Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    46 60.53%
  • Uafgjort

    11 14.47%
  • FCK vinder

    19 25.00%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 92

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Sæsonens sidste derby byder på en tur til motorvejssammenfletningen, hvor Vestegnens remouladefarvede "stolthed" tager imod.
    Med en sejr kan FCK hente sin blot første udesejr i denne sæsons mesterskabsspil, ligesom man med pointtab til FCN samtidigt kan generobre førstepladsen i ligaen. Uafgjort kan også gøre udslaget, forudsat at AGF højst vinder med 13 overskydende mål over FCN, og at Viborg højst besejrer Randers med 15 mål. Point til FCK vil samtidigt endegyldigt fjerne enhver matematisk mulighed for at Brøndby kan blive dansk mester i denne sæson.

    FCK må undvære Zeca, Boilesen, Amoo, Khocholava og Cornelius pga. skader. Desuden sidder Diks og Vavro over med karantæner. Ved næste gule kort ryger Hákon, Stamenic og Claesson i karantæne. Det samme gør Diks (igen), hvis det gule kort er på 4 strafpoint eller derover, og det gør Isak og Lerager også, hvis det er til 6 strafpoint. Værterne har Hedlund og Cappis i karantænefare.

    Kampens dommer er Mikkel Redder, som dømmer sin 4. FCK-kamp i sæsonen, alle fra marts og frem. De foregående er endt med en hjemmesejr over Viborg, samt 2 gange 0-0 ude mod hhv. Vejle og AGF. Det er hans første derby i karrieren.

    2-timers optakterne er tilbage igen, da Brøndby TV (aka. NENT) skruer op for behovet for at være på stadion allerede fra kl. 14:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Ligeså store favoritter vi var i det omvendte opgør for nogle uger siden, må man da i den grad sige er skiftet over til de Pisgules side. Ja det går stærkt i fodbold.

    Vi kan vel kun overraske, men jeg tror ikke på vi vinder. Jeg håber på en 1-1 og et FCN tab i Aarhus, så er vi nummer 1 igen.

    Så kan vi måske slikke sårene frem mod GF kampen på hjemmebane samtidig med vi får vores karantæneramte spillere tilbage.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Tænker ikke vi vinder den, vil blive meget overrasket hvis vi score eller formår at holde nullet.
    Spørgsmålet er vel mere, hvor stort et nederlag vi løber ind i.


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Helt enig. De ligner i den grad et nederlag.

    Svinene har fået selvtillid, kan finde tilgivelse hos deres skide fans hvis de først sætter et søm i kisten i Parken, og derefter banker sømmet ned på Pestegnen.

    Vi spiller som en pose lort, har ingen selvtillid og intet forsvar.

    Farvel og tak.

    Jeg siger en ret sikker 1-0 sejr til BIF hvor en eller anden fantomkamp af Daramy er vores eneste håb.

    Det et slut.

    Zan

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ligeså store favoritter vi var i det omvendte opgør for nogle uger siden, må man da i den grad sige er skiftet over til de Pisgules side. Ja det går stærkt i fodbold.

    Vi kan vel kun overraske, men jeg tror ikke på vi vinder. Jeg håber på en 1-1 og et FCN tab i Aarhus, så er vi nummer 1 igen.

    Så kan vi måske slikke sårene frem mod GF kampen på hjemmebane samtidig med vi får vores karantæneramte spillere tilbage.
    Arh… Kigger man på odds står det ikke tilnærmelsesvist så skidt til… Men ja - det kan gå stærkt i fodbold.
    Det gælder heldigvis begge veje. Der er sket større mirakler i fodbold end at vi kan hente en heldig 1-0 sejr på søndag.

    Jeg vælger at tro på det, selvom det ser svært ud.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Tror vi stiller op sådan her

    Ankersen Stamenic Lund (skadet efter 30, herefter Lerager) Jelert

    Roony Falk Clem Claesson Mo

    Harald

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Redder som dommer. Suk. Jeg ser frem til et utal af frispark der burde give gult, men ender med at give nada. Angiveligt et stort dommertalent, men han har været langt fra imponerende de gange vi har haft ham. På den måde passer han jo fint ind i dommerstandarden herhjemme.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Der er vel ikke en eneste dommer i ligaen som ikke dømmer "internationalt". Så længe man ikke brokker sig eller laver nødbremser, kan man lave ligeså mange frispark og eftertacklinger som man har lyst til uden det får konsekvenser. Det er desværre bare niveauet for dommerne. Af alle de miserable dommere der er i ligaen er Redder trods alt lidt mindre slemt.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Jeg håber i den grad at Neestrup tør ryste posen mere end han har gjort hidtil fordi et eller andet skal han gøre, det har været horribelt ringe de sidste par uger.

    Jeg håber på følgende opstilling:

    ---Daramy-----Larsson-----Roony

    ---Claesson-----Clem-----Lerager

    ---Sørensen-----Lund-----Amundsen-----Jelert

    ------------------Grabara-------------------------

    Grabara (Behøver ingen forklaring)

    Jelert (Vores bedste højreback, skal spille der)
    Amundsen-Day (Håber Neestrup har bollerne til at sætte ham ind, vil være mere tilgivende hvis ham her laver fejl, end en Ankersen eller ligegyldig Stamenic)
    Lund (Har været virkelig ringe de sidste par kampe, og er også småskadet. Vi mangler dog alternativer)
    Sørensen (Eneste mulighed)

    Clem (Eneste rigtige 6´er vi pt. har til rådighed, tak PC... Vi har brug for at han stepper og og agere stopklods)
    Lerager (Har haft et formdyk de sidste par kampe, men han bringer dog noget tilstedeværelse og fysik på midtbanen som der bliver brug for)
    Claesson (Har også haft et formdyk, dog har han evnen til at være de rigtige steder på de rigtig tidpunkter på banen ift. at score mål)

    Roony (Er i min optik blevet forsømt fordi man vil spille Diogo ind på holdet samt se Larsson an mht. fast kontrakt. Han skal have chancen nu, så er det op til ham at gribe den)
    Larsson (Hakon har ikke vist noget nævneværdigt siden efteråret, og ligner en spiller der trænger til en pause. Larsson er i min optik vores mest formstærke 9´er)
    Daramy (Behøver ingen forklaring)

    Jeg frygter og tror dog at Neestrup stiller op således:

    ---Daramy-----Hakon-----Diogo

    ---Claesson-----Falk-----Lerager

    ---Jelert-----Lund-----Stamenic-----Ankersen

    ---------------Grabara-------------------------

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser

    ---Daramy-----Larsson-----Roony

    ---Claesson-----Clem-----Lerager

    ---Sørensen-----Lund-----Amundsen-----Jelert

    ------------------Grabara-------------------------
    Så gerne Isak I stedet for Claesson, men ellers ville det være rart med den opstilling.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Jeg håber i den grad at Neestrup tør ryste posen mere end han har gjort hidtil fordi et eller andet skal han gøre, det har været horribelt ringe de sidste par uger.

    Jeg håber på følgende opstilling:

    ---Daramy-----Larsson-----Roony

    ---Claesson-----Clem-----Lerager

    ---Sørensen-----Lund-----Amundsen-----Jelert

    ------------------Grabara-------------------------

    Grabara (Behøver ingen forklaring)

    Jelert (Vores bedste højreback, skal spille der)
    Amundsen-Day (Håber Neestrup har bollerne til at sætte ham ind, vil være mere tilgivende hvis ham her laver fejl, end en Ankersen eller ligegyldig Stamenic)
    Lund (Har været virkelig ringe de sidste par kampe, og er også småskadet. Vi mangler dog alternativer)
    Sørensen (Eneste mulighed)

    Clem (Eneste rigtige 6´er vi pt. har til rådighed, tak PC... Vi har brug for at han stepper og og agere stopklods)
    Lerager (Har haft et formdyk de sidste par kampe, men han bringer dog noget tilstedeværelse og fysik på midtbanen som der bliver brug for)
    Claesson (Har også haft et formdyk, dog har han evnen til at være de rigtige steder på de rigtig tidpunkter på banen ift. at score mål)

    Roony (Er i min optik blevet forsømt fordi man vil spille Diogo ind på holdet samt se Larsson an mht. fast kontrakt. Han skal have chancen nu, så er det op til ham at gribe den)
    Larsson (Hakon har ikke vist noget nævneværdigt siden efteråret, og ligner en spiller der trænger til en pause. Larsson er i min optik vores mest formstærke 9´er)
    Daramy (Behøver ingen forklaring)

    Jeg frygter og tror dog at Neestrup stiller op således:

    ---Daramy-----Hakon-----Diogo

    ---Claesson-----Falk-----Lerager

    ---Jelert-----Lund-----Stamenic-----Ankersen

    ---------------Grabara-------------------------
    Er Amundsen klar til seniorbold? Har han overhovedet haft seniorkampe endnu? Spørger fordi jeg ikke kan huske, om han har været med til træningslejr/opstart.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Er Amundsen klar til seniorbold?
    Næppe.

    Det må blive Stamenic eller evt Ankersen, som også har spillet derind i korte perioder. Ingen af mulighederne ser særligt indbydende ud, men jeg kan ikke forestille mig, at de hiver en på seniorniveau uprøvet spiller op i Amundsen. Skal det være en fra u-holdet så må det næsten blive Aksel Halsgaard som trods alt har været med på træningslejren, men han har ikke spillet de sidste kampe på u19 (så vidt jeg ved).

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næppe.

    Det må blive Stamenic eller evt Ankersen, som også har spillet derind i korte perioder. Ingen af mulighederne ser særligt indbydende ud, men jeg kan ikke forestille mig, at de hiver en på seniorniveau uprøvet spiller op i Amundsen. Skal det være en fra u-holdet så må det næsten blive Aksel Halsgaard som trods alt har været med på træningslejren, men han har ikke spillet de sidste kampe på u19 (så vidt jeg ved).
    Ok tak for svar :-) Jeg tænker umiddelbart Stamenic er det mest holdbare alternativ.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Kunne Neestrup mon finde på at bruge Christian Sørensen i midten sammen med Lund? Det gælder vel om at have en spiller derinde, som har hovedet nogenlunde fornuftigt skruet på.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Kunne Neestrup mon finde på at bruge Christian Sørensen i midten sammen med Lund? Det gælder vel om at have en spiller derinde, som har hovedet nogenlunde fornuftigt skruet på.
    Vi må opfinde en boldspillende libero. Lige før jeg ville ønske Zeca kunne spille kampen ellers lå vi prøve Lerager, som vel har udemærket spilforståelse og kan vinde hovedstødsdueller. Så længe vi ikke finder en løsning med en centerforsvar som booz’er frem. Synes generelt det har været en svaghed siden Ståle forlod os - vires centerforsvar er all over the place og efterlader alt for meget tomrum

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •