Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    46 60.53%
  • Uafgjort

    11 14.47%
  • FCK vinder

    19 25.00%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 92

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Foretrækker Stamenic, frem for Sørensen, både på fysikken og fordi han kan spille til højre, så Lund kan spille sin vante plads.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Foretrækker Stamenic, frem for Sørensen, både på fysikken og fordi han kan spille til højre, så Lund kan spille sin vante plads.
    Enig. Stamenic virker umiddelbart som bedste løsning med en ok fysik og nogenlunde hovedspil. Det helt store problem bliver jo nok placeringsevnen og samspillet med de øvrige i kæden. Det vil komme til at koste chancer, ligesom vi på dødbolde vil blive udfordret helt vildt. Sørensen ser jeg slet ikke som en mulighed. Som jeg har skrevet et andet sted, så tror jeg, at Ankersen er en dark horse, da han har været inde på pladsen før i kortere perioder i træningskampe. Han bringer også lidt fart ved siden af en tung Lund, men mangler i stedet noget fysik.

    Gætter på at bagkæden hedder

    Jelert, Stamemic, Lund, Sørensen

    Hvis vi alligevel vel står lidt dybere end normalt for at beskytte bagkæden lidt, så er problemet med Sørensens manglende fart ikke helt så udtalt, som hvis vi kommer til at stå højt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Stamenic virker umiddelbart som bedste løsning med en ok fysik og nogenlunde hovedspil. Det helt store problem bliver jo nok placeringsevnen og samspillet med de øvrige i kæden. Det vil komme til at koste chancer, ligesom vi på dødbolde vil blive udfordret helt vildt. Sørensen ser jeg slet ikke som en mulighed. Som jeg har skrevet et andet sted, så tror jeg, at Ankersen er en dark horse, da han har været inde på pladsen før i kortere perioder i træningskampe. Han bringer også lidt fart ved siden af en tung Lund, men mangler i stedet noget fysik.

    Gætter på at bagkæden hedder

    Jelert, Stamemic, Lund, Sørensen

    Hvis vi alligevel vel står lidt dybere end normalt for at beskytte bagkæden lidt, så er problemet med Sørensens manglende fart ikke helt så udtalt, som hvis vi kommer til at stå højt.
    Jeg ser Lund som relativt hurtig, nok ikke på de første meter, men når han kommer op i fart, så synes jeg ikke det går langsomt.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Puha hvor strammer Ness den for tiden

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ramt-af-uheld

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Puha hvor strammer Ness den for tiden

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ramt-af-uheld
    Hvor?

    Han svarer vel bare på pressens spørgsmål om (primært) skadessituationen. Og selvom du havde forudset alting, så føler han sgu nok alligevel, at vi har været forholdsvis uheldige med skader og sammenfaldene karantæner....(hvad vi også har)

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvor?
    "Vi har fire ud af fem midtstoppere ude"

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    "Vi har fire ud af fem midtstoppere ude"
    Vi har da 4 ud af 5 midtstoppere ude. Fair nok, han kunne da i stedet sige, vi har 3 af 4 midtstoppere samt vores 5. valg til positionen ude, men så er vi da ude i lidt flueknepperi, hvis det er det vi hænger os i.

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har da 4 ud af 5 midtstoppere ude.
    Vi har ikke fem midtstoppere i truppen. Ellers så har vi kun 4 ud af 10 midtstoppere ude (eller hvor mange vi nu ellers kan finde på).

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vi har ikke fem midtstoppere i truppen. Ellers så har vi kun 4 ud af 10 midtstoppere ude (eller hvor mange vi nu ellers kan finde på).
    Så vi skal hidse os op over, at Neestrup tillader sig at kalde Diks for midtstopper i stedet for at sige: "vi har 4 af de 5 spillere ude, som kan spille midtstopper?"

    Ja jeg kan godt se, at han virkelig strammer den......Neestrup raus :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så vi skal hidse os op over, at Neestrup tillader sig at kalde Diks for midtstopper i stedet for at sige: "vi har 4 af de 5 spillere ude, som kan spille midtstopper?"

    Ja jeg kan godt se, at han virkelig strammer den......Neestrup raus :)
    I min optik er det spin, så man undgår den ubehagelige sandhed med, at man kunne have forstærket bredden, men ikke gjorde det og nu betaler prisen. Men man kan jo tolke det som man vil.


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    "Vi har fire ud af fem midtstoppere ude"
    Dertil er der også at tilføje, at selv hvis man er gavmild, og lader dem slippe afsted med fortællingen om Diks som midtstopper, er der intet uheldigt ved hans pause. Det er en naturlig konsekvens, af mandens manglende impulskontrol. Jeg vil tro, at han er blandt de af vores spillere, der har fået flest kort per spilleminutter.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvor?

    Han svarer vel bare på pressens spørgsmål om (primært) skadessituationen. Og selvom du havde forudset alting, så føler han sgu nok alligevel, at vi har været forholdsvis uheldige med skader og sammenfaldene karantæner....(hvad vi også har)
    Jeg kan sagtens argumentere for at vi har 2 ud af 3 ude. Jeg synes hellere ikke denne situation var specielt svær at forudse uden at gå med sølvpapirshat. Misforstå det ikke - jeg er fan af Ness, men jeg synes hans kommunikation omkring truppen kunne være mere reel uden spillerne går grædende hjem fra arbejde

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Jeg håber ikke Valdemar Lund starter inde, uagtet vores situation. Han skal nok blive god, men vi bliver nød til at stille stærkest og det er han pt ikke god nok til.

    Vi kan bruge Ankersen og Sørensen og så midtbanespillere på backs i stedet.

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg kan sagtens argumentere for at vi har 2 ud af 3 ude. Jeg synes hellere ikke denne situation var specielt svær at forudse uden at gå med sølvpapirshat. Misforstå det ikke - jeg er fan af Ness, men jeg synes hans kommunikation omkring truppen kunne være mere reel uden spillerne går grædende hjem fra arbejde
    Altså lige meget hvordan du vender og drejer den, så har vi 3 ud af 4 ude, samt ham der var alternativet. Jeg er med på, at der ikke er noget nyt i, at Boile er ude, men ude er han.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    I min optik er det spin, så man undgår den ubehagelige sandhed med, at man kunne have forstærket bredden, men ikke gjorde det og nu betaler prisen. Men man kan jo tolke det som man vil.
    Selvfølgelig er der sikkert noget spin i det, forøvrigt ligesom der sikkert er noget spil i samtlige interviews fra samtlige trænere inden samtlige kampe. Mon ikke det nærmere er lidt spin i forhold til at bremse lidt krisestemning omkring de dårligere resultater eller måske at tage presset lidt af egne spillere inden en meget vigtig kamp, end det er spin omkring manglende forstærkning af bredden. Det fokus virker mere til at være herinde end blandt medierne og eksperterne.

    Når det så er sagt, hvad er det så folk herinde gerne ville have, at Neestrup skulle svare på spørgsmål omkring situationen i forsvaret søndag? Vil man virkelig gerne have, at han skulle stå og snakke om fejl i transfervinduet, PC der har fejlet, manglende dygtighed i sundhedssektoren eller lignende? Hvad fa'en skulle det være godt for andet end at please en række fans' lyst til at smide PC under bussen?
    Selv hvis det er Neestrups holdning/lyst, så skal han selvfølgelig tage den internt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •