Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    23 51.11%
  • Uafgjort!

    10 22.22%
  • AGF Sejr!

    12 26.67%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 96 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Undskyld, men er der ikke et temmeligt stort sammenfald imellem de, der kalder det 'konspirationsteori', at Bøf lægger sig mod FCN og så de, der talte for, at vi skulle konspirere mod Bøf ved at lægge os mod FCM for to år siden? Måske mere et indlæg til 'Jeg undrer mig over...', for det er egentlig bare det, jeg gør.

    Ser frem til en masse Erasmus Montanus argumenter om, at jeg tager fejl, at det er noget helt andet nu, og at jeg lige har skrevet alt muligt, som jeg ikke selv vidste, jeg havde skrevet. :-)
    Jeg ved ikke helt, hvordan du laver den kobling. Jeg har pivet over kampprogrammet dette slutspil og uden at jeg lige har tjekket tråden fra 2021 igennem, så er jeg ganske sikker på, at jeg var på team "Vi skal prøve at slå FCM". Jeg er også ret sikker på, at i hvert fald en af dem som rynkede på næsen over min bekymring for årets program da det kom ud, samtidig var en ret stor fortaler herinde for, at vi for alt i verden skulle smide os til FCM.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det blev der allerede spillet på i går aftes, da oddset forøvrigt var en smule højere. Om ikke andet, så bliver der råd til en ordentlig brandert, hvis det hele kikser.
    Jeg endte med at gå med odds 7,3 på at vi er Mestre mandag aften kl 20. Det virker alligevel voldsomt kun at give 13% ssh for det udfald.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Undskyld mit sprog, men hold nu kæft! Stolpe op og stolpe ned om hvordan bøf vil smide sig. .

    Det behøver de slet ikke, de er så dårlige at de taber helt af sig selv. Men hey, lad os da bare bruge det som undskyldning hvis vi skulle ende med smide mesterskabet .o0(suk)
    That didn't age well.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    That didn't age well.
    Tja, det ældedes vel ikke med mindre ynde, end de konspiratoriske indlæg, det var et svar på. Faktum er, at alle tog fejl i den tråd mht. kampens udfald. Men indlæggene, der var sikre på, at BIF - bevidst eller ubevidst - ikke ville give 100 procent for at vinde, ældedes nok lige det mindre kønt.

    Nå, det gode er, at vi forhåbentlig kan slippe for konspirationsteorierne næste år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tja, det ældedes vel ikke med mindre ynde, end de konspiratoriske indlæg, det var et svar på. Faktum er, at alle tog fejl i den tråd mht. kampens udfald. Men indlæggene, der var sikre på, at BIF - bevidst eller ubevidst - ikke ville give 100 procent for at vinde, ældedes nok lige det mindre kønt.

    Nå, det gode er, at vi forhåbentlig kan slippe for konspirationsteorierne næste år.
    Det skal du nok ikke regne med :-)
    Med til konspirationsteorierne var jo den forudsætning, at man med et nederlag mere eller mindre kunne gøre FCN til mestre. Eftersom man spillede efter FCK i går (ved godt de startede lidt inden vores kamp var helt færdig) og dermed vidste at FCK vandt, så var den forudsætning jo med al sandsynlighed ikke længere til stede.

    Jeg må forøvrigt igen understrege det absurde i, at de to kampe ikke blev spillet samtidigt. Nu viste det sig med en sejr i Viborg at være en kæmpe fordel for os, da FCN ikke kunne håndtere presset og BIF (måske nærmere deres fans) ikke rigtig havde den store grund til at håbe på et nederlag. Havde vi smidt point i Viborg, så kunne scenariet have været meget anerledes, ligesom denne debat.

    Men ja ja - den "ikke-bekymrede" side fik (heldigvis) ret i, at Bif ikke lagde sig. Så lad os da endelig slutte alle sæsoner af med opgør mellem de to..... :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tja, det ældedes vel ikke med mindre ynde, end de konspiratoriske indlæg, det var et svar på. Faktum er, at alle tog fejl i den tråd mht. kampens udfald. Men indlæggene, der var sikre på, at BIF - bevidst eller ubevidst - ikke ville give 100 procent for at vinde, ældedes nok lige det mindre kønt.

    Nå, det gode er, at vi forhåbentlig kan slippe for konspirationsteorierne næste år.
    Hovhov, teorien om at Farum altid smider sig i betonen, står da endnu stærkere efter i går. Vi var jo nogle, der sagde det.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •