hvornår op til kampstart, og bagefter skulle råbe i kor til en Fred Durst-wannabes instruktioner, mens han stod stod i midtercirklen og maltrakterede en mikrofon.
    I må gøre præcis hvad I vil på jeres tribune, men den dér malplacerede idé om at vi andre absolut skal heppe på jeres præmisser er så misforstået.
    Start med at tænke over at FCK før kampen havde mistet 1,4 millioner på stemningssegmentets overtrædelser af reglerne, og at I nok fik føjet 100.000 til den regning i dag.
    Helt enig. Fankulturen er meget forskellig på tværs af tribunerne, og Gud ske tak og lov for det. Det tiltaler mig på ingen måde at blive dirigeret af en brøleabe med hvide stankelben stikkende ud af sine sømandsshorts.

    Det var til gengæld morsomt at se en tifomanual, der var længere end en finanslov, fastklistret stolesædet. Jeg glæder mig efterfølende ekstra meget over min plads blandt de andre gamle, sure mænd på Nedre C, hvor fanbrugsanvisninger heldigvis er en sjældenhed.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Mon ikke FCK tjener langt, langt mere end de småbøder på vores kæmpe stemningstribune? Lauesen sagde i seneste afsnit af Mediano, at der alene til Viborg-kampen var 600 fra udlandet og at det nok ikke var for at opleve spillet i Superligaen men derimod stemningen, og derfor placerer FCK dem på A-tribunen tæt på sektionen. Og det var altså kun 600 udenlandske turister til en sølle kamp, og de 600 indbringer vel klubben 100.000 kr? Så gas nu lige ned. Ellers kan du hidse dig meget op når der er tifoer. Der mindes jeg da også, at der tidligere har været brok over, at andre tribuner ikke blev inddraget nok i tifoer?
    Lige netop den “sandhed” omkring økonomi håber jeg ikke man stædigt fastholder som undskyldning for idioti. Dagens pyro skabte hverken mere stemning, flere penge fordi det var åh så sejt. Det så elendigt ud og var fuldstændig unødvendigt - eneste det skaffer er en bøde og ikke noget som helst andet.

    Jeg var hellere ikke meget for den råbende mand i midtercirklen, men det er da meget sjovt med en stadion tifo og ungerne nød det på familietribunen. Nogle svenske venner var imponeret sf stemningen og han fortalte sin søn at det her var den bedste stemning k Skandinavien… så ganske fint

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Jeg står blandt de gamle sure mænd på nedre C og jeg synes det var super fedt. Jeg fik kuldegysninger og synes det var fedt at se et helt stadion stå sammen. Godt gået til tifogruppen og capo. Vildt nok at nogle kan føle et par minutters fællessang som et problem

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg står blandt de gamle sure mænd på nedre C og jeg synes det var super fedt. Jeg fik kuldegysninger og synes det var fedt at se et helt stadion stå sammen. Godt gået til tifogruppen og capo. Vildt nok at nogle kan føle et par minutters fællessang som et problem
    Jeg gik heller ikke traumatiseret hjem. Faktisk synes jeg, at indslaget fint matchede spillet på banen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg gik heller ikke traumatiseret hjem. Faktisk synes jeg, at indslaget fint matchede spillet på banen.
    Jeg har på fornemmelsen at spillet mere matchede dit bidrag på stadion. Du har sikkert mest bidraget med en masse brok og fuckfingre og alligevel har du behov for at brokke dig over nogle der tager et kæmpe initiativ og lagt en masse timer i det.

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Sjovt som du bekræfter at man endelig ikke må tale stemningskejserne imod, uden man “sikkert” er skyldig i en masse, du bare gætter dig til. Hvad nu, hvis man rent teoretisk ikke får en kæmpe boner på af ulovligt pyro og koordineret fællesdans?
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg har på fornemmelsen at spillet mere matchede dit bidrag på stadion. Du har sikkert mest bidraget med en masse brok og fuckfingre og alligevel har du behov for at brokke dig over nogle der tager et kæmpe initiativ og lagt en masse timer i det.
    Som jeg skrev indledningsvis, synes jeg det er dejligt, at der kan være forskellige kulturer på de enkelte tribuner.

    Jeg har en anden tilgang til at gå til fodbold end Sektionen og sætter hverken pris pyro og capo - men det er glimrende, at andre sætter pris på sidstnævnte. Imponerende, at du ud fra mit indlæg kan afkode alt om mig som fan - har hørt, at Kender du typen søger ny vært.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Det eneste traumatiserende overgreb jeg tog med mig hjem var orkestreret af Neestrup, en flok elendige spillere.Det hele sat op af den eneste sportschef i Danmark der gør det ringere end CV i BIF
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Slap nu af. Hvad er seriøst problemet? Følte du dig udsat for et overgreb, pga. der var et forsøg på et koordineret stemningstiltag, der inkluderede hele stadion? Siden du synes det var så latterligt, kunne du så ikke bare lade være med at deltage? I modsætning til reelle overgreb, som du alligevel tillader dig at sammenligne det med, så blev du vel ikke tvunget til rent faktisk at holde tifoen op eller synge med? Kunne du ikke bare blive siddende på dit sæde, mens det foregik?
    Gider du prøve af læse, hvad jeg rent faktisk skriver?
    Hvor er der et lavt niveau, når det eneste jeg prøver af sige er at jeg ikke gider tvinges igennem en manual fra en anden tribune, når jeg kommer op til min plads, hvor jeg har stået i over tyve år, med tryk på STÅET, og gerne vil hylde holdet på min egen måde.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Selvom andre peger på det, så synes jeg faktisk ikke midtbanen leverer en dårlig præstation i dag. Jeg synes derimod at de vandt en del dueller og generelt lykkedes med en del – bare ikke der hvor det betyder mest.
    At Lerager ikke er Pirlo kan ikke overraske nogen og han har vel aldrig vist, at han er god i kombinationsspillet eller opspillet. I dag lykkedes han dog umiddelbart med sine afleveringer og tog også sine løb. Om man skulle bruge ham anderledes, kan man altid diskutere (eksempelvis større fokus på andenbolde), men jeg synes der er svært at klandre ham i dag (selvom han dog er gået ned i niveau). Når indlæggene ikke er særlig gode er det samtidig også svært at time sine løb i feltet.
    Claesson synes jeg gjorde væsentligt mere af sig i duellerne og blev ikke overmatchet, som jeg synes han blev mod eksempelvis AGF, men han kom aldrig for alvor ind omkring feltet eller i feltet, hvor jeg synes han er bedst. Her havde Brøndby fyldt for godt op. Han gjorde det dog ikke særlig godt, da han var i angrebet.
    Samme historie gør sig vel gældende for Falk, der også var mere iøjnefaldende.

    Det er svært at skabe chancer mod et så defensivt orienteret hold, især når de slipper afsted med så mange frispark. Det mest problematiske er, at Brøndby med så simple midler får skabt deres chancer. Vi var virkelig dårlige på indlæg og dødbolde, men derudover synes jeg vi efterlod meget plads når Brøndby angreb (især på omstillinger). Her kan midtbanen gå ligne, at de er på hælene og hænger efter, men samtidig skal de jo rykke med frem når Brøndby står med fem mand i bagkæden og vi blot har en enkelt angriber, der endda viger en del fra pladser og dem der kunne flankere ham i højere grad er at finde ret bredt på kanterne.

    Vi har måske satset for meget på kombinationsspillet foran feltet og så selvfølgelig Daramys gennembrudsstyrke. Når modstanderne så vælger at have mindst to mande ude på kanten ved Daramy og ellers bare begå frispark og samtidig står dybt og kompakt, så er det meget svært at bryde gennem og vi har ikke for alvor nogle alternativer. Cornelius kunne være det, men selv i dag var indlæggene så dårlige, at det ikke er sikkert, det havde betydet alverdens. Samtidig peger pilen også på højrekanten, hvor det ikke ligefrem kører på skinner for Goncalves, der ikke byder ind med særlig meget og bestemt ikke ligner en spiller, der kan bryde igennem en kompakt modstander.

    Derudover så er der selvfølgelig også skaderne og fejlkøbene, som der allerede er skrevet meget om.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Neestrup-euforien falmer godt nok hurtigt nu. Ikke så meget fordi vi er i krise, for den slags rammer alle hold med jævnlige mellemrum. Men fordi det friske pust, Neestrup var efter Ståle og Thorups sammenbidte og stædige tider, nu virker som fortid.

    Vi har - om Neestrup vil erkende det eller ej - været i spillemæssig krise i en solid håndfuld kampe, og det er som nævnt ikke i sig selv alarmerende. Men trænerens reaktion - eller mangel på samme - er. At vi mangler nøglespillere på flere positioner har længe været grund til, at PC bør være fortid hurtigst muligt, men at Neestrup med en Ståle'sk stædighed insisterer på at forsøge at presse en løsning igennem med de samme spillere, kan PC ikke klandres for.

    Som et klart symptom på handlingslammelse var Neestrup tvunget af ydre omstændigheder nødt til at spille med Ankersen for nogle kampe siden, hvilket gik over al forventning, men det viste sig - surprise, surprise... - at være en enlig svale fra Ankersens side. Men Neestrup insisterer på at give ham genvalg, også selv om det tvinger vores suverænt bedste højre back til at spille langt under niveau på en uvant plads. Javist, Christian Sørensen har også spillet dårligt på det seneste, men hvis valget står mellem to dårligt spillende backs, burde man måske vende tilbage til opstillingen, der ikke tvinger vores bedste back over i den forkerte side.

    Det er også PC's skyld, at vi ikke har nogle oplagte angribere til rådighed, men man kan ikke klandre ham for, at træneren bliver ved med at smide en Haraldsson i et gevaldigt formdyk ind på toppen. Når midtbanefolkene bag Haraldsson oven i købet også spiller langt under vanligt niveau, giver det absolut ingen mening, at Neestrup stædigt holder fast i den gamle opstilling. Når nu vi kun har formået at score 4 mål i de seneste 6 kampe, var det måske en idé at droppe forestillingen om Haraldsson som løsningen på angriber-problemet.
    Jeg ved nu ikke om Neestrup skal klandres for startopstillingen. Jeg ser også helst Jelert på højrebacken, men samtidig har Sørensen også haft et gevaldigt formdyk ovenpå sin skade og virker heller ikke som en solidt alternativ. Jeg ved ikke engang om han kan holde til at spille en hel kamp og da slet ikke til at skulle tage løb med Daramy. Jeg synes i hvert fald ikke, at det skriger til himlen, at man prøver med Ankersen der da havde vist et par positive takter.
    Samtidig kan jeg heller ikke se alternativet til Haraldsson i angrebet. Han slider med det, men det ville være bizart at sætte Karamoko ind og håbe på noget bedre. Samtidig har Larsson heller ikke imponeret og jeg tvivler på, at han ville kunne opnå noget når han er passet op at tre omvandrende frispark.
    Jeg er mest enig i Goncalves og jeg ser slet ikke hvorfor han død og pine skal spille, når det er så uimponerende. Så ser jeg hellere, at Roony får kampene i stedet (hvis man skal sætte det sådan op). Det virker derudover også mærkeligt, at Roony er blevet tredjevalget trods han har leveret bedre præstationer end både Goncalves og Larsson (måske han mentalt har brug for en pause?).

    Når man kigger på alle tre sammen, kan du godt have en pointe i at det er på tide med forandringer. Problemet lader bare til at være, at alternativerne (de fleste i hvert fald) er for dårlige og næppe hæver det lave bundniveau.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Inspireret af Leanders dommerkommentarer (https://www.spilxperten.com/blog/ben...-fra-27-runde/), hvor han konkluderer at Putros dømte en god kamp, har jeg kigget kampen igennem, så i slipper for at gøre det.

    Jeg har primært haft fokus på de mange sene/eftertacklinger, hvor der kunne eller burde være gjort mere, end der blev i situationen. Jeg har også forsøgt at notere de gange, hvor jeg er forholdsvis sikker på, at Putros giver fordel i situationen. Jeg har ikke alle fordele med, men har noteret seks. Brøndby er noteret for 17 frispark mod vores 5. Lægger man fordelene oveni er det altså 23 frispark. Så kan man selv regne ud hvor længe vi fik lov til at spille fodbold før Brøndby begik en forseelse (og så huske på, at Putros aldrig gav en advarsel for gentagne forseelser.

    13’ Brøndby med opspilsfejl og boldtab. Bolden spilles til Daramy ved midtercirklen. Daramy tackles hårdt af Tshiembe, der er skubbet langt frem fra bagerste kæde. Daramy bliver liggende, Putros dømmer fordel, men angrebet dør ud. Tshiembe kan advares for hensynsløs tackling, men bliver det ikke og omstillingen mister momentum grundet frisparket og fordelen blev ikke realiseret.

    16’ FCK spiller bolden op fra forsvaret og til midten, hvor Claesson tager imod og spiller bredt. Lauritsen er skubbet langt op fra bagkæden og skubber Claesson i ryggen kort efter han har spillet bolden. Fordel.

    17’ Haraldsson er trukket lidt ned fra angriberpositionen, modtager bolden fra forsvaret og snitter den, så den fortsætter ud på højrekanten. Mensah kommer for sent og rammer Haraldsson og Brøndby sparker væk. Intet frispark.

    19’ Brøndby mister bolden på vores tredjedel og har for en sjælden gang en del spillere med frem. Haraldsson modtager bolden, men Wass går for hårdt på ham. Putros dømmer fordel da Falk opsnapper bolden, men Falk tackles af Kvistgaarden og der dømmes frispark. Trods det var starten på en omstilling gives ikke advarsel.

    22’ Lerager generobrer og spiller kort til Daramy, der tager turen. Først forsøger Radosevic at begå frispark, men mislykkes. Daramy holder balancen og får prikket bolden til Claesson hvorefter Daramy bliver nedlagt af Lauritsen. Claesson fortsætter med bolden og Tshiembe begår frispark et par meter udenfor feltet. Ingen advarsel trods lovende angreb.

    46’ Efter en lang bold og lidt hovedspil lander bolden hos Daramy, der løber lidt tilbage og spiller kort. Radosevic strækker benet frem for at blokere afleveringen, men kan ikke når den og høster efterfølgende Daramy med det andet ben. God fordel, men sen tackling der ikke koster advarsel.

    48’ Ankersen slår en lang aflevering frem til Claesson, der rammer bolden, mens Tshiembe kommer for sent og går hårdt i ryggen på ham med skulderen og knalder ham i jorden. For voldsom og kunne snildt koste advarsel, men ingen blev givet.

    51’ Efter en stor Brøndbychance lander bolden foran Goncalves, der tager turen frem i banen (og ud mod kanten) med Radosevic lige i hælene. Efter nogle meter kaster Radosevic sig i en glidende tackling bagfra, mens Mensah skærer ind foran Goncalves. Det er svært at se om der er kontakt fra Radosevic, men klar advarsel såfremt der er.

    53’ Brøndby angriber i vores højreside, men Radosevic mister bolden. Vi spiller den lidt rundt og Ankersen afdribler først Radosevic, der kommer tilbage og begår frispark og falder selv. Ankersen er hurtigt på benene og sætter frisparket hurtigt i gang. Radosevic ligger stadig på jorden tæt på bolden og stikker benet ud for at blokeret den hurtige igangsætning og har kontakt med bolden. Den slags kan (og bør, men det havde ikke den store effekt af Radosevic snittede bolden) koste en advarsel.

    55’ Brøndby angriber i vores venstreside, men Daramy snupper let bolden fra Sebulonsen, sætter Radosevic med en kropsfinte og løber ind mod midten. Han spiller bolden frem til Claesson, mens Sebulonsen sætter en sen tackling ind på Daramy der vælter og herefter træder Sebulonsen ned i maven på Daramy. Der gives fordel. Det er svært at afgøre om det er bevidst, men når man ser den på den langsomme gengivelse, så ligner det i hvert fald, at han får sat godt af i maven på Daramy og bestemt ikke forsøger at undgå det (hvilket trods alt kan lade sig gøre – eksempelvis ved at undlade at træde igennem og i stedet falde). Jo mere man ser den, jo mere ligner det en svinestreg.

    56’ Brøndby får frispark kort efter ovennævnte situation. I stedet for at slå bolden i feltet spiller de den fladt sidelæns og forsøger en kombination. Det lykkedes ikke og Lerager generobrer fra Tshiembe, der ender med at fastholde Lerager, så han ikke kan løbe fra ham. Der gives ikke frispark, trods der var det, hvilket også havde været et lovende angreb.

    58’ Vi angriber i venstre side og Daramy spiller en flad bold hen til Ankersen. Den får dog ikke så meget fart, så Vallys forsøger at opsnappe afleveringen. Vallys har Lerager i ryggen og når ikke afleveringen, men svinger armen bagud og rammer Lerager i ansigtet. Albuen er højt løftet og den slags tolkes vanligvis som advarsel (og det havde været Vallys’ anden advarsel).

    59’ Hermansen sparker langt, Vavro vinder duellen og Lerager snitter den videre til Claesson, der prikker den tilbage til Lerager. Mensah kommer for sent i en tackling på Claesson og stempler ham på foden. Putros giver først fordelen, men herefter frispark, da den ikke blev til noget. Af uransagelige årsager modtager Mensah ikke sin anden advarsel.

    60’ Kort efter den tidligere episode kommer Mensah igen for sent i en tackling. Denne gang på Lerager, der hurtigt er på benene igen. Ikke samme hårdhed som mod Claesson, men med antallet in mente kunne den godt medføre en advarsel – især så kort tid efter den første. Formålet er jo klart. Det eneste der sker er, at Claesson får en henstilling.

    68’ Efter et lille gennembrud på højre side løber Larsson centralt med bolden, spiller Haraldsson der får den videre til Claesson. Claesson tager en berøring, får retning mod mål og har gode muligheder for at spille Daramy på højrekanten eller selv udfordre. Kvistgaarden kommer dog bagfra og begår et klodset frispark på kanten af feltet. Ingen advarsel trods det lovende angreb (og angrebet bliver jo ikke mindre lovende af, at frisparket er klodset og uheldigt).

    85’ Som en kuriositet kan det bemærkes, at Slimane kom for sent i en tackling på Daramy og stemplede ham på foden. Slimane advares – så det kan lade sig gøre trods alt.

    86’ Daramy losses ned af Sebulonsen og der dømmes straffespark, men ingen advarsel. Hermansen er hurtigt ude af feltet og bruger sin tid på at stå på straffesparkspletten. Hvad mon han lavede der? Ingen advarsel.

    88’ Daramy udforder på venstrekanten, prikker bolden til Sørensen der kommer i et løb og bliver efterfølgende tacklet hård af indskiftede Evjen, der kom for sent med en glidende tackling. Ingen advarsel.

    90’ Vi sparker langt fra forsvaret efter Brøndby har forsøgt at trække tiden ved hjørneflaget. Winther holder Larsson, så han faldet ikke kan løbe efter bolden. Intet frispark og derfor ingen advarsel (trods der burde).

    91’ Jelert og Hedlund følges ud over sidelinjen i en duel, som Hedlund kroner med at skubbe til Jelert (det er ikke et slag i min optik) og Jelert stiller sig ind over Hedlund og råber ad ham. Dette får især Kvistgaarden og Wass op og køre, og de stormer ud og Kvistgaarden skubber Jelert, mens Wass holder sig til at råbe. Alle involverede undtagen Wass advares (han kunne godt være blevet det, men ellers fint løst i situationen synes jeg).

    Opsummeret så er der ikke ret mange situationer i første halvleg, men der mangler nok en advarsel for et lovende angreb. Der er sikkert nogle situationer som jeg har overset og så er det ikke sikkert, jeg vurderer dem alle korrekt, men der er dog en klar tendens i anden halvleg. Dette skal dommeren altså være opmærksom på for det er på ingen måde tilfældigt. Det er en klar taktisk beslutning, at man skal gå hårdere i duellerne og nedlægge modstanderen i lovende positioner, så denne ikke kan deltage i det efterfølgende angreb. Det er generelt gratis at gøre og når det er en så klar tendens, så kan det ikke være rigtigt, at der ikke sættes en stopper for det. I stedet fortsatte det stort set gennem hele anden halvleg, ligesom Putros også overser Mensahs anden advarsel, som ellers var soleklar, ligesom Vallys (der er gået lidt under radaren) også skal prise sig lykkelig over at forblive på banen.


  22. #73
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Gider du prøve af læse, hvad jeg rent faktisk skriver?
    Hvor er der et lavt niveau, når det eneste jeg prøver af sige er at jeg ikke gider tvinges igennem en manual fra en anden tribune, når jeg kommer op til min plads, hvor jeg har stået i over tyve år, med tryk på STÅET, og gerne vil hylde holdet på min egen måde.
    Der er ikke nogen der tvang dig til noget som helst igår… Du kunne gøre præcis som DU ville på DIN helt egen måde…

    Vi har lige tabt et derby foran et udsolgt Parken imod et elendigt Brøndby hold, hvor en sejr endda kunne have givet os en ret stor matchbold - forstår simpelthen ikke at du gider at bruge energi på at være muggen over det her initiativ…

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    hehe ja 1 til 4 :)

    Med vores form nedgang, så kan jeg se os tabe til alle hold nu og samme situation er FCN også i.

    De 2 kommende kampe mod FCN kan da i den grad definere vores sæson. Hvis vi både ryger ud af Pokalen, som giver FCN et kæmpe rygstød, hvis de vinder de 2 næste kampe. Derudover kan vi jo spænde ben for os selv ved uafgjort, hvorefter Viborg spilles ind i kampen igen.

    Spændende bliver det.
    Ja, det bliver spændende. Men hold da op, et Herfølge-mesterskab, der bliver uddelt i år. Vi er eneste hold, de teoretisk kan nå op på hele to point pr kamp, men det kræver fem sejre. Og vi ved jo allesammen godt, at det slet ikke kommer til at ske.
    I år bliver mesterskabet uddelt til det mindst ringe hold blandt en masse, der kæmper om at gøre det dårligst…
    Sidst redigeret af gunner : 01.05.23 kl. 07:38
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Der er 3 faktorer her som gør mig rasende:

    1. Vi er læst på alle måder og vores træner har ingen løsninger. Stå lavt og lad Vavro/Lund have bolden. Dæk Daramy med to mand samt spil med et 3 mands forsvar. Så kan vi intet! Ingen dødboldskombinationer eller noget som helst. Alt er læst og vi gør intet nyt..

    2. Spillerne er for forkælet omkring stemningen og ligesom man kan være et forkælet barn af en rigmand kan også blive en forkælet spiller for FCK! Tror det ville gavne ikke at have for store ambitioner omkring stemningen og for mig er det tydeligt at hele “alle mod os” virkede bedre for Brøndby i parken… de fik den tænding af vores tilskuer shitshow i starten, og vi mødte altså et hold der var helt i kulkælderen inden kampen.. Så måske skal vi skrue en tand ned med vores glædesrus… tror både vi havde spillet kampen bedre hvis stemningen havde været ordinær… presset er desværre på vores spillere mens Brøndby spiller helt frit uden pres…

    3. PC skal bare ud

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  2. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •