Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    15 35.71%
  • Uafgjort

    12 28.57%
  • FCK vinder

    15 35.71%
Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 101

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja der kan være noget om det, men aligevel skal forskellen være så stor bare fordi man spiller på Plastik?. Da vi tabte 2-3 for nogle uger siden, syntes jeg vi spillede fint.

    Næ jeg tror det handler handler meget om taktik og at spillerne skal performe langt bedre. Det er jo alt fra aggressivitet, Nærkampe og ja "fart" pga. er også en parameter pga. banen dog ikke den eneste.

    Generelt syntes jeg bare ikke vi har et særligt stærkt hold sammenlignet med mange af de andre hold i Suppen for at være ærlig. Og det kan undre, nu hvor vores budget er så meget højere.
    Nej forskellen bør ikke være så stor, men banen er åbenlyst en medvirkende årsag. Ellers havde FCN næppe ført superligaen, samtidig med at de ikke har vundet en udekamp i et halvt år. Men den præmis kender vi og vi skal være meget bedre til at håndtere det.
    Og ja spillerne skal performe bedre. I dag var de rutinerede i Falk, Claesson, Ankersen, Jordan jo håbløse, imens Clem var bedre.

    Mht vores hold, så er vi lige nu nok en anelse farvede af dagens kamp. Det er trods alt samme hold, som for kort tid siden havde en stime af sejre og var ganske suveræne. Men holdet er slidt og alternativerne for tynde primært pga for mange skader på de forkerte positioner.
    Jeg tror ca 0% på guld nu, men tror bestemt stadig på fremtiden med vores sportslige setup.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Lortekamp igen. Ikke meget lykkedes og svære betingelser for Nestrup truppen taget i betragtning.

    Vi kan kun overraske nu. Leager må i midterforsvaret og så håbe på mirakler.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht vores hold, så er vi lige nu nok en anelse farvede af dagens kamp. Det er trods alt samme hold, som for kort tid siden havde en stime af sejre og var ganske suveræne.
    Jeg tror ikke, det kun er dagens kamp, folk er farvede af. Jeg tror, det er den nuværende stime på 4 point for 5 kampe og det faktum, at vi nu er det hold, der har gjort det dårligst i mesterskabsslutspillet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 17 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror ikke, det kun er dagens kamp, folk er farvede af. Jeg tror, det er den nuværende stime på 4 point for 5 kampe og det faktum, at vi nu er det hold, der har gjort det dårligst i mesterskabsslutspillet.
    Næ og det skriver jeg heller ikke. Men når man i tråden kan læse, at vi skal skifte 10 spillere (eller noget i den stil), så er man sgu nok en anelse farvet af dagens katastrofe. Og det er forøvrigt også fair nok.

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ og det skriver jeg heller ikke. Men når man i tråden kan læse, at vi skal skifte 10 spillere (eller noget i den stil), så er man sgu nok en anelse farvet af dagens katastrofe. Og det er forøvrigt også fair nok.
    Jeg er enig med dig i, at vi ikke skal skifte 10 spillere, og truppen har bestemt kvalitet og mange gode spillere. Nu ved jeg også, at du er meget lidt fan af fyringer, men har du oprigtigt talt stadig tillid til, at PC har de faglige kvaliteter til at skabe den trup vi bør kunne forvente med et budget der estimeres til 210 mio fra sommeren '23? Han har jo indtil videre fejlet på Karsten Åbrink-niveau.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ og det skriver jeg heller ikke. Men når man i tråden kan læse, at vi skal skifte 10 spillere (eller noget i den stil), så er man sgu nok en anelse farvet af dagens katastrofe. Og det er forøvrigt også fair nok.
    Det største problem PC får medmindre man har et virkelig godt scouting netværk er at finde de rigtige spillere der ikke skal bruge 12 måneder på af vende sig til lille Danmark. Altså jeg mener snildt man kunne hente 4-6 nye spillere, men af hvilken kvalitet bliver det?

    Hvor finder man lige en Daramy afløser? som kan det samme
    Hvor finder man en Falk afløser der an det samme som i Falks "Storheds tid"
    Hvor finder man en kvalitets angriber der er garant for 15-20 mål

    Jeg syntes det er fint vi er en klub som også satser på talenter, men så skal man bare ikke forvente Guld hvert år uagtet om PC påstår at FCK skal vinde Guld hvert år. Virke lidt som komiske Ali :)

    Det er ligefør det er nemmere at støvsuge Suppen, for de bedste spillere istedet for at satse på dyre lottokuponer som næsten kun kan gå galt under PC.

    Anyway godnat alle sammen. Kæft en lorte aften.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er enig med dig i, at vi ikke skal skifte 10 spillere, og truppen har bestemt kvalitet og mange gode spillere. Nu ved jeg også, at du er meget lidt fan af fyringer, men har du oprigtigt talt stadig tillid til, at PC har de faglige kvaliteter til at skabe den trup vi bør kunne forvente med et budget der estimeres til 210 mio fra sommeren '23? Han har jo indtil videre fejlet på Karsten Åbrink-niveau.
    Ja det ændrer en stime af dårlige resultater og en række skader ikke på. Jeg var tilfreds/havde forståelse med vinterens beslutninger dengang, så det ville være mærkeligt, hvis jeg nu havde skiftet mening.

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det ændrer en stime af dårlige resultater og en række skader ikke på. Jeg var tilfreds/havde forståelse med vinterens beslutninger dengang, så det ville være mærkeligt, hvis jeg nu havde skiftet mening.
    Men han har jo fejlet med 85% af sine indkøb. Det bør være erfaringsgrundlag i alle klubber. Samtidig har han ikke ryddet op i scoutingafdelingen, som de fleste kan se har været et problem i mange år. Er der slet intet af det der får dig til at tvivle bare det mindste?

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Men han har jo fejlet med 85% af sine indkøb. Det bør være erfaringsgrundlag i alle klubber. Samtidig har han ikke ryddet op i scoutingafdelingen, som de fleste kan se har været et problem i mange år. Er der slet intet af det der får dig til at tvivle bare det mindste?
    Eftersom jeg er uenig i din vurdering af fejlkøb, ligesom det der med scouting er en ren sidelinien-vurdering som vi reelt ikke ved en skid om, så må jeg jo skuffe og sige, at jeg ikke er på fyr PC vognen. Det kan selvfølgelig komme i fremtiden, men jeg er der ikke nu. Jeg har i hvert fald brug for mindst 1-2 vinduer mere for at vurdere PC-Neestrup samarbejdet på dette punkt. PC sidder jo ikke og dikterer alle køb og salg, så når en spiller som Diogo f.eks. ikke præsterer eller når vi ikke fik købt en forsvarer, så peger pilen mere end et sted hen.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Synes godt i kunne have ladet med være i troen om at vi stadig var på førstepladsen. Men jeg har hørt det er bedre at skulle jagte...

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Eftersom jeg er uenig i din vurdering af fejlkøb, ligesom det der med scouting er en ren sidelinien-vurdering som vi reelt ikke ved en skid om, så må jeg jo skuffe og sige, at jeg ikke er på fyr PC vognen. Det kan selvfølgelig komme i fremtiden, men jeg er der ikke nu. Jeg har i hvert fald brug for mindst 1-2 vinduer mere for at vurdere PC-Neestrup samarbejdet på dette punkt. PC sidder jo ikke og dikterer alle køb og salg, så når en spiller som Diogo f.eks. ikke præsterer eller når vi ikke fik købt en forsvarer, så peger pilen mere end et sted hen.
    PCs eneste succesfulde indkøb til midtbane og angreb er Claesson. Nr. 2 er vel Diogo, der virkelig ikke imponerer på andet end straffespark. Herefter kommer kronisk skadede Corner, Isak der har haft en mystisk deroute i år efter faktisk at være startet ok, og så en regn af deciderede fejlkøb (Karamoko, Babacar, Amoo, Mukairu, Singh). Og jaja han lejede Daramy, men det krævede næppe magiske talenter at være opmærksom på ham, når han selv havde solgt ham til Ajax.

    Det er stort af dig, at du stadig vil se ham an. Problemet er nok, at der er en pæn risiko for at blive skuffet til sommer. Vi har så meget dødvægt i truppen, det bliver svært at komme af med, og det er et godt spørgsmål, om vi har ret meget at handle ind for, før de i stort omfang er væk.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    (Jeg synes dog at du er meget flink ved Kjærsgaard).
    Jeg synes egentligt han dømte tæt på standarden. Ikke bedre end middelmådigt, da der blev overset et par følgestraffe, men jeg synes ikke de ændrede kampens karakter synderligt. Jeg synes det er noget andet, når et hold systematisk begår frispark (især systematiske eftertacklinger, hvor det eksempelvis fjerner en spiller fra angrebet). Derudover ramte han de "store" kendelser rigtigt: ingen straffe til FCN, anden advarsel til Diks (hvor den første også er ok, selvom jeg også savner en til en FCN spiller i den situation) og straffespark til Lerager. Derudover må vi vel efterhånden bare acceptere, at eftertacklinger er gratis - især når der dømmes fordel, men jeg synes ikke det var slemt i dag selvom der var et par stykker. At kalde præstationen dårlig synes jeg er forkert særligt med tanke på, hvad der ellers bliver præsteret rundt omkring, ligesom kampens slutning også var svær for dommeren at kontrollere. Man skal ikke langt tilbage for at finde meget værre dommerpræstationer. Et fint eksempel, hvor der også var et hav af sene/eftertacklinger, er vores seneste kamp mod Brøndby.

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sjovt at tænke på.

    Da vi mødte BØF i Parken, kom de fra en kæmpe krise og havde lige tabt 0-4. Hvad vælger de?. Parker Bussen og håbe på noget kontra.

    Måske Nees bare skal kompromis næste uge og Parker Bussen og smide Daramy afsted på nogle Kontras. BØF kommer 100 % længere frem på banen på deres egen hjemmebane.

    Kom nu Ness "Outsmart" din træner kollega tak.
    Tjah ... Tjoh ... Lyder da meget fornuftigt, men den bus, vi kan parkere, er uden centerforsvarere noget i retning af en sæbekassebil eller til nød en Ellert ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 10.05.23 kl. 03:30
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    PCs eneste succesfulde indkøb til midtbane og angreb er Claesson. Nr. 2 er vel Diogo, der virkelig ikke imponerer på andet end straffespark. Herefter kommer kronisk skadede Corner, Isak der har haft en mystisk deroute i år efter faktisk at være startet ok, og så en regn af deciderede fejlkøb (Karamoko, Babacar, Amoo, Mukairu, Singh). Og jaja han lejede Daramy, men det krævede næppe magiske talenter at være opmærksom på ham, når han selv havde solgt ham til Ajax.

    Det er stort af dig, at du stadig vil se ham an. Problemet er nok, at der er en pæn risiko for at blive skuffet til sommer. Vi har så meget dødvægt i truppen, det bliver svært at komme af med, og det er et godt spørgsmål, om vi har ret meget at handle ind for, før de i stort omfang er væk.
    Altså, jeg er sådan set enig. Der har edderdyleme været meget lort. Men vi er også nødt til lige at have det hele med; ellers kan man jo altid søge det narrativ der bakker ens mening om PC op.

    * Han har jo sådan set også hentet Grabara og Diks(selvom Diks nok også kan regnes for semi-sløj). Og selvom det var i GF, hentede han dem vel selv til Århus… Så det er vel “hans” opfindelser.
    * Vavro og Khoco. Ja ja, begge Ståle-opfindelser, men igen, han skal vel stadig have kreditten.
    * Han har forlænget med Roony, Clem, Haraldsson(vist nok).
    * Han tog den chance mange håbede på; smed Thorup ud og satsede på Neestrup
    * Nogle monstersalg. Sikkert ikke rocket science, men igen, hvis han skal have ansvar for alt lort, skal han vel også have for det gode.

    Anyways, PC har VIRKELIG mange mærkelige lortekøb på samvittigheden, og hans underlige (stjerne/talent)kommunikation omkring det hele er nærmest komisk.

    Men vil stadig give K@sper ret i at en fyring af PC ikke løser alle problemer på nogen måde.

    Eksempelvis har vi en træner der snart skal til at levere varen i højere grad end nu. Han har jo selv meldt klart ud at truppen er stærk nok til et mesterskab.

    Zan

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (08/05-2023 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Altså, jeg er sådan set enig. Der har edderdyleme været meget lort. Men vi er også nødt til lige at have det hele med; ellers kan man jo altid søge det narrativ der bakker ens mening om PC op.

    * Han har jo sådan set også hentet Grabara og Diks(selvom Diks nok også kan regnes for semi-sløj). Og selvom det var i GF, hentede han dem vel selv til Århus… Så det er vel “hans” opfindelser.
    * Vavro og Khoco. Ja ja, begge Ståle-opfindelser, men igen, han skal vel stadig have kreditten.
    * Han har forlænget med Roony, Clem, Haraldsson(vist nok).
    * Han tog den chance mange håbede på; smed Thorup ud og satsede på Neestrup
    * Nogle monstersalg. Sikkert ikke rocket science, men igen, hvis han skal have ansvar for alt lort, skal han vel også have for det gode.

    Anyways, PC har VIRKELIG mange mærkelige lortekøb på samvittigheden, og hans underlige (stjerne/talent)kommunikation omkring det hele er nærmest komisk.

    Men vil stadig give K@sper ret i at en fyring af PC ikke løser alle problemer på nogen måde.

    Eksempelvis har vi en træner der snart skal til at levere varen i højere grad end nu. Han har jo selv meldt klart ud at truppen er stærk nok til et mesterskab.

    Zan
    Neestrup har da leveret allerede. Han gør hvad han kan med de spillere, han har at gøre godt med. Og skulle han melde ud at hans spillere er lort? Jeg kunne derimod godt tænke mig at være en flue på væggen i den nærmeste fremtid, når Nees og PC skal diskutere trup sammensætningen internt. DET kunne være interessant
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  25. De følgende 11 brugere er enige:

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 06.05.23, 08:21
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •