Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
48. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    26 54.17%
  • Uafgjort!

    12 25.00%
  • Viborg Sejr!

    10 20.83%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,237

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Kampen i viborg ender 0-2 og derefter ender brøndbykampen 2-1. #dedanskemestre.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,579

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Det bliver en forfærdelig weekend - alt for lang ventetid til mandag kl 16..!!

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Vi smider point, og så vinder FCN på Pestegnen… Samtidig med at AGF sørger for at Viborg intet har at spille for i sidste runde i Farum så rødvinsdrengene nemt kan sikre sig sit andet mesterskab, bare vent og se, det bliver scenariet :-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Mon ikke Claesson, Isak og co har hamstret tilpas meget vinder-benzin på det seneste til at vikinge en 1-2 hjem.
    Og så skal der lures på gummiben i kampen efter. SELVFØLGELIG vinder Farum. SELVFØLGELIG.

    (..men måske..)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    408

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Viborg kan stadig nå at blive mestre.

    Hvis de vinder de to sidste kampe, FCN taber til Brøndby, og FCK taber til Randers. Voila: Viborg er mestre.

    Jeg medgiver, at sandsynligheden ikke er stor.

    Men sikke et scenarie i sidste spillerunde, Hvis Viborg og Brøndby begge vinder i denne runde.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Det er godt nok mange overtroiske pessimister blandt mine medfans i disse dage. Personligt er jeg overbevist om, at de sidste tre kampes resultater, med de udfordringer der har været, har løftet truppens moral og motivation til et niveau, hvor man kan overkomme alt. Jeg er sikker på, at FCK vinder over Viborg, og at mesterskabet kommer hjem hvor det hører hjemme.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,108

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kampen i viborg ender 0-2 og derefter ender brøndbykampen 2-1. #dedanskemestre.
    Til tonerne af KÆMPE pibekoncert i Brøndby. :)

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Vi ligger nummer 1. Vi mangler Viborg ude og Randers hjemme - i samtlige sæsoner jeg har fulgt, så lyder det regnskab ret godt, men lige netop i årets freak sæson, så er Viborg ude slet ikke noget at ønske sig. Det er dog nu, st vi skal vise os som det mesterhold og få denne sæson afsluttet med to sejre, der er simpelthen ikke plads til flere missede point.

    - jeg synes at Daramy er bedre med en venstrebenet back bag sig, så jeg ville satse på at CS stepper op og finder sit topniveau på sin gamle hjemmebane.
    - Larsson starter nok helt fremme og han har også gjort sig fortjent til det, men imod AGF savnede jeg godt nok en angriber, som vandt flere dueller og kunne holde bedre i bolden. Måske skal vi sparke imod hjørneflagene når bolden skal sparkes langt. Få dueller på løb og teknik i stedet for at sparke højt centralt, hvor vi bare får bolden retur med dwt samme.
    - Diogo har vist sig betydelige bedre på alle andre steder end højre midt. Måske har han bare haft den traditionelle indkøringsperiode, men Daramy er klar, så han må vise sine kvaliteter fra højrefløjen i de sidste kampe.

    Så skal det lige nævnes at BØF og deres sløje fans er blevet enige om et eller andet ligegyldigt brev, så de er klar med stemning og gule trøjer lige kår vi har mest brug for det. Tillykke til dem og lad dem glæde sig og få den sejr inden de finder ud af at de er blevet b…. i r….. via en ligegyldig aftale. Brøndby er solgt og deres værdier forsvinder stille og roligt :).

    Jeg forventer intet andet end en nervepirrende kamp, men forhåbentlig kan vi starte som imod AGF og så ikke lukke jyderne tilbage ind i VORES fest

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Man kunne jo også overveje at fortsætte med to angribere i front. Hvad taler for, at vores 4-3-3 pludselig skal fungere igen?

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,198

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kunne jo også overveje at fortsætte med to angribere i front. Hvad taler for, at vores 4-3-3 pludselig skal fungere igen?
    Mon ikke 442 bliver vores back-up plan, hvis/når vi skal frem og score. Jeg kan dog ikke forestille mig andet, end at vi starter ud i 433, idet vi får Claesson, Hakon og forhåbentlig Lerager og Daramy tilbage på fuld styrke. Får vi ikke dem alle tilbage, så kan det godt være, at man prøver 442 igen - jeg tror ikke, at man tager 532 igen, grundet de ringe forsvarsspil mod AGF.
    Men det bliver godt nok spændende at se, hvordan vi starter ud. Fjerner man f.eks Larsson fra 9'eren efter et par kampe med succes? Placerer man igen Diogo på højrekant i stedet for en mere fri rolle eller til venstre? Sætter man Diks på venstre back fra start?

    Skulle jeg gætte lige her og nu uden at kende truppen, så vil jeg tro, at vi starter således:

    Grabara
    Jelert, Vavro, Lund, Diks
    Lerager/Falk/Hakon, Clem, Claesson
    Diogo, Larsson, Daramy

    Den ene 8'er bliver bestemt af, hvordan skadessituationen er med Lerager og Falk.
    Der er udtaget en 21-mands trup - det betyder at en sorteres fra. Det kan meget vel være en skadet Lerager eller Falk.

    Edit:
    Hov havde slet ikke set, at Corner er med. Spændende.
    Sidst redigeret af k@sper : 28.05.23 kl. 12:13

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-viborg-ff-23

    En 21-mands trup er udtaget. Cornelius er blandt de udtagne.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    904

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-viborg-ff-23

    En 21-mands trup er udtaget. Cornelius er blandt de udtagne.
    Corner er blevet inspireret af Falk! Spil skadet - vi mangler kun 2 kampe! Han kommer kun ind, hvis vi skal hente noget til sidst/presse på...

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Det er kampdag - hold kæft hvor bliver dagen i dag afgørende. Vi kan ikke udelukke at 2,3,4 point vil være nok over de næste 2 kampe, men 6 point skal vi naturligvis gå hårdt efter. Det er absolut en bagdel at starte først med dagens kamp, men skulle er hold starte, så mest fair at det er os. FCN skal vinde lige meget hvad, men vi kunne i den grad drage fordel af deres resultat, hvis de ikke vinder. Taber FCN, så ville uafgjort gøre en kæmpe forskel i dag, hvorimod FCN skal vinde uafhængigt af vores resultat.

    Jeg er famne spændt på dagens kamp og håber virkelig at luften er gået af Viborgs ballon.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Er der én, der har set kampen før, som kan berolige mig? (Håber) Mine nerver holder ikke til at se kampen direkte...
    God kamp til alle der tør se den ��

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #15
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    408

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (29.05.23 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Taber FCN, så ville uafgjort gøre en kæmpe forskel i dag, hvorimod FCN skal vinde uafhængigt af vores resultat.
    Hvis FCN taber i dag, gør en uafgjort i vores kamp mod Viborg i dag ingen som helst forskel.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.11.16, 16:38
  2. Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 20.06.16, 14:20
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 24.11.15, 15:01
  4. Svar: 73
    Sidste Meddelelse: 06.10.15, 16:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 11:07

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •