Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    15 35.71%
  • Uafgjort

    12 28.57%
  • FCK vinder

    15 35.71%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 101

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    På stranden forhåbentlig ...
    I helvede håber jeg!

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Farvel mesterskab
    Mangler vi bare at Vavro er ude resten af sæsonen pga. sin skade.

    Hold kæft jeg er skuffet. At en Falk ikke træder mere i karakter i sådan en vigtig kamp.

    Jeg var ellers optimistisk inden kampen, men her efter kampen, med tanke på skader og karantæner tjaaa så tror jeg hellere ikke på det længere.

    Ness får en Frisk ny sæson på at skaffe guldet, ellers må han også ud af vagten.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Klart nederlag, karantæne til Diks, Vavro og Hakon. Vi er vist tæt på ude af guldkampen.

    Forøvrigt rimelig vildt, at FCN undgår advarsler bortset fra Svensson til sidst
    Nuahma der flæsker Haraldson og efterfølgende sparker bolden væk. Fik end ikke et enkelt gult.......
    Fagihr og Diomande der stopper igangsætning af frispark og Diks ender med at få gult som den eneste (dog fortjent).
    Han er en at de dårligste dommere hvilket ikke siger så lidt.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Jeg er med på at der hverken er meget klasse eller storhed over det her, men FCN var 12 mand på banen i +30 sek i første halvleg. Bayern havde en sag tidligere hvor de i forbindelse med en indskiftning spillede med 12 mand i 20 sek inden det blev opdaget. Dengang tog det tyske forbund sagen op, men endte med at lade den falde da det primært var dommerens fejl. Her er det ene og alene FCN og vores allesammens yndling Marcondes fejl. Jeg ved godt at det ingen indvirkning på spillet havde og jeg kender ikke til reglerne på området, men skal den ikke forfølges alene fordi det er i aktionærernes interesse (mesterskab=cl kval)?
    https://twitter.com/Hildadk/status/1...KqQxRdwqQ&s=19

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Jeg synes vi spiller en meget uintelligent kamp og det hele starter med en rystende usikker defensiv, som forplanter sig til hele holdet. Vi har ganske enkelt ikke nok kvalitet i vores 4-back kæde, og selvom Clem er fantastisk på bolden, så gør det altså for ondt, at han er så ringe defensivt som han er. Når vi så samtidig får CS ind, som nærmest nægter at forsvare, så bliver fundamentet alt for skrøbeligt, og selv vores offensiv bliver dårligere, fordi defensiven sejler som den gør og skaber rystelser hele vejen op gennem holdet. Jeg mener ikke vi kan komme udenom en klasse CB og et bolværk til 6’eren i sommerens vindue. Og selvfølgelig også en VB. Uden de 3 defensive forstærkninger er dette her hold fortabt, uanset hvor mange offensive stjerner vi skulle få tilført.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    I helvede håber jeg!
    I Timbuktu kan vel gøre det?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Frygtelig kamp - fordi vi tabte og fordi den viser, hvor utilstrækkelige vi er.

    - Vi har kun en offensiv spiller, der kan trykke modstandernes backkæde (Daramy)
    - Vi har ni ubrugelige offensive spillere, af forskellige grunde, så PC har hentet for ca. 200 mio. i transfer plus tårnhøje lønomkostninger (hvad blev der af præstationskontrakter)
    - Vi har en træner, som mere og mere begynder at ligne en one-trick-pony. Han er out-smartened af samtlige sine kollegaer i superligaen.
    - Vi har en træner, hvis eneste transfer-ønske var at kunne bevare truppen. Derefter ødelægger en enkelt offensiv skade hele konceptet.
    - Vi har en fuldstændig uacceptabelt ringe sportsdirektør
    - Vi taber fuldt fortjent og det burde være blevet større

    Jeg kan godt huske kampen i torsdags, hvor jeg følte mig godt underholdt. Men taktisk, lignede det mere en U17-kamp der gik amok, end det lignede et hold der skal spille CL i august.

    Neestrup, træd i karakter; please og PC beklager, men jeg ønsker dig langt ud af klubben.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 08.05.23 kl. 20:53
    Goldbæks Højrefod


  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes vi spiller en meget uintelligent kamp og det hele starter med en rystende usikker defensiv, som forplanter sig til hele holdet. Vi har ganske enkelt ikke nok kvalitet i vores 4-back kæde, og selvom Clem er fantastisk på bolden, så gør det altså for ondt, at han er så ringe defensivt som han er. Når vi så samtidig får CS ind, som nærmest nægter at forsvare, så bliver fundamentet alt for skrøbeligt, og selv vores offensiv bliver dårligere, fordi defensiven sejler som den gør og skaber rystelser hele vejen op gennem holdet. Jeg mener ikke vi kan komme udenom en klasse CB og et bolværk til 6’eren i sommerens vindue. Og selvfølgelig også en VB. Uden de 3 defensive forstærkninger er dette her hold fortabt, uanset hvor mange offensive stjerner vi skulle få tilført.
    Enig - og tre mand til den forreste kæde. Samt 10 transfers den anden vej.
    Goldbæks Højrefod

  14. #39
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Men taktisk, lignede det mere en U17-kamp der gik amok, end det lignede et hold der skal spille CL i august..
    Skal FCK så heller ikke, så det er fint nok vi ikke bliver udstillet der.
    Spørgsmålet er vel reelt om ikke det hele smuldre nu, og vi kollapser totalt med en afklapsning på søndag.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes vi spiller en meget uintelligent kamp og det hele starter med en rystende usikker defensiv, som forplanter sig til hele holdet. Vi har ganske enkelt ikke nok kvalitet i vores 4-back kæde, og selvom Clem er fantastisk på bolden, så gør det altså for ondt, at han er så ringe defensivt som han er. Når vi så samtidig får CS ind, som nærmest nægter at forsvare, så bliver fundamentet alt for skrøbeligt, og selv vores offensiv bliver dårligere, fordi defensiven sejler som den gør og skaber rystelser hele vejen op gennem holdet. Jeg mener ikke vi kan komme udenom en klasse CB og et bolværk til 6’eren i sommerens vindue. Og selvfølgelig også en VB. Uden de 3 defensive forstærkninger er dette her hold fortabt, uanset hvor mange offensive stjerner vi skulle få tilført.
    Det jo korrekt, men vi kommer jo hellere ikke uden om at der trænger kvalitet i front og på kanterne.

    Det godt nok mange spillere der skal hentes. Og så kan vi jo bruge 1 sæson på at spille holdet sammen, før vi ser et udbytte.

    Kæft mand, tror vi går en hård tid i møde.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    I Timbuktu kan vel gøre det?
    Brøndby Strand

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Nu har jeg joket med det, men jeg bliver efterhånden nødt til at spørge i ramme alvor: Er der nogen, der ved, om der har været en konflikt med Roony? Det begynder at virke mærkværdigt, hvor langt han er fra spilletid i en tid, hvor offensiven (minus Daramy) i den grad er i krise.

    Og især i en kamp som den i dag virker det for mig helt uforståeligt, at han ikke engang bliver skiftet ind. Roony er vel den mest Farum-plastikbane-agtige spiller, vi har. Haraldsson har nu spillet 656 minutter uden at have sidste eller næstsidste fod på et mål. Larsson kan ramme målet for tiden, men bliver ikke brugt på 9'er-positionen, hvor han ellers formentlig er bedst. Goncalves er god på straffespark, men ellers er der langt mellem snapsene. For mig virker det oplagt at smide Larsson ind centralt og give Roony chancen på højre kant, men ikke engang undervejs i kampe, hvor vi er bagud, forsøger Neestrup det.

    Det ligner Ståle-stædighed gange 2, så er der mon sket noget i kulissen?
    Sidst redigeret af Garneren : 08.05.23 kl. 20:34
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Grabara:

    We get Outrunned, Outtackle, Outduelled by small Boys

    Citat Slut.

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Kæmpe hjerneblødning af Larsson også - det kunne have kostet et rødt kort langt tidligere i kampen.
    Vi skal simpelthen være for gode til sådan noget, synes det er pinligt. Også selvom spillet går imod os.

    Største idiotiske beslutning er dog Diks der trækker det røde kort, han vidst udemærket godt vi ville være uden Vavro til Derby på det tidspunkt af kampen…

    Farvel mesterskab - kæft hvor er det ringe…!!!!

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu har jeg joket med det, men jeg bliver efterhånden nødt til at spørge i ramme alvor: Er der nogen, der ved, om der har været en konflikt med Roony? Det begynder at virke mærkværdigt, hvor langt han er fra spilletid i en tid, hvor offensiven (minus Daramy) i den grad er i krise.

    Og især en kamp som den i dag virker det for mig helt uforståeligt, at han ikke engang bliver skiftet ind. Roony er vel den mest Farum-plastikbane-agtige spiller, vi har. Haraldsson har nu spillet 656 minutter uden at have sidste eller næstsidste fod på et mål. Larsson kan ramme målet for tiden, men bliver ikke brugt på 9'er-positionen, hvor han ellers formentlig er bedst. Goncalves er god på straffespark, men ellers er der langt mellem snapsene. For mig virker det oplagt at smide Larsson ind centralt og give Roony chancen på højre kant, men ikke engang undervejs i kampe, hvor vi er bagud, forsøger Neestrup det.

    Det ligner Ståle-stædighed gange 2, så er der mon sket noget i kulissen?
    Nees skal i hvert fald nu til at vise at han også er en god træner, når det ikke kører. Seneste 5 kampe er endt med 1 sejr, 1 uafgjort og 3 nederlag og holdet hænger slet slet ikke sammen. Vi spiller som en flok amatøre der trækker idiotiske kort og intet skaber og Nees holder stædigt fast i sine fejl.


    - Han bliver ved med at bruge Jelert på venstre
    - Han holder fast i offensive spillere som pt ikke levere
    - Han har udelukket Roony, Karamoko, Babacar, Mukairu. Ikke at jeg synes de 3 sidste er gode, men når vi nu ikke kan score i 3 ud af 5 kampe, sp må han jo forsøge med de angribere han nu engang har til rådighed.

    I sidste ende ligger problemet 100% hos PC. Jeg synes helt ærligt det udelukkende er hans skyld.

    Næste kamp må vi se hvad vores u21 forsvar kan. For vi bør vel starte med en og have en på bænken.


Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 06.05.23, 08:21
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •