Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    46 60.53%
  • Uafgjort

    11 14.47%
  • FCK vinder

    19 25.00%
Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 92

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Lund spiller i øvrigt altid bedst efter han har fået sine tidlige gule kort.
    Er der ikke en af de rutinerede spillere som kan fortælle ham at han skal spille de sikre fra starten af kampen, i stedet for at forcere så meget…

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Lund spiller i øvrigt altid bedst efter han har fået sine tidlige gule kort.
    Er der ikke en af de rutinerede spillere som kan fortælle ham at han skal spille de sikre fra starten af kampen, i stedet for at forcere så meget…
    Sagen er nok bare, at han følger det taktiske oplæg, som især i går gav nogle udfordringer i starten. Det var tydeligt, at CS skulle skubbe op på BIFs wing (Mensah), imens Lund skulle skubbe og på Kvistgarden og for alt i verden sørge for, at han ikke blev retvendt. Der får Kvistgarden snydt ham et gange, hvoraf den ene koster en advarsel. Man får enten justeret lidt eller Lund får lidt bedre styr på tempoet for han fik rimelig godt styr på det i løbet af kampen.

    Jeg ser forøvrigt Lund lidt som en yngre version af Bjelland. Han er hamrende god, når vi står lidt kompakt og forsvarer, men udfordret når der bliver løbet med ham og vendt på ham med rum bagved. Desværre har han jo også lidt af Bjellands tendenser til hele tiden at have små skader.

    Jeg er forøvrigt spændt på, om Neestrup går med Lund eller med Diks, såfremt alle tre (Vavro, Diks og Lund) er klar mod AGF. Hvis Vavro stadig har lidt med benet efter FCN, så skånes han vel i pokalen.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Jeg bliver nød til lige at vende Falk.

    Hvorfor er det lige altid han spiller bedst som indskifter?. Jeg syntes mange af de kampe, hvor han er startet fra start har været rimelig middelmådige, men som indskifter har han haft en stor impact denne sæson.

    Spøjst.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg bliver nød til lige at vende Falk.

    Hvorfor er det lige altid han spiller bedst som indskifter?. Jeg syntes mange af de kampe, hvor han er startet fra start har været rimelig middelmådige, men som indskifter har han haft en stor impact denne sæson.

    Spøjst.
    Det er da fordi, at modstanderen er træt: Lettere at være slidt Falk.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er da fordi, at modstanderen er træt: Lettere at være slidt Falk.
    Jo bevares.

    Men vi skal vel kunne forvente et højere niveau fra vores Xfaktor spiller på holdet fra start?.

    Måske er jeg bare for kræsen ;)

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jo bevares.

    Men vi skal vel kunne forvente et højere niveau fra vores Xfaktor spiller på holdet fra start?.

    Måske er jeg bare for kræsen ;)
    Jo, men det kan du ikke forvente lige nu. Om han bliver klar fra start i næste sæson, må tiden vise.

    Men hvor er der stor forskel på at vinde og tabe et Derby. Hvilken følelse.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jo bevares.

    Men vi skal vel kunne forvente et højere niveau fra vores Xfaktor spiller på holdet fra start?.

    Måske er jeg bare for kræsen ;)
    Jeg vil tro, at de fleste er enige med dig. Falk bør præstere bedre i de kampe, som han starter i. Jeg er f.eks. meget skuffet over, hvor anonym han var i Farum, hvor han burde være den som kom med ro på bolden og burde kunne diktere spillet. Det kunne han slet ikke.

    Jeg er enig med Døren i, at modstandernes træthed (og dermed svagere pres, mere plads på banen osv) er en stor faktor i, at Falk har set så god ud, når han er kommet ind. Måske er vi bare der, hvor Falk er blevet for gammel til at spille central midt (fra start af), da han så ikke har de sidste kræfter og overskud til sine genialiteter, når der skal lægges mange kræfter i presspil og dueller.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Hold kæft en god mandag!

    Brian Laudrup som kommentator? Armen altså, det var jo 90 minutters partsindlæg
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Nogen der ved hvad Hakon får sit gule kort for? I situationen hvor tosse Daniel får rødt, er Haraldsson “kun” over og råbe.. ingen fysisk kontakt med nogen bøffer..

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Nogen der ved hvad Hakon får sit gule kort for? I situationen hvor tosse Daniel får rødt, er Haraldsson “kun” over og råbe.. ingen fysisk kontakt med nogen bøffer..
    Jeg ved det ikke og opdagede det end ikke, fordi jeg var mere optaget af, at min sidemand slog en baglæns kolbøtte af glæde, da Wass luntede ud. Generelt er det frustrerende, så mange kort Hákon trækker. På den anden side er det sgu også befriende, at den lille tekniker ikke finder sig i noget.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sagen er nok bare, at han følger det taktiske oplæg, som især i går gav nogle udfordringer i starten. Det var tydeligt, at CS skulle skubbe op på BIFs wing (Mensah), imens Lund skulle skubbe og på Kvistgarden og for alt i verden sørge for, at han ikke blev retvendt. Der får Kvistgarden snydt ham et gange, hvoraf den ene koster en advarsel. Man får enten justeret lidt eller Lund får lidt bedre styr på tempoet for han fik rimelig godt styr på det i løbet af kampen.

    Jeg ser forøvrigt Lund lidt som en yngre version af Bjelland. Han er hamrende god, når vi står lidt kompakt og forsvarer, men udfordret når der bliver løbet med ham og vendt på ham med rum bagved. Desværre har han jo også lidt af Bjellands tendenser til hele tiden at have små skader.

    Jeg er forøvrigt spændt på, om Neestrup går med Lund eller med Diks, såfremt alle tre (Vavro, Diks og Lund) er klar mod AGF. Hvis Vavro stadig har lidt med benet efter FCN, så skånes han vel i pokalen.
    Men det er ikke kun igår, men generelt.
    Især også imod FCN hjemme i pokalen.

    Det ville klæde ham at tage den lidt mere med ro. Det ville være ærgerligt at risikere et rødt kort fordi han så ofte får gult i starten af kampen.

    Intet ondt om Lund i øvrigt. Han spillede sige (igen) op ila. kampen og efterlod et fint indtryk.

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men det er ikke kun igår, men generelt.
    Især også imod FCN hjemme i pokalen.

    Det ville klæde ham at tage den lidt mere med ro. Det ville være ærgerligt at risikere et rødt kort fordi han så ofte får gult i starten af kampen.

    Intet ondt om Lund i øvrigt. Han spillede sige (igen) op ila. kampen og efterlod et fint indtryk.
    Ja jeg er ikke uenig. Han havde så vidt jeg husker også samme udfordringer i hjemmekampen mod Brøndby. Min pointe er egentlig bare, at jeg tror det taktikken, som sætter ham i nogle svære situationer. Når han skal støde op på den måde, så har han nogle åbenlyse udfordringer, når modstanderne vender på ham. Enten laver han nogle frispark i den situation eller også må han trække en advarsel, fordi han accelererer for langsomt og må begå et professionelt frispark når modstanderen har sat ham. Det er en udfordring som skal løses, da modstanderne nu tydeligvis er begyndt at spille netop på Lund i de situationer.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg er ikke uenig. Han havde så vidt jeg husker også samme udfordringer i hjemmekampen mod Brøndby. Min pointe er egentlig bare, at jeg tror det taktikken, som sætter ham i nogle svære situationer. Når han skal støde op på den måde, så har han nogle åbenlyse udfordringer, når modstanderne vender på ham. Enten laver han nogle frispark i den situation eller også må han trække en advarsel, fordi han accelererer for langsomt og må begå et professionelt frispark når modstanderen har sat ham. Det er en udfordring som skal løses, da modstanderne nu tydeligvis er begyndt at spille netop på Lund i de situationer.
    Det virker i hvert fald sol en ret dårlig taktik, hvis det rent faktisk er det taktiske oplæg (kunne det tyde på). Ofte kommer spilleren for sent og det giver alt for meget plads bag ved forsvaren, så en dyb stikning eller afdribling sætter os i store problemer. Det er en tendens at vi giver alt for farlige løb imod mål. Jeg må erkende at jeg er større tilhænger af Ståles taktik mht centerbacks. Det er ikke særlig fedt at se Vavro drible op af højrekanten, når man ved hvor store problemer et boldtab vil være. Måske er det en smule anerledes i et 3-mandsforsvar, men det spiller vi jo som regel ikke

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det virker i hvert fald sol en ret dårlig taktik, hvis det rent faktisk er det taktiske oplæg (kunne det tyde på). Ofte kommer spilleren for sent og det giver alt for meget plads bag ved forsvaren, så en dyb stikning eller afdribling sætter os i store problemer. Det er en tendens at vi giver alt for farlige løb imod mål. Jeg må erkende at jeg er større tilhænger af Ståles taktik mht centerbacks. Det er ikke særlig fedt at se Vavro drible op af højrekanten, når man ved hvor store problemer et boldtab vil være. Måske er det en smule anerledes i et 3-mandsforsvar, men det spiller vi jo som regel ikke
    Nu har jeg ikke den vilde forstand på de små detaljer, der skiller Neestrup og Ståle fra hinanden defensivt. Umiddelbart ligner de meget hinanden. Når Vavro pludselig spiller højre wing, så er det nok mere udtryk for, at Vavro tager sig nogle friheder, end at Neestrup giver ham dem.
    Det med at støde op på angribere tror jeg, at vi har spillet med længe. Lund har bare haft lidt vanskelligheder med det senest. Jeg vil gætte på, at man for alt i verden gerne vil undgå, at angriberen (her Kvistgarden) bliver retvendt med bolden og kan buldre ned mod forsvaret. Det så vi ske, da han løb ned og fik straffe.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (14/05-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, I var A.

    Nå, men det bliver da spændende, om Roony kan få spilletid mod AGF, hvis vi mangler Hakon, Claesson, Diogo og Daramy. Sikkert ikke...
    Ronni må have lavet en eller anden joke om Ness' mor...

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •