Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 58 af 58

Emner: Ændringer i sæsonkort og abonnementer

Tilmeldingsdato
    Aug 2002

Re: Ændringer i sæsonkort og abonnementer

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu tjekkede jeg også lige og ganske rigtigt; jeg skiftede plads fra Nedre C til Øvre A til AGF-kampen 21. maj, og den glimrer også ved sit fravær på min pointoversigt. Det er jo håbløst, at klubben ikke har styr på det!

Nu tager jeg nærmest aldrig på udebaneture, så loyalitetspointene betyder ikke så meget for mig, men hvis de heller ikke har styr på det, når man begynder at få fraværsprocenter ligesom i gymnasiet, er det jo katastrofalt.

Er der nogen, der har brugt klubbens eget billetfrigivelsessystem, som kan fortælle, om man heller ikke der får sine loyalitetspoint?

Det har jeg har også mistet en hel del point på i den forgangne sæson, da jeg har ændret min plads en hel del gange fra en plads på Nedre C til et andet sted i Parken, da min søn på 7 år har begyndt gerne at ville være med hver gang. Det har så betydet at jeg har fået en del færre point i den forgangne sæson, selvom jeg ikke har misset andre hjemmekampe end den første imod Horsens. Det virker som en kæmpe teknisk bommert i deres system.
    Jeg slipper dog selv for det problem i den kommende sæson, da jeg nu har købt kort til os begge et sted.

Tilmeldingsdato
    May 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu tjekkede jeg også lige og ganske rigtigt; jeg skiftede plads fra Nedre C til Øvre A til AGF-kampen 21. maj, og den glimrer også ved sit fravær på min pointoversigt. Det er jo håbløst, at klubben ikke har styr på det!

Nu tager jeg nærmest aldrig på udebaneture, så loyalitetspointene betyder ikke så meget for mig, men hvis de heller ikke har styr på det, når man begynder at få fraværsprocenter ligesom i gymnasiet, er det jo katastrofalt.

Er der nogen, der har brugt klubbens eget billetfrigivelsessystem, som kan fortælle, om man heller ikke der får sine loyalitetspoint?
    Jeg kontrollerede Ændre sæde på dit sæson-/abonnementskort - F.C. København Kundeservice (fck.dk) og her står der nu:
    Du optjener pt. ikke loyalitetspoint, når du ændrer sæde til en kamp, men udviklingen af dette er i gang. Hvis du ønsker at få dem efterfølgende, så kontakt os på [email protected].
    Jeg ved ikke om den information er ny eller ej.

Men jeg har så skrevet til kundeservice i dag, og efter 3 timer har jeg fået mine point fra Brøndby kampen + mail om at det er rettet. Det er fin service.
    Dog forudser jeg (som flere) en mail storm fremover, hvis alle skal gøre sådan hver gang de har ændret plads eller foræret deres billet væk.
    D ku vær Værre!!

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Men jeg har så skrevet til kundeservice i dag, og efter 3 timer har jeg fået mine point fra Brøndby kampen + mail om at det er rettet. Det er fin service.
    Som midaldrende, ciskønnet, hvid mand, har jeg et utal af gange skrevet til diverse kundeservice, og det kan altid betale sig at skrive til FCs kundeservice. De er venlige, effektive, og som regel hurtige på tasterne.

4. De følgende 8 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Nu sidder jeg og ser på kalenderen for august. Vi taler 1,5 måned dertil. Fra midten af august ligger spilletidspunktet ikke fast. Men hvis vi antager at kampene spilles om lørdagen, så ville en ferie i Uge 32 samt et bryllup den 26/8 (ikke utænkeligt scenarie) bringe ens maksimale detalgelse i parken ned på 13/16 af superligakampene, eller 81,5%. Det er jo helt håbløst at stille et krav på 85%s detagelse i den situation.

Vi ved selvfølgelig ikke omvi kvalificerer os til chl eller Ecl endnu, men hvor ville det vaere rart for famlieplanlægningen at kampene lå fast min 2 måneder frem i tiden.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

6. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu sidder jeg og ser på kalenderen for august. Vi taler 1,5 måned dertil. Fra midten af august ligger spilletidspunktet ikke fast. Men hvis vi antager at kampene spilles om lørdagen, så ville en ferie i Uge 32 samt et bryllup den 26/8 (ikke utænkeligt scenarie) bringe ens maksimale detalgelse i parken ned på 13/16 af superligakampene, eller 81,5%. Det er jo helt håbløst at stille et krav på 85%s detagelse i den situation.

Vi ved selvfølgelig ikke omvi kvalificerer os til chl eller Ecl endnu, men hvor ville det vaere rart for famlieplanlægningen at kampene lå fast min 2 måneder frem i tiden.
    Jeg skriver det lige igen-igen-igen: Hvis du er forhindret og ikke kan komme af med din billet til en ven, kan du smide den tilbage i potten, så klubben kan sælge den, og så får du ikke fravær uanset, om det lykkes klubben at sælge den. Det kræver dog, at du rent faktisk logger in på din profil og frigiver din billet. Gider du ikke det, eller kan du ikke finde ud af det, får du fravær.

Om det er rimeligt er en anden snak.

Men ja, det er ekstremt stressende, at man stort ikke kan planlægge noget som helst en-to måneder frem, fordi vi ikke aner, hvor og hvor vi skal spille. Men det er også en anden snak.

8. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg skriver det lige igen-igen-igen: Hvis du er forhindret og ikke kan komme af med din billet til en ven, kan du smide den tilbage i potten, så klubben kan sælge den, og så får du ikke fravær uanset, om det lykkes klubben at sælge den. Det kræver dog, at du rent faktisk logger in på din profil og frigiver din billet. Gider du ikke det, eller kan du ikke finde ud af det, får du fravær.

Men ja, det er ekstremt stressende, at man stort ikke kan planlægge noget som helst en-to måneder frem, fordi vi ikke aner, hvor og hvor vi skal spille. Men det er også en anden snak.
    Ud fra et princip så giver jeg ikke en fuldt betalt billet tilbage, så de kan sælge den igen. Det kommer aldrig til at ske og jeg ser det kun som en måde vores efterhånden ganske usympatiske ejere kan skumme fløden yderligere.

Min eneste overvejelse er om “medlemskabet” skal opsiges eller ej. Jeg har så hellere ikke en fast plads gennem X antal år på spil.

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ud fra et princip så giver jeg ikke en fuldt betalt billet tilbage, så de kan sælge den igen. Det kommer aldrig til at ske og jeg ser det kun som en måde vores efterhånden ganske usympatiske ejere kan skumme fløden yderligere.

Min eneste overvejelse er om “medlemskabet” skal opsiges eller ej. Jeg har så hellere ikke en fast plads gennem X antal år på spil.
    Det er jo en ærlig sag, men må jeg anbefale dig at spare lidt på din aversion overfor vores ejere. Om ganske få år sælges vi til nogle arabiske typer med en alt anden dagsorden. Og så skal du se løjer :-(

11. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    May 2005

Så langt kan der naturligvis ikke planlægges frem. Det er jo også i vores klubs interesse at der tages mest muligt hensyn til vores europæiske kval kampe.

Er løsningen ikke at man får en bekendt til at scanne ens billet/kort ved indgangen, hvis man skulle være fraværende?
    Ikke optimalt, i know. Men det er vel den bedste løsning...

13. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Mar 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser

Hvis man - som jeg - står på Nedre C og er en del af en gruppe, så er det s'gu lidt underligt at skulle frigive sin billet til nysalg, så resten af gruppen risikerer at få besøg af en en turist, som måske vil stå lige i midt i det hele, fordi han/hun insisterer på at have det sædenummer, der står på billetten. Jeg forsøger altid at bortgive billetten til nogen i i vores gruppe, så de kan medbringe venner eller familie, men nogle gange er der ingen afsætning, og så må jeg enten få nogen til at stemple ind for mig, eller også får jeg fremadrettet strafpoints i karakterbogen. Det er intet mindre end et elendigt koncept og usædvanlig ringe kundebehandling, hvis du spørger mig. Hvis det på et tidspunkt ender med, at jeg på grund af et par missede kampe mister den plads, jeg nu har haft i over 20 år (eller hvor længe sæsonkort nu har eksisteret), så overvejer jeg seriøst at begynde at lege med anthrax. :-/
    /Giggs

København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

15. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Hvis man - som jeg - står på Nedre C og er en del af en gruppe, så er det s'gu lidt underligt at skulle frigive sin billet til nysalg, så resten af gruppen risikerer at få besøg af en en turist, som måske vil stå lige i midt i det hele, fordi han/hun insisterer på at have det sædenummer, der står på billetten. Jeg forsøger altid at bortgive billetten til nogen i i vores gruppe, så de kan medbringe venner eller familie, men nogle gange er der ingen afsætning, og så må jeg enten få nogen til at stemple ind for mig, eller også får jeg fremadrettet strafpoints i karakterbogen. Det er intet mindre end et elendigt koncept og usædvanlig ringe kundebehandling, hvis du spørger mig. Hvis det på et tidspunkt ender med, at jeg på grund af et par missede kampe mister den plads, jeg nu har haft i over 20 år (eller hvor længe sæsonkort nu har eksisteret), så overvejer jeg seriøst at begynde at lege med anthrax. :-/
    Min oplevelse med turister er i øvrigt at de oftest er overraskende elendige til at flytte sig 5 sæder til højre eller venstre.
    Sidst redigeret af djurlander : 30.06.23 kl. 11:25
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

17. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Fair nok. På Sektionen og away er jeg vant til at stå ved siden af nogle medfans, hvor jeg tænker, "Hvad fanden laver du her?", men så flytter jeg mig bare. Det er selvfølgelig ikke helt så enkelt på NC.

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Min oplevelers med turister er i øvrigt at de oftest er overraskende elendige til at flytte sig 5 sæder til højre eller venstre.
    Det store problem på Nedre C er vist også, at mange står fast et sted, hvor de reelt set ikke har sæsonkort. Jeg aner ikke, hvem der har de to pladser foran mig, men de har i hvert fald ikke stået der i +10 år. Så kan vi bruge dem :-)

20. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2002

Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det store problem på Nedre C er vist også, at mange står fast et sted, hvor de reelt set ikke har sæsonkort. Jeg aner ikke, hvem der har de to pladser foran mig, men de har i hvert fald ikke stået der i +10 år. Så kan vi bruge dem :-)
    Det lyder egentlig ikke som det helt store problem for jer. ;-)

Måske er det nogle af vores? Vi står 8 på 5 pladser.
    /Giggs

København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Trupsammensætning og teamkultur(ændringer)
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 06.02.20, 00:38
  2. Måske der er håb for ændringer imorgen....
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 16.02.05, 13:25
  3. Dagens ændringer på Sidelinien!
    By Karsten CF1 in forum Kontoret
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 24.02.04, 00:43

Regler for meddelelser