Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    23 51.11%
  • Uafgjort!

    10 22.22%
  • AGF Sejr!

    12 26.67%
Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Diego - Diks - Larsson fadme svært at vælge kampens spiller.. .

    Larsson kæmper sindsygt - Diks var magisk - Diego er klasse.
    Larsson får faktisk ikke meget ud af mange dueller. Han fungere ikke særlig godt som opspilsstation og i store dele af kampen piller deres store brød i centerforsvaret altså pynten af ham. Alti alt stadig en god kamp og klassemål, men jeg synes slet ikke det er oppe på MOM niveau. To kasser fra Diogo eller Diks, som er super kampafgørende mener jeg står foran ham i køen. Dertil spiller Johannesson og Jelert faktisk stærkt. I bunden finder man CS, Lund, Vavro og Falk (som skal have ros for at kæmpe sig igennem kampen)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    I øvrigt fed stemning igår. Der var noget Copenhagen Nights over stemningen på stadion.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Christian Poulsen/Markus Rosenberg situationen var i åbent spil. Fra lovbogen: "Der kan kun dømmes direkte og indirekte frispark eller straffespark for forseelser, som bliver begået, mens bolden er i spil."
    Ok, modtaget.

    Tak.

    Zan

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Puha.... havde godt nok håbet på en Randers overraskelse i dag. Vores kamp ude i Viborg bliver svær, og man skal vel ikke gøre sig de store forhåbninger om, at Brøndby gider vinde over FCN?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Puha.... havde godt nok håbet på en Randers overraskelse i dag. Vores kamp ude i Viborg bliver svær, og man skal vel ikke gøre sig de store forhåbninger om, at Brøndby gider vinde over FCN?
    Nej det stinker af det scenarie, som jeg lavede sølvpapirshat på, da grundspillet var forbi og programmet blev planlagt. Der er formentlig 0% chance for, at BIF tager point i den kamp, såfremt vi taber point i Viborg. Præcis det scenarie som dansk fodbold bør undgå for enhver pris, og som man alligevel planlagde.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det stinker af det scenarie, som jeg lavede sølvpapirshat på, da grundspillet var forbi og programmet blev planlagt. Der er formentlig 0% chance for, at BIF tager point i den kamp, såfremt vi taber point i Viborg. Præcis det scenarie som dansk fodbold bør undgå for enhver pris, og som man alligevel planlagde.
    Hvis du virkelig mener, der lurer en konspiration her, så giver det ingen mening, at du kalder dig selv for sølvpapirshat. Så bør du jo stå ved din teori.

    Min teori er, at Brøndby sikkert taber den kamp, fordi de intet har at spille for, og fordi deres tilskuere formentlig vil bakke FCN op. Men det er jo ikke så spændende en teori.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det stinker af det scenarie, som jeg lavede sølvpapirshat på, da grundspillet var forbi og programmet blev planlagt. Der er formentlig 0% chance for, at BIF tager point i den kamp, såfremt vi taber point i Viborg. Præcis det scenarie som dansk fodbold bør undgå for enhver pris, og som man alligevel planlagde.
    Jeg tror ikke at dem der planlægger kan tage højde for potentielle scenarier, hvor et hold ikke spiller for at vinde. Vi møder jo Randers i sidste spillerunde, der på det tidspunkt ikke kan nå andet end sommerferie. Når det er sagt, så er der ingen chance for at Brøndby tager point mod FCN.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg tror ikke at dem der planlægger kan tage højde for potentielle scenarier, hvor et hold ikke spiller for at vinde. Vi møder jo Randers i sidste spillerunde, der på det tidspunkt ikke kan nå andet end sommerferie. Når det er sagt, så er der ingen chance for at Brøndby tager point mod FCN.
    vi skal ud og slå Viborg længere er den jo ikke!!


  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af marwol Se meddelelser
    Så du mener seriøst, at der “for enhver pris” skal planlægges efter at BIF og FCN ikke mødes inden for de sidste par runder? Hvad nu hvis Viborg eller AGF havde ligget nummer 2? Skulle der så for enhver pris planlægges efter dette scenarie? Eller er det kun BIF/FCN-opgøret du er bange for?
    Jeg mener, at når guldet ser åbenlyst ligner en tvekamp, som det gjorde da slutspillet skulle planlægges, så skal man sgu ikke give det ene hold det andets hold ærkerival som en af de aller sidste kampe. Og det er ligegyldigt, som det handler som BIF/FCN (igen, igen) eller for den sags skyld FCK-FCM (for et par år siden) eller en helt tredje. Det må man simpelthen kunne planlægge sig ud af, når det drejer sig om en tvekamp om guldet.
    Nu kan vi så gå hele ugen og spekulere, om BIF mon gør deres bedste på mandag (forøvrigt så spiller de efter FCK, hvilket igen forstærker hele snakken). Og når de så taber (hvilket de formentlig gør, fordi de stinker), så vil BIF uanset hvad skydes i skoene at de lod sig tabe, og FCN skal høre på idioter som mig nævne, at FCN vandt guld fordi BIF lagde sig med vilje. Jeg kan helt ærligt ikke se, hvorfor man ikke vil undgå alt den snak. Det havde virkelig ikke være svært, at lægge dette opgør nogle runder før, hvor begge hold stadig havde lidt at spille for.

    Anyway, diskussionen blev taget for uger siden, så jeg stopper den her for denne omgang. Jeg er åbenlys ret ene om at synes, at det er en elendig planlægning.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg tror ikke at dem der planlægger kan tage højde for potentielle scenarier, hvor et hold ikke spiller for at vinde. Vi møder jo Randers i sidste spillerunde, der på det tidspunkt ikke kan nå andet end sommerferie. Når det er sagt, så er der ingen chance for at Brøndby tager point mod FCN.
    Der er bare forskel på ikke at have noget at spille for og have en kamp, hvor man kan fryde sig over et nederlag (i hvert fald ens fans).

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis du virkelig mener, der lurer en konspiration her, så giver det ingen mening, at du kalder dig selv for sølvpapirshat. Så bør du jo stå ved din teori.

    Min teori er, at Brøndby sikkert taber den kamp, fordi de intet har at spille for, og fordi deres tilskuere formentlig vil bakke FCN op. Men det er jo ikke så spændende en teori.
    Tror jeg Bif lader sig taber med vilje? Nej
    Tror jeg BIF laver en stærk indsats? Nej
    Tror jeg vi får denne snak om en uge? Ja det tror jeg desværre :-(

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tror jeg Bif lader sig taber med vilje? Nej
    Tror jeg BIF laver en stærk indsats? Nej
    Tror jeg vi får denne snak om en uge? Ja det tror jeg desværre :-(
    Nerverne er ved at indfinde sig :). Problemet med planlægningen er, at det kan være forholdsvis svært at forudse hvem der har noget at spille for og for hvem sæsonen er ovre. I sidste ende så taber vi ikke guldet, hvis FCN vinder i Brøndby - vi taber guldet, hvis vi ikke formår at vinde de sidste to kampe. Her vil jeg hellere have Viborg-FCK og BØF-FCN end os imod BØF og FCN imod Viborg.

    Lige nu hedder slutspillet 4-1-3, så hvis vi ikke vinder de sidste to, så har vi altså kun vundet halvdelen af kampene i slutspillet os så skal det være svært at blive mestre. Vi skal simpelthen selv afgøre det nu

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    vi skal ud og slå Viborg længere er den jo ikke!!
    Der er sku lidt småklubsmentalitet at sidde og brokke sig over noget som det her imo.
    Come on, vi har lige vundet den mest vanvittige kamp i mange år - nyd da det faktum at vi stadig selv kan afgøre mesterskabet med sejre i de sidste to, fremfor at bruge energi på det her…


  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Det jo også helt hul i hovedet at man ikke sætter de to sidste spillerunder til at alle hold spiller på samme tidspunkt. Sidste runde er ikke nok ang dette, det en KÆMPE falliterklæring…. Er enig med dem der siger at BØF lader sig tabe hvis vi snubler i Viborg, det jo sket så mange gange før. Selvfølgelig vil BØF gøre alt for at FCK ikke får guld…
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der er sku lidt småklubsmentalitet at sidde og brokke sig over noget som det her imo.
    Come on, vi har lige vundet den mest vanvittige kamp i mange år - nyd da det faktum at vi stadig selv kan afgøre mesterskabet med sejre i de sidste to, fremfor at bruge energi på det her…
    Præcis og denne gang trods alt med 8 dages opladning - uanset!!

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •