Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    23 51.11%
  • Uafgjort!

    10 22.22%
  • AGF Sejr!

    12 26.67%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Hold kæft en kamp - den havde alt og stemningen i Parken… er du vanvittig en volumen, jeg har sjældent oplevet så meget lyd.

    Fantastik start - ren lort og så viste vi i den grad mandsmod og gik hårdt efter sejren. Nøj Nøj Nøj en fed kamp at se.

    Kæmpe ros til Diogo, som scorer på venstresiden, Johannesson for at være rigtig god på bolden


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Ting jeg lærte idag: Når både Falk og Diogo kan skyde til en bold, skal diogo have lov at skyde og falk skal springe over.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hold kæft en kamp - den havde alt og stemningen i Parken… er du vanvittig en volumen, jeg har sjældent oplevet så meget lyd.

    Fantastik start - ren lort og så viste vi i den grad mandsmod og gik hårdt efter sejren. Nøj Nøj Nøj en fed kamp at se.

    Kæmpe ros til Diogo, som scorer på venstresiden, Johannesson for at være rigtig god på bolden
    Og KÆMPE ros til Diks for en utrolig assist og scoring når vi havde allermest brug for det…


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Fantastisk kamp, fantastisk moral, fantastisk sejr. Wow et comeback da det så aller mørkest ud med spillet, truppen og bænken.

    Og lad os så tage den indstilling, det tempo (start 1. halvleg og slut 2. halvleg), den bevægelse, den fight og den målfarlighed med til Viborg i næste runde - det ville være dumt at tage til Viborg og tabe 1-0 en trist mandag aften, fordi vi tror, at den er hjemme.

    Og kunne vi få en lille Randersoverraskelse i morgen, så vil det da heller ikke gøre noget :-)


  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes, at Isak fortjener mere ros for sin indsats end dette. Han har sine defensive udfordringer – som resten af vores venstre side – i de 25 minutter før pausen, hvor AGF er bedst, men han leverer en enorm arbejdsindsats, sprinter i pres helt til sidst og tager derudover godt fat i bolden i vores gode perioder samt viser prøver på sin evne til at slå hårde, præcise afleveringer gennem modstanderens kæder – jeg vil vove at påstå, at vi ikke har andre midtbanespillere, der kan matche hans pasningsspil, når det kører for ham. Nå ja, og så er det måske også på sin plads at nævne hans kampafgørende assist :-)

    Klart den bedste af de tre midtbanespillere i dag – og måske kampens bedste FCK-spiller i det hele taget.
    Bestemt gode aktioner, men med tanke på han fik hele kampen og det overtal, vi snakkede om der kunne findes på midtbanen, så synes jeg man skal være mere involveret (især når man hænger en smule efter defensivt).

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og KÆMPE ros til Diks for en utrolig assist og scoring når vi havde allermest brug for det…
    Hvor er det bare en vild kasse, 4-3 målet. Fra Rooneys tur til baglinien over Isaacs indlæg og Diks header. Klasse!
    h

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    I situationen hvor 3'Christoffer deler gult ud til en GF'er og dømmer omspark på hjørnet er det meget tydeligt at han først fløjter efter hjørnet er taget. Situationen er med i highlights på FCK TV. Der er slet ikke noget at være i tvivl om. Gigantisk fejlkendelse og udueligt af VAR. Nu betyder det ikke så meget når vi ender med at vinde, men den skal lige nævnes.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    I situationen hvor 3'Christoffer deler gult ud til en GF'er og dømmer omspark på hjørnet er det meget tydeligt at han først fløjter efter hjørnet er taget. Situationen er med i highlights på FCK TV. Der er slet ikke noget at være i tvivl om. Gigantisk fejlkendelse og udueligt af VAR. Nu betyder det ikke så meget når vi ender med at vinde, men den skal lige nævnes.
    Det tænker jeg også, men blev helt i tvivl, om der var en eller anden obskur regel i fodboldloven, som får kendelsen til at give mening?

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det tænker jeg også, men blev helt i tvivl, om der var en eller anden obskur regel i fodboldloven, som får kendelsen til at give mening?
    Det er ret tydeligt, at forseelsen sker inden der er sparket. Pauser du videoen på det tidspunkt, hvor bolden sparkes - da vil du se, at Lund allerede ligger ned. Så er det ret ligegyldigt, hvornår fløjtet kommer (der vil naturligt være en forsinkelse).

    Så dommen er altså helt korrekt.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    I situationen hvor 3'Christoffer deler gult ud til en GF'er og dømmer omspark på hjørnet er det meget tydeligt at han først fløjter efter hjørnet er taget. Situationen er med i highlights på FCK TV. Der er slet ikke noget at være i tvivl om. Gigantisk fejlkendelse og udueligt af VAR. Nu betyder det ikke så meget når vi ender med at vinde, men den skal lige nævnes.
    Det kan da godt være, at dommeren først fløjter, efter hjørnesparket er taget, men forseelsen bliver tydeligvis begået inden, så derfor er der ikke straffe.

    Det er nok lige at stramme den lidt at tale om gigantisk fejlkendelse og uduelig VAR i den situation. :-/

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det kan da godt være, at dommeren først fløjter, efter hjørnesparket er taget, men forseelsen bliver tydeligvis begået inden, så derfor er der ikke straffe.

    Det er nok lige at stramme den lidt at tale om gigantisk fejlkendelse og uduelig VAR i den situation. :-/

    Men, og nu spørger jeg nok dumt, er der ikke straffe selvom det er før sparket tages?

    Som da Christian Poulsen punchede svensken i sin tid?

    Zan

  16. #57
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Christian Poulsen/Markus Rosenberg situationen var i åbent spil. Fra lovbogen: "Der kan kun dømmes direkte og indirekte frispark eller straffespark for forseelser, som bliver begået, mens bolden er i spil."

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Det er ret tydeligt, at forseelsen sker inden der er sparket. Pauser du videoen på det tidspunkt, hvor bolden sparkes - da vil du se, at Lund allerede ligger ned. Så er det ret ligegyldigt, hvornår fløjtet kommer (der vil naturligt være en forsinkelse).

    Så dommen er altså helt korrekt.
    Okay, så en knapt så obskur regel... - Jeg må tilstå at jeg ikke har set den efterfølgende, men det giver jo meget god mening.

    I øvrigt synes jeg egentlig også at han dømmer en overraskende god kamp.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Diego - Diks - Larsson fadme svært at vælge kampens spiller.. .

    Larsson kæmper sindsygt - Diks var magisk - Diego er klasse.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Diego - Diks - Larsson fadme svært at vælge kampens spiller.. .

    Larsson kæmper sindsygt - Diks var magisk - Diego er klasse.
    Det niveau Diks vidste efter han skiftede position var den "gamle" Diks jeg kendte fra tidligere. gode afleveringer og Aggressiv i feltet

    Bare alene på den præstation er han MOTM i min bog. Syndt vi ser det niveau alt for sjældent fra hans side. Jeg har virkelig været kritisk af ham, og der skal langt flere gode præstationer til fra hans side før jeg er overbevist.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •