Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    15 35.71%
  • Uafgjort

    12 28.57%
  • FCK vinder

    15 35.71%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 101 af 101

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da også en mulighed. Mit forslag kommer sig af, at jeg ville prøve at have vores hurtigste mand (Daramy) længst fremme (hvis planen var at stå meget defensivt), hvor han forøvrigt ikke behøver at tage alle de turene hjemad, ligesom jeg gerne vil have noget defensiv styrke og lidt erfaring på kanterne med Diogo og Jordan.
    Hvis vi parkerer bussen, tror jeg desværre ikke, Brøndby er så letsindige, at de lader sig overrumple af Daramy, ene mand. Det kræver nok, at vi kan sende lidt flere af sted over stepperne. Og så kunne det jo også bare være sjovt at se et af Europas største talenter i aktion igen, nu hvor vores offensiv er sløjere end et Linie 3-show.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Hvis FC spiller de 4 sidste kampe - som de sidste 5 - så slutter vi værre end vi begyndte sæsonen under Thorup. Og så ved jeg faktisk ikke, hvad Neestrup så reelt har gjort. Vi har haft en super stime, men spillet har reelt ikke været godt i 90 minutter på noget tidspunkt. Det er ikke kritik af Neestrup, men helt fritages for ansvar, det kan han ikke, da han jo mente truppen var rigelig god og derfor ikke behøvede forstærkninger.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Vi spiller ligeså naivt som under Thorup med manglende fleksibilitet og taktisk indsigt til at ændre et kampbillede, hvis vi kan se tingene ikke former sig som ventet… i går skulle vi efter 5 minutter have vendt diamanten og trukket Falk ned som 6’er ved siden af Clem og rykket Cleasson og Harald ned ved siden af hinanden mens Larsson skulle have spillet 9’er.. det havde lukket ned for deres midtbane som have fri bane mod målet på præcist samme måde som da Thorup var her…. Det er lidt som om vi er handlingslammet hvis plan A ikke fungerer…
    Very Nice

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Det er ikke kritik af Neestrup, men helt fritages for ansvar, det kan han ikke, da han jo mente truppen var rigelig god og derfor ikke behøvede forstærkninger.
    Neestrup skal da selvfølgelig have kritik. Mht truppen så hører det trods alt med til historien, at da vinduet lukkede havde vi (så vidt jeg husker) en frisk Kocholava og en frisk Cornelius. Og det er præcis på de pladser, at de helt store problemer er nu.

    Den sportslige ledelse må kigge grundigt på situationen og se, hvor fa'en det gik galt. Har vi virkelig bare været ufatteligt uheldige (vi har i forvejen Boile, Zeca mfl ude) eller hvad er der sket? Har PC og Neestrup bare overvurderet enkelte pladsers bredde eller har den fysiske- og lægestaben vurderet forkert omkring f.eks. Corners holdbarhed. Melder den stab Corner 100% fit, så henter man jo ikke en anden.
    Og hvad med den fysiske formåen pt? Vi ser i flere kampe slidte og trætte ud. Er vi i vores bestræbelser for at indhente FCN's forspring simpelthen toppet for tidligt fysisk og nu gået helt ned? Kører vi for hårde træningspas - eller for bløde?
    Et eller andet er der i hvert fald sket, når vi går fra at vinde et hav af kampe i træk til nu ikke at kunne slå nogen.

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis vi parkerer bussen, tror jeg desværre ikke, Brøndby er så letsindige, at de lader sig overrumple af Daramy, ene mand. Det kræver nok, at vi kan sende lidt flere af sted over stepperne. Og så kunne det jo også bare være sjovt at se et af Europas største talenter i aktion igen, nu hvor vores offensiv er sløjere end et Linie 3-show.
    Personligt tror jeg ikke vi har noget valg til denne kamp og komme med et defensivt udtryk. Måske ikke så massivt som BØF gjorde, men hvertfald defensivt. BØF kommer helt sikkert langt længere frem på banen overfor sit hjemmepublikum. Det skal vi da lukrer på, hvis vi vel og mærke så er dygtig på kontra.

    Hvis Ness spiller offensivt i denne kamp så taber vi stort, når vi mangler så rutineret forsvarsspillere. Vi skal for alt i verden stå kompakt og håbe på en smal sejre. Det er den eneste måde jeg kan se vi kommer helskindet ud af betonen på Søndag.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Personligt tror jeg ikke vi har noget valg til denne kamp og komme med et defensivt udtryk. Måske ikke så massivt som BØF gjorde, men hvertfald defensivt. BØF kommer helt sikkert langt længere frem på banen overfor sit hjemmepublikum. Det skal vi da lukrer på, hvis vi vel og mærke så er dygtig på kontra.

    Hvis Ness spiller offensivt i denne kamp så taber vi stort, når vi mangler så rutineret forsvarsspillere. Vi skal for alt i verden stå kompakt og håbe på en smal sejre. Det er den eneste måde jeg kan se vi kommer helskindet ud af betonen på Søndag.
    Men det er jo også det, jeg lægger op til. Busparkering med et par hurtige teknikere til forhåbentlig at give dem med kontrakæppen. Sagen er jo, at vi ikke kan nøjes med at spille til nul. Fadæsen i går (og i de foregående runder) betyder, at vi højst sandsynlig skal bruge tre point for at holde trit med FCN. Så lidt offensive muligheder er vi nødt til at have også.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    [QUOTE=k@sper;728014]Neestrup skal da selvfølgelig have kritik. Mht truppen så hører det trods alt med til historien, at da vinduet lukkede havde vi (så vidt jeg husker) en frisk Kocholava og en frisk Cornelius. Og det er præcis på de pladser, at de helt store problemer er nu.

    Du har selvfølgelig ret i, at Kocholavas skade var en bet og at Diks karantæne i går burde koste minimum en månedsløn i bøde. Lund har set småskadet ud længe og der er nu ham og ?Stamenic/Lerager? der stiller til start på søndag. Det er uheldigt.
    Selv med en frisk Cornelius synes jeg det er ærgerligt at en klub som FC ikke har en back-up på angriberposten for ikke at tale om VB.

  10. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    [QUOTE=MarBaar;728017]
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Neestrup skal da selvfølgelig have kritik. Mht truppen så hører det trods alt med til historien, at da vinduet lukkede havde vi (så vidt jeg husker) en frisk Kocholava og en frisk Cornelius. Og det er præcis på de pladser, at de helt store problemer er nu.

    Du har selvfølgelig ret i, at Kocholavas skade var en bet og at Diks karantæne i går burde koste minimum en månedsløn i bøde. Lund har set småskadet ud længe og der er nu ham og ?Stamenic/Lerager? der stiller til start på søndag. Det er uheldigt.
    Selv med en frisk Cornelius synes jeg det er ærgerligt at en klub som FC ikke har en back-up på angriberposten for ikke at tale om VB.
    Håber sgu at halvanden uges pause, til Lund, har gjort at han kan spille ubesværet i betonen.

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    [QUOTE=MarBaar;728017]
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Neestrup skal da selvfølgelig have kritik. Mht truppen så hører det trods alt med til historien, at da vinduet lukkede havde vi (så vidt jeg husker) en frisk Kocholava og en frisk Cornelius. Og det er præcis på de pladser, at de helt store problemer er nu.

    Du har selvfølgelig ret i, at Kocholavas skade var en bet og at Diks karantæne i går burde koste minimum en månedsløn i bøde. Lund har set småskadet ud længe og der er nu ham og ?Stamenic/Lerager? der stiller til start på søndag. Det er uheldigt.
    Selv med en frisk Cornelius synes jeg det er ærgerligt at en klub som FC ikke har en back-up på angriberposten for ikke at tale om VB.
    Det store problem er for mit vedkommende ikke om vi mangler midterforsvar eller venstre back, men at man går ind i forårssæsonen med 7 spillere til 4 positioner. Man ved det er positioner som får skrabet kort sammen. Man ved man har en khocolava og en Lund som har haft udfodringer med skader de sidste par år. Det er simpelhen for dårlig sportslig ledelse at ikke kunne sikre nok forsvarsspillere. Jeg siger ikke man skulle ud og købe en VB eller CB. Det skal være det rigtige, MEN de kunne nemt have lavet en leje aftale med en som idet mindste kunne dække af indtil man finder det rigtige køb her til sommer.

    Udfordringen er jo ikke forsvundet efter sommerferien. Man har en Boile som lige er kommet tilbage fra en lang knæskade. En Lund som haft en del skader de sidste par år. Samme med Khonolava. En Ankersen som man ikke helt rigtig tror på og nok bare stille og roligt blivere dårligere. En Sørensen man ikke kan spille imod hurtige kantspillere. Man har to sikre kort i forsvaret. Vavro og Jelert. Resten er en masse spørgsmålstegn.

    Midtbanen har nogle andre udfordringer. Der er simpelhen for mange af samme slags. Claesson, Haraldsson, Falk, Lerager, Isak er alle bedst på 8'er/10'er position og 4 af dem burde jo alle starte, hvis man startede helt fra 0. Man har så kun Clem som 6'er og her er så udfodringen at man skal finde en marker til ham som gør at han stadigvæk får spilletid, men også kan aflaste ham i de mange kampe der forhåbentligt kommer til efteråret.

    Wings mister vi Daramy og vi har så tilbage en række spillere som kan lidt på egen hånd, men ellers mest er relationsspillere. Vi mangler 1-2 wings som flere gange per kampe kan sætte sin mand.

    9'eren er helt væk. Fyldt med en masse lønkroner som man ikke får nytte af pga skader (Corner), ikke rigtigt vil bruge/ikke god nok (karamoko) eller allerede har afskrevet (Babacar).

    Truppen trænger voldsomt til en kraftig hovedrengøring. Det bør blive et voldsomt vindue, men frygter lidt at PC ikke kan finde ud af at rydde op og vi fortsætter i samme stil ind i efteråret.
    - Torben

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    #jagtenersatind #jagtenerbegyndt #såerderjagt eller hvad de skrive på fck.dk efter næste uges kamp :-)

  14. #101
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    #jagtenersatind #jagtenerbegyndt #såerderjagt eller hvad de skrive på fck.dk efter næste uges kamp :-)
    Fint hvis det er jagten på en ny sportsdirektør.


Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 06.05.23, 08:21
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •