Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen efter 90 minutter?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder med 2+ mål (FCK går videre efter 90 min.)

    16 25.81%
  • FCK vinder med 1 mål (FCK går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    11 17.74%
  • FCK vinder med 1 mål (FCN går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    8 12.90%
  • Uafgjort (FCN går videre efter 90 minutter)

    13 20.97%
  • FCN vinder (FCN går videre efter 90 minutter)

    14 22.58%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Enig, meget snak om Bidstrup. Kan godt være han er 5-10% bedre lige nu, men vil meget hellere have Clem får 10-15 kampe, så jeg sikker på han er en bedre 6’er. Potientialet er kæmpe stort!
    Der er én altafgørende forskel på de to, og det er fysikken.. Clem’s fysiske formåen er desværre langt fra top-superligaklasse.. Han er noget langsom, og så holder han ikke til mere end 60 min i højt tempo, før der er “bly” i stængerne.. At Clem gik så kold kostede i hvert fald den ene FCN scoring og han var også impliceret i deres 2-4 reducering. Men potentialet er kæmpestort, for han er iskold, fremragende på bolden og ikke mindst super spil-intelligent. Skal han nogensinde bliver en 6’er på internationalt niveau, ja så er han nødt til at bygge rigtig meget på rent fysisk. Og der er Bidstrup allerede nu. De to ville supplere hinanden fint! Vi kan i hvert fald ikke gå igennem en ny sæson med kun Clem som reel 6’er.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og der er Bidstrup allerede nu. De to ville supplere hinanden fint! Vi kan i hvert fald ikke gå igennem en ny sæson med kun Clem som reel 6’er.
    Der kan ikke være nogen tvivl længere. Vi skal 100 % gå efter Bidstrup. Det er jo ikke bare i enkelte kampe han spiller godt. Han har lunger som en Okse og fysisk stærk gennem en hel kamp. Fantastisk begge veje.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Første halvleg var knap begyndt før den første store fejl og store chance opstod. Halvlegen forløb herefter i fint tempo, men med en del afgørende fejl. Spillemæssigt virkede vi langt mere oplagte end mod Brøndby, men samtidig var det også et FCN hold, der gerne ville frem på banen og pressede højt og derfor også efterlod meget plads bag der forreste pres. Især på kanterne fandt vi fint med plads, hvilket også kostede FCN dyrt. De var selvfølgelig tæt på at kunne drage fordel af det høje pres, men generelt havde vi fint styr på det. Derudover fungerede det umiddelbart bedre med Clem som 6’er.

    Anden halvleg fortsatte med samme tvivlsomme forsvarsspil fra begge mandskaber og demonstrerede også vores defensive udfordringer, da der igen blev lukket et mål ind på en dødbold. Om ikke andet blev det i den grad seværdigt med masser af scoringer og også fin intensitet uden det blev groft spillet. Til gengæld så vi igen, at vi er stærkt afhængige af vores venstre kant og selvom spillet her var rigtig godt, så kunne det være godt også at have lidt flere strenge at spille på. Kampen bølgede meget frem og tilbage og det der var interessant var da FCN skiftede ud og lagde deres spil lidt om. Det tog os lidt tid at lure dem og det brændte også på et par gange.

    Grabara stod igen en fin kamp med vigtige aktioner.

    Jelert spillede ikke ligefrem sin bedste kamp. Havde et par fejl i defensiven og bød ikke ind med det store fremadrettet.
    Lund startede forfærdeligt og det blev kun værre da han begik et straffespark. Blev med rette udskiftet i halvlegen.
    Diks spillede derimod ganske fint på sin uvante plads.
    Sørensen gjorde det rigtig godt i første halvleg, men var mere ’afdæmpet’ i anden halvleg selvom han stadig kom frem til gode aktioner.

    Falk leverede ikke sin bedste kamp og jeg synes ikke han fik bidraget nok selvom han var rykket længere frem.
    Clem gjorde det godt indtil han løb tør for kræfter. Jeg synes det lykkedes os at spille mere direkte, men det kan også skyldes FCNs pres.
    Claesson stjal rampelyset da han igen blev afgørende i feltet. Derudover fungerede han fint i opspillet.

    Larsson kom på måltavlen og havde enkelte gode aktioner, men ellers var højre side mere eller mindre død.
    Haraldsson spiller en stærk kamp, men havde for svært ved at blive farlig. Var god i kombinationsspillet og også når han trak længere ned i banen.
    Daramy var i min optik banens bedste. Nok scorede Claesson to mål, men jeg vil alligevel vove den påstand, at vi ikke var kommet frem til ret meget uden ham og han var da også involveret i de fleste scoringer.

    Kampens dommere gjorde det fint, men overså afgørende aktioner, som VAR fangede. Særligt straffesparket på Daramy var uhyre tydeligt. Ellers synes jeg linjen passede fint til kampens tempo og intensitet. Jeg har altid svært ved at klandre dommerne når spillerne filmer og de gjorde Nagalo i den grad (og spillede i øvrigt en elendig halvleg). Derudover savnede jeg en advarsel til Bidstrup, men i forhold til hvad vi ellers er vidne til synes jeg det var fint. Til gengæld ved jeg ikke hvad linjedommeren laver, når dommeren dømmer straffespark – hvorfor i alverden holdes der ikke øje med at spillerne ikke ødelægger straffesparkspletten (og det havde i øvrigt været hans anden advarsel, hvilket havde betydet karantæne mod os på mandag!)?

    Det var i hvert fald meget godt at få startet offensiven op igen, særligt fordi vi også så meget godt spil. Defensiven halter fortsat noget efter. Det skal nok blive spændende på mandag og det virkede da også til, at der var stor bitterhed hos FCN til sidst, så mon ikke de vil bringe et lignende pres igen (men mon ikke, at de holder Bidstrup lidt længere tilbage og ikke smider ham så langt frem igen?)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Jeg vil gerne fremhæve Larsson igen. God kamp. Bringer energi og udviser vilje. Det er tiltrængt og kærkommen.

    Og så til det vigtigste: Finale!!!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Da Nees bliver interviewet vedr. den usympatiske og ikke mindst usportslige optræden fra særligt nr. 6 fra FCN synes jeg virkelig han fejler.
    Han får sagt at han ikke ved om en fck-spiller kunne finde på at gøre noget lignende … og så siger han endda - efter at have skudt på FCN - at FCN med deres optræden ikke er bedre end fck. Av av

    Jeg havde håbet han havde håndteret den bedre … og jeg havde ønsket at han havde svaret at “ingen i FCK opfører sig sådan så længe han er træner” (eller noget i den dur).
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det kan sgu både blive en dreng eller pige på Mandag.

    Jeg tror jeg har været en af Diks skarpeste kritiker, men ros skal manden have på den CB position, fordi på kanten har han været elendige jeg ved ikke, hvor længe.

    Jeg havde ikke troet jeg skulle sige det, men jeg er mere tryg ved Diks end Lund. Fodbold er sgu underligt :)

    P.S
    FALK må gerne stoppe sine fesne kattepotte puf til bolden som modstanderne opsnapper. Det er efterhånden tit det sker.
    Nu skal man passe på, men håber og tror at Neestrup fik øjnene op får at vi har brug for mere kvalitet på bolden offensivt. Det fik vi med Falk på 8’er og Clem på 6’eren. Det tror og håber jeg at han holder fast i. Så kan det godt være vi sejler lidt defensivt, men vi kan omvendt også score 7-8 mål mod vores direkte konkurrent. Så de sejler mindst lige så meget.

    Jeg glæder mig allerede til mandag!!!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    - Forfærdelig start af Lund, men trods alt fint han bliver ved med at tilbyde sig og han spillede sig også en smule op
    - rigtig stærk kamp af Claesson. Klart MoM
    - Daramy gik død efter 60 min og jeg savnede at han blev skiftet ud. Vi har virkelig brug for ham i slutspurten i suppen og han stod meget still/dårlige tilbageløb
    - Larsson spiller en fin kamp og jeg vil gerne se meget mere til ham
    - at dommeren ikke kan se det straffe til Daramy er virkelig håbløst. Han står i den perfekte vinkel og ret tæt på, det var så tydeligt et straffespark
    - sidst men ikke mindst, Diks er tæt på at være MoM. Han spiller med rigtig meget kølighed og er god på hovedet, jeg var virkelig imponeret

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Clem har niveau til Champions league. Det har han vist. Han er 19 år. Han skal bare starte den 6er og vi skal ikke købe Bistrup. Vi ser bistrups top niveau idag. Clem er længder fra sit top niveau om 4-6 år. Der er Clem heller ikke i klubben længere, tilgengæld burde vi få på den gode side af 100 mio for ham.

    Det var en fornøjelse at se Clem spille de første 55 min idag, og det er ham der har manglet den sidste måneds tid.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    En del opløftende præstationer og mega vigtigt mentalt, at vi går videre og får sat FCN på plads. 1. halvleg er virkelig godt gennemført og det er næsten kun Lunds første 10-15 min, som trækker ned i de store billede. Heldigvis havde Nagalo en lige så dårlig dag og koster et par mål.
    I 2. halvleg går vi desværre i stå ved 4-1 og lukker FCN ind med to lette mål. Det nytter ikke noget, at vi stopper med at spille fodbold på den måde.

    Dejligt at Claesson var tilbage som profil og stor kamp af Diks. Han spiller med stor risiko (ligner lidt en tidlig uskolet Vavro), men kommer godt ud af det hele i dag. Nu skal vi ride videre på bølgen og sætte FCN på plads mandag. De må have lidt tunge ben.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Clem har niveau til Champions league. Det har han vist. Han er 19 år. Han skal bare starte den 6er og vi skal ikke købe Bistrup. Vi ser bistrups top niveau idag. Clem er længder fra sit top niveau om 4-6 år. Der er Clem heller ikke i klubben længere, tilgengæld burde vi få på den gode side af 100 mio for ham.

    Det var en fornøjelse at se Clem spille de første 55 min idag, og det er ham der har manglet den sidste måneds tid.
    jeg tænker ikke at Bidstrup skal erstatte Clem, men derimod Lerager.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det forsvarsspil Lund har leveret de første 10 min er noget er det værste jeg nogensinde har set og det mildt sagt.
    Hvor rangerer det i forhold til Antonsson vs Aberdeen? :)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En del opløftende præstationer og mega vigtigt mentalt, at vi går videre og får sat FCN på plads. 1. halvleg er virkelig godt gennemført og det er næsten kun Lunds første 10-15 min, som trækker ned i de store billede. Heldigvis havde Nagalo en lige så dårlig dag og koster et par mål.
    I 2. halvleg går vi desværre i stå ved 4-1 og lukker FCN ind med to lette mål. Det nytter ikke noget, at vi stopper med at spille fodbold på den måde.

    Dejligt at Claesson var tilbage som profil og stor kamp af Diks. Han spiller med stor risiko (ligner lidt en tidlig uskolet Vavro), men kommer godt ud af det hele i dag. Nu skal vi ride videre på bølgen og sætte FCN på plads mandag. De må have lidt tunge ben.
    Synes godt nok også at vores ben så tunge ud de sidste 15 minutter.
    Men satser på det i aften har givet så stort et moralsk boost at vi får ekstra energi på mandag. Sikke en matchbold vi kan give os selv med en sejr i Farum

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Jeg synes egentlig også, at stemningen fortjener ros. I dag får vi lagt langt større pres på dommer og modstander end i søndags, hvilket var vigtigt. Håber en lignende støtte vil ske i Farum.
    Nagalo må have mareridt i nat ovenpå indsats og piften.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Jeg håber bare, at vi tager det momentum, som sejren har givet, med os til Farum, og vi kan hente en sejr der. Vinder vi der, så tror jeg at FCN knækker i resten af sæsonen, og så er det AGF og Viborg, vi skal bekymre os om i resten af sæsonen, hvad angår guldjagten.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hvor rangerer det i forhold til Antonsson vs Aberdeen? :)
    Hedder den skala ikke Lüftner vs. Atletico Madrid nu?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 09:17
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •