Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    23 51.11%
  • Uafgjort!

    10 22.22%
  • AGF Sejr!

    12 26.67%
Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Det jo også helt hul i hovedet at man ikke sætter de to sidste spillerunder til at alle hold spiller på samme tidspunkt. Sidste runde er ikke nok ang dette, det en KÆMPE falliterklæring…. Er enig med dem der siger at BØF lader sig tabe hvis vi snubler i Viborg, det jo sket så mange gange før. Selvfølgelig vil BØF gøre alt for at FCK ikke får guld…
    Det er jeg til gengæld enig i.
    Har det ikke også været sådan tidligere at de sidste to runder afvikles samtidig?

    Det er vel endnu et eksempel på TV stationernes magt at kampene spilles forskudt. Kan se at det i Premier League og Bundesligaen også kun er den sidste rundt som spilles samtidig.

    I Danmark med vores slutspils format kunne man evt have delt det op så at kampene blev afviklet tre og tre (mesterskabsspil / kvalifikationsspil).

    Men igen - vil vi være mestre så skal Viborg besejres - den er ikke så meget længere end det. Så lad os nyde at vi ligger nummer 1 med gode kort på hånden - så kan vi komme med alle de dårlige undskyldninger bagefter hvis det (gisp) skulle glippe…

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Undskyld mit sprog, men hold nu kæft! Stolpe op og stolpe ned om hvordan bøf vil smide sig. .

    Det behøver de slet ikke, de er så dårlige at de taber helt af sig selv. Men hey, lad os da bare bruge det som undskyldning hvis vi skulle ende med smide mesterskabet .o0(suk)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Det jo også helt hul i hovedet at man ikke sætter de to sidste spillerunder til at alle hold spiller på samme tidspunkt. Sidste runde er ikke nok ang dette, det en KÆMPE falliterklæring…. Er enig med dem der siger at BØF lader sig tabe hvis vi snubler i Viborg, det jo sket så mange gange før. Selvfølgelig vil BØF gøre alt for at FCK ikke får guld…
    Når brøndby taber til Farum, for det gør de ganske sikkert, gør de det ikke primært fordi de lægger sig, men fordi de er et røv-elendigt fodboldhold, og det havde de været uanset hvornår Farum skulle rende ind i dem.
    - Det er lidt tåkrummende med alle de konspirationsteorier. Vi skal bare vinde i Viborg. Hvis vi holder fast i nogle af de offensive takter fra søndag, er Viborg også til at tale med.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Vi vinder begge de resterende kampe, så det er fuldstændig ligemeget om uduelige Brøndby endnu engang er garant for point til rødvinsbaronerne i en tæt mesterskabsduel.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Undskyld, men er der ikke et temmeligt stort sammenfald imellem de, der kalder det 'konspirationsteori', at Bøf lægger sig mod FCN og så de, der talte for, at vi skulle konspirere mod Bøf ved at lægge os mod FCM for to år siden? Måske mere et indlæg til 'Jeg undrer mig over...', for det er egentlig bare det, jeg gør.

    Ser frem til en masse Erasmus Montanus argumenter om, at jeg tager fejl, at det er noget helt andet nu, og at jeg lige har skrevet alt muligt, som jeg ikke selv vidste, jeg havde skrevet. :-)

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Undskyld, men er der ikke et temmeligt stort sammenfald imellem de, der kalder det 'konspirationsteori', at Bøf lægger sig mod FCN og så de, der talte for, at vi skulle konspirere mod Bøf ved at lægge os mod FCM for to år siden? Måske mere et indlæg til 'Jeg undrer mig over...', for det er egentlig bare det, jeg gør.

    Ser frem til en masse Erasmus Montanus argumenter om, at jeg tager fejl, at det er noget helt andet nu, og at jeg lige har skrevet alt muligt, som jeg ikke selv vidste, jeg havde skrevet. :-)
    Umiddelbart ville jeg mene at situationen er relativt tæt på identisk, omend vi havde euro-pladser at spille for. Mit argument vil også være det samme, vores succes kommer før brøndbys mangel på samme.

    Diskussionen er dog relativt ligegyldig, i den forstand at brøndby er så håbløse som de er.

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Umiddelbart ville jeg mene at situationen er relativt tæt på identisk, omend vi havde euro-pladser at spille for. Mit argument vil også være det samme, vores succes kommer før brøndbys mangel på samme.

    Diskussionen er dog relativt ligegyldig, i den forstand at brøndby er så håbløse som de er.
    Vi havde da også en (spinkel) mesterskabschance at spille for i den kamp imod FCM

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Løsningen er enkelt:

    Taber vi mesterskabet på gulvet:
    1) Det er PC’s skyld
    2) Det er trænerens skyld og i dette tilfælde er valget Jess eller Ness… så JT skyld
    3) hader stadig Brøndby
    4) vi finder 2-3 syndebukke i truppen
    5) Hvorfor DBU

    Vinder vi mesterskabet:
    1) Ness er gud
    2) Vi glemmer alt om æsler i 2 uger
    3) Hader stadig Brøndby
    4) PC skal fyrres
    5) I fik os ikke DBU

    Alle debatøre er i øvrigt lovlig undskyldt emotionelle outbreaks de næste uger. Sidelinien er også et fint sted at komme af med dampen, når det koger over pga ens ynglingsklub kludre i det.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Undskyld, men er der ikke et temmeligt stort sammenfald imellem de, der kalder det 'konspirationsteori', at Bøf lægger sig mod FCN og så de, der talte for, at vi skulle konspirere mod Bøf ved at lægge os mod FCM for to år siden? Måske mere et indlæg til 'Jeg undrer mig over...', for det er egentlig bare det, jeg gør.

    Ser frem til en masse Erasmus Montanus argumenter om, at jeg tager fejl, at det er noget helt andet nu, og at jeg lige har skrevet alt muligt, som jeg ikke selv vidste, jeg havde skrevet. :-)
    Sagen er jo, at du blander spillere og tilhængere sammen. Hvis FCM-kampen for to år siden viste noget, var det jo netop, at uanset hvor meget fans måtte ønske, at deres hold lægger sig med vilje, betyder det ikke nødvendigvis, at spillerne tænker på samme måde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Sagen er jo, at du blander spillere og tilhængere sammen. Hvis FCM-kampen for to år siden viste noget, var det jo netop, at uanset hvor meget fans måtte ønske, at deres hold lægger sig med vilje, betyder det ikke nødvendigvis, at spillerne tænker på samme måde.
    Med til historien hører jo at vi ikke nåede at lægge os på tribunerne. Reaktionen ved FCMs 0-1 mål var jo en udbredt ligegyldighed, indtil Sisto og co. vælger at danse rundt som idioter i hjørnet mellem B og C, så blev der fandme tændt en ild i tribunerne. Vi var sgu aldrig kommet tilbage i den kamp hvis halvdelen af stadion havde stået og klappet da FCM scorer.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Sisto og co. vælger at danse rundt som idioter i hjørnet mellem B og C
    Sory Kaba-effekten..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Undskyld, men er der ikke et temmeligt stort sammenfald imellem de, der kalder det 'konspirationsteori', at Bøf lægger sig mod FCN og så de, der talte for, at vi skulle konspirere mod Bøf ved at lægge os mod FCM for to år siden? Måske mere et indlæg til 'Jeg undrer mig over...', for det er egentlig bare det, jeg gør.

    Ser frem til en masse Erasmus Montanus argumenter om, at jeg tager fejl, at det er noget helt andet nu, og at jeg lige har skrevet alt muligt, som jeg ikke selv vidste, jeg havde skrevet. :-)
    Tak for at foregribe svarene med en håndfuld stråmænd, men de rammer ved siden af.

    For sagen er jo, at selv om man måtte have gået og håbe på det i sit stille sind, så lagde København sig jo netop ikke mod Midtjylland, hverken i 2018, hvor man gav den fuld skrue men indkasserede to kluntede – og velsignede – mål, så Skt Kjartan fik muligheden for at snyde Brøndby senere, eller den sorte dag i 2021.

    Så jeg er ikke helt sikker på, hvor du vil hen med det. Apropos at lægge sig mod Midtjylland, kan man da også nævne, at Brøndby gjorde vores arbejde en del lettere så sent som sidste år med en sen udligning i Herning.

    Men man kan selvfølgelig se de spøgelser, man har lyst til ...

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi havde da også en (spinkel) mesterskabschance at spille for i den kamp imod FCM
    Dog kun hvis man var sikker på, at Brøndby ikke ville vinde nogen af deres to sidste kampe. Da den ene af dem var hjemme mod et formsvagt Farumhold, som på det tidspunkt ikke havde slået Brøndby siden 2017, var vi reelt ikke med til at spille om guldet trods den 4-2-sejr – kun at hjælpe Brøndby med at tage det. Det blev da også fremhævet dengang. Men Jess fik det, som han ville have det ...

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    I skrivende stund kan en fcn sejr forsikres til 2,15. Hvis man er så sikker på fcn vinder i brøndby er det jo en glimrende forsikring. At fck sætter førstepladsen over styr i næste runde kan forsikres for 3,54.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (21.05.23 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    I skrivende stund kan en fcn sejr forsikres til 2,15. Hvis man er så sikker på fcn vinder i brøndby er det jo en glimrende forsikring. At fck sætter førstepladsen over styr i næste runde kan forsikres for 3,54.
    Det blev der allerede spillet på i går aftes, da oddset forøvrigt var en smule højere. Om ikke andet, så bliver der råd til en ordentlig brandert, hvis det hele kikser.

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •