Se afstemningsresultater: Pokalmester 2022/2023?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København i ordinær spilletid!

    74 71.84%
  • FC København efter forlænget spilletid!

    5 4.85%
  • FC København efter straffespark!

    6 5.83%
  • AaB efter straffespark!

    2 1.94%
  • AaB efter forlænget spilletid!

    2 1.94%
  • AaB i ordinær spilletid!

    14 13.59%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 83 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    At Kocholava skulle være denne trygge base der gør at korthuset falder sammen køber jeg ikke,
    Der har desværre været et stort kvaiitets-gap imellem Khocho og en halvskadet Valdemar Lund. Et stabilt midterforsvar er nu engang det, der skaber basen for et mesterhold.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Khocholava håber at han når at være klar til den sidste kamp, fortalte han mig efter Viborg-kampen. Men det er immervæk en måneds tid siden nu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Der har desværre været et stort kvaiitets-gap imellem Khocho og en halvskadet Valdemar Lund. Et stabilt midterforsvar er nu engang det, der skaber basen for et mesterhold.
    Ja Davit er bedre end Lund, men det forklar da ikke det fald i kvaliteten af vores spil hele vejen op igennem banen. Så stor en betydning har han altså ikke sorry og hvis vi er så skrøbelige, så er vores Trup da virkelig til rotterne.

    Forestil dig vi ikke havde haft Daramy. Så ville tingene da stå endnu slemmere til på den offensive front end den er i forvejen.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja Davit er bedre end Lund, men det forklar da ikke det fald i kvaliteten af vores spil hele vejen op igennem banen. Så stor en betydning har han altså ikke sorry og hvis vi er så skrøbelige, så er vores Trup da virkelig til rotterne.

    Forestil dig vi ikke havde haft Daramy. Så ville tingene da stå endnu slemmere til på den offensive front end den er i forvejen.
    Sådan er det nu engang når der er brændt adskillige millioner af på ubrugelige spillere især i offensiven. Det er sku ikke Neestrups skyld at han ikke har noget at rotere med.

    Vi har et transfer og lønbudget som skal overholdes. Og der bliver godt nok brugt mange lønkroner på spillere som ikke er i nærheden til at være gode nok til FCK…

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja Davit er bedre end Lund, men det forklar da ikke det fald i kvaliteten af vores spil hele vejen op igennem banen. Så stor en betydning har han altså ikke sorry og hvis vi er så skrøbelige, så er vores Trup da virkelig til rotterne.

    Forestil dig vi ikke havde haft Daramy. Så ville tingene da stå endnu slemmere til på den offensive front end den er i forvejen.
    Ikke at jeg er uenig i dit postulat mht Davit, men ofte ser man faktisk, at en usikker defensiv forplanter sig op igennem holdet, og dermed går ud over de offensive spilleres præstationer også.. Vores store problem de sidste mange kampe, har været, at vores defensiv bare ikke har virket bundsolid og struktureret. Og det har virkelig forplantet sig til et enormt rodet og tilfældigt udtryk, hvor vi konstant ser ud til at være i manglende kontrol. Individuelt har vi alt andet end lige fik kvalitet på de offensive positioner. Jeg håber derfor man kigger indædt på vores 4-kæde i vinduet. Hvis denne står knivskarpt, så er vi allerede meget langt ift mesterskabet. Hvis man ser på Guardiola, så er det også altid der han starter, når han skal bygge et nyt hold op. Først når defensiven er på plads ift både struktur og individuel kvalitet, kan de offensive spillere blomstre. Her mangler vi en 6’er med Zeca-egenskaber, en bundsolid venstreback og måske også en CB med fart og fysik (Bisseck-lignende type). Får vi disse tre spillere ind, så tror jeg vi ser et helt andet hold næste år.. Så må vi sælge ud på nogle af samme positioner for at gøre plads.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ikke at jeg er uenig i dit postulat mht Davit, men ofte ser man faktisk, at en usikker defensiv forplanter sig op igennem holdet, og dermed går ud over de offensive spilleres præstationer også.. Vores store problem de sidste mange kampe, har været, at vores defensiv bare ikke har virket bundsolid og struktureret. Og det har virkelig forplantet sig til et enormt rodet og tilfældigt udtryk, hvor vi konstant ser ud til at være i manglende kontrol. Individuelt har vi alt andet end lige fik kvalitet på de offensive positioner. Jeg håber derfor man kigger indædt på vores 4-kæde i vinduet. Hvis denne står knivskarpt, så er vi allerede meget langt ift mesterskabet. Hvis man ser på Guardiola, så er det også altid der han starter, når han skal bygge et nyt hold op. Først når defensiven er på plads ift både struktur og individuel kvalitet, kan de offensive spillere blomstre. Her mangler vi en 6’er med Zeca-egenskaber, en bundsolid venstreback og måske også en CB med fart og fysik (Bisseck-lignende type). Får vi disse tre spillere ind, så tror jeg vi ser et helt andet hold næste år.. Så må vi sælge ud på nogle af samme positioner for at gøre plads.
    En god offensiv vinder kampe, en god defensiv vinder mesterskaber - er det ikke det man siger?

    Jeg er meget enig med dig. Det er nu engang nemmere at vinde kampe hvis man kan nøjes med at score et par mål, fremfor at skulle lave tre eller fire…

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    En god offensiv vinder kampe, en god defensiv vinder mesterskaber - er det ikke det man siger?

    Jeg er meget enig med dig. Det er nu engang nemmere at vinde kampe hvis man kan nøjes med at score et par mål, fremfor at skulle lave tre eller fire…
    Hvad så med en sløj af hver? Vinder pokalfinaler?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (Pokalfinale) (18.05.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvad så med en sløj af hver? Vinder pokalfinaler?
    Defensiven var vel ganske god mod AAB. Bortset fra det annullerede mål, så har de vel nærmest intet i hele kampen.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 09.05.16, 22:14
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 17.05.14, 18:46
  5. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.05.12, 10:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •