Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen efter 90 minutter?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder med 2+ mål (FCK går videre efter 90 min.)

    16 25.81%
  • FCK vinder med 1 mål (FCK går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    11 17.74%
  • FCK vinder med 1 mål (FCN går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    8 12.90%
  • Uafgjort (FCN går videre efter 90 minutter)

    13 20.97%
  • FCN vinder (FCN går videre efter 90 minutter)

    14 22.58%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men der er bare ikke så meget “nyt” at prøve - dertil er for mange spillere ikke til rådighed.
    Tror desuden som sagt ikke der bliver roteret voldsomt meget inden så vigtigt et kampprogram.
    Der er da flere ting, man kan prøve:

    - Roony på højre kant.
    - Larsson på toppen (så Haraldsson forhåbentlig kan komme i gang igen længere tilbage).
    - Clem på 6'eren (og dermed eksempelvis Falk længere fremme).
    - Christian Sørensen på venstre back (og dermed Jelert i den rigtige side).

    Om det så sker er en anden sag - men igen-igen-igen, jeg prøver ikke at forudsige, hvad Neestrup vil gøre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Ud med Lund - han har lavet 3 kæmpe fejl indtil videre...

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Ud med Lund - han har lavet 3 kæmpe fejl indtil videre...
    Det forsvarsspil Lund har leveret de første 10 min er noget er det værste jeg nogensinde har set og det mildt sagt.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det forsvarsspil Lund har leveret de første 10 min er noget er det værste jeg nogensinde har set og det mildt sagt.
    Ja, lugter det ikke snart af en Diks starter (altså i Suppen)?

    Lund har været skidt i mange kampe efterhånden, og jeg er ret sikkert på Diks vil performe bedre end ham på CB pt.
    Der skal virkelig ikke meget til.

    Zan

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Men stor ros til FCN for rent faktisk at ville spille fodbold ;-)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Hvis ikke Lund bytter med Vavro i pausen, så skuffer Nees mig godt nok vanvittigt meget
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, lugter det ikke snart af en Diks starter (altså i Suppen)?

    Lund har været skidt i mange kampe efterhånden, og jeg er ret sikkert på Diks vil performe bedre end ham på CB pt.
    Der skal virkelig ikke meget til.

    Zan
    Det MÅ det gøre.. Én ting er, at Lund længe har lignet en veteran-spiller i sin fysiske fremtoning, men Diks har været decideret fremragende i de første 45 i dag.. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Vavro og Diks spiller sæsonen færdig sammen, medmindre en af dem bliver skadet eller får karantæne. Og selv i det tilfælde, ville jeg overveje en anden end Lund derinde. Godt nok har Lund aldrig været synderligt eksplosiv, men den måde han bevæger sig på i øjeblikket er altså helt vild for så ung en spiller. Gad vide om han rent faktisk er skadet og prøver at bide smerterne i sig.. Hans bevægelser virker sindsygt låste og han er konstant bagud i tanke og handling.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #23
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Hvor er det en fornøjelse, at se Clem spille sekser. Han holder på bolden når det er nødvendigt, fordeler den køligt rundt og roder sig ikke ind i problemer, som Falk ofte en tendens til.
    Og Falk er meget bedre længere fremme.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hvis ikke Lund bytter med Vavro i pausen, så skuffer Nees mig godt nok vanvittigt meget
    Lund spillede sig rent faktisk op og eftersom han har karantæne, så skal han spille hele kampen. Det var en helt håbløs start (sidder på familietribunen og kunne følge det fra tæt hold), men han blev ved med at få bolden lg har spillet sig op… skal nok gå

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Dijks ny CB’er i fremtiden? Har gang i en fejlfri kamp! God på hovedet, både defensivt og offensivt. Hurtig og nærkampsstærk. Jeg tror han skal tage den position til sig og forsøge og vokse i den.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Men vi slipper ikke fra Farum med et clean sheet. Det kan jeg godt love jer for.

    Håber vores angreb er ligeså skarpt mandag…

    Zan

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Det er helt vildt, som forsvaret pludseligt sejler.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Hvor er det en fornøjelse, at se Clem spille sekser. Han holder på bolden når det er nødvendigt, fordeler den køligt rundt og roder sig ikke ind i problemer, som Falk ofte en tendens til.
    Og Falk er meget bedre længere fremme.
    Enig, meget snak om Bidstrup. Kan godt være han er 5-10% bedre lige nu, men vil meget hellere have Clem får 10-15 kampe, så jeg sikker på han er en bedre 6’er. Potientialet er kæmpe stort!

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Vi viser et skræmmende lavt niveau til tider. Heldigvis er FCN’s forsvar heller ikke just dirkesikkert, men så er der jo Viborg…

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi viser et skræmmende lavt niveau til tider. Heldigvis er FCN’s forsvar heller ikke just dirkesikkert, men så er der jo Viborg…
    Det kan sgu både blive en dreng eller pige på Mandag.

    Jeg tror jeg har været en af Diks skarpeste kritiker, men ros skal manden have på den CB position, fordi på kanten har han været elendige jeg ved ikke, hvor længe.

    Jeg havde ikke troet jeg skulle sige det, men jeg er mere tryg ved Diks end Lund. Fodbold er sgu underligt :)

    P.S
    FALK må gerne stoppe sine fesne kattepotte puf til bolden som modstanderne opsnapper. Det er efterhånden tit det sker.

  28. De følgende 10 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 09:17
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •