Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen efter 90 minutter?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder med 2+ mål (FCK går videre efter 90 min.)

    16 25.81%
  • FCK vinder med 1 mål (FCK går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    11 17.74%
  • FCK vinder med 1 mål (FCN går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    8 12.90%
  • Uafgjort (FCN går videre efter 90 minutter)

    13 20.97%
  • FCN vinder (FCN går videre efter 90 minutter)

    14 22.58%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der kan ikke være nogen tvivl længere. Vi skal 100 % gå efter Bidstrup. Det er jo ikke bare i enkelte kampe han spiller godt. Han har lunger som en Okse og fysisk stærk gennem en hel kamp. Fantastisk begge veje.
    Det er efter min mening bare ikke en type spiller som står øverst på ønskelisten pt. Der er 3-4-5 andre positioner som er langt mere presserende lige nu. Desuden kan der komme bud på Grabara, Jelert og Haraldsson til sommer.

    Han er bestemt god, men nej tak.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Der kunne godt komme en batalje mellem de to på mandag..
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ed-ham/9750076

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Da Nees bliver interviewet vedr. den usympatiske og ikke mindst usportslige optræden fra særligt nr. 6 fra FCN synes jeg virkelig han fejler.
    Han får sagt at han ikke ved om en fck-spiller kunne finde på at gøre noget lignende … og så siger han endda - efter at have skudt på FCN - at FCN med deres optræden ikke er bedre end fck. Av av

    Jeg havde håbet han havde håndteret den bedre … og jeg havde ønsket at han havde svaret at “ingen i FCK opfører sig sådan så længe han er træner” (eller noget i den dur).
    Sådan noget bør give en spilledag karantæne eller som minimum nogle strafpoint. Det er et direkte forsøg på snyd, så når man kan give Ankersen en straf for hans reaktion på at blive slagtet i Aarhus, så bør sådan noget svineri også have en konsekvens. Men det sker nok ikke med ligaens kæledægger...
    Generelt er den klub bare gennem ucharmerende. Udadtil altid bedrevidende - vores måde er den rigtige måde. På banen den slags tricks, derudover svanen død igen og igen med mindste berøring, piver til dommeren og så Marcondes....gud hvor jeg dog hader fcn og Marcondes.


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    I øvrigt en fuldstændig vanvittig situation i 1 halveg på vores mållinje, hvor alle spillere fra begge hold først stopper med at spille, men pludselig går det op for FCN at bolden stadig er i spil og de får en store chance.

    Det kan jeg ikke mindes at have oplevet før. Men derover jo nok i sådan en tjubang kamp som den her at sådan noget kan forekomme.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Jeg er lidt træt af at vi skal møde Aab i finalen. Jeg tror det havde været nemmere mod silkeborg.
    Aab kan redde sæsonen med den ene kamp, og vil kunne spille forholdsvis frit.
    Måske er det minderne fra 2014 der stadig gør avs.

    Der bliver også rift om pladserne, da Aab snildt stiller med 10-15000 mand.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det er efter min mening bare ikke en type spiller som står øverst på ønskelisten pt. Der er 3-4-5 andre positioner som er langt mere presserende lige nu. Desuden kan der komme bud på Grabara, Jelert og Haraldsson til sommer.

    Han er bestemt god, men nej tak.
    Er der mere presserende positioner end 6’eren? Det er jeg ikke enig i.. Den, og så en kantspiller for Daramy samt en angriber, det må være absolut 1. prioriteter. Hvis vi så sælger spillere, så kan der selvfølgelig blive behov for yderligere tilgange, men vi kommer simpelthen ikke udenom en ny 6’er til sommer.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I øvrigt en fuldstændig vanvittig situation i 1 halveg på vores mållinje, hvor alle spillere fra begge hold først stopper med at spille, men pludselig går det op for FCN at bolden stadig er i spil og de får en store chance.

    Det kan jeg ikke mindes at have oplevet før. Men derover jo nok i sådan en tjubang kamp som den her at sådan noget kan forekomme.
    Det ses ofte fra U10 og nedad - det var godt nok håbløst. Jeg er godt nok også trætte af alle de manglende kort til FCN i den kamp

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Der blev givet nogle rigtig fine svar i kampen, især med henblik på de sidste kampe.

    Falk og Clem skal spille samtidig.

    Diks er en gave til midterforsvaret, og pt. vores bedste mand på den position.

    Jelert er højre back.

    Jordan har nu sat sig på højrekanten.

    Bidstrup er overvurderet og på ingen måde værd at sprænge banken for.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Da Nees bliver interviewet vedr. den usympatiske og ikke mindst usportslige optræden fra særligt nr. 6 fra FCN synes jeg virkelig han fejler.
    Han får sagt at han ikke ved om en fck-spiller kunne finde på at gøre noget lignende … og så siger han endda - efter at have skudt på FCN - at FCN med deres optræden ikke er bedre end fck. Av av

    Jeg havde håbet han havde håndteret den bedre … og jeg havde ønsket at han havde svaret at “ingen i FCK opfører sig sådan så længe han er træner” (eller noget i den dur).
    Jeg blev derimod glad. Ingen hellighed, ingen pral, ingen low blows, bare en stille og rolig konstatering af at FCN måske ikke var så hellige som de går og siger.
    Jeg synes ikke det kunne have været håndteret bedre.


  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sådan noget bør give en spilledag karantæne eller som minimum nogle strafpoint. Det er et direkte forsøg på snyd, så når man kan give Ankersen en straf for hans reaktion på at blive slagtet i Aarhus, så bør sådan noget svineri også have en konsekvens. Men det sker nok ikke med ligaens kæledægger...
    Generelt er den klub bare gennem ucharmerende. Udadtil altid bedrevidende - vores måde er den rigtige måde. På banen den slags tricks, derudover svanen død igen og igen med mindste berøring, piver til dommeren og så Marcondes....gud hvor jeg dog hader fcn og Marcondes.
    Hvad er det for en situation, I snakker om? Jeg overså åbenbart noget fra Nedre C.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad er det for en situation, I snakker om? Jeg overså åbenbart noget fra Nedre C.
    Fcn spilleren stod og tværede foden rundt på straffesparkspletten inden vi skulle sparke. Ligesom Bøf gjorde det i søndags.

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fcn spilleren stod og tværede foden rundt på straffesparkspletten inden vi skulle sparke. Ligesom Bøf gjorde det i søndags.
    Ah, det så jeg slet ikke. Det bør vi da indberette.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Bidstrup er overvurderet og på ingen måde værd at sprænge banken for.
    Det er godt nok sjovt hvor forskelligt man kan se en kamp. Jeg var voldsomt imponeret af ham i går. Kæmpe løbepensum, fordeler bolden godt, kommer i vejen for meget og så er han i forhold til sin statur ret stærk. Min største anke er nok, at jeg ikke ser ham som ene 6'er, for det tror jeg simpelthen ikke han er defensivt stærk nok til, men så skal han spille 8'er. I sine 41 kampe for FCN har han dog scoret 0 mål og lavet 0 assists. Kan vi leve med en 8'er, der er så lidt involveret i mål?

    Han er vel lidt samme case som Falk, der nok var røget for rigtig mange penge, hvis han scorede nogle flere mål. Men jeg kan godt lide Bidstrup, han er lidt en blanding af Falk og Clem. Ikke lige så god offensivt som Falk og synes Clem ser lidt stærkere ud defensivt, men jeg kan godt se ham vokse sig stor i København og blive sendt afsted om 2-3 år. Men sprænge banken skal vi næppe, men det har også en værdi med en spiller der kender ligaen og har bevist, at han kan følge med tempoet. Jeg synes jo tit spillerne vi henter simpelthen ikke kan følge med tempo og fysik i Superligaen.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det ses ofte fra U10 og nedad - det var godt nok håbløst. Jeg er godt nok også trætte af alle de manglende kort til FCN i den kamp
    For lige at forsvare spillerne lidt, så tror jeg spillernes opførsel handler om den måde Kehlet opførte sig på. Udover et manglende fløjt så løb og gestikulerede han på en måde, hvor spillerne "snydes" til at tro, at den er ude. Og det galt begge hold. Jeg kigger altid på dommeren i den slags situationer på stadion og jeg var også 100% sikker på, at bolden var ude pga den måde Kehlet opførte sig på.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #60
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/05-2023 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    For lige at forsvare spillerne lidt, så tror jeg spillernes opførsel handler om den måde Kehlet opførte sig på. Udover et manglende fløjt så løb og gestikulerede han på en måde, hvor spillerne "snydes" til at tro, at den er ude. Og det galt begge hold. Jeg kigger altid på dommeren i den slags situationer på stadion og jeg var også 100% sikker på, at bolden var ude pga den måde Kehlet opførte sig på.
    Skal måske også med at Kehlet virker til rent faktisk at ende med at dømme den ude i første omgang, han dømmer målspark i stedet for hjørne efter Grabara redder den.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 09:17
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •