Se afstemningsresultater: Pokalmester 2022/2023?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København i ordinær spilletid!

    74 71.84%
  • FC København efter forlænget spilletid!

    5 4.85%
  • FC København efter straffespark!

    6 5.83%
  • AaB efter straffespark!

    2 1.94%
  • AaB efter forlænget spilletid!

    2 1.94%
  • AaB i ordinær spilletid!

    14 13.59%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er du gal et Jinx der vil noget :)
    I know :)

    Men jeg tillader mig at have ja-hatten på.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Jeg tror simpelthen ikke der er nogen som er utilfreds med Ness i sådan en grad at en Ness raus gruppe er ved at opstå. Derfor synes jeg en smule kritik er på sin plads og sandheden er vel at samtlige trænere på et eller andet tidspunkt vil få kritik :).

    Selv da vi virkelig rykkede med mange sejrer i træk, så synes jeg at kampe imod Viborg og Randers blev vundet med besvær og 7-0 imod OB var fuldstændig vanvittig, men glem ikke at OB var fint med fra start, men de brændte helt sammen efter det røde kort. AaB (i krise) hjemme var hellere ikke en dans på roser.

    Ness har i sin første sæson overtaget et hold i krise og allerede sikret første pokal og vi ligger nummer 1 med 3 runder igen. Uafhængigt af resultaterne de næste 3 kampe, så vil jeg påstå at han har været en kæmpe gevinst og jeg vil også påstå at PC ikke har været nogen hjælp.

    Så når jeg personligt er kritisk omkring Ness, så handler det på ingen måder om hvorvidt jeg synes, at han er den rette mand. Det handler om at give input, hvor han i mine øjne med små justeringer kan bliver endnu bedre:

    - kommunikation. Det er fedt st han er “klubbens mand” og alt hvad klubben gør er altid det rigtige, men jeg synes ikke det ser godt ud når han udtaler sig omkring forsvaret. “Vi er tilfredse og godt dækket ind”, “Jelert er lige god på højre og venstre back”, “4 ud af 5 centerbacks er ude”. Det er alt sammen manipulation i mine øjne og personligt synes jeg det er en fejl at kommunikere på den måde (har vi diskuteret rigeligt)

    - hans stædige fastholden i lykketræf, som virkede en gang. Det kan være Ankersen på backen, Haraldsson fremme eller Roony bliver ikke brugt. Det minder mig om Ståles dårlig side, han forstod hellere ikke altid at dosere spillerne rigtigt og nogle spillere blev slet ikke brugt nok. Jeg syne Roony har fået alt for lidt spilletid, men der er også kampe hvor Kalle, Mukairu, Karamoko kunne få mere spilletid (pokalkampe for eksempel). Dog skal han roses for i pokalfinalen ikke at bruge Daramy, at jeg havde startet med Stamenic og ikke Clem er en detalje - men Clem kunne godt bruge en pause ligner det.

    - Vi står ikke super godt defensivt og vi er ikke sprudlende offensivt. Det ville virkelig være rart, hvis én af de to ting havde været på plads nu. Det er som om at ingen af tingene helt fungere og det er da bekymrende.

    Anyway - Ness kan skrive sig i historien med en latterlig urealistisk double, hvis man ser på hvilke vilkår han er blevet budt mht spillermateriale (inkl skader) og hvor holdet var da han overtog efter 10 kampe. Så som jeg startede med, så forsøger jeg lige at tale på alles vegne :))), ingen vil af med Ness, men kritik er også velkommen når det går godt
    Sidst redigeret af superestrella : 19.05.23 kl. 11:32


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Man kunne også vælge bare at kigge på de seneste cirka 30 dage, hvor det så er blevet til 8 kampe. Det tænker jeg egentlig ville være noget mere retvisende ift. den aktuelle diskussion.
    Det anerkender jeg gerne, men i de otte kampe er spilletiden af forskellige årsager blevet fordelt mellem spillerne, så jeg mener, at det reelt kun er Classon, Jelert og Hákon, der med rimelighed kan siges at have mærket belastningen. Af de tre synes jeg endda, at Jelert virker til at trives med det, selvom han er den eneste, der spillet otte kampe på fuld tid.
    Goldbæks Højrefod

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I know :)

    Men jeg tillader mig at have ja-hatten på.
    Det er også fint, men vent lige med 'the double'-tatoveringen, til efter et evt. mesterskab er sikret. :-)

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg syne Roony har fået alt for lidt spilletid, men der er også kampe hvor Kalle, Mukairu, Karamoko kunne få mere spilletid (pokalkampe for eksempel). Dog skal han roses for i pokalfinalen ikke at bruge Daramy, at jeg havde startet med Stamenic og ikke Clem er en detalje - men Clem kunne godt bruge en pause ligner det.
    Jeg tror ikke på at vi havde stået i den situation som vi gør nu hvor vi selv kan afgøre DM hvis de spillere du her nævner havde fået spilletid.
    Der må være en grund til at de ikke spiller - Og det er at de ikke er gode nok...

    Kalle behøver vi ikke diskutere længere (desværre) Vi så i Farum i pokalen at han er en færdig mand.
    Mukairu og Karamoko tror jeg simpelthen ikke på er gode nok til os - Jeg har ikke se noget på banen fra de to som retfærdiggør at de skal spille
    Roony er jeg enig I godt kunne have spillet - Men der må ligge et eller andet bag.

    Fair at der skal være plads til kritik af Neestrup, også når vi vinder. Men alle skaderne og kvaliteten af det der er på bænken er bare ikke til at vi kan rotere og dosere i det omfang man kunne ønske sig...

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Fantastisk Pokalsejr, som jeg også håber kan give truppen et boost frem mod det vigtige slutprogram!
    Udover titlen betyder det at FC København naturligvis er det første danske hold til at sikre en adgang til en europæisk kvalifikationsturnering i næste sæson. Selvsagt mangler den vigtigste adgang – nemlig den til vejen mod CL.
    Jeg mener ikke at FC København siden 1992 har haft et længere fravær fra Pokalfinalen end (fra 2017) vi nu endelig fik overstået. Må der gå kortere tid før næste gang – en dag som i går bliver man aldrig træt af! Nåja - så har FC København vundet de sidste 4 Pokalfinaler man har deltaget i.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - hans stædige fastholden i lykketræf, som virkede en gang. Det kan være Ankersen på backen, Haraldsson fremme eller Roony bliver ikke brugt. Det minder mig om Ståles dårlig side, han forstod hellere ikke altid at dosere spillerne rigtigt og nogle spillere blev slet ikke brugt nok. Jeg syne Roony har fået alt for lidt spilletid, men der er også kampe hvor Kalle, Mukairu, Karamoko kunne få mere spilletid (pokalkampe for eksempel). Dog skal han roses for i pokalfinalen ikke at bruge Daramy, at jeg havde startet med Stamenic og ikke Clem er en detalje - men Clem kunne godt bruge en pause ligner det.
    Hvilke kampe er det, Karamoko, Roony og Mukairu skulle have haft spilletid i? Roony startede jo netop inde både mod Hobro, Thisted og begge kampe mod Vejle? Karamoko var skadet mod Hobro og Thisted, men Orri spillede fra start. Ude mod Vejle spillede han fra start.

    Synes virkelig det er vildt at mene, at vi skulle have sparet FLERE profiler i pokalturneringen, når nu vi med røven totalt i vandskorpen akkurat slog Hobro og Thisted ud. Og kun med hiv og sving slog Nordsjælland ud. Det var jo netop indskiftningerne af profilerne hjemme mod Vejle, der afgjorde skæbnen dér. Fair nok hvis man vil ofre pokalturneringen for at give reserverne spilletid, men det klinger lidt hult, når nu vi slet ikke har cruiset igennem turneringen.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvilke kampe er det, Karamoko, Roony og Mukairu skulle have haft spilletid i? Roony startede jo netop inde både mod Hobro, Thisted og begge kampe mod Vejle? Karamoko var skadet mod Hobro og Thisted, men Orri spillede fra start. Ude mod Vejle spillede han fra start.

    Synes virkelig det er vildt at mene, at vi skulle have sparet FLERE profiler i pokalturneringen, når nu vi med røven totalt i vandskorpen akkurat slog Hobro og Thisted ud. Og kun med hiv og sving slog Nordsjælland ud. Det var jo netop indskiftningerne af profilerne hjemme mod Vejle, der afgjorde skæbnen dér. Fair nok hvis man vil ofre pokalturneringen for at give reserverne spilletid, men det klinger lidt hult, når nu vi slet ikke har cruiset igennem turneringen.
    Generelt så skal vi slå Hobro, Thisted og vel også Vejle med vores reserver. Reserverne skal simpelthen være gode nok, desuden skal vores reserver have spilletid for at holde sig “varme” og man burde kunne spille med 1-3 reserver imod bund 2-3 stykker i superligaen uden at sejren (af den grund) kommer i fare. Sæsonen er lang og det er ofte dem, som topper sidst på sæsonen, der trækker det længste strå. Bedste eksempel er England, hvor Man City pt topper, de spiller vanvittig godt og Arsenals smalle trup er helt færdig.

    Hvis en spiller er i truppen, så skal de være gode nok til at spille ellers skal de ikke være i truppen. Jeg forsøger ikke at starte en diskussion omkring kvaliteten, men jeg er der hvor en spiller i førsteholdstruppen skal have spilletid ellers er det andetholdet/sælg/giv væk. Koster det så en pokalsejr, så må man jo justere næste sæson på kvaliteten, fordi man skal ikke risikere superligaen, fordi vi ikke kan slå Vejle med et halvt reservehold.

    Truppen er på 28 mand, hvilket lyder som en bred trup. Hvis følgende ikke er gode nok:

    Kalle
    Dithmer
    Mukairu
    (Amoo)
    Babacar
    Karamoko (vi har ikke andre angribere og han får stadig ikke spilletid)

    Så er vi nede på 22 mand. Hvis træneren så meget begrænset og nærmest kun i nød vil bruge:
    Ankersen
    Johannesson
    Stamenic
    Roony

    Så skal 18 spillere trække et stort læs… lyder ikke helt forkert, men
    Boilesen - vidste vi skadet
    Zeca - vidste vi var skadet
    Corner - kunne vi måske godt ha’ vidst
    Khocholava - var vi også klar over han skulle opereres?

    Nu er vi nede på 14 mand og det er alt alt for lidt. Så man må altså “opfinde” en større trup ved at give sine æsler og tvivlsomme trupspillere spilletid, hver gang det er muligt. Det kan være via indskiftninger, spilletid i pokalkampe osv. vi skal lærer at prioritere vores kræfter og her mener jeg bestemt ikke at “trupspillerene” har fået nok spilletid og stamspillere nok hvile.

    Det er næsten sommer, solen skinner og banerne er gode. Så skal vi gerne have overskud til at feje al modstand væk og det har vi ikke og heri ligger min anke - Ness har i mine øjne brugt stamspillere for meget og reserver for lidt

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er næsten sommer, solen skinner og banerne er gode. Så skal vi gerne have overskud til at feje al modstand væk og det har vi ikke og heri ligger min anke - Ness har i mine øjne brugt stamspillere for meget og reserver for lidt
    Jeg må indrømme, at jeg finder kritikken en anelse overdrevet. Neestrups helt store problem har (udover et hav af skader og karantæner) jo været, at der var absolut ingen plads til nogen svipsere. Det var ikke sådan, at han lige kunne spille 3-4 reserve i en superligakamp efter f.eks en CL-kamp for at spare lidt, for vi skulle vinde alle kampe, og der har ikke været råd til fejltrin. Selv i pokalen har der ikke rigtigt være plads til det, da det længe så ud til at være vores eneste chance for en titel...og alligevel har han bragt et hav af reserver og navigeret os i mål (med hiv og sving) i pokalen.
    Ender Neestrup med også at vinde superligaen i år, så må det imo karakteriseres som en af de største trænerpræstationer meget længe, når man tænker på holdets tilstand da han tog over, de mange point vi var efter toppen af ligaen og alle de skader som bare er væltet ind. Og det uanset hvor meget vi så kommer til at halte i mål.
    Forøvrigt må din holdning til PC og transfervindue understrege Neestrups præstation endnu mere :)

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg finder kritikken en anelse overdrevet. Neestrups helt store problem har (udover et hav af skader og karantæner) jo været, at der var absolut ingen plads til nogen svipsere. Det var ikke sådan, at han lige kunne spille 3-4 reserve i en superligakamp efter f.eks en CL-kamp for at spare lidt, for vi skulle vinde alle kampe, og der har ikke været råd til fejltrin. Selv i pokalen har der ikke rigtigt være plads til det, da det længe så ud til at være vores eneste chance for en titel...og alligevel har han bragt et hav af reserver og navigeret os i mål (med hiv og sving) i pokalen.
    Ender Neestrup med også at vinde superligaen i år, så må det imo karakteriseres som en af de største trænerpræstationer meget længe, når man tænker på holdets tilstand da han tog over, de mange point vi var efter toppen af ligaen og alle de skader som bare er væltet ind. Og det uanset hvor meget vi så kommer til at halte i mål.
    Forøvrigt må din holdning til PC og transfervindue understrege Neestrups præstation endnu mere :)
    Vi er ikke uenige mht Ness præstation, især ikke hvis vi vinder suppen. Hvis vi nu ender på en 2,3,4 plads, så er detåbne spørgsmål (som vi aldrig får svar på) jo om tingene kunne være anerledes, hvis vi havde gjort det anerledes i pokalen. I øvrigt fint at vi som klub vil vinde begge del. Jeg synes han kunne have skiftet mere ud, skiftet tidligere ud osv. det er jo bare en holdning og ikke en sønderlemmende kritik (prøver i hvert fald at sige det, måske læses det sådan). Men nu er en enkelt del også taget ud af kontekst, på et indlæg som helt kort gik ud på “man kan godt være tilfreds og konstruktiv kritisk på samme tid”

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi er ikke uenige mht Ness præstation, især ikke hvis vi vinder suppen. Hvis vi nu ender på en 2,3,4 plads, så er detåbne spørgsmål (som vi aldrig får svar på) jo om tingene kunne være anerledes, hvis vi havde gjort det anerledes i pokalen. I øvrigt fint at vi som klub vil vinde begge del. Jeg synes han kunne have skiftet mere ud, skiftet tidligere ud osv. det er jo bare en holdning og ikke en sønderlemmende kritik (prøver i hvert fald at sige det, måske læses det sådan). Men nu er en enkelt del også taget ud af kontekst, på et indlæg som helt kort gik ud på “man kan godt være tilfreds og konstruktiv kritisk på samme tid”
    Det helt store spørgsmål for mig er forsat, hvad gik galt efter vores 2-1 sejre over FCN i starten af April, og overtog første pladsen. Det var nærmest som om fra den ene dag til den anden, at halvdelen af holdet ramte et formdyk på samme tid, og vi ikke kunne ramme hinanden og vores offensive spil var tilbage til JT tider migræne bold.

    Jeg køber ikke den der med at spillerne var fysisk udkørt. Så mange kampe var vi altså hellere ikke inde i den nye halvsæson.

    Jeg er helt enig i at der skal være plads til kritik af Nees og kommer guldet ikke hjem vil denne kritik kun blive endnu større. Dog ikke nok til en fyreseddel :)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det helt store spørgsmål for mig er forsat, hvad gik galt efter vores 2-1 sejre over FCN i starten af April, og overtog første pladsen. Det var nærmest som om fra den ene dag til den anden, at halvdelen af holdet ramte et formdyk på samme tid, og vi ikke kunne ramme hinanden og vores offensive spil var tilbage til JT tider migræne bold.

    Jeg køber ikke den der med at spillerne var fysisk udkørt. Så mange kampe var vi altså hellere ikke inde i den nye halvsæson.

    Jeg er helt enig i at der skal være plads til kritik af Nees og kommer guldet ikke hjem vil denne kritik kun blive endnu større. Dog ikke nok til en fyreseddel :)
    Well, Davit Khocholava gik på langtidsskade efter Farumkampen. Det skal man nok ikke underkende betydningen af.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Må der gå kortere tid før næste gang – en dag som i går bliver man aldrig træt af! Nåja - så har FC København vundet de sidste 4 Pokalfinaler man har deltaget i.
    Og til dem, der - ligesom mig - ikke kan se den slags uden at tænke "gad vide hvor mange gange det er sket før", så deler vi den statistik med både Vejle, OB og Brøndby, som også har prøvet at vinde 4 pokalfinaler i træk. AGF indtager dog "tronen" her med 5 pokalsejre i træk mellem 1960 og 1988.

    Den omvendte rekord blev nævnt mange gange i går, da AaB jo tabte 8 finaler i træk, inden de vandt i 2014.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det helt store spørgsmål for mig er forsat, hvad gik galt efter vores 2-1 sejre over FCN i starten af April, og overtog første pladsen. Det var nærmest som om fra den ene dag til den anden, at halvdelen af holdet ramte et formdyk på samme tid, og vi ikke kunne ramme hinanden og vores offensive spil var tilbage til JT tider migræne bold.

    Jeg køber ikke den der med at spillerne var fysisk udkørt. Så mange kampe var vi altså hellere ikke inde i den nye halvsæson.

    Jeg er helt enig i at der skal være plads til kritik af Nees og kommer guldet ikke hjem vil denne kritik kun blive endnu større. Dog ikke nok til en fyreseddel :)
    Ja det var en smule mærkeligt, at vores nedtur kom præcis i det øjeblik, at vi indtog 1. pladsen. Men der er nok en række grunde:

    - i flere kampe i vores lange stime af sejre var vi jo ikke vildt godt spillende eller super overbevisende, hvorfor det måske ikke er rigtigt, at nedturen kom lige pludselig efter FCN-kampen. Men det føles unægteligt sådan, fordi resultaterne ændrede sig så drastisk.
    - skaden til Kocholava som nævnes ovenover skal nok ikke undervurderes. Med hans skade røg noget tryghed i holdet.
    - mentalt mødte vi ikke rigtigt op i Randers. Det virkede som om, at spillerne psykisk følte, at nu havde de klaret den, fordi vi nu lå nr 1. Den kan være svær at komme efter, når man så pludselig taber.
    - vi møder i grundspillet væsentlig bedre hold end i grundspillet. Det var ikke mange gode hold vi mødte i "stimen".
    - flere spillere har fået en spillemæssig downperiode f.eks. Claesson, Lerager, Falk og Haraldsson

    Det er selvfølgelig ok at kritisere Neestrup, også hvis (når) vi mister guldet. Men i samme omgang må man også gerne lige huske, at han næsten ene mand er skyld i, at vi spillede os ind i guldkampen igen, og at hans muligheder for de store ændringer ikke har været mange grundet de mange skader og karantæner.
    Alle kan se, at vi er i en downperiode, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi nok skal komme ovenpå igen med Neestrup som træner også selvom guldet skulle glippe.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det var en smule mærkeligt, at vores nedtur kom præcis i det øjeblik, at vi indtog 1. pladsen. Men der er nok en række grunde:

    - i flere kampe i vores lange stime af sejre var vi jo ikke vildt godt spillende eller super overbevisende, hvorfor det måske ikke er rigtigt, at nedturen kom lige pludselig efter FCN-kampen. Men det føles unægteligt sådan, fordi resultaterne ændrede sig så drastisk.
    - skaden til Kocholava som nævnes ovenover skal nok ikke undervurderes. Med hans skade røg noget tryghed i holdet.
    - mentalt mødte vi ikke rigtigt op i Randers. Det virkede som om, at spillerne psykisk følte, at nu havde de klaret den, fordi vi nu lå nr 1. Den kan være svær at komme efter, når man så pludselig taber.
    - vi møder i grundspillet væsentlig bedre hold end i grundspillet. Det var ikke mange gode hold vi mødte i "stimen".
    - flere spillere har fået en spillemæssig downperiode f.eks. Claesson, Lerager, Falk og Haraldsson

    Det er selvfølgelig ok at kritisere Neestrup, også hvis (når) vi mister guldet. Men i samme omgang må man også gerne lige huske, at han næsten ene mand er skyld i, at vi spillede os ind i guldkampen igen, og at hans muligheder for de store ændringer ikke har været mange grundet de mange skader og karantæner.
    Alle kan se, at vi er i en downperiode, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi nok skal komme ovenpå igen med Neestrup som træner også selvom guldet skulle glippe.
    At Kocholava skulle være denne trygge base der gør at korthuset falder sammen køber jeg ikke, men de andre årsager du remser op er jo åbenlyse for enhver. Jeg er med på Nees overtog et hold i krise og det er vel kun FCNs dårlige udebane form der gør vi følger med.

    Jeg havde dog håbet på bare lidt højere bundniveau og mental styrke på holdet efter vi indhentet FCN, vi er trods alt FCK :). Vi har haft mange chancer for at give FCN dødsstødet, men snubler mange gange i løbet af April/Maj.

    Nå det så er sagt så krydser jeg alt hvad jeg har og håber guldet kommer hjem. Men skulle det glippe er jeg fint afklaret med det. 8 tabte ligakampe og stadig kæmpe med om guldet. Det burde ikke kunne ske, men her er vi.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 09.05.16, 22:14
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 17.05.14, 18:46
  5. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.05.12, 10:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •