Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 78.57%
  • Uafgjort

    5 11.90%
  • BIF vinder

    4 9.52%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Søndagens opgør byder på derby, når remouladekystens uvaskede samling revl og krat besøger Parken i 27. runde.

    Kommer man fra opgøret med point, har FCK matematisk opnået det ABSOLUTTE minimum af bundskraberen af succeskriterier for en sæson, nemlig at rundens modstander IKKE vinder DM i denne sæson. Derudover vil man med uafgjort stadig bevare førstepladsen, medmindre FCN vinder 8-0 eller med 7 overskydende mål mod AGF i rundens sene kamp.

    FCK må undvære de korsbåndsskadede Zeca, Boilesen og Amoo, mens Khocholava og Cornelius også er ukampdygtige til opgøret grundet skader.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne til opgøret. Hos FCK får Vavro, Stamenic og Claesson en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, mens Lund, Isak, Lerager og Hákon får en ufrivillig pause, hvis de får 6 strafpoint ifm. et gult kort. Hos gæsterne er Vallys, Cappis og Hedlund i karantænefare.

    (Derudover har FCN spillere som Frese, Diomande, J.S. Christensen og Villadsen en karantænefare hængende over hovedet ifm. deres kamp mod AGF i denne runde, inden FCN i næste runde tager imod FCK i Farum)

    Kampens dommer er Sandi Putros, der dømmer sin 3. FCK-kamp i sæsonen, og den 3. i træk på hjemmebane. Den første endte med et 1-3 nederlag mod Randers, mens anden kamp endte med en 3-0 sejr mod Lyngby. Det er anden gang, han dømmer et derby, det første var i april 2022, hvor FCK vandt 2-0 på to mål af Pep Biel.

    Kampen spilles uden tilskuere med blå/gule (eller orange) sympatier som konsekvens af den straf, de fik for deres opførsel ifm. seneste derby i Parken.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 15:30 grundet pimpede radiobiler i Azerbaijan.. Siden det nok er med Carsten Sæbye bag mikrofonen, bør det være rigelig motivation for at komme i Parken.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Det SKAL give tre komfortable og sikre point. Og den gamle frase med at “et derby lever sit eget liv” giver jeg ikke en fløjtende fis for.
    GFH er i opløsning, både på og ikke mindst udenfor banen. Klart den nemmeste af de resterende kampe i slutspillet - jeg bliver slemt skuffet hvis vi ikke vinder med minimum to overskydende mål, og meget gerne et clean sheet.

    Lad og blæse den gule syge baglæns ud af Parken fra det sekund de træder ind på banen….


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Det gør mig mega nervøs at alle taler om at brøndby er i en større krise.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det gør mig mega nervøs at alle taler om at brøndby er i en større krise.
    Jep. Og eftersom vi desværre også er i en formnedgang, så virker den en anelse overmodigt/friskt at forvente en komfortabel sejr som beskrevet ovenover.
    Jeg vil i hvert fald være ganske tilfreds, hvis vi får knoklet en grim 1 måls sejr hjem. Jeg forventer på ingen måder en nem kamp og kan sagtens se et pointtab forude. Med den fanscene de har pt, så kan det måske ligefrem være en lettelse for dem at slippe for egne fans og medfølgende uro og palaver.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jep. Og eftersom vi desværre også er i en formnedgang, så virker den en anelse overmodigt/friskt at forvente en komfortabel sejr som beskrevet ovenover.
    Jeg vil i hvert fald være ganske tilfreds, hvis vi får knoklet en grim 1 måls sejr hjem. Jeg forventer på ingen måder en nem kamp og kan sagtens se et pointtab forude. Med den fanscene de har pt, så kan det måske ligefrem være en lettelse for dem at slippe for egne fans og medfølgende uro og palaver.
    Bøf har 3 point de seneste 5 SL kampe og 3-11 i målscore.
    Vi plejer at have godt fat i dem i Parken - og med fyldte tribuner bør vores spillere få vinger…

    Hvis ikke vi kan gøre det af med dem så fortjener vi ikke at være med i mesterskabskampen….


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Bøf har 3 point de seneste 5 SL kampe og 3-11 i målscore.
    Vi plejer at have godt fat i dem i Parken - og med fyldte tribuner bør vores spillere få vinger…

    Hvis ikke vi kan gøre det af med dem så fortjener vi ikke at være med i mesterskabskampen….
    Det er fint. Men min derby nervøses racermave lytter ikke til den slags logiske konstateringer. Den får det nærmest kun værre, når folk rationaliserer sig frem til forventet rekordsejre (ken ilsøe -offsidestudiet)
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ingen af de to hold har spillere i karantæne til opgøret. Hos FCK får Vavro, Stamenic og Claesson en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, mens Lund, Isak, Lerager og Hákon får en ufrivillig pause, hvis de får 6 strafpoint ifm. et gult kort. Hos gæsterne er Vallys, Cappis og Hedlund i karantænefare.

    (Derudover har FCN spillere som Frese, Diomande, J.S. Christensen og Villadsen en karantænefare hængende over hovedet ifm. deres kamp mod AGF i denne runde, inden FCN i næste runde tager imod FCK i Farum)
    Fedt at vi slap for karantæner til dette Derby! Jeg håber selvfølgelig at vi er ligeså heldige til især Superligakampen mod fcn og det andet Derby om et par uger. Ligeledes vil det jo være super at slippe for en eller flere af de modstandere du nævner.

    Med hensyn til startopstilling er mit bud på den mest sandsynlige:
    Kamil Grabara
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Valdemar Lund – Elias Jelert
    Lukas Lerager – Rasmus Falk – Viktor Claesson
    Jordan Larsson – Hákon Arnar Haraldsson – Mohamed Daramy

    Det er ifølge Nipserstat Jacob Neestrups første Derby i Parken.

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Fedt at vi slap for karantæner til dette Derby! Jeg håber selvfølgelig at vi er ligeså heldige til især Superligakampen mod fcn og det andet Derby om et par uger. Ligeledes vil det jo være super at slippe for en eller flere af de modstandere du nævner.

    Med hensyn til startopstilling er mit bud på den mest sandsynlige:
    Kamil Grabara
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Valdemar Lund – Elias Jelert
    Lukas Lerager – Rasmus Falk – Viktor Claesson
    Jordan Larsson – Hákon Arnar Haraldsson – Mohamed Daramy

    Det er ifølge Nipserstat Jacob Neestrups første Derby i Parken.
    Bestemt fedt ikke at have nogen ude med karantæner til Derby. Men endnu vigtigere er det, at vi ikke har karantæner i næste runde ude mod FCN. Det bliver godt nok problematisk, hvis kortene (som ofte kommer i Derby) ender hos de forkerte spillere. Og her tænker jeg primært Vavro.

    Mht startopstilling, så er den nok ikke helt skæv, selvom jeg synes den er svær at gætte denne gang på mange pladser. Bortset fra Vavro, Lerager og Daramy, så kunne alle de andre pladser nemt se anderledes ud grundet taktik eller spillere som skånes eller er småskadede. Det må f.eks. stadig være lidt uvist om Lund spiller. Ved vi forøvrigt om Grabara er klar? Dithmer spiller i hvert fald ikke u19 lige nu, hvilket næsten må skyldes, at han skal med 1.holdstruppen.


    Edit: Truppen er offentliggjort og Grabara er med.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.04.23 kl. 11:57

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Derbydag! Tidligt i fælledparken, der skal gives gas.

    Det hører måske til i ”undrer mig”-tråden i diverse, men danske fodboldklubber virker udefra ikke så veldrevne i forhold til træneransættelser. Her er dagens modstander et godt eksempel: Da Carsten Vang og co fyrede Niels Frederiksen 14.november tog det dem halvanden måned at finde frem til at en så nærtstående person som den tidligere assistenttræner. Burde (ikke kun Brøndby, men) fodboldklubber generelt være så professionelle at det maks tager 10 dage – altså såfremt det er en person der er svær at finde frem til og kontakte (altså en anden end en tidligere assistent). Man siger officielt at man ikke taler med træneremner før træneren er fyret og det forklarer ”spildtiden”, men det undrer mig at man (trods man selvfølgelig skal undgå at underminere nuværende træner og derfor skal stille store krav til diskretion) ikke er bedre forberedt. Med til lige denne historie var jo også at Jesper Sørensen forlængede sin kontrakt med DBU 8. november (og altså måtte bryde den under 2 måneder senere).

    Med hele diskussionen omkring nervøsitet og brøndbykrise hermed lige lidt statistik og sandsynlighed fra bettingindustrien:
    Statistik:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 60 33 16 11 95 61 +34 115 1,92 1,58
    Ude 61 23 14 24 69 72 -3 83 1,36 1,13
    Total 121 56 30 35 164 133 +31 198 1,64 1,36

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – Bif: 1 - X - 2
    60,38% - 22,82% - 16,80%
    Danske Spil: 1.58 - 4.10 - 5.80
    Unibet: 1.55 - 4.35 - 6.20
    FC København, som Mester 2022/2023: 1,20
    Bif, som Mester 2022/2023 – værre end RFC: >200,00

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Derbydag! Tidligt i fælledparken, der skal gives gas.

    Det hører måske til i ”undrer mig”-tråden i diverse, men danske fodboldklubber virker udefra ikke så veldrevne i forhold til træneransættelser. Her er dagens modstander et godt eksempel: Da Carsten Vang og co fyrede Niels Frederiksen 14.november tog det dem halvanden måned at finde frem til at en så nærtstående person som den tidligere assistenttræner. Burde (ikke kun Brøndby, men) fodboldklubber generelt være så professionelle at det maks tager 10 dage – altså såfremt det er en person der er svær at finde frem til og kontakte (altså en anden end en tidligere assistent). Man siger officielt at man ikke taler med træneremner før træneren er fyret og det forklarer ”spildtiden”, men det undrer mig at man (trods man selvfølgelig skal undgå at underminere nuværende træner og derfor skal stille store krav til diskretion) ikke er bedre forberedt. Med til lige denne historie var jo også at Jesper Sørensen forlængede sin kontrakt med DBU 8. november (og altså måtte bryde den under 2 måneder senere).

    Med hele diskussionen omkring nervøsitet og brøndbykrise hermed lige lidt statistik og sandsynlighed fra bettingindustrien:
    Statistik:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 60 33 16 11 95 61 +34 115 1,92 1,58
    Ude 61 23 14 24 69 72 -3 83 1,36 1,13
    Total 121 56 30 35 164 133 +31 198 1,64 1,36

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – Bif: 1 - X - 2
    60,38% - 22,82% - 16,80%
    Danske Spil: 1.58 - 4.10 - 5.80
    Unibet: 1.55 - 4.35 - 6.20
    FC København, som Mester 2022/2023: 1,20
    Bif, som Mester 2022/2023 – værre end RFC: >200,00
    Det er så håbløst amatøragtigt og at alle klubber kommer med samme vås er uforståeligt. Man bør altid have 2-3 trænernavne parat og en plan B… hvis det går dårligt, men også hvis det går så godt at det store udland henter ens træner. På samme måde som man scoutingmæssigt har et skyggehold, så kan man sagtens have en kortsigtet og langsigtet læsning klar hvis trænerenikke præstere, bliver syg, smutter til en anden klub osv.

    Derbydag og jeg er forholdsvis afslappet - det er nødvendigvis ikke et godt tegn, FC har ikke spillet specielt godt på det seneste og selvom BØF har været fuldstændig elendige, så kan vi nærmest kun skuffe i dag. Jeg tror på sejr, men jeg tror bestemt ikke på en 4 eller 5 måls sejr, men jeg tror på en nervepirrende kamp.

    God kamp, glæder mig til fyldt Parken

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Får lange boller af det her hold

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Har vi slet ingen performance eller mental coach på det her hold ????????

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Fårk i er en skandale. Tag jer sammen.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    En. Fucking. Skændsel.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GFH (30/04-2023 kl. 16:00)

    Hvor er det ringe.

    Man så bare skriften på væggen. Det virker alt for random og tilfældigt, hvad vi laver offensivt.

    Og så må vi bare konstaterer vi er elendige til straffespark generelt.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  2. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •