Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 61 point!

    45 70.31%
  • Uafgjort – 59 point!

    4 6.25%
  • Randers FC Sejr – 58 point!

    15 23.44%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 53

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-randers-fc-48

    Zeca er udtaget til 21-mands bruttotruppen.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-randers-fc-48

    Zeca er udtaget til 21-mands bruttotruppen.
    Det er de to andre også. Så den ramte jeg meget godt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Hvis nogle får en voksen + børnebillet i overskud, så har jeg en god bekendt der meget gerne vil i Parken med hans dreng. De var desværre for sent ude.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis nogle får en voksen + børnebillet i overskud, så har jeg en god bekendt der meget gerne vil i Parken med hans dreng. De var desværre for sent ude.
    Har 2 stk til øvre A række 1 tæt på sektionen. Send en PM

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    God kamp til alle og god fest - dejligt at kunne lande i Brussels uden at have nerver eller være alt for bitter over at gå glip af dagens kamp.

    Sjovt nok er jeg egentlig eet ligeglad med hvordan vi stiller op, men håber trods alt på en sejr, så smager sommeren bare en smule bedre

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Det blev ikke til en særlig seværdig kamp trods vi fik en snert af champagnebold i kampens begyndelse. Ellers fik Randers kæmpet sig tilbage i kampen, kom foran og havde også flere gode angreb og omstillinger. Vi havde også en del gode angreb, men ligesom Randers, så udeblev skarpheden også. Jeg synes det var for nemt for Randers at presse os til at stå dybt og vores midtbane bliver altså for tam, når det er tilfældet og det synes jeg har været et tema i slutningen af sæsonen.

    Grabara stod en god kamp og er en stor grund til, at vi ikke lukker sæsonen med et nederlag.
    Jelert spiller en noget jævn kamp. Havde flere gode defensive aktioner, men offensivt haltede det.
    Vavro tog mange dueller og var en del med fremme, da vi spillede bedst i første halvleg. Ellers fik han mere travlt med defensiven.
    Lund spiller ikke sin bedste kamp, men jeg synes ikke han var dårlig. Der var dog for mange mangelfulde aktioner.
    Diks spillede det meste af kampen på venstrebacken og sluttede af i midterforsvaret. På venstrebacken var han noget udfordret defensivt. Målet kan man næppe klandre ham for, da han endte med at være alene overfor to spillere, men han er heldig med at Randersspilleren var offside så hans elendige clearing ikke kostede.

    Falk spiller en mere jævn kamp. Var god på bolden, men haltede en del efter defensivt.
    Clem startede godt indtil han skadede en modstander. Herefter synes jeg niveauet dalede.
    Claesson var også involveret i en del i vores opspil, men lavede også en del fejl. Defensivt så det sjældent godt ud, men man kan regne med ham, når han kommer med i feltet.

    Daramy måtte spille på højrekanten, hvor han igen ikke var synderligt udfordrende, men indgik fint i kombinationsspillet.
    Larsson startede ligeledes rigtig flot ud, men i takt med at Randers kom mere med i kampen, fik han mindre og mindre at arbejde med og man så ikke meget til ham op til udskiftningen.
    Goncalves havde en del chancer som han ikke udnyttede og i takt med at han brændte blev han også dårligere.

    Kampens dommer dømte i det store og hele fint. Der var enkelte fejlkendelser, den største i situationen før Roonys advarsel, hvor han overser et stort frispark og ender med at give Randers en angreb (som Roony så måtte bremse). Clems advarsel var også korrekt, men man kan godt finde argumenter for en udvisning – der skal dog mere kraft (og brutalitet) til i Superligaen for at blive udvist (som vi har set mange gange før og det er en virkelig negativ ting for ligaen at dommerstanden har lagt den linje).

    Trods en miserabel start på sæsonen, så ender sæsonen som en succes. Både pokalen og ligaen blev vundet og vi fik deltaget i Champions League – og så fik vi anlagt en ny plæne, hvilket var tiltrængt. Vi fik skiftet træner og fik vendt de dårlige præstationer og indhentet FCN. Nu bliver det spændende at se hvad der sker frem til næste sæson, da der er en del ubesvarede spørgsmål. En del spillere står formentligt foran et salg og samtidig er vi tyndt besat på nogle pladser.

    Hvis man ikke medregner talenter, så kræver målmandsposten kræver mindst en tilførsel, da Kalles kontrakt udløber og Grabara måske bliver solgt. I forsvaret kender vi ikke til Boilesens forfatning, ligesom Khocholava også slutter sæsonen skadet, så der skal nok hentes mindst en forstærkning. Højrebacken er velbesat med tre spillere. Jelert kan i hvert fald godt risikere at blive solgt, men Diks har løftet niveauet, men om det er nok er uvist. Venstrebacken kræver en forstærkning. Dels holder Sørensen ikke til at spille en hel sæson og dels er han defensivt ikke god nok. På midtbanen er der mange ubekendte. Haraldsson skal nok spille en større rolle her og samtidig er Lerager umiddelbart røget længere væk fra startopstillingen. Ligeledes kan det være, at 6’er positionen skal forstærkes, da Falk øjensynligt ikke holder til at vikariere her. Samtidig er Johannesons rolle uvis og han er nok mest tiltænkt en plads på bænken. Begge kanter skal ligeledes forstærkes og angrebet skal også forstærkes med en spiller (som jo formentligt bliver Larsson).

    PC får i hvert fald nok at se til, men jeg tvivler på, at alt lykkedes, ligesom vi også har en del spillere i ”overskud”, som slet ikke har niveauet. Om PC er den rette til at bygge på truppen er ligeledes uvist, men uanset hvad så får han chancen for det. Han gamblede i vinterpausen og slap godt fra det – jeg håber ikke der bliver gamblet helt så meget denne sommer.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Guderne skal vide, at vi før har afsluttet en sæson med en fornærmende blodfattig indsats, men kigger man på den seneste halvanden måned ligner det en tendens. Dette hold mangler kvalitet og indstilling. Claesson viser nok engang, at han er bedst i og omkring modstanderens felt. Jeg håber virkelig, at Neestrup finder en ny rolle til ham næste sæson.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Guderne skal vide, at vi før har afsluttet en sæson med en fornærmende blodfattig indsats, men kigger man på den seneste halvanden måned ligner det en tendens. Dette hold mangler kvalitet og indstilling. Claesson viser nok engang, at han er bedst i og omkring modstanderens felt. Jeg håber virkelig, at Neestrup finder en ny rolle til ham næste sæson.
    Meget enig.

    Jeg har jo også selv tidligere nævnt, hvor middelmådig vi har været mod Midter/bundholdene ikke kun i denne sæson, men gennem mange år.

    Hvis vi skal tage det "næste" skridt, så skal Nees absolut finde nogle spillere på en højere hylde. Han kan jo passende komme med en ønskeliste til PC og hjælpe ham på vej.

    9 tabte kampe går ikke næste sæson, hvor jeg tænker AGF kommer til at spille en større rolle. FCN kommer til at sælge ud af deres bedste spillere. Dem spå jeg en svær næste sæson.

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Guderne skal vide, at vi før har afsluttet en sæson med en fornærmende blodfattig indsats, men kigger man på den seneste halvanden måned ligner det en tendens. Dette hold mangler kvalitet og indstilling...
    Ift. indstilling synes jeg godt nok det er en hård dom - ikke mindst taget i betragtning hvad holdet har været igennem netop den seneste halvanden måneds tid.


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    At der var 11 badedyr på banen igår kan statistisk ikke komme som den store overraskelse. Det har været et dejligt mesterskab og jeg synes der er meget mere bund i årets mesterskab end der var i det fra sidste år. FCK er et meget bedre sted i år end vi var sidste år.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Fodboldkampen i går var ligegyldig. Festen var sjov. Tak for det allesammen.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Dejligt med et mesterskab, men ekstremt manglende format af spillerne/klubben ift. at lade familietribunen hænge uden spillernes opmærksomhed i fejringen! Fuck os andre, men børnene... Det er sgu dårlig stil!


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Dejligt med et mesterskab, men ekstremt manglende format af spillerne/klubben ift. at lade familietribunen hænge uden spillernes opmærksomhed i fejringen! Fuck os andre, men børnene... Det er sgu dårlig stil!
    I går, da spillerne startede med at gå ned må hjørnet mellem C og D, tænkte jeg, at de omsider havde valgt at starte med børnene, men nej, de begyndte med C. Jeg fatter heller ikke, at de ikke lærer det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Dejligt med et mesterskab, men ekstremt manglende format af spillerne/klubben ift. at lade familietribunen hænge uden spillernes opmærksomhed i fejringen! Fuck os andre, men børnene... Det er sgu dårlig stil!
    Jeg sad +10 år på familietribunen med mine børn, og beklagede mig ved enhver spørgeskemalejlighed. Og jeg og andre har også flere gange skrevet om det herinde. Det er hændt, at de har husket det som det første efter en kamp eller to, men så har de glemt det igen. Til mesterskabsfejringen bør det jo være det første, de gør, da vi andre gerne venter. Jeg kan kun anbefale dig at skrive det til kundeservice, Daniell, SLO eller til Lauesen på twitter eller hvor, de er synlige.

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I går, da spillerne startede med at gå ned må hjørnet mellem C og D, tænkte jeg, at de omsider havde valgt at starte med børnene, men nej, de begyndte med C. Jeg fatter heller ikke, at de ikke lærer det.
    Det er sgu nok svært at tænke klart hos en bunke overgearede unge mænd - der vil man nok helt naturligt blive draget imod der, hvor larmen er størst. Men ja klubben bør sørge for, at de lige tager en omgang, især når man rent faktisk har kunnet planlægge lidt inden. Så vidt jeg kunne se, så gik træner-teamet hele vejen rundt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 15 users browsing this thread. (0 members and 15 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 13.02.18, 11:16
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (23.03.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.05.14, 19:49
  3. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •