Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 61 point!

    45 70.31%
  • Uafgjort – 59 point!

    4 6.25%
  • Randers FC Sejr – 58 point!

    15 23.44%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 53

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Det mest bizarre i går var, da Babacar pludselig kom på scenen til pokalløft, og at EB.dk i sin dækning senere skrev, at han ikke skulle med op og spise i Parken, men sagde farvel på gaden til Mukairu (tror jeg det var). Er der nogen, der kender historien om ham (andet end rygterne om gift i omklædningsrummet, som jo er slem nok)?

    Edit: Det næstmest bizarre var at se Lamin, ærke-bøf, på scenen i en FC-trøje. Godt hans gode ven Ardit har hjertet på rette sted.
    Sidst redigeret af Døren : 05.06.23 kl. 16:57 Årsag: Det næstmest bizarre

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er sgu nok svært at tænke klart hos en bunke overgearede unge mænd - der vil man nok helt naturligt blive draget imod der, hvor larmen er størst. Men ja klubben bør sørge for, at de lige tager en omgang, især når man rent faktisk har kunnet planlægge lidt inden. Så vidt jeg kunne se, så gik træner-teamet hele vejen rundt.
    Men det kræver jo blot en enkelt ansat, der lige minder dem om det i situationen. Og så handler det ikke blot om at glemme familietribunen - det handler om at starte med den, fordi det for børn er lang tid at vente et kvarter efter en kamp på at de skal ned og danse foran B. Efter almindelige kampe uden fejringer, gør de det heller ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det mest bizarre i går var, da Babacar pludselig kom på scenen til pokalløft, og at EB.dk i sin dækning senere skrev, at han ikke skulle med op og spise i Parken, men sagde farvel på gaden til Mukairu (tror jeg det var). Er der nogen, der kender historien om ham (andet end rygterne om gift i omklædningsrummet, som jo er slem nok)?
    Jeg ved det ikke, men jeg gætter på, at han selv har valgt at droppe middagen.

    Der er ikke nogen, der har stillet spørgsmålstegn ved, hvorfor Amoo ikke var oppe at få en medalje?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved det ikke, men jeg gætter på, at han selv har valgt at droppe middagen.

    Der er ikke nogen, der har stillet spørgsmålstegn ved, hvorfor Amoo ikke var oppe at få en medalje?
    Han genoptræner jo i Nigeria DUH.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det kræver jo blot en enkelt ansat, der lige minder dem om det i situationen. Og så handler det ikke blot om at glemme familietribunen - det handler om at starte med den, fordi det for børn er lang tid at vente et kvarter efter en kamp på at de skal ned og danse foran B. Efter almindelige kampe uden fejringer, gør de det heller ikke.
    Jamen jeg er på ingen måde uenig. Især i går var under al kritik, at de ikke tager en ordentlig runde især efter pokalløftet. Til almindelige kampe kan jeg lidt bedre forstå det, omend man bør prioritere familietribunen meget mere. Men her vil man jo (især i tætte kampe) typisk tage den umiddelbare jubel efter slutfløjt ned mod S12 (hvor man også typisk angriber ned imod i 2. halvleg) og så er der bare langt ned til familietribunen, der nok vil være halvtom, inden man kommer derned.

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det mest bizarre i går var, da Babacar pludselig kom på scenen til pokalløft, og at EB.dk i sin dækning senere skrev, at han ikke skulle med op og spise i Parken, men sagde farvel på gaden til Mukairu (tror jeg det var). Er der nogen, der kender historien om ham (andet end rygterne om gift i omklædningsrummet, som jo er slem nok)?

    Edit: Det næstmest bizarre var at se Lamin, ærke-bøf, på scenen i en FC-trøje. Godt hans gode ven Ardit har hjertet på rettet sted.
    Det var i det hele taget en sløj omgang med de der “koncerter” efter kampen.. Her gik man og drømte om et gensyn med Minds, og så endte man med en eller anden der hedder Thor Seidenfarten og et par af hans unge og lige så u-musikalske venner (hvor af den ene åbenbart er BØF-fan).. Utroligt man ikke har kunne gøre det bedre.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jamen jeg er på ingen måde uenig. Især i går var under al kritik, at de ikke tager en ordentlig runde især efter pokalløftet. Til almindelige kampe kan jeg lidt bedre forstå det, omend man bør prioritere familietribunen meget mere. Men her vil man jo (især i tætte kampe) typisk tage den umiddelbare jubel efter slutfløjt ned mod S12 (hvor man også typisk angriber ned imod i 2. halvleg) og så er der bare langt ned til familietribunen, der nok vil være halvtom, inden man kommer derned.
    Hvis det blev en fast ting, at de startede med familietribunen efter hver kamp, tror jeg netop ikke, den ville være halvtom. Så ville ungerne stå og vente på at high-five og tage billeder. Nå, ikke for at koge mere suppe på det. Jeg undrer mig blot.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Han genoptræner jo i Nigeria DUH.
    Det gør han vel næppe stadig...
    Sidst redigeret af Garneren : 05.06.23 kl. 15:06
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det var i det hele taget en sløj omgang med de der “koncerter” efter kampen.. Her gik man og drømte om et gensyn med Minds, og så endte man med en eller anden der hedder Thor Seidenfarten og et par af hans unge og lige så u-musikalske venner (hvor af den ene åbenbart er BØF-fan).. Utroligt man ikke har kunne gøre det bedre.
    Enig. Det var helt sikkert et program for det alleryngste publikum. Men fred være med det…

    Noget andet er… Jeg havde to 7 årige drenge med i Fælledparken efter kampen. De havde hele ugen glædet sig max til guldfest - men de blev slemt skuffede da aktiviteterne for børn var lukket.
    Kunne man til en anden gang have et sted hvor ungerne kan have det sjovt efter kampen, så det ikke kun er koncert og druk det handler om… Et område lidt væk fra koncerten med mulighed for bordfodbold og lignende? Det kunne være fedt at sådan en mesterskabs fejring kun handler om at “please” det festende publikum, men også de yngre

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det var i det hele taget en sløj omgang med de der “koncerter” efter kampen.. Her gik man og drømte om et gensyn med Minds, og så endte man med en eller anden der hedder Thor Seidenfarten og et par af hans unge og lige så u-musikalske venner (hvor af den ene åbenbart er BØF-fan).. Utroligt man ikke har kunne gøre det bedre.
    Altså med 6 dages varsel?

    Musikken ramte også helt ved siden af min smag (og aldersgruppe), men synes sgu nok det er en anelse småforkælet, hvis vi efter den sæsonafslutning og den fest skal øffe over valg af musik.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså med 6 dages varsel?

    Musikken ramte også helt ved siden af min smag (og aldersgruppe), men synes sgu nok det er en anelse småforkælet, hvis vi efter den sæsonafslutning og den fest skal øffe over valg af musik.
    Man kan vel godt tillade sig at øffe lidt over musikvalget?
    Er med på det er en umulig opgave at gøre alle tilfredse - men jeg havde nu også håbet på bare en lille smule musik til os på +35.

    Dermed ikke sagt der var noget galt med festen - der var smæk på. Men nu er det jo et debatforum, så man må vel gerne lufte sin mening :)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det gør han vel næppe stadig...
    Jo med lige præcis den skade han har skal han helst både holde knæet i ro og holde sig langt væk fra søgelyset. Det kan stresse knæet unødigt.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Man kan vel godt tillade sig at øffe lidt over musikvalget?
    Er med på det er en umulig opgave at gøre alle tilfredse - men jeg havde nu også håbet på bare en lille smule musik til os på +35.

    Dermed ikke sagt der var noget galt med festen - der var smæk på. Men nu er det jo et debatforum, så man må vel gerne lufte sin mening :)
    Jeg er +45 og synes musikken var helt fin. Pånær Niklas Sahl, kæft det er et kedeligt nummer.

    Kunne det være fedt med kunstnere a The Minds of 99 eller den kalibrere, ja men også meget forkælet at forvente.

    Jeg havde en fest i Fælledparken og var faktisk bare glad for at det sluttede kl 23 da jeg skulle møde kl 6 i dag.

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg er +45 og synes musikken var helt fin. Pånær Niklas Sahl, kæft det er et kedeligt nummer.

    Kunne det være fedt med kunstnere a The Minds of 99 eller den kalibrere, ja men også meget forkælet at forvente.

    Jeg havde en fest i Fælledparken og var faktisk bare glad for at det sluttede kl 23 da jeg skulle møde kl 6 i dag.
    Synes eller det kunne være fedt at Minds blev en fast tradition til guldfester - især nu hvor forsangeren er kæmpe FCK fan :)

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Synes eller det kunne være fedt at Minds blev en fast tradition til guldfester - især nu hvor forsangeren er kæmpe FCK fan :)
    Nok lidt svært at forvente, at et af Danmarks største bands har mulighed/tid til at stille op hvert år :)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 13.02.18, 11:16
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (23.03.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.05.14, 19:49
  3. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •