Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen efter 90 minutter?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder med 2+ mål (FCK går videre efter 90 min.)

    16 25.81%
  • FCK vinder med 1 mål (FCK går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    11 17.74%
  • FCK vinder med 1 mål (FCN går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    8 12.90%
  • Uafgjort (FCN går videre efter 90 minutter)

    13 20.97%
  • FCN vinder (FCN går videre efter 90 minutter)

    14 22.58%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Skal måske også med at Kehlet virker til rent faktisk at ende med at dømme den ude i første omgang, han dømmer målspark i stedet for hjørne efter Grabara redder den.
    Det er svært at sige, hvad han dømmer her. Umiddelbart ser det ud til, at han først dømmer bolden ude efter Grabaras redning, som han i så fald bare overser. Og med alle de FCN advarsler han og hans makker også overså, så vil det da ikke undre mig, hvis det var tilfældet.....

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det er godt nok sjovt hvor forskelligt man kan se en kamp. Jeg var voldsomt imponeret af ham i går. Kæmpe løbepensum, fordeler bolden godt, kommer i vejen for meget og så er han i forhold til sin statur ret stærk. Min største anke er nok, at jeg ikke ser ham som ene 6'er, for det tror jeg simpelthen ikke han er defensivt stærk nok til, men så skal han spille 8'er. I sine 41 kampe for FCN har han dog scoret 0 mål og lavet 0 assists. Kan vi leve med en 8'er, der er så lidt involveret i mål?
    Svaret er imo nej omkring en 8'er - i hvert fald ikke som vi spiller nu, hvor 8'erne skal byde ind med tilstedeværelse i feltet, assist og mål. Skal han herind, så skal han imo spille 6'er og det ved jeg ærligt talt ikke, om han helt er god nok til. Jeg er glad for en type som Clem på den plads, som er meget disciplineret i sin positionering og i at dække huller, imens Bidstrup måske lidt mere er en Zeca-type (uden ellers at sammenligne) eller Lerager (uden mål og hovedspil), som dækker kæmpe rum, men som også efterlader huller foran forsvaret. Selvom han er en glimrende spiller, har FCK baggrund etc, så synes jeg ikke, at han passer ret godt ind på holdet, som vi spiller nu.

    Jeg kan også stadig være i tvivl om, hvorvidt han har niveauet til international fodbold. Jeg så ikke kampen i Farum, men i de to kampe i Farum, så har han være i problemer i begge kampe, når han skulle hjælpe med det defensive arbejde vs Daramy. Daramy er god, men det bekymrer mig (i hvert fald hvis vi henter ham), hvor udtalt hans (og Villadsens) problemer har været selv to mod én.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er svært at sige, hvad han dømmer her. Umiddelbart ser det ud til, at han først dømmer bolden ude efter Grabaras redning, som han i så fald bare overser. Og med alle de FCN advarsler han og hans makker også overså, så vil det da ikke undre mig, hvis det var tilfældet.....
    Var dommerne så dårlige igår? Var det ikke bare ret gennemsnitlig lort? Jeg synes Kehlet og Krog var en markant forbedring fra Putros i derbyet. Med Kehlet ved man hvad man får, det passer ok når vi spiller mod FCN.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Hehe så kender vi Marcondes igen - https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-n...-gang-i-parken

    Lige som man troede Drengen var ved at blive voksen.

    Seriøst hadet til ham vil ingen ende tage.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Var dommerne så dårlige igår? Var det ikke bare ret gennemsnitlig lort? Jeg synes Kehlet og Krog var en markant forbedring fra Putros i derbyet. Med Kehlet ved man hvad man får, det passer ok når vi spiller mod FCN.
    Nej det var de måske ikke. Men det er frustrerende, at modstanderne ikke får de advarsler som de bør. Og det gælder både i går og mod BIF.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det var de måske ikke. Men det er frustrerende, at modstanderne ikke får de advarsler som de bør. Og det gælder både i går og mod BIF.
    Det er muligt, ikke desto mindre fik Kehlet retmæssigt advaret de to forsvarsgenier i hver ende, hvilket var nok til at begge hold skiftede dem i pausen. Der var selvfølgelig andre grunde til at skifte Lund, men han var et omvandrende rødt kort waiting to happen. Det sammen galt Nagolo. Og det tog begge trænere konsekvensen af i pausen. Det er for mig et tegn på en dommer der havde ok styr på kampen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Jeg synes vi skal bruge et øjeblik på at hylde Diks for kampen i går. Jeg synes simpelthen han spiller sin bedste kamp siden han bragede igennem. Langt bedre end jeg havde forventet, og holder han det niveau sæsonen ud, så har Neestrup bestemt fundet sin løsning i forsvaret.

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Hvorfor var det lige der blev skiftet dommer?

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvorfor var det lige der blev skiftet dommer?
    Kehlet fik sidestik

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvorfor var det lige der blev skiftet dommer?
    Det kan man læse her: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol.../9750846?ilc=c
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det var de måske ikke. Men det er frustrerende, at modstanderne ikke får de advarsler som de bør. Og det gælder både i går og mod BIF.
    Helt enig. Helt håbløst er det, når Lund får gult kort for at begå straffespark på kanten af feltet, mens Bidstrup ikke får gult for samme aktion.

    Deruover burde Nagalo have fået kort nok til et helt spil Røvhul! Han burde have fået sit første gule kort allerede, da han fik en henstilling (sammen med en FCK'er jeg ikke husker hvem var). Da han havde fået den begyndte han kraftigt at gestikulere mod Kehlet igen og råbe op. Så skal advarslen dælme falde, når man lige har fået en henstilling 2 sekunder før. Og selvfølgelig skulle han have været advaret for den håbløse filmsituation som dommeren desværre faldt for.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Helt enig. Helt håbløst er det, når Lund får gult kort for at begå straffespark på kanten af feltet, mens Bidstrup ikke får gult for samme aktion.
    Lige den synes jeg nu ikke er så mærkelig. Nuamah havde haft en kæmpe målchance, hvis han ikke var blevet fældet af Lund. Det havde Daramy ikke, da han blev fældet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg blev derimod glad. Ingen hellighed, ingen pral, ingen low blows, bare en stille og rolig konstatering af at FCN måske ikke var så hellige som de går og siger.
    Jeg synes ikke det kunne have været håndteret bedre.
    Helt enig. Og samtidig hverken bør eller kan han jo garantere, at vores spillere aldrig kommer til at gøre noget usportsligt. Det kan nu engang ske i kampens hede, og det er sket før. Men lad være med at være frelst samtidig.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvorfor var det lige der blev skiftet dommer?
    Han kunne ikke fløjte i modvind...

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Han vinder lige et par point for nedstående udtalelse:

    Kehlet ville naturligvis meget gerne være blevet på banen, men der var ikke noget at gøre.

    - Jeg var så træt af at skulle udgå, fordi det var en virkelig fed kamp.

    - Det er ikke hver dag, at der er pokalsemifinaler i så fed en kulisse og så en kamp, hvor de spillede helt vild god fodbold.
    Det kan jeg sgu godt lide.
    Sidst redigeret af djurlander : 05.05.23 kl. 20:57
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 09:17
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •