Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    46 60.53%
  • Uafgjort

    11 14.47%
  • FCK vinder

    19 25.00%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 92 af 92

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu har jeg ikke den vilde forstand på de små detaljer, der skiller Neestrup og Ståle fra hinanden defensivt. Umiddelbart ligner de meget hinanden. Når Vavro pludselig spiller højre wing, så er det nok mere udtryk for, at Vavro tager sig nogle friheder, end at Neestrup giver ham dem.
    Det med at støde op på angribere tror jeg, at vi har spillet med længe. Lund har bare haft lidt vanskelligheder med det senest. Jeg vil gætte på, at man for alt i verden gerne vil undgå, at angriberen (her Kvistgarden) bliver retvendt med bolden og kan buldre ned mod forsvaret. Det så vi ske, da han løb ned og fik straffe.
    Lidt firkantet sagt, så skulle centerbacks hos Ståle holde sig så centralt at de nærmest ikke kom bredere ud end det lille felt. Da JT kom, så blev de mere dynamiske og vi så blandt andet nogle komiske situationer, hvor Zanka bliver overspillet imens han er helt ude ved sidelinien. Jeg tror umiddelbart Ness har centreret dem en smule igen, men de har nogle vilde udfald og især deres høje pres, som efterlader bagrummet ser jeg som et problem. Jeg formoder de gør det fordi de må? Kan godt være at Ståle ville rive hovedet af dem, hvorimod Ness har en mere pædagogisk tilgang :).

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lidt firkantet sagt, så skulle centerbacks hos Ståle holde sig så centralt at de nærmest ikke kom bredere ud end det lille felt. Da JT kom, så blev de mere dynamiske og vi så blandt andet nogle komiske situationer, hvor Zanka bliver overspillet imens han er helt ude ved sidelinien. Jeg tror umiddelbart Ness har centreret dem en smule igen, men de har nogle vilde udfald og især deres høje pres, som efterlader bagrummet ser jeg som et problem. Jeg formoder de gør det fordi de må? Kan godt være at Ståle ville rive hovedet af dem, hvorimod Ness har en mere pædagogisk tilgang :).
    Vi har nu flere gange set at midterforsvareren bliver fanget ude af position, særligt når de støder frem og ikke vinder duellen - også under Ståle, selvom det nok ikke var så udtalt. I et tremandsforsvar er det dog ikke så farligt, og måske endda fordelagtigt, at gøre forsøget. Ellers så har man vel bare tre mand i stedet for to, der bakker.

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •